Klienti si nyní mohou svou slevu složit podle vlastních představ až do výše benefitu.

Klienti si nyní mohou svou slevu složit podle vlastních představ až do výše benefitu. | foto: Skanska Reality

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Skanska Reality: poskládejte si slevu na nové bydlení

Developerská společnost Skanska Reality představila na začátku minulého týdne novou akci na podporu prodeje, která nese název "Složte si svou slevu".

Klienti si nyní mohou svou slevu složit podle vlastních představ až do výše benefitu, který je pro jednotlivé projekty nastaven individuálně.

Balíček, z něhož mohou klienti vybírat, obsahuje tyto produkty: uhrazení splátek hypotéky, několik variant pojištění nemovitosti nebo klienta, půlroční uhrazení poplatků za správu objektu, možnost klientských změn nebo kuchyňskou linku zdarma.

Skanska při vymýšlení bonusů vycházela ze zkušenosti, že ke každému zákazníkovi je třeba přistupovat individuálně a s ohledem na jeho současnou životní situaci.

"Předpokládáme, že mladý manager s nadstandardními příjmy, který tráví většinu svého času v zaměstnání, sáhne v době finanční krize a rostoucí nezaměstnanosti pragmaticky spíše po pojištění úvěru pro případ pracovní neschopnosti a ztráty zaměstnání. Naopak například mladá, rozrůstající se rodina s jedním hlavním příjmem určitě uvítá uhrazení splátek hypotéky, protože jim to pomůže překlenout finančně náročnější období, kdy je jeden z partnerů na rodičovské dovolené," vysvětluje podstatu celé akce Naděžda Ptáčková, ředitelka prodeje a marketingu Skanska Reality. 

Pokud vás akce "Složte si svou slevu" zaujala a chtěli byste se o ní dozvědět více, doporučujeme navštívit webové stránky www.skanskareality.cz.