Diskuze

Jaká bude nová trasa metra. V roce 2014 už zazní: příští stanice Motol

Konečná. Už téměř 35 let končí vozy metra ve stanici Dejvická. Příští rok na podzim se to ovšem změní. Vystoupí jen část davu, z reproduktoru se ozve "Ukončete výstup a nástup, dveře se zavírají!" a souprava se rozjede novými traťovými tunely směrem na Motol.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

R73e24n75é 12H73a41l17l75a

7. 2. 2013 18:42

Vy všichni,kteří tvrdíte,že si pepíci na to metro vydělali,tak si zjistěte něco o přerozdělování daní. A to nemluvě o té spoustě firem,které mají v Praze pouze sídlo,aby se zdárně vyhýbali berňáku.Bohužel,všichni se na Vás skládáme,milí pepíci:-P

0 0
možnosti
PH

Kde mají firmy sídlo, je pro rozdělení daní úplně jedno.

Ano, velká města dostávají více peněz na 1 obyvatele, ale jejich infrastrukturu využívají i venkované.

Mimochodem, kolik platíš na dani z příjmu?

0 0
možnosti
EP

Konečně si v Dejvicích oddechneme. Nacpat se vůbec ráno ve špičce na Dejvický do metra dá čím dál víc zabrat, do tramvaje na Evropský jakbysmet a ty miliony zde končících autobusů taky nejsou zrovna výhra. O parkování v ulicích nemluvě...

7 1
možnosti
PN

Ti lidi, co teď dojeli na Dejvickou busem nebo autem, už v tom metru budou sedět. Tak jaký rozdíl?

3 0
možnosti
MM

V současné době byly uplatněny evropské normy na rychlost pohyblivých schodů, kvůli kterým nové schody musely být pomalejší. Původní rychlost ruských eskalátorů v Praze byla podle mluvčí Dopravního podniku hl. m. Prahy a. s. 0,9 m/s, podle radního Radovana Šteinera dokonce 2,5 m/s. Nařízení EU stanovuje maximální rychlost na 0,75 m/s. Doba jízdy po nejdelším eskalátoru, ve stanici Náměstí Míru, tak činí 2:20 minuty. (wiki)

Tešíme sa, že Petřiny budú ešte hlbšie a ďakujeme EÚ....

6 1
možnosti
PH

Nebuďte líní a zkuste po nich chodit :-)

4 1
možnosti
Foto

Vývoj již mírně pokročil. Stanice se budou jmenovat Nádraží Veleslavín a Nemocnice Motol ;-).

3 2
možnosti
AD

Nechci snižovat důležitost stanice Motol, ale v civilizovaném světě jezdí metro - podzemní/nadzemní na letiště.

15 1
možnosti

J29a19n 70Č14e21k38a46l

2. 2. 2013 22:20

kéž by tam nikdy nejezdilo, v Praze je to hloupost, Ruzyni by nejlíp obsloužil vlak, za zlomek nákladů na metro... a to je také důvod, proč tam naopak to metro nakonec bude...

2 1
možnosti
TB

Když spočítáte kolik na daních odvede Praha, tak pochybuju, že by to platil někdo jinej ;-)

2 1
možnosti
MS

Tak Prágl má zase kus metra. A kdy se dostane taky na ostatní, kteří ho pražákům zaplatili? Kdy bude konečně metro i v moravské metropoli Brně?

1 20
možnosti