- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lepší by bylo ,kdyby ta trať normálně dál fungovala a zmizely ty tisíce kamionů co jezdí hned za rohem. Na těch fotografiích nejsou bohudík vidět.
Taky mi to připomnělo Gebriana a jeho zahraniční inspirace Určitě je dobré povědomí o tom, jak některé věci v zahraničí fungují a u nás ne, zvyšovat.
Nu je dobře mít vzor, v devadesátých letech jsme ho viděli v kopírování podobné výstavby jako je Tančící dům nebo Blob. Podobných městských částí jako High Lin je i v ČR nemálo. Jen česká společnost asi ještě nedozrála k chování se v tomto prostředí. A bude to nejspíše ještě nějaké desetiletí trvat než se to možná změní. Městský binec, jež dnes na těchto místech převládá moc k relaxaci neláká. Nejsou to odpadky zafoukané z míst kontejnerů a popelnic včetně nezajištěného nákladu na korbách automobilů a železničních vagonů. - To, že dobrovolníci každoročně při akci - Den země - sezbírají a uklidí tuny odpadu a bordelu, aby se tam za týden ten odpad opět objevil v novém množství svědčí o ............!
Na Highlinu jsem poprve byl v dobe, kdy byl jeste v procesu budovani a krom mistnich o nem moc lidi nevedelo. I diky tomu jsem mel to stesti, ze se ma fotka ocitla v oficialnim pruvodci tohoto mista :)
High Line jsem navštívil koncem května. Všechno se jarně zelenalo, pár pečlivě udržovaných květinových ostrůvků kvetlo. Spousta lidí v naprosté pohodě - asi tak jako v pražské Ladronce. Během přestávky na oběd se tam chodí protáhnout mladí, staří - celá trasa měří cca 2,5 km, nějaké občerstvení sebou a nebo koupit u stánku, posedět na lavičce a pak zase zpátky do kanclu.
No jasně z železničních tratí uděláme parky z kamionů uděláme vlaky a protoze jich je moc tak zrušíme diesel osobaky.
Kdybyste tam byl,mluvite jinak...
"Park vznikl v bývalé drsné průmyslové čtvrti, kde turista neměl co dělat."
Tomu ve svobodné zemi nerozumím.
Autor měl asi na mysli, že by to bylo podobné tomu, jako byste zabloudil do areálu plzeňské Škodovky a bloudil mezi jednotlivými výrobními halami, sklady, vlečkami, nakládacími rampami atp. To vše tam kdysi bylo, navíc ještě nákladové přístaviště a doky, dnes už se nepoužívané objekty postupně přestavují a nebo bourají.
No to je "nádhera".
Ještě že nemusím žít v takové a podobné oblasti.