- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem majitel realitní kanceláře a vím, o čem ten článek hovoří.
Když budet prodávat auto, tak jej také necháte neumyté, nevyčištěný interier a pohozené věci v kufru? A co jít na schůzku ve špinavých botách, potem páchnoucí zapranou košili? Vy co kupujete, tak si řeknete,že není důležitý 1. dojem? Ale ano, je, vím o čem píši. Takže kupec, který chce za svoji nemovitost statisíce, nebo miliony, by měl investovat do vylepšení vzhledu své nabídky. 1. dojem je rozhodující.
Chápu dobře, že služba spočívá v mírném poklizení, event. přesunutí kytek, rozsvícení a nafocení širokáčem? To by mohla být práce tak na půlden a inkasovat by se mohlo tak 50-100k, ne?
Za pár tisíc v tom nevidím problém. Tohle by totiž měla dělat běžně realitka, která pak za prodej chce 150k a víc.
co odhalí nedostatky i přednosti nemovitosti, které laik nemá šanci na první pohled poznat a poradenství typu - nebudete moct zbourat tohle, protože ....., nepůjde udělat nástavba, protože ..... sousedi, památkáři, předpisy, je tu sice studna, ale ........ , územní plán říká tohle, a tak dále.
To by ale byla služba pro kupujícího. Tady se bavíme o službě pro prodávajícího.
Nehledě na to, že vámi zmíněná služba by byla buď brutálně drahá (šťourání se ve věcech zabere hodně času a čas jsou peníze) nebo sloužící pouze jako doporučení.
... už před hodně dávnou dobou se podobná služba nabízela u aut s názvem "příprava vozu na prodej". Kdysi dávno, když ještě nebyly na trhu patřičné oživující přípravky, se třeba pneumatiky oživovaly krémem na boty
Každá služba, která poskytuje přidanou hodnotu, je na trhu dobrá. A tohle je jedna z nich.
Samozřejmě je hodně lidí, kteří je nevyužijí, ale já bych o ní v případě prodeje bytu uvažoval. Nedávno jsem kupoval byt a bohužel jsem viděl hodně míst, kde lidé evidentně nechtěli prodat, nebo podle toho byt alespoň neprezentovali...
Ale pro čecha zní třeba název firmy Sarah Home Staging spíš jak Escort servis.
treba to je sluzba, kterou poskytujou v ramci nejakyho balicku taky.
je pravda, že to co občas člověk vídá na fotkách inzerovaných bytů, je děs běs .... na druhou stranu - byt se nekupuje podle toho, jestli je na lince pohozený hrnec ... ale chápu, že je to o "prvním dojmu"
Jako přidaná hodnota určitě dobré. Nebude se to hodit každému, ale rozhodně to není špatná služba.
Člověk, který si jejich byt koupí, si do měsíce rve vlasy. Myslím si, že podnikání by mělo být založeno na dlouhodobé spokojenosti a ne na podvodu.
Oni žádný byt neprodávají, oni nabízí službu prodávajícím, že jim byt poklidí a naaranžují tak, aby byl pro blbce, kteří se rozhodují hlavně podle vzhledu interiéru atraktivní, nevím proč by si měl člověk rvát vlasy, z konstrukčního hlediska je to po jejich zásahu pořád jeden a ten samý byt.