- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda že tu není uvedeno jméno developera... že byse zase Central Group?
Kvalitní práce firmy zn.FUŠERÁK a cenové dostupnosti
A krytka klíče byla modrá místo červená
Krista boha, co je to za stvoření, ten Johan Zingel? Neuvěřitelný!
prosím Vás, na obrázku 11 a 14 je dlažba, která nemá spáry vyplněné spárovací hmotou. To se dnes tak dělá, nebo to ještě není hotové?
To je venkovní dlažba kladená na terče.
Teda nejsem právník, ale tyto články začínají silně zaváně
.
Pokud je článek reklamní, což předpokládám :
§ 2 odst. 3 zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy:
(3) Reklama nesmí být v rozporu s dobrými mravy, ……. prvky využívající motivu strachu…..
(Nevím jaký větší prvek strachu než ohrožení na životě si představit. Reklamní článek vzbuzuje dojem, že když si neobjednám při koupi inspektora z jmenované fa. půjde mi o život.)
.
Dále článek není výrazně označen jako reklamní, tudíž by zde přicházel ještě do úvahy
§ 357
Šíření poplašné zprávy (běžně se staví a prodávají život ohrožující byty...)
Holt si vybrali torchu širší umývadlo než se kterým počítal elektro projekt :)
To ani nemuseli. Když kamarádka popisovala, jak jí zedníci vysvětlovali, že to prostě dělají tak, jak to vyjde. Takže výklenek, kde měla být pračka, je sotva na háček na župan apod.
Pominu umístění zásuvek, ale pode fotek to vypadá na slušně odfláknutou práci.
Někdo tady v diskuzi odkazoval na odpovědnost projektanta. Musím se trochu bránit, dosti často přicházejí investoři se změnami jak na běžícím pásu. U koupelen běžně investoři nezadávají interiéry u projektanta stavaře, ale obejdou koupelnová studia kde je rádoby architekt, který nectí žádné předpisy, něco vytvoří a hurá s tím na stavbu. Obkladači to vrazí do ruky a už nikdo nehlídá nějaké ochranné zóny kolem zásuvek. Když se podíváte na fotografii umyvadla tak vidíte, že to dvojumyvadlo je mezi obvodovou stěnu a žebříkové otopné těleso pěkně narváno. Kdyby investor požadoval (a také si ho zaplatil) před realizací řádně rozkreslenou stěnu s s umyvadlem, zásuvkami a žebříkem, tak by bylo jasné, že je to tam všechno nahňácané. Nezastávám se patlatů, ale chyba v koupelně je chybou především na straně přípravy. Pokud se nesrovnají cenové hladiny a developeři budou stále neúměrně tlačit na cenu a i čas tak ta kvalita stále půjde o kytiček. Bohužel na stavbách chybí kvalifikovaní řemeslníci, ale i technici, kteří je mají řídit. Mnohdy jsou ceny tlačeny tak nízko, že na technika prostě nejsou ani peníze a ten se na stavbě ukáže jednou týdně a vše se řeší po telefonu nebo emailu.
To co je v článku prezentováno jsou ve většině opravitelné závady, něco se musí řešit s větším zásahem, ale nelíbí se mi, že se stavařům nasazuje pravidelně psí hlava. Kvalita provedeného díla není jen vina na jejich straně.
Chce konečný zákazník (prostřednictvím investora) nějakou změnu ve schváleném projektu? Ok, zavolat projektanta a zápisem do stavebního deníku schválit.
Utopie, vím.
Prosim redakci, aby podobne clanky oznacovala jako reklamni.
Pak by asi museli celý iDnes označit jako závislý propagační PR server.