- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavní je udělat dost parkovišť P+R. Poučte se trochu ze západu a podívejte se, jak se dojíždí v Římě - parkovistě u metra jsou několikapatrová a přesto stále plná.
No jak říkal Žížala, na áčku to bude na hov.o půl dne. A od toho by se měli odpíchnout, když budou řešit kritiku.
Jó, metro D :-). Když jsme se v roce 1983 stěhovali do Modřan, byla trasa D "na spadnutí". Padá už přes 30 let a ještě se nekoplo. Na projektu nyní pracují děti původních projektantů :-D
V Brně je taky nové nádraží už skoro 200 let na spadnutí a stále se najdou tací, kteří tvrdí, že vůbec není potřeba. Takže tak.
Gebriaj to ve videích říka dobrě. Stanice dělali "různí" lidé, ovšem ta stejná kancelář. To je panečku soutěž. stanice vypadaj jak když je dělaj jenom stavaři...
K těm eskalátorům...vyražte někdy do metra v Paříži a schválně, kolik eskalátorů tam potkáte ;-)
OK. A ted kdy byly vybudovany ty stanice bez eskalatoru v Parizi a kdy v Praze? Nepijde vam, ze pozadavky na komfot dopravy se s casem stupnuji? Nebo byste chtel letat ledadle bratri Wrightu?
A též bych doporučil expertům doprojektovat koleje - že aby se později nezjistilo, že to metro nemá po čem dojet ....
Já myslím, že je naopak v těchto dnech potřeba ocenit prozíravost projektantů, kteří ušetřili na zcela zbytečných stříškách proti dešti
Hlavně ať už to D je, klidně bych mu prominul i větší chyby než má nové A..
Mnochov...
No jo, ale není úplně korektní srovnávat metro budované na mnichovské "placce" a v Praze kde jsou převýšení desítky a desítky metrů. V Mnichově asi nemají stanice 50m pod zemí jako v Praze. To se to pak řeční, že je to vyšlo levněji.
Veleslavin je 50 m pod zemi ?
pouze se ptam