- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sice je krátký, ale dost mne zaráží, že tento čtyřpruhový tunel je obousměrný. I když je rozdělený klasickým svodidlem, oba směry vedou stejným prostorem a každému je známo jak to dopadá, když kamion na dálnici přelétne svodidla do protisměru a začne to hořet.
Staví asi rychle levně, to jo. Ale ta bezpečnost práce
No co, pěkné to lahodí oku České předražené stavitele, nebo spíše architekty, by to nenapadlo!!!! Pokud možná ano, tak by to vyšlo na nekřesťanský peníze z našich dani!!! Stačí tunel Blanka, nejdražší "krtinec"
Tunel je krásný a pokud je krásný přenese pohodu i na ostatní, třeba na řidiče.
Kdo ze stavebních fanoušků by měl zájem o lokalitu, tak jsem si dal tu práci...
Tunel pod dálnicí?
Tak snad spíše dálnice pod tunelem, tedy v tunelu
400m tunel ..... pocitam, ze prumerna rychlost projeti bude 20-30 vterin .... to je fakt potreba prizpusobovat oci:o)
400 metrů má jenom ta vjezdová brána
Napad to asi neni spatny ... kdo a kde si ale muze dovolit natahnout tunel na kazde strane o 200 (?) metru? A jak to bude vypadat za deste, snehu? A za prudkeho vetru?
Podrubrika architektura, takže to sem tak trochu zapadá
No vidite, a napriklad v jedne zemi, treba ji rikejme Ceska Republika, je to reseno cetnosti umeleho osvetleni. Vysledek stejny, akorat bych rekl levnejsi.
I panely predsazene pred tunel se v Evrope bezne pouzivaji. Sice nejsou barevne, ale ucel plni stejny. Tohle je priklad z tunelu Blanka: http://tunelblanka.cz/pic_fotogalerie.php?photo=19789