náhledy
Obrovské sídlo Hugha Hefnera v Beverly Hills, které interiérem připomíná zámeček, je na prodej za 200 milionů dolarů (v přepočtu pět miliard korun). Pokud toužíte vlastnit dům, ve kterém se odehrávaly divoké večírky s největšími sexbombami, máte šanci.
Autor: Profimedia.cz
Ale má to jeden háček. Nový majitel převezme nejen všechen dobový interiér, ale i současného majitele. Devětaosmdesátiletý Hugh Hefner, který dům vlastní od roku 1971, si do smlouvy vyhradil, že zde dožije poslední roky svého života.
Autor: Profimedia.cz
Zájemci si mohou dům pojmenovaný Playboy Mansion prohlédnout, ale do ložnice slavného majitele nahlédnout nesmí. Veškeré interiéry rozlehlého sídla, které se prodává i se zahradou o rozloze půl hektaru, jsou zařízeny v dobovém duchu, případně se zasekly v 80. letech.
Autor: Profimedia.cz
Nejznámější dům v Beverly Hills, který napodobuje gotický styl, patří společnosti Playboy Enterprises. Ta ho před 45 lety zakoupila za zhruba milion dolarů. Od té doby ho také Hefner obývá a zamýšlený prodej na tom podle mluvčího společnosti Johna Vlautina nic nezmění.
Autor: Profimedia.cz
Sídlo s 29 místnostmi disponuje velkorysými prostory, na pozemku je mimo jiné domácí kinosál či bazén s jeskyní, kde se odehrávaly ty nejbouřlivější oslavy. Na dům je vázaná i licence na chov divokých a chráněných zvířat.
Autor: Profimedia.cz
Playboy Mansion je často pronajímán pro filmové projekce, firemní večírky a charitativní akce.
Autor: Profimedia.cz
Za důvod prodeje označil výkonný ředitel časopisu Scott Flanders to, že společnost chce peníze investovat do transformace svých obchodních aktivit.
Autor: Profimedia.cz
Prodej sídla, které je dějištěm vyhlášených večírků se spoře oděnými dívkami, přichází v době, kdy Playboy v konkurenci erotických časopisů a snadno dostupných pornografických webů končí s nahotou.
Autor: Profimedia.cz
Počínaje březnovým číslem sice čtenáři opět najdou na stránkách časopisu ženy v lascivních pózách, nikoli však zcela nahé. V roce 2014 nahota zmizela i z internetového portálu Playboye.
Autor: Profimedia.cz
Vedení magazínu, který platil za etalon pánských časopisů, tvrdí, že nahota je překonaná. Playboy se také změnou strategie chystá oslovit širší okruh čtenářů. Zatímco v roce 1975 činil náklad 5,6 milionu výtisků, dnes je to okolo 800 tisíc kusů.
Autor: Profimedia.cz