Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

I do malého auta lze přidat praktické doplňky. Češi to dokázali

Řešit pouze motor nebo design auta už nestačí, zákazníci jsou stále náročnější. A tak italská automobilka vyzvala v Projektu XChange studenty, aby našli ideální řešení pro přebalování miminek v novém Fiatu 500X.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T89o33m20á95š 87B44u56r42a 4612866854

Nesmyslné zadání. Buď bude dítko přebalováno ve stojícím autě - potom na to není třeba nějaké udělátko (poslouží buď zadní sedadla resp. kufr) - anebo za jízdy. Což, pominu-li otázku bezpečnosti, by přínos byl, ovšem to by musela být konstrukce onoho "přípravku na svíjící se hlavonožce" tak složitá, že neřešitelná.

Takže nonsens.

+2/0
4.5.2016 7:21

J11o24s65e67f 24Š15v38e43c 6295946114263

Kterýpak ze studentů si do svého auta pořídí svůj "zlepšovák"?

Tuším, že ani jeden... Rv

Soutěž k ničemu... EU jo jsme v EU, to mi připomíná plnění úkolů v jednotlivých pětiletkách

+2/0
3.5.2016 16:21

V95í33t 92K22o36u54b89a 6656180544948

Kdo si koupí tento nesmysl, tak ať pak nekňučí, že ho miminko stálo sto tisíc korun.

Se dvěma dětmi cestujeme od cca osmi týdnů jejich věku minimálně 2x týdně na vzdálenosti přes 100 km a nikdy by nás nenapadlo něco takového. V zahraničí je přebalovák na každé pumpě a v ČR se to také zlepšuje. Navíc v malém autě při cestování s dětmi je nouze o každý litr zavazadlového prostoru a takto velký nesmysl jen ubírá potřebné místo

+4/0
3.5.2016 12:14

M57i57c65h90a60l 91M89a11c51h68á22č63e35k 1100215983128

To by mě moc zajímalo, s kolika rodiči se studenti radili. Ani jeden návrh není reálně použitelnej. Úzká deska, bez postranic. To rozhodně není přebalovák. A nápad s připoutáním dítěte je taky slušně mimo. Když už je to opravdu nutné, je nejlepší dítě přebalit v kufru a ne v interiéru. Ono to dítě totiž nevylučuje fialky. Takže studenti si pocvičili, ale zadání absolutně nesplnili. Na to nemusím být designér, stačí mít doma malýho satana:-)

+4/0
3.5.2016 8:47

D31e17n25i65s 95W20i82t50z96k78u 3473861659387

a není lepší si koupit větší auto, když má člověk děti?

+3/0
3.5.2016 0:02

I37v45o 33Z14d75e33b14o86r74s17k40ý 3753261840341

Pěkné, ale dokud to nebude mít BT a připojení na Facebook, tak je to prakticky neprodejné.

+4/0
2.5.2016 18:15

J90i89ř29í 38Č34e68r96n70ý 1544604770274

Hmm, nikdy jsem dítě v autě nepřebaloval. Nevím tudíž k čemu je to dobrý.

+1/0
2.5.2016 17:58

J13i94ř62í 61Z64ý28k63a 9469393301220

to já taky ne, ale tak nějak tuším k čemu to je dobré - aby děcko nesedělo v hnědce, nebo ve vlhké pleně.

Pokud bych něco takového musel provádět, tak si na přebalování zvolím kufr auta. Je dostatečně velký, děcko se nemá kam skutálet při chvilce nepozornosti, a kdyby náhodou chtělo pokračovat ve vylučování v době, kdy ještě nemá nasazenou novou plínku, tak se ten kufr vyčistí mnohem snáze, než sedačky. U sedanů je tam ještě benefit v podobě nezasmradění interieru.

+1/0
2.5.2016 20:56

M45i91c70h55a90l 40M41a14c30h63á21č71e19k 1490265213778

Stejně je to k ničemu. Nedovedu si představit situaci, kdy bude potřeba dítě přebalit v interiéru auta a nebude možné zajet na nejbližší benzínku, fastfood apod. Snad vyjma zombie apokalipsy. Ale tu neočekávám. Myslím si, že měli vymyslet nějaký dekl na páté dveře. Otevřením kufru a jeho spuštěním by vznikl výrazně větší pultík. Mohl by mít i bočnice... Prostě studenti jsou úplně mimo.

+3/0
3.5.2016 8:55

T59o28m29á19š 22M70a49t68ě20j 9705118543132

Jako cvičení dobrý, ale je vidět, že ti designéři nemají děti...

1) Nikde tam není sedačka - zabírající jedno a kousek sedadla.

2) S malým dítětem nebude mít "normální" (a contrario "reklamní") matka 40kg, aby se vešla mezi opěradlo a sklopený stolek.

3) Pokud jdu přebalovat v autě ... tak v tom co mají děti na zadku - obvykle bývá něco jiného než košík ruží... rozhodně nemám chuť to mít 10cm od obličeje ... (hint).

4) Nápad s připoutaným dítětem... ehm... jestlipak někdo zkusil tomu připoutanému dítěti rozepnout a svlíknout to body, tak, aby se dostal k plínce? (A jestlipak někdo zkusil probuzené dítě neobluzené rohypnolem - připnout na žehlící prkno)?

+15/0
2.5.2016 12:00

A48d41a29m 43Ž38í97d92e63k 8765172425873

Ale vždyť o to aby to bylo funkční tady vůbec nejde. Na to design, kreslili to na Apple a nacpali to cool Fiat 500 (i s výšivkou).

To že v tom autě není autosedačka (a proto se to do auta vleze), že to dítě budete muset k podložce přilepit protože jinak spadne, to designér neřeší.

Prostě to muselo stát peněz .... a přitom taková blbost

+1/0
4.5.2016 14:22

J68i76ř86í 82Z84ý12k46a 9979543331670

Fiat 500X není zrovna nejmenší auto ... jde o kompaktní SUV velikostně srovnatelné s Yeti, Dusterem atp.

0/0
2.5.2016 10:40

O80n53d34ř31e69j 11V86l91a98c84h 9866356239784

Nejlíp se stejně přebaluje v kufru :)

+7/0
2.5.2016 10:17

J54i72t18k78a 89T90v50r41d35á 3371678126699

Jeden nápad lepší než druhý.Přebalit chobotnici na serfovém prkénku,naposledy dokonce dítě připoutané -to je spíš výzva pro skutečně moderní matky.Ať už je to Fiat nebo menší brácha tanku-ze zadní sedačky mi dítě nikdy nikam nespadlo.Navíc mi na fotkách v autě chyběla dětská sedačka na přepravu dítěte - čili další vybavení,výrazně zabírající místo .

+6/0
2.5.2016 5:04

O65n46d42ř72e59j 23P20a59n42z50a15r 3938785887805

to jo, ale asi jsi nebyla frikulinka, co jim za to zaplati ranec :-) osobne me to prijde taky jako dobra zbytecnost.. ale lidi si kupuji ruzne veci

+3/0
2.5.2016 10:54







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.