Manželé vychovávali syna v třípokojovém domku na šedesáti metrech čtverečních. Když ale dítě povyrostlo, začaly vzrůstat i nároky jednotlivých členů na soukromí a padlo rozhodnutí přistavět nový prostor, který bude sloužit jako místo pro kvalitní trávení společně sdílených chvil. Po deseti letech bydlení měli naprosto jasnou představu, co od vylepšení očekávají.
Řešení přinesla cihlová přístavba o celkové rozloze padesát metrů čtverečních, navržená a postavená pod taktovkou dvojice akčních Australanů z Melbourne, architektů Jamese Taylora a Petera Knightse.
Ti před pěti lety společně se svými partnerkami a přáteli založili architektonické a designérské rodinné studio s vizí jednoduše a skromně budovat takové příbytky, které budou do posledního detailu sloužit majitelům a ne naopak.
Do tvůrčího týmu se navíc přidala designérka a interiérová stylistka Ruth Welsbyová, která studovala a pracovala v Londýně a podílí se na desítkách magazínových projektů i reklam. Ta dodala nové cihlové přístavbě jedinečnou svěží podobu tak, jak si ji manželé vysnili.
Nový trakt domu je zároveň i novým vstupním prostorem a spojkou mezi opečovávanou zahradou za domem. Ve staré části domu zůstaly zachovány tři pokoje jako soukromé ložnice a sociální zázemí.
Největší důraz architekti kladli na dokonalost přirozeného prosvětlení. Sledovali vykolíkované místo celý jeden rok, aby přesně vypočítali velikost, umístění i tvar oken.
Kuchyňský kout prosvětluje stropní světlík, rohovým trojúhelníkovým oknem vedle krbu přichází každé ráno paprsky slunce, které těší majitele u jídelního stolu při snídani. Vstupní dveře doplňuje vertikální okno, kterým vidí domů příchozí přímo na kuchyňskou plotnu.
Ráz interiéru určilo umění: reprodukce abstraktního obrazu Vasilije Kandinského, který si zamilovali. Geometrické řešení i barevné kombinace, velká knihovna s oblíbenými a vzácnými tituly a sbírka uměleckých plakátů, na tom všem panovala mezi investory a architekty naprostá shoda. Poměrně unikátní je i zeleně tónovaná tradiční teracová podlaha.
Na poměry rodiny byla nebývale velkou investicí i částka, kterou zaplatili za vybavení. Obývací části dominuje pohodlné světle šedé sofa Togo od francouzské značky Ligne Roset.
Kořeny designu Toga sahají až do roku 1973, kdy ho vytvořil Michel Ducaroy a za svou čtyřicetiletou historii se z obyčejného nábytku stal ikonický kousek, který vyjadřuje světonázor: obklopují se jím nejčastěji umělci, tvůrčí lidé a intelektuálové. Kuchyňská linka, úložná lavice i vestavěné skříně jsou vyrobeny truhlářem na míru.