Diskuze

V Praze je na prodej 6 tisíc nových bytů. Developeři šli s cenou dolů

Developeři loni prodali v Praze téměř o polovinu bytů více než o rok dříve. Jenže aby se to povedlo, museli snížit ceny. I tak v hlavním městě zůstávají tisíce neprodaných bytů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

5. 3. 2012 22:38
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

humanitární bombardér revival

6. 3. 2012 10:23
Re: Výběr

vlastníš v praze vhodný pozemek pro zemljanku? :-)

0 0
možnosti

roberto5

29. 2. 2012 23:57
nechápu lidi co kupují paneláky

Já tedy vůbec nechápu lidi, kteří  nakupují paneláky, ty jsou pořád předražené.

 Za ceny kolem 30 tisíc za metr už přece můžou mít úplně nové byty, které jsou mnohem kvalitnější než olezlé paneláky.

Je pravda, že za novými levnými byty se musí kousek dál od centra (Uhříněves, Jesenice, Letňany, Jinočany apod.), ale za to je tam lepší vzduch - a integrovanou dopravou kousek na metro. :-)

A tyhle levné byty už asi levnější nebudou kvůli cenám stavebních prací.

Takže je třeba vybírat a nespokojit se s obyčejným panelákem, to je past na peníze ;-(

1 0
možnosti

Carpe.Noctem

1. 3. 2012 1:03
Re: nechápu lidi co kupují paneláky

Můžu porovnat bydlení v "olezlém" paneláku i "kvalitnější" novostavbě. Bydlela jsem v předposledním patře 5 roků staré novostavby, po každém dešti se objevila mokrá skvrna na hlavní chodbě. Později jsem se dozvěděla, že zatéka až do podzemních garáží. Na hlavních chodbách dlažba, takže bylo slyšet každého, kdo prošel kolem a nemuselo se jednat jen o ženské s podpatky. Sousedy jsem skrz zeď slyšela zrovna tak jako v paneláku. Takže můj závěr - raději opravený panelák, který má všechny závady vychytané, než "skvělou" a předraženou novostabvu.

0 0
možnosti

van23

29. 2. 2012 17:46
prodej /neprodej bytu

dokud bude poptavka tak s cenou o moc dolu nepujdou.

otazka je kdo to za tu cenu kupuje ze ?

bezny myslici Cech to nebude ,kdyz vi ze je to predrazeny. jsou to urcite cizinci, at uz reditele ci manageri novych firem , dale pak Vietnamci, ale ty si radsi koupi na vesnici barak a maj ta vecerku ci hernu dole v prizemi , ty umej pocitat.

a taky do Prahy se stehuje spousta naplavenin, takze je otazka jestli tito novy menežeři jsou taky tak blby a je jim jedno si koupit byt za 3-4 mega, splacet 30 tisic ze svyho 80 k platu , misto stavby peknyho a vetsiho baraku nez je usmudlanej byt 80 m2.

dokud bude poptavka od tyhle skupiny lidi tak to zpatky ke 2 milionum neklesne. a navic dneska vyplaznout za byt 3+1 vic 2,5 mega v praze muze jouda co se necha okradat. jsou to jen 4 steny a kdyz si necha postavit barak tak ho to vyjde na mensi penize i s vlastnim vybavenim. ale jo jsou takovydle maca co si i koupej mensi barak 60 m2 za 3 mega, kterej se da postavit i za 1,5m.

0 0
možnosti

van23

29. 2. 2012 17:50
Re: prodej /neprodej bytu

ale i na vesnici stavej lidi na co maj, nekdo 100 m2 jednopodlazni, nekomu je to malo a stavi 150 m2.

0 0
možnosti

Pravda bolí

29. 2. 2012 13:45
No krize tu ještě pár let bude

u nás díky chemikovi možná i o pár let déle než jinde, takže developeři ještě rádi nějakou tu zlatku zlevní, až jim na dveře začnou klepat z banky, že nesplácí řádně úvěr. Těším se na to:-)

0 0
možnosti

Kham

29. 2. 2012 8:37
Realita

Realita je taková, že kdybych teď chtěl prodat můj starší cihlový byt, abych nečekal a prodal se relativně rychle, tak to bude tak za 3m maximálně a za více ani ň, odečtěte si ještě 3% daň. Byt má 75m, 3+1 a je na opravdu skvělém místě, 5. podlaží. Byt 4+1(kk) okolo 110m, který bych chtěl, stojí někde v polích, vedle paneláků, daleko od metra a stojí 5,5-6m, tedy jednou tolik. Něco tu nehraje.

1 0
možnosti

sama_pozitiva

28. 2. 2012 23:06
Hnusné byty (2+1)

Když jsem se nedávno koukal na nové byty v Praze, tak jsem nakonec zjistil, že jsou všechny prostě hnusné, nedořešené či na blbém místě.Tak třeba projekty společnosti CG - veskrze docela dobré lokality (např. Letňany) avšak malá plocha bytů, kuchyň spojená s obývákem, hajzl spojený s koupelnou, žádná komora v bytě blbé orientace oken (například jen východ). Byty Finep už mají samostatné WC, docela vhodné orientace oken, ale zase blbá místa připlácí se za parkovací státní zvlášť, další nový projekt Orca v Libni, perfektní dispozic bytů už mají standardě samostatné WC oddělené, komoru, velká plocha bytů a lodřije, dobrá cena, ale je to postavený dům do U tak, že buď koukáte lidem do oken, nebo čumíte do skladiště, zase špatná orientace bytů na světové strany, projekt dostavený až v roce 2013 (sic?) . Osobně si myslím, že budoucnost vypadá slibně, ale prostě se stavělo min. 60 let příšerně, a zničil naše města. Navíc stále předražené, např.oproti Německu či USA.

0 0
možnosti

Rada.K

28. 2. 2012 23:21
Re: Hnusné byty (2+1)

Letňany podle mě nejsou dobrá lokalita. Do centra je odtamtud daleko a metro tam nejezdí (přestože se jedna stanice jmenuje Letňany). Letňanům jsem se vyhýbal už při hledání bytu na pronájem a vyhýbám se jim stále. Také nesouhlasím s tím, že se 60 let stavělo příšerně. Cihlové bytové domy z 50-tých až 70-tých let jsou TÉMĚŘ to nejlepší co je dnes k mání. Mnoho novostaveb je horších (stěny propouští hluk od sousedů, domy jsou na sebe tak natlačené, že dostatek světla mají jen horní patra atd.). Snad jedinou nevýhodou je absence garáží...to ale nelze příliš vytýkat, v době, kdy se domy stavěly, měl auto málokdo.

Spojení kuchyně s obývákem je praktické, ten, kdo připravuje jídlo a pití není izolován od lidí v obývacím pokoji.

S ostatním souhlasím.

1 0
možnosti

on8.

28. 2. 2012 22:20
uz nestoji 10mil

ale jen 9 a 3/4?

2 0
možnosti

humanitární bombardér revival

28. 2. 2012 20:02
i kdyby to slevili na půlku, tak nemám bonitu na takový úvěr

a to mám "průměrný plat" (tzn. ne mediánový) a na ten v republice údajně dosáhne jen 1/4 pracujících. takže nechápu, komu chtějí taková kvanta novostaveb vůbec rozprodávat, jaký byl plán?

pokud není chyba v přestřelených maržích, tak staví zkrátka příliš luxusně na to, co si čech může dovolit a asi by měli změnit projektanty za střízlivější tvory, byť za cenu mnohem králikárnovatějších projektů. to se prostě nedá nic dělat. :-/ ale co budou dělat s tím, co už stojí? ?

2 0
možnosti

net.Xtreme se nevzdává

28. 2. 2012 21:03
Re: i kdyby to slevili na půlku, tak nemám bonitu na takový úvěr

No pokud průměrný plat má čtvrtina lidí, řekněme pro jednoduchost jeden milion, tak sto tisíc ho má hodně nadprůměrný, pro ty to moc není, respektive ty zaujmou tak desítky bytů, ale bude tu určitě takových 500 000 možná více lidí, kteří na to mají, většina z nich někde bydlí, ale vůbec bych se nedivil, kdyby nový byt v Praze hledalo kolem dvaceti tisíc lidí...část z nich si může dovolit počkat, další zvažuje i jiné alternativy, ale stejně si myslím, že jen málo bytů se neprodá, koneckonců u těch neprodejných může developer s cenou dolů, někdy i výrazně, ale většinou nemá důvod, kupci se totiž najdou...

0 0
možnosti

Hroznej puberťák

28. 2. 2012 18:44
Posledně jsem šel večer

... kolem toho "zázraku" u Olšanské, a mohl jsem se potrhat smíchy. Z těch několika "luxusních" věžáků, co mají dohromady jen jedno č.p., jsem napočítal 2 baráky zcela zhasnuté - nesvítilo jediné okno, dva kousky, kde se svítilo po jednom okně, a jeden, kde svítily tři. To je panečku obsazenost ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Rada.K

28. 2. 2012 19:21
Re: Posledně jsem šel večer

Tam je ten Central park? Tam by se to neprodalo snad ani kdyby nepřišla recese. Divím se, že developer nenainstaluje časovače, aby to vypadalo, že tam někdo bydlí. Kdyby tam neměli ochranku, nejspíš by tam za chvíli měli squotery:-)

0 0
možnosti

oldfashioned Kokodák v1

28. 2. 2012 14:44
rychle kupujte, nebudou

;-)

0 0
možnosti

phi

28. 2. 2012 15:44
Re: rychle kupujte, nebudou

za tuhle cenu uz asi ne ;-D

0 0
možnosti