Diskuze

Pražský magistrát nechá upravit návrhy metra D. Nechce chyby z trasy A

Výhrady architektů i veřejnosti byly vyslyšeny. Pražští radní zadali Institutu plánování a rozvoje hl. m. Prahy, aby upravil dosavadní návrhy na stanice nového metra D. Kritika nových stanic metra trasy A tak nezůstala bez odezvy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hlavní je udělat dost parkovišť P+R. Poučte se trochu ze západu a podívejte se, jak se dojíždí v Římě - parkovistě u metra jsou několikapatrová a přesto stále plná.

2 0
možnosti
PN

No jak říkal Žížala, na áčku to bude na hov.o půl dne. A od toho by se měli odpíchnout, když budou řešit kritiku.

0 0
možnosti
MK

Jó, metro D :-). Když jsme se v roce 1983 stěhovali do Modřan, byla trasa D "na spadnutí". Padá už přes 30 let a ještě se nekoplo. Na projektu nyní pracují děti původních projektantů :-D

8 0
možnosti
PN

V Brně je taky nové nádraží už skoro 200 let na spadnutí a stále se najdou tací, kteří tvrdí, že vůbec není potřeba. Takže tak.

1 0
možnosti
JJ

Gebriaj to ve videích říka dobrě. Stanice dělali "různí" lidé, ovšem ta stejná kancelář. To je panečku soutěž. stanice vypadaj jak když je dělaj jenom stavaři...

6 0
možnosti
JC

K těm eskalátorům...vyražte někdy do metra v Paříži a schválně, kolik eskalátorů tam potkáte ;-)

0 0
možnosti
JR

OK. A ted kdy byly vybudovany ty stanice bez eskalatoru v Parizi a kdy v Praze? Nepijde vam, ze pozadavky na komfot dopravy se s casem stupnuji? Nebo byste chtel letat ledadle bratri Wrightu?

1 2
možnosti

A též bych doporučil expertům doprojektovat koleje - že aby se později nezjistilo, že to metro nemá po čem dojet ....

0 0
možnosti
JR

Hlavně k tomu nepouštějte Kotase

8 3
možnosti
ZH

Já myslím, že je naopak v těchto dnech potřeba ocenit prozíravost projektantů, kteří ušetřili na zcela zbytečných stříškách proti dešti ;-)

1 0
možnosti
TZ

Hlavně ať už to D je, klidně bych mu prominul i větší chyby než má nové A..

0 3
možnosti
LG

Mnochov...

No jo, ale není úplně korektní srovnávat metro budované na mnichovské "placce" a v Praze kde jsou převýšení desítky a desítky metrů. V Mnichově asi nemají stanice 50m pod zemí jako v Praze. To se to pak řeční, že je to vyšlo levněji.

14 0
možnosti
ZD

Veleslavin je 50 m pod zemi ?

pouze se ptam

0 0
možnosti