- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rozhodně nic dalšího nestavět do té doby, než bude postavená Radlická radiála. Už dnes po zblokování Radlické do jednoho pruhu a postavení 10 semaforů je prostě cesta kamkoliv na druhý břeh Vltavy z této části města utrpení. A dalších cca 500 bytů? To je 700-800 aut. Kompletní zablokování silnic hrozí už teď po dostavění dalšího obytného nesmyslu u stanice Luka.
Ano, někdo bude jezdit metrem, ale kdo si koupí novostavbu za 5-10 mega, tak většnou má i na auto.
A kdo se tam pohrne? :-) Domovnice v šedé kápi večer hlídá dvorky, takhle lidi v Praze trápí jen nuselský Horky, přesto je má každý rád, přípotoční nížiny, lepší než se stěhovat na sídliště Lužiny.
Pokud se nepletu, tak stíhaný Mlejnský opravdu není na magistrátu! Jeho Jižní Město - náš domov získalo jen tři zastupitele, přičemž vítězné Hnutí pro Prahu 11 složené z místních občanských spolků bránících se aktivitám radnice vedené Mlejnským získalo roku 2014 ve volbách 18 zastupitelů a do loňska vládlo spolu s TOP a ANO. Jenže pak se ANO a TOP spojily se všemi včetně komunistů a Mlejnského a výsledkem je staronový starosta Jirava (kdysi ODS, pak nezávislý, teď ANO). Že by za tím byl vliv developerů a jejich penízájmy? Ale kdeže, to musí být náhoda, že se zase oživují projekty, proti nimž se tisíce místních ozvaly v minulých volbách...
Než se to postaví, budou jezdit auta bez řidiče, a parkování už nikoho trápit nebude...
Ty jo, to je nějaký divný. Mám byt ve městě a oni tu chtěj bydlet další lidi... To je přece nesmysl, aby se stavělo na sídlišti. Pěkně zastavte za městem další louku, žádný takový, že budete stavět na zastavěných plochách. A hlavně nikde nerušte brownfieldy, ještě by z toho bourání a přestavování mohl být prach a další lidi. Ne, ne, jen pěkně stěhujte lidi na louky za městem, ať dojíždějí.
Asi dvakrát jsem tam byl. A skutečně se tam zaparkovat moc nedá. NA obrázku prostor vypadá vzdušný. Ve skutečnosti jsou tam už teď paneláky i s OC našlapány docela hustě u sebe. Chudáci ti co tam bydlí i ti, co by tam měli přibýt.
narozdíl od všech paneláků na sídlišti tyhle novostavby mají podzemní parkovací stání. A není problém, aby se úřad s investorem domluvil, že jich bude víc, než zákonem požadované množství. Jsou projekty, ve kterých je víc než 1 parkovací místo na byt.
Čtěte mezi řádky: Tady bydlím já a už tady nikoho jiného nechci!
Nedivte se. Už teď tam žije víc lidí než by mělo. A někdo jim chce kvůli svému prospěchu ještě přidat sousedy. Už jednou někdo dělal studii a návrh. Spočítal, že na určitou plochu by mělo bydlet určité množství lidí, které by měla obklopovat zeleň, komunikace a nějaká občanská vybavenost. A teď někdo tyto poměry mění kvůli tomu, že vydělá pár korun. JE logické, že se najdou lidé, kteří si to uvědomují a brání se.
Odporu občanů Lužin k mrakodrapové výstavbě - se nelze vůbec divit. Pouhou prostou úvahou je jasné, že v širokém okolí dojde k naprostému a .. zcela zbytečnému přelidnění. Bezohledným developerům je naprosto lhostejné, že touto stavební kumulací - znehodnotí dosavadním obyvatelům život.
Investor připomněl, že už zrekonstruoval obchodní centrum... on to dělal zadarmo?
To je ale hodný investor...
Jinak ovšem u radnice vedené Vodrážkou mě nepřekvapí nic... kdoví jak to je, zvlášť když majitelé investujících společností nejdou moc dohledat...
Dosud nevyslovený, ale nejpodstatnější problém na Lužinách je, že se blíží doba, kdy to nebude pobírat ani metro.
To je pro město dobrá zpráva. Bude důvod stavět třeba nadzemní dráhu...