náhledy
Interiér pánského salonu v prvním patře stavby
Autor: John Gill, Ignasia de Sola-Morales
Pohled z ulice na okna hlavního společenského salonu majitele domu, Josepa Batlló
Autor: John Gill, Ignasia de Sola-Morales
Celý šestipatrový dům protíná schodiště, kterým se dá vystoupit až na samotnou střešní terasu. Antropomorfní tvary jsou mu také vlastní
Autor: John Gill, Ignasia de Sola-Morales
Gaudí do domu navrhl na svou dobu unikátní systém ústředního topení s odvětrávacími průduchy
Autor: John Gill, Ignasia de Sola-Morales
Společenskou část lze otevřením salonních dveří zcela propojit
Autor: John Gill, Ignasia de Sola-Morales
Zásadními prvky přestavby bylo zrušení všech pravých úhlů a přímých linií a jejich nahrazení zakřivenými stěnami
Autor: John Gill, Ignasia de Sola-Morales
Vinutí se a kroucení tvarů se objevuje i v interiéru. Dřevo ve vlnách kopíruje okenní rámy, zábradlí, ozdobné prvky dveří, kukátka a lišty
Autor: John Gill, Ignasia de Sola-Morales
Balkony na domě připomínají otevřená rybí ústa. Díky obkladovým pískovcovým prvkům začali lidé domu přezdívat Dům z kostí
Autor: John Gill, Ignasia de Sola-Morales
Terasa na střeše domu je nyní přístupná všem návštěvníkům
Autor: John Gill, Ignasia de Sola-Morales
Unikátní čtveřice komínů
Autor: John Gill, Ignasia de Sola-Morales
Něžná barevnost, ustupující střecha s Gaudího typickými dlabanými okny a organické tvary balkonů. Casa Batlló je jednou z perel Barcelony
Autor: John Gill, Ignasia de Sola-Morales
Dům s Gaudího přestavbou získal kromě nové fasády také netradiční zastřešení a dvě patra navíc
Autor: John Gill, Ignasia de Sola-Morales
V noci celá fasáda domů vyznívá ještě dramatičtěji, je nasvícená tak, aby byl dojem lesku barev umocněn
Autor: John Gill, Ignasia de Sola-Morales
Střecha připomíná hřbet pravěkoho ještěra, věžička je reminiscencí na středovéké chrámy. Gaudí dokázal naprosto dokonale propojit nemyslitelné
Autor: John Gill, Ignasia de Sola-Morales