Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obývací pokoj pro mladý pár s dvojčaty se převlékl do fialové barvy

Obrovitá bytová stěna stará desítky let, koberec, křeslo, provizorní malá pohovka. Mladý pár s malými dvojčaty si nemohl společně ani sednout na jednu pohovku. Není divu, že toužili po moderním obývacím pokoji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mišule84

Nic proti nikomu!

Ale z těchto barev a zařízení bych asi zešílela, vůbec z toho nesálá nic veselého a teplého, měla bych tam depku jako blázen.

0/0
3.2.2012 20:32

CecetkaK

Líbí :)

Mně se to líbí. Má to svou atmosféru. Také si vážím práce lidí, kteří se na vytvoření nového obýváku podíleli. A dost mě mrzí, že větši Čecháčků neumí nic, než jen hanit práci a snahu ostatních. Ale hloupým se dá těžko odporovat :-/

0/0
10.1.2012 21:00

Team

Pěkné

Ta fialová je parádní, závěsy se mi nelíbí, ale jinak je to moc pěkné R^

0/0
8.1.2012 19:36

ewe7

fialová

barva je hrozná, zmenšuje pokoj a k tomu tu hadry - závěsy okolo oken do tak malé místnoti. Na svítící rampě se bude držet prach, uklidí ho někdo? Toto je hrůza, která se brzy okouká.

Rodina asi neumí hospodařit s místem, majé rodinný domek a v obyváku jím kraluje vysavač-před proměnou. Toto fakt nepochopím.

Pořad jak se staví sen je pro mě záhadou, koho tam vlastně vybírají, svoje známé???

0/0
8.1.2012 16:15

luii

Re: fialová

spis svoje nepratele

0/0
9.1.2012 8:20

Tužtička

Bez pardonu

bych nechala vykopat celou podlahu a zavolala na puklinu statika.

0/0
8.1.2012 1:38

martina.sidova

Děti

Nevím, proč bych dětem měla přizpůsobit veškerou svoji existenci a vkus. Když se mi něco nelíbí, tak si to nepořídím jen proto, že je to z hlediska malých dětí praktičtější. Moji rodiče to taky neudělali, a já i sestra jsme přežili bez újmy na zdraví.

Proč si koupit kulatý stolek, když se mi nelíbí? Koupím si hranatý a na ty hrany dám na chvíli krytky. Gauč si taky pořídím, jaký se mi líbí. Teď se dělají z materiálů, že ho můžete otřít a nezůstane tam flek, pokud to tam nenecháte týden zaschnout.

A děti budou vychovávaný k tomu, že po nábytku se nešmátrá, kreslí se na stole a ne po zdech a nábytku, na hraní mají pokojíček, a když si chtějí hrát v obýváku, tak si hračky musí uklidit. A to je můžete začít učit brzy, nevidím důvod proč mít po obýváku roztahané hračky.

A navíc uklidit to musíte ať vám dítě pozvrací / opatlá sedačku tmavou nebo světlou a nábytek opatlá bílý nebo tmavý. Stále proto nechápu v čem je ten tmavý nábytek praktičtější. Prosím někoho o fundovanou odpověď.

+1/0
7.1.2012 22:56

ewe7

Re: Děti

pravda, pravdoucí. Není ani nutné dávat krytky rohů na stůl, když se děcko praští, tak to není nic hrozného, také jsme to bez nich přežily. Tmavý nábytek je hrozný, pokoj zmenšuje, teda nábytek, jakési poskládané krabice na zdi. Nejsem pro původní obyvákovou stěnu, ale toto je fakt děs.

0/0
8.1.2012 16:17

Ginny

Televizní chrám

Z největší místnosti v domě se udělá televizní chrám. Jiný účel obývák z proměny neplní - středobodem pokoje je maxitelevize. Čím prostší lid, tím větší bedna. Nikde ani jedna kniha, nikde místo k pohodlnému sezení, není tu hudební nástroj, sportovní náčiní, nic. Děti tu taky místo nemají, podle všeho.

Nevím, co děláte v obýváku vy. My tam máme taky televizi, ale taky třeba klavír a rotoped.

+4/0
7.1.2012 20:05

ricpic3

Re: Televizní chrám

všechno v jednom pokoji? To musí být krásné.....;-D

0/0
7.1.2012 22:38

martina.sidova

Re: Televizní chrám

Tak každý nečte nebo nehraje na nějaký hudební nástroj. Z mých známých 99 % na žádný hudební nástroj nehraje, tak kde by se tam ten hudební nástroj vzal. A dost z nich kromě materiálů potřebných do práce či školy ani nečte, tak na co by jim byla knihovna? My třeba doma knihovnu máme, ale většina těch knih se tam jen válí a nikdo je už hezky dlouho nečetl. A ze sportovního náčiní v obýváku by mě švihlo. To je něco, co absolutně nesnáším. A upřímně neznám nikoho, kdo by to v obýváku měl.

A navíc se nemůžou zavděčit všem - jednou tu byl obývák, kde se s gauče nekoukalo přímo na televizi a už tu bylo 98 % komentářů o tom, že je to hrozné, proč jim ten gauč nedali proti televizi a jak oni by tohle hned předělali.

A rozkrámované věci dětí v obýváku nevypadají zrovna esteticky, takže na focení hotového interiéru to není zrovna ideální. Pokud chtějí můžou je tam majitelé dát zpátky a navíc ne každý touží po tom, aby měl všude po obýváku hračky, a děti samozřejmě do obýváků můžou.

0/0
7.1.2012 22:44

babička_Boženy_Němcové

Re: Televizní chrám

to že někdo nehraje na hudební nástroj, celkem pochopím. Ale že nečte?!?

+1/0
8.1.2012 10:53

martina.sidova

Re: Televizní chrám

Já jsem třeba jako malá chodila do hudebky a hrála jsem na flétnu. Ale co jsem do hudebky v 15 letech přestala chodit, tak jsem tu flétnu už skoro 12 let nevytáhla ze šuplíku a přemýšlím o tom, že jí prodám nebo někomu dám. Hraní mi vůbec nechybí, mám spoustu jiných věcí na práci, které mě baví víc. Ale 99 % mých známých nikdy do hudebky nechodilo a na nic nehrálo.

Já i ráda čtu, ale mám spoustu známých, kteří opravdu nečtou, prostě je to nebaví. Já teď navíc uvažuju o pořízení elektronické knihy - spoustu knih, co máme doma, se přečetla akorát jednou a od té doby je nikdo nečte, akorát zabírají místo a práší se na ně. My jsme třeba po babičce zdědili spoustu knih - detektivky od Agathy Christie a tak, naštěstí doma na ně máme místo, ale taky přemýšlíme, kam je dát, abychom se jich zbavili, protože by je nikdo nečetl.

0/0
8.1.2012 12:01

karionnn

Re: Televizní chrám

My máme velkou knihovnu v ložnici, proč vše cpát do obýváku :-)) Rotoped v pokojíčku a hudební nástroje při našem hluchu by akurát lapaly prach :-(

0/0
8.1.2012 12:47

babička_Boženy_Němcové

Re: Televizní chrám

Umístění knihovny závisí na tom, kde nejčastěji čtete. My v obýváku.

0/0
8.1.2012 21:44

karionnn

Re: Televizní chrám

My sice taky v obyváku, ale k přenešení knihy v 3+1 z pokoje do pokoje nepotřebuji najímat stěhováky ;-D

+1/0
9.1.2012 13:16

HancickaP

Re: Televizní chrám

my prosti lide nejsme v zadnem pripade, ale na hudebni nastroje u nas nikdo nehraje, na cviceni se chodi do posilovny a na knihy mame police v pokoji pro hosty. brousene sklo nemame a doufam nikdy mit nebudeme, z cibulaku jime a tak je v kuchyni... proste nekdo nema potrebu mit obyvak plny veci, zvlast kdyz na to je misto jinde.

0/0
8.1.2012 0:14

duff_

Dveře

Nezapomnělo se na výměnu dveří? Vypadají jako původní.

0/0
7.1.2012 19:58

Ginny

Re: Dveře

To by mi teda nijak nevadilo.

+1/0
7.1.2012 20:06

babička_Boženy_Němcové

no já nevím

jasně, že je to lepší, než původní stav, ale je tam spousta podivných samoúčelností: 1) sádrokartonová podsvícená stěna - až si poříděj jinou televizi, přijde to vybourat? 2) kamenná stěna - to se hodí spíš do vinárny, ne? Několik let jsem žila v podnájmu, kde jsem takovou stěnu měla ve svém pokoji - obrázek na to nedáte, nepřátelí se to moc s nábytkem, o "hřejivosti" taky pochybuju. 3) Na té pohovce li lze opřít hlavu? 4) Úložné prostory: horuju proti serepetičkám a vystavenému nádobí, ale copak tahle skříňka nepůsobí sama o sobě jako serepetička zapomenutá na skále? 5) Kam přijdou knížky? (No, možná žádný nemají, za to designér nemůže) 6) Fialová - OMG! - ale proti gustu...

7) Estetika celku je jaksi zaprděná, ztěžklá, rádobyvznešená, až je mi z toho smutno.

Doufám, že tam děcka budou mít imrvére roztahaný hračky a budou si hodně nahlas zpívat!

+5/0
7.1.2012 15:29

India

Sedačka

Připadá mi, že sedačka je nepraktická, že se na ní možná pohodlně pololeží u TV, ale bude horší se z ní vyhrabat, když děti rychle potřebují mámu nebo tátu. Stěnu nekomentuju, ta není. Rv

0/0
7.1.2012 9:08

slušná a kultivovaná

Tenhle pokoj už tady s malými změnami byl aspoň třikrát

Něco jiného byste tam neměli? Rodině s dvojčaty by se možná spíš hodil kuchyňoobývák kombinovaný s hernou než tahle svatyně debiloskopu.

+5/0
7.1.2012 8:15

Ginny

Re: Tenhle pokoj už tady s malými změnami byl aspoň třikrát

Jo, svatyně debiloskopu, to jste řekla hezky. R^

Slušně a kultivovaně.:-)

0/0
7.1.2012 20:08

picoda

Re: Tenhle pokoj už tady s malými změnami byl aspoň třikrát

R^:-)

0/0
7.1.2012 23:09

martina.sidova

alergie

Jak už někdo psal, začínám být alergická na slovo nepraktické ..připadá mi, že tady z malých dětí půlka diskutujících dělá strašná prasata, která neumí říct, že potřebují na záchod nebo nenosí plínky, když jsou malé. Které nevědí, že se jí v kuchyni / jídelně u stolu - a když jsou menší tak je snad rodiče posadí do židličky dají jim najíst a pak je umyjí, aby nemohli nábytek opatlat jídlem. Jinak nevím, čím jiným by to mohli upatlat - předpokládám, že nosí plínky nebo chodí na záchod, takže hovínka nepočítám. Důkladně jim vysvětlit, že např. modelína se po zdech a po nábytku nepatlá a pastelkami nebo vodovkami se po zdech opravdu nemaluje.

A že se děti zraní - vy jste snad doma měli všechno kulaté, abyste se náhodou nezranili? My teda ne a světe div se, ještě se ségrou obě žijeme a žádná strašná tragédie se nám taky nestala - podle některých diskutujících asi zázrak nad zázraky. 8-o

+1/0
6.1.2012 23:05

martina.sidova

Re: alergie

Na ostré rohy na nábytku se po to nejkrytičtější období dají použít různé krytky a pak už to snad děti přežijí bez újmy. A když upadnou na ostrou hranu nebo narazí čelem do nábytku, tak aspoň příště budou vědět, že je to au a mají si dát pozor.

Neříkám, že se mi celý interiér líbí - je tam moc fialové, kterou mám ráda, ale tady jí je moc. A obešla bych se bez závěsů a koberce, ale nemyslím si, že je to tak strašně nepraktické, jak někteří dělají. Jediné, co může být trochu na škodu je málo úložných prostor - neříkám mít všude vystavené různé serepetičky typu sošky, vázičky, broušené skleničky (nesnáším to), ale tady je těch úložných prostor nějak málo.

Postýlky a ohrádky si podle mě klidně můžou dát zpátky. A co se týče výtek, že děti nebudou mít kam dát v obýváku hračky - my jsme taky v obýváku místo na hračky neměly, na hračky byl pokoj a co jsme přinesly do obýváku, jsme večer musely uklidit do pokojíčku a taky jsme to přežily.

0/0
6.1.2012 23:12

vzdyt_to_rikam

Re: alergie

Možná až budete mít děti, tak to pochopíte, že dítě i kdybyste vysterilizovala, tak se čisté moc nedá udržet:)) Co neoslintají, to olížou a když ne to, tak stačí někde nechat kousek svého jídla a už ho můžete škrábat ze zdi. No a vysvětlit ročnímu dítěti, že to nemá dělat - to vám držím palce;-D;-D

+3/0
6.1.2012 23:20

martina.sidova

Re: alergie

Děti nechci, takže tohle mě nejspíš nečeká. Ale máme malé děti v rodině a asi máme štěstí a nikdy nic neoslintávali a neolizovali, tak nevím, možná byly divný. Jsem zvyklá, že jídlo se nikde ležet nenechává, takže ho nikde ležet nenechávám a ani v budoucnu to nemám v plánu.

A i kdybych nějaké dítě měla, tak s ním opravdu nehodlám 3 roky strávit doma, nejsem sebevrah. Hned jak to půjde, půjde do jeslí / školky a za těch pár hodin denně, co budou doma, mi tu domácnost snad nezbourá.

0/0
6.1.2012 23:35

computer

Re: alergie

No tomu říkám cynický mateřský vztah. Nejlepší dětská léta pro matku a dítě a v jej strčíte do jeslí a půjdete dělat kariéru. Doufám, že vám to potom to bezcitné díte ve stáří vrátí a strčí vás co nejdříve do pečovateláku protože pro kariéru na vás nebude mít čas.

+1/0
7.1.2012 12:36

martina.sidova

Re: alergie

Jak píšu děti nechci, takže v tom pečovateláku stejně nejspíš skončím nebo doma s nějakou ošetřovatelkou, takže už začínám pečlivě střádat penízky, abych na to měla. A moje babička v pečovateláku bydlela - bydlíme daleko a k nám se odstěhovat odmítla (bydlíme prakticky na samotě na horách) a naši se zase kvůli práci nemohli přestěhovat za ní. Naštěstí to je dálka relativní - asi 70 km, takže se za ní dalo celkem často jezdit. Pečovatelák to byl pěkný, přístup k lidem taky dobrý, takže na tom být v pečovateláku zase tak nic hrozného nevidím. A pokud mě tam ty případné děti šoupnou, aby budovali kariéru a občas se za mnou přijdou podívat, tak v tom nic špatného nevidím. Opravdu nechci, aby kvůli mě moje případné děti, museli sedět doma a nemohli pořádně chodit do práce nebo jet někam na dovolenou.

Na tom, že dáte někoho do pečovateláku, není nic špatného. Když ho chodíte pravidelně navštěvovat, tak je to v pořádku. Nepočítám případy, kdy za těma lidma celý rok nepřijdou a okrádají je.

0/0
7.1.2012 13:30

martina.sidova

Re: alergie

Nevím proč by mělo být cynické dát dítě do jeslí - mám kamarádky, které za komunistů do jeslí chodili a žádnou újmu z toho nemají a mají s rodiči naprosto normální vztah. Nevím jak vy, ale já si z toho, že se mnou mamka byla doma prd pamatuju, takže nevím, proč by to tomu dítěti mělo tak strašně vadit.

Je lepší dát dítě do jeslí, než s ním být doma 3 roky a být z toho na prášky. V práci máme kolegyni, která byla na mateřské rok a pak se vrátila do práce, to je teda podle Vás asi strašná matka, co? Mě to tak nepřijde, když je doma, tak se dítěti naplno věnuje, takže nechápu, proč by nemohlo na pár hodin denně do jeslí nebo by ho nemohl někdo hlídat.

V jiných státech taky ženy nejsou s dětma doma do 3 let a nikdo z toho žádnou tragédii nedělá a ty děti žijou a s rodiči se normálně baví.

A navíc dítě ani nemusí budovat kariéru - co když se od Vás jen odstěhuje a bude bydlet dál a nebude za Váma moc denodenně chodit. Pak se buď budete muset za ním přestěhovat nebo jít do pečovateláku.

0/0
7.1.2012 13:35

HancickaP

Re: alergie

ja jsem musela zpatky do prace, kdyz mladsimu synovi byly 4 mesice, tak to jsem asi matka uplne ze vsech nejhorsi. synovi je ted 10 let a jediny, kdo je z toho do ted ztraumatizovany, jsem ja. ;-D

0/0
7.1.2012 13:52

martina.sidova

Re: alergie

Ale to není předmětem diskuze. Předmětem je dotyčný obývák a já pořád nechápu, proč zde většina lidí z malých dětí dělají strašná prasata, která všechno oblemcají, opatlají, oslintají a zničí. A ještě musí mít obývák plný dětských hraček - děti mají svůj pokoj a tam si hračky můžou dát. Navíc nevím, čím by mi to dítě mohlo obývák tak strašně upatlat -když je větší, tak by mělo vědět, že po jídle si umyju ruce a špinavýma rukama od jídla po ničem nešmatrám a když je menší, tak mu ty ruce umyju sám. Jídlo jsme nikde válet nenechávali a nenecháváme, tak nevím, jak by se k němu to dítě dostalo. A pokud ty lidi nechávají válet zbytky jídla, tak si za to můžou sami. Navíc se většina sedaček vyrábí z materiálů, ze kterých jde dobře otřít, pokud to tam nenecháte zaschnout, takže je jedno jakou máte barvu. A když už mi dítě opatlá např. stůl, tak ho musím utřít ať je bílý nebo tmavý, tak nechápu v čem je tmavá praktičtější. A ještě jsem si nevšimla, že by vyráběli nábytek, který nemá rohy.

0/0
7.1.2012 13:51

perthuis

Re: alergie

Máte-li dvojčata, nezvládnete to.Popravdě řečeno, nezvládnete udržet smetanově bílý načinčaný obývák v bezchybném stavu ani u dítěte jednoho, a to nemusí být až takové čuně.Jestli hodláte většinu času trávit drhnutím uťapaných paciček a mentorským vysvětlováním, že na tý běloskvoucí pohovce se skákat nesmí, pastelky používat taky ne, hračky musí být stále srovnané v krabici, pokoušet se chodit a všeho se chytat jako opory se nehodí, závěsy to neustojí a ta rozpálená krbová vložka taky není ono, a nějaký polštářový bitvy vůbec nepřicházejí v úvahu, pak je líp si pořídit kanára, protože jinak by se mohlo skončit na klinice Dr.Chocholouška.

:-)

0/0
7.1.2012 18:04

iVčera.iDnes.iZítra

Re: alergie

Přesně tak. Plus fakt, že nemocným dětem je pak vstup do obýváku úplně zakázán, protože by se mohlo stát, že se pozvrací na nevhodném místě...

A pokud jsou zdravé, tak v zápalu hry se musí s trochou nepořádku počítat. My jako děti jsme používali podsedáky a opěráky z obývákové sedačky a stavěli jsme si z nich bunkry překryté dekama, zakomponovali jsme do toho i konferenční stolek a sesle...byla to paráda. Mamka měla půl dne od nás pokoj.

+1/0
7.1.2012 20:02

martina.sidova

Re: alergie

No nevím, ale já se jako nemocné dítě v obýváku moc nevyskytovala byla jsem v posteli u sebe v pokoji. A když jsem byla v obýváku a zvracela jsem, tak jsem holt u gauče měla kýbl a byla jsem naučená, že se zvrací do toho kýble. A jedna poznámka, když se to dítě pozvrací, tak to musíte stejně uklidit ať máte gauč bílý, žlutý, zelený nebo hnědý. Nebo to snad na tom tmavým gauči necháte, protože to tam není vidět? Když se to uklidí hned, tak na gauči flek mít nebudete ať máte jakoukoliv barvu.

Nevím, já jsem byla odmala zvyklá, že na hraní máme pokojíček a tam si můžeme dělat, co chceme - stavět bunkry, vytahovat hračky, jak chceme, ale že v obýváku se to nedělá. Že obývák je primárně určený pro dospělé, aby si měli, kde odpočinout nebo sednout, když přijde návštěva a že se tam chodí, když se chceme kouknout na televizi. Ale na dělání bordelu, že je pokojíček. Takže jsme si hráli tam, mamka od nás měla půl dne pokoj, protože jsme byli zalezlý v pokojíčku, kde nás stačilo zkontrolovat.

+1/0
7.1.2012 22:19

iVčera.iDnes.iZítra

Re: alergie

No my jsme v tomhle tedy omezovaní nebyli...mohli jsme si hrát všude. V obýváku, na zahradě, na půdě. Většinou jsme se vyskytovali tam, kde byli nablízku právě rodiče. Když šla mamka žehlit do obýváku, tak jsme si tam šli stavět bunkry. Když šli naši do zahrady, šli jsme s nima. Když se vařilo, většinou jsem si hrála pod jídelním stolem v kuchyni. Když šel taťka hrát na klavír, tak jsme šli pozorovat jeho ruce na klávesách. Nikdo nás nikdy nezavíral v pokojíčku. Tam jsme šli, když jsme náhodou chtěli být sami (což nebylo tak často) nebo trucovat nebo si číst.

S tím zvracením to byl jen příklad toho, že i umyté a způsobné dítě může způsobit nepořádek, zatímco Vy jste to přičítala pouze špatnému vychování. Jednomu z mých dětí se kupříkladu udělalo špatně, když šlo po schodech a mně krom umytí schodů nezbylo nic jiného, než to nejhorší ze stěny umýt a pak to prostě zamalovat. A co pak měla říkat kamarádka, jejíž dítě trpělo refluxem?

0/0
7.1.2012 22:37

martina.sidova

Re: alergie

Tak tyhle případy jsem na mysli neměla - je jasné, že když je dítě nemocné, tak se občas něco takového stane. Ale jak často je dítě nemocné a zvrací? Normálně zdravé dítě to zase tak často nedělá a když máte chronicky nemocné dítě, tak s tím člověk musí počítat a bohužel s tím nic nenadělá.

Ale mě přijde, že většina lidí dělá, že děti všechno opatlávají a všude zvrací na potkání. Alespoň je to můj pocit z většiny příspěvků na diskuzích. Jistě nějakému znečištění se asi nevyhnete, ale nepřijde mi, že děti by všechno tak zničily nebo se o všechno přerazili, abyste si kvůli tomu museli kupovat nábytek bez rohů (ještě jsem teda takový neviděla) a tmavých barev. A opravdu nevím, co je třeba na tmavé sedačce praktičtějšího než na světlé (bílé) ... když ji dítě opatlá / pozvrací, tak to musíte uklidit z obojího, tak jaký je v tom rozdíl.

Já jsem z domova zvyklá, že na hraní byl pokojíček a nikdy mi to divné nepřišlo, jde o to na co je člověk zvyklý, mě by to asi nebavilo hrát si v obýváku.

0/0
7.1.2012 23:32

martina.sidova

Re: alergie

Takže když Vám dítě ošmátrá tmavý nábytek, tak se to tam nechá, protože to není vidět? Navíc na některém tmavém nábytku je to vidět mnohem víc než na světlém.

Závěsy můžete na tu kritickou dobu dát na chvíli pryč. A v kamnech nebudete chvíli topit. Ale kvůli tomu, že dítě může jako malé na tu krbovou vložku sáhnout je přece nevyhodíte nebo se jich nevzdáte, když je chcete.

Já yla od malička vedená k tomu, že na pohovce se neskáče - měli jsme tmavou, že s polštářema se v obýváku nehází. Že na kreslení je určený stoleček a že se nečmárá po zdech a po nábytku.

Nevím, kde jste přišla / přišel na to, že hračky by měly být uklizený v krabici - píšu, že nechápu, proč by měly být rozkrámovaný po celým obýváku. Když jsou děti malé a hrají si v obýváku, tak si prostě přinesou to s čím si chtějí hrát a když už je to nebaví nebo se jde spát, tak se uklidí do pokojíčku. My jsme to tak doma normálně dělali. A jako větší už jsme si hráli jen v pokojíčku, do obýváku jsme si hrát nechodili.

0/0
7.1.2012 22:28

perthuis

Re: alergie

Prostě je to pro vás opravdu Chrám.

Nj, ale proč se to teda jmenuje obývák? Domnívala jsem se, že od slova obývati.A že salonům pro hosty už dávno odzvonilo.;-)

0/0
8.1.2012 10:12

HancickaP

Re: alergie

ja jsem napsala skoro to same o par prispevku niz.. ja deti mam a je to u nas stejne. deti ji u stolu a po jidle si umyji ruce. rocni dite zas tak vysoko nedosahne, takze pokud nechavate jidlo na zemi, tak se zahledte hlubokok do sve duse. hracky v obyvaku nenavidim, to je proste pokoj prevazne pro dospele, deti maji svoje pokoje a kdyz si neco prinesou do obyvaku, tak to zase odnesou, az skonci.

+1/0
6.1.2012 23:39

Dunja

...

Nevím, zda je to fotkami, ale zdá se mi to tmavé a tak se mi to zdá vhodnější do většího prostoru. Koženou sedačku si také chystáme koupit, je to praktické, dobře se udržuje. Chybí mi tam nějká ta skříňka či knihovna. Máme spoustu knih, slovníků, které používám, plus šanony do práce, šupliky s doklady. Už jsem si všimla, že se hodně vypouští jakékoliv úložné prostory v obýváku, kam všechny věci lidé dávají? Do komory, do jedné vestavěné skříně. Většina našich bytů přeci nedisponuje takovými prostory a ostatní pokoje bývají malé a to i v mnohých novostavbách.

Celoplošný koberec bych si nepořídila kvůli alergii má ji půlka rodiny, ale jinak proč ne pokud se investuje do kvalitního vysavače.

Jinak proč je to neosobní, protože je to focené ještě před tím, než do bytu jeho majitelé vstoupí. Vsadím se, že za pár týdnů už to bude zabydlené a možná se tam vrátí i nějaká ta ohrádka pro dítě s hračkami. 

U nás by vzala za své brzy ona bílá stěna, našemu Picassovi jsou 2 a stačí mu chvilka.

0/0
6.1.2012 22:13

Bígl

Re: ...

Knihovnu doma máme, ale šanony bych v obýváku rozhodně nestrpěla.

0/0
7.1.2012 12:43

babička_Boženy_Němcové

Re: ...

Ty úložné prostory taky nechápu - ale začínám mít dojem, že lidi prostě nemají knížky.

0/0
7.1.2012 15:31

ricpic3

Re: ...

je pro vás příliš složitá představa knihovny v jiném pokoji v domě?

0/0
7.1.2012 22:43

Dunja

Re: ...

Myslíte jako v kuchyni nebo dětském pokoji? Pak máme už jen ložnici nebo snad knihovnu někdo strká do koupelny. Není škoda dávat knihy v kožené vazbě či jiné drahé knihy někam do komory. Navíc obývák by měl být i něco vypovídat o majitelích bytu, jací jsou, co čtou, co mají rádi apod.

0/0
9.1.2012 18:33

.:Koumes:.

Polstare

Mohl by mi, prosim, nekdo vysvetlit, z jakeho duvodu musi byt kazda sedacka kompletne zapraskana polstarema?  8-o

0/0
6.1.2012 19:27

Sprintujici.stonozka.2

Re: Polstare

lobby Polstrin a.s.;-)

0/0
6.1.2012 19:54

old-fashioned Kokodák

nejvíc se mi líbí knihovna a úložné prostory

;-DR^R^

+1/0
6.1.2012 18:34

kackapohodarka

lidicky...co se vam deje?

ne, ze bych z promeny byla nadsena, ale rikat, ze dvoulete deti jen patlaji vsechno kolem sebe, vrazeji do ruznych veci je holy nesmysl. mam dvoulete a 7mesicni dite a fakt nam nezvraci ani neserou na sedacku nebot maji plinky nebo uz umi na zachod a taky je necpu necim, z ceho by jim bylo soufl. sedacka se da umyt, ohradky se daji dat zpatky, ale dvoulete dite si hraje samo i bez ohradek...to je snad za trest ho do nejake strkat. a sedacka se umyje. jediny problem muze byt s tim ukladanim, ale ta snad maji rodice i detsky pokoj, kde se da ukladat.

a jak tady nekdo trefne pripomnel: jidlo se ji u stolu a kdyz uz ma nejake to ovoce k svacine a odbehne si s nim ke hre, tak to nikde DVOULETE deti jen tak nepatlaj, pokud jsou normalne vychovavane!!!

+5/0
6.1.2012 16:01







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.