- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo tady diskutuje o parku nebo nadhernem parku at se laskave koukne na google. tam jejeste stara mapa. Zadny park tam nebyl,, akorat beton a nanejvys tucet stromu.
To je pravda, ale zastavěné plochy je nyní o cca 30% víc.
Přesně to Praha potřebuje... Další supermoderní obludu v historickém centru!.
A co tam bylo předtím? Jen vedle stojící nevzhledné Tesco a nějaký parčík, určitě plný bezdomovců. Tesco se v podstatě nezměnilo, akorát vedle je moderní stavba
Tak až si zničíme poslední strom, otrávíme poslední řeku, tak uvidíme, jak moc výstavba typu "zaplácni každý metr", hraje pozitivní roli...
Kolik tahle stavba zničila stromů a otrávila řek?
Další kancelářské plochy, to je to, co Praze opravdu chybí Podle údajů z konce loňského roku byly v Praze dohromady skoro tři miliony metrů čtverečních kancelářských ploch, a z toho více než desetina byla neobsazena. Třeba v Brně je tedy neobsazenost ještě o trochu vyšší, kolem 16 procent. Praha by měla být ale pro potenciální zájemce výrazně atraktivnější, teoreticky, ale ve skutečnosti to takový rozdíl není.
Co tedy vede investory ke stavbě dalších a dalších kancelářských budov? Možná je to dobrá investice - pro vzdálenou budoucnost, vzhledem k situaci stavebních firem, které musejí bojovat o zakázky i cenami prací. Ale kdo ví.
Jakákoliv kvalitní kancelářská stavba je dobrá pro snížení cen méně kvalitních nebo starších kancelářských prostor. Takže za mě
Je to hnus, hlavne jak to přesahuje na chodník, člověk se cítí jak v kleci
To jsem zvědavý, jak zde budou zase mýt okna. Tak jako vždy pomocí horolezců? To budou uzavírat chodníky vždy když budou mýt okna? No to budou mít lidi fakt radost....
Hezká reklama bez reklamního sdělení. Je vidět, že peníze hýbou světem vždy a všude.
..nebo si snad někdo myslel, že se město ještě staví pro své obyvatele...?
Mně přijde jako nehorázná zlodějina, že město zaplatilo investorovi za rekonstrukci stanice metra, ač tato je dva roky kvůli němu zavřena a navíc žádnou rekonstrukci nepotřebovala protože "spodek" metra byl rekonstruován již po povodních v roce 2002. ODSkradi.
A co na tom, že město přispívá nemalými miliony soukromému investorovi na stavbu další, nepotřebné administrativní budovy. V normálních státech by naopak musel investor platit městu za způsobené dopravní problémy po dobu stavby.