Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

I do malého auta lze přidat praktické doplňky. Češi to dokázali

Řešit pouze motor nebo design auta už nestačí, zákazníci jsou stále náročnější. A tak italská automobilka vyzvala v Projektu XChange studenty, aby našli ideální řešení pro přebalování miminek v novém Fiatu 500X.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T90o50m50á49š 12B84u75r80a 4792336654

Nesmyslné zadání. Buď bude dítko přebalováno ve stojícím autě - potom na to není třeba nějaké udělátko (poslouží buď zadní sedadla resp. kufr) - anebo za jízdy. Což, pominu-li otázku bezpečnosti, by přínos byl, ovšem to by musela být konstrukce onoho "přípravku na svíjící se hlavonožce" tak složitá, že neřešitelná.

Takže nonsens.

+2/0
4.5.2016 7:21

J70o96s37e85f 37Š93v66e10c 6735106754913

Kterýpak ze studentů si do svého auta pořídí svůj "zlepšovák"?

Tuším, že ani jeden... Rv

Soutěž k ničemu... EU jo jsme v EU, to mi připomíná plnění úkolů v jednotlivých pětiletkách

+2/0
3.5.2016 16:21

V84í35t 78K92o15u22b29a 6926430814628

Kdo si koupí tento nesmysl, tak ať pak nekňučí, že ho miminko stálo sto tisíc korun.

Se dvěma dětmi cestujeme od cca osmi týdnů jejich věku minimálně 2x týdně na vzdálenosti přes 100 km a nikdy by nás nenapadlo něco takového. V zahraničí je přebalovák na každé pumpě a v ČR se to také zlepšuje. Navíc v malém autě při cestování s dětmi je nouze o každý litr zavazadlového prostoru a takto velký nesmysl jen ubírá potřebné místo

+4/0
3.5.2016 12:14

M44i67c42h98a75l 33M22a37c82h26á29č54e50k 1970235923708

To by mě moc zajímalo, s kolika rodiči se studenti radili. Ani jeden návrh není reálně použitelnej. Úzká deska, bez postranic. To rozhodně není přebalovák. A nápad s připoutáním dítěte je taky slušně mimo. Když už je to opravdu nutné, je nejlepší dítě přebalit v kufru a ne v interiéru. Ono to dítě totiž nevylučuje fialky. Takže studenti si pocvičili, ale zadání absolutně nesplnili. Na to nemusím být designér, stačí mít doma malýho satana:-)

+4/0
3.5.2016 8:47

D39e80n24i85s 24W58i65t23z33k90u 3703671609407

a není lepší si koupit větší auto, když má člověk děti?

+3/0
3.5.2016 0:02

I31v87o 44Z91d28e94b94o90r75s61k72ý 3913741640791

Pěkné, ale dokud to nebude mít BT a připojení na Facebook, tak je to prakticky neprodejné.

+4/0
2.5.2016 18:15

J37i94ř90í 29Č58e62r62n67ý 1764294180764

Hmm, nikdy jsem dítě v autě nepřebaloval. Nevím tudíž k čemu je to dobrý.

+1/0
2.5.2016 17:58

J84i52ř41í 50Z69ý32k85a 9969653161150

to já taky ne, ale tak nějak tuším k čemu to je dobré - aby děcko nesedělo v hnědce, nebo ve vlhké pleně.

Pokud bych něco takového musel provádět, tak si na přebalování zvolím kufr auta. Je dostatečně velký, děcko se nemá kam skutálet při chvilce nepozornosti, a kdyby náhodou chtělo pokračovat ve vylučování v době, kdy ještě nemá nasazenou novou plínku, tak se ten kufr vyčistí mnohem snáze, než sedačky. U sedanů je tam ještě benefit v podobě nezasmradění interieru.

+1/0
2.5.2016 20:56

M94i97c75h48a15l 62M22a31c83h10á43č94e95k 1780475123768

Stejně je to k ničemu. Nedovedu si představit situaci, kdy bude potřeba dítě přebalit v interiéru auta a nebude možné zajet na nejbližší benzínku, fastfood apod. Snad vyjma zombie apokalipsy. Ale tu neočekávám. Myslím si, že měli vymyslet nějaký dekl na páté dveře. Otevřením kufru a jeho spuštěním by vznikl výrazně větší pultík. Mohl by mít i bočnice... Prostě studenti jsou úplně mimo.

+3/0
3.5.2016 8:55

T68o29m67á72š 19M27a19t48ě43j 9205138693872

Jako cvičení dobrý, ale je vidět, že ti designéři nemají děti...

1) Nikde tam není sedačka - zabírající jedno a kousek sedadla.

2) S malým dítětem nebude mít "normální" (a contrario "reklamní") matka 40kg, aby se vešla mezi opěradlo a sklopený stolek.

3) Pokud jdu přebalovat v autě ... tak v tom co mají děti na zadku - obvykle bývá něco jiného než košík ruží... rozhodně nemám chuť to mít 10cm od obličeje ... (hint).

4) Nápad s připoutaným dítětem... ehm... jestlipak někdo zkusil tomu připoutanému dítěti rozepnout a svlíknout to body, tak, aby se dostal k plínce? (A jestlipak někdo zkusil probuzené dítě neobluzené rohypnolem - připnout na žehlící prkno)?

+15/0
2.5.2016 12:00

A66d23a31m 88Ž95í31d82e23k 8575152635963

Ale vždyť o to aby to bylo funkční tady vůbec nejde. Na to design, kreslili to na Apple a nacpali to cool Fiat 500 (i s výšivkou).

To že v tom autě není autosedačka (a proto se to do auta vleze), že to dítě budete muset k podložce přilepit protože jinak spadne, to designér neřeší.

Prostě to muselo stát peněz .... a přitom taková blbost

+1/0
4.5.2016 14:22

J34i75ř51í 56Z45ý70k31a 9309193381460

Fiat 500X není zrovna nejmenší auto ... jde o kompaktní SUV velikostně srovnatelné s Yeti, Dusterem atp.

0/0
2.5.2016 10:40

O48n42d84ř79e65j 10V70l51a19c61h 9946426299724

Nejlíp se stejně přebaluje v kufru :)

+7/0
2.5.2016 10:17

J17i82t25k28a 62T21v24r13d74á 3841508676909

Jeden nápad lepší než druhý.Přebalit chobotnici na serfovém prkénku,naposledy dokonce dítě připoutané -to je spíš výzva pro skutečně moderní matky.Ať už je to Fiat nebo menší brácha tanku-ze zadní sedačky mi dítě nikdy nikam nespadlo.Navíc mi na fotkách v autě chyběla dětská sedačka na přepravu dítěte - čili další vybavení,výrazně zabírající místo .

+6/0
2.5.2016 5:04

O97n48d80ř48e78j 38P76a82n56z20a51r 3268235857625

to jo, ale asi jsi nebyla frikulinka, co jim za to zaplati ranec :-) osobne me to prijde taky jako dobra zbytecnost.. ale lidi si kupuji ruzne veci

+3/0
2.5.2016 10:54







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.