Mnozí lidé reagují citlivě už na koupelnu, která působí luxusnějším dojmem nebo má o pár metrů čtverečních víc, než paneláková místnůstka určená na hygienu. Ano, většina z nás bojuje v koupelně o každý centimetr prostoru. To však neznamená, že by nemohla být zajímavější.
Podle svého gusta
Jestliže si to můžete dovolit, věnujte koupelně pozornost i dostatek prostoru. Každá koruna investovaná do ní navíc vám umožní získat nadstandardní kvalitu či nějakou tu rozkoš k dobru.
Nejde totiž jen o moderní technologie, špičkové materiály a praktický design vybavení. Jde o celkovou atmosféru koupelny, kde byste se měli nejen umýt, ale také si odpočinout.
Kdo je odvážnější a hned tak ho něco neosloví, může experimentovat a namixovat si vlastní dávku směsice výstřednosti, nebo sáhnout po extravaganci z dílen věhlasných značek.
Lze míchat různé barvy, originální doplňky, odvážně kombinovat materiály, textury, tvary… Takto laděné interiéry mívají emocionální charakter, který je navíc propojen s aktuálními módními trendy.
Dnešní zákazník má prostě obrovskou svobodu ve výběru vybavení, jen pozor, aby koupelna neztratila na kompaktnosti a funkčnosti.
Že by rebel?
Extravagantní člověk nemusí být přímo exhibicionista. Jenom si prostě nepotrpí na konvence. Vyznavače extravagance spojuje touha po originalitě, po sebevyjádření, potřeba odlišit se, často odvaha, kreativita, životní styl a postoje.
Je však nutné být soudný, hranice kýče a nevkusu jsou někdy příliš tenké. Ten, jehož nadšení bývá proměnlivé, se může stát otrokem vlastních vizí a bude ho to stát i hodně peněz.
víte, že ...... z tisícovky dotázaných osob si naplánovalo na tuto zimu rekonstrukci koupelny téměř čtvrtina dotázaných? Potvrdilo to omnibusové šetření společnosti IBRS. Podle odpovědí se 6 % lidí chystá na celkovou rekonstrukci a 18 % počítá s částečnou obměnou sanitární keramiky. Celkem tedy 24 % populace ve věku 20 až 59 let bude vylepšovat svoji koupelnu. Není nutné spokojit se pouze s nabídkou hobbymarketů! Na rekonstrukci se vyplatí dobře se připravit. A třeba i objevit nepoznané v koupelnových studií. |