- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to bylo předposlední hezké lambo.ještě ta první generace diabla ušla.
Tenhle výrok zní jak z úst naprostého neznalce historie Lamborghini. Kolik hezkých aut bylo před Countachem?
Pokud se totiž na historii podíváte, zjistíte, že většina Lamborghiny byly "jenom" lepší sporťáky s předimenzovaným motorem vpředu (každopádně byly špičkou, to nelze popřít). Výjimečná byla Miura - jak designově, tak konstrukcí (motor za řidičem). Ostatní jako 350GT, Espada, Islero či Jarama byly i na svou dobu dost ošklivá auta. A ani Miura nepatřila mezi designové unikáty. Na to, že to Miura přišla pět let po Jaguaru E-Type, je to bída (neporovnávejme konstrukci).
Countach bylo první Lamborghiny s futuristickým designem (a pikantní na tom je, že Countach byl původně jen studií pro autosalon v Ženevě a neměl se vyrábět sériově - nakonec ho vyráběli přes 15 let!). Diablo je pak přímým pokračováním Countache, pak následuje Murciélago, menší Gallardo a Aventador (a vlastně Reventón). Všechny vyjmenované však koncepčně vycházejí z Countache (které konstrukčně navazuje na Miuru).
já se vrátím zpátky na zem...
tak proč ne? Mě by se tohle lambo taky líbilo :-)
To by se to bydlelo, ani by tam nemusela byt ta auta... Hezky pokoukani
A teď si představte, jak ráno celej rozespalej se zalepenýma očima zmáčkne dálkáč na ovládání vrat od garáže, nastartuje a rozjede se...
... do kuchyně
Vždy jsem si přál měnit olej nebo pneumatiky hezky v teple obýváku a ne venku v té vymrzlé pustině bez kapky luxusu.
už jsem smířenej s tím, že nikdy nic takovýho mít nebudu
Ale na druhou stranu, ten si v japonsku zase nedojde na krásný hřiby
tohle by u nas kolaudaci neproslo.
ještě aby jo!
Pojišťovna by neproplatila poškození laku.
zdá sa vám to v poriadku mať v obýváku garáž? Je to trochu zvláštne.
Na mě se doma dívají výhrůžně už když mám ruce jen TROŠINKU od oleje....