- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rok budou opravovat most Pres tyden tam bude jeden makat, ostatni hulit a opirat se o lopaty, o vikendu nebude pracovat nikdo. Soudruzi by se meli inspirovat v zahranici.
Nova architektura a "zdobit" nejde k sobe. Ostravu zdobily klasicke stavby, o ktere jsme jiz prisli, jako napr. Zarubek, chemicka Hrusov, Karolina, nebo zvolna se rozpadajici skvost Ostramo.
Ta už asi upadla hluboko do zapomnění... Škoda, to by byla konečně zajímavá stavba...
Problémy s rozvojem Ostravý je potřeba hledat ve schopnostech radnice z dlouhodobého pohledu.
Ad1. Problém účelové koalice, která s sebou logicky nese hromadů kompromisů a potřebu přerozdělování
Ad2. Radnice má spoustu nových a hlavně nezkušených tváří, které nemají absolutně žádné zkušenosti a zejména znalosti a berou pozice jako dobré trafiky. V kombinaci s všehoschopným primátorem je to cesta nikam.
Bohužel po panu Tošenosvském a Kajnarovi lze říci, že Ostrava k problémům,které má způsobené těžkým průmyslem, má i ve vedení města "odborníky" realizující si své vlastní zájmy a dosazující do klíčových pozic spíše osoby loajální než odborně způsobilé.
Řekl bych, že tahleta JAKOŽE loajalita je jedním z nejhorších dědictví komunismu!
Město asi opravdu neví, kde vymáchat prachy .... Dnes už tam přestupuje minimum lidí.V postatě pouze ti, kteří nemají jinou možnost.Ostravskou MHD bojkotuji.Je naprosto nekoncepční.Pokud jedete z jednoho konce města na druhý, musíte mnohokrát přestupovat a tím pádem ztrácet drahocenný časNavíc mám auto na LPG, takže jezdím "za pár kaček" a navíc neemituji tolik exhalací, jako benzíny, či ropáci.
...lítej třeba na rogalu. Osobně přestupuji na Hranečníku a MHD odtud do centra Ostravy a dál jede docela svižně.
musíte jich mít rozjetých 10. Jen někdo, kdo v životě nic nedokázal, tohle nemůže pochopit.
ano, ale to platí v podnikání. Pokud se ale jedná o státní sektor tak je situace poněkud jiná. Vaše implikace by platila pokud by by se jednalo o žádosti na projekty. Zde by bylo opravdu úspěchem, kdyby se do Bruselu poslalo 10 projektů a dostali dotace na 2. Pokud Vám ale přiklepnou dejme tomu 10 projektů, tak dle mého názoru je úspěchem, pokud se bude realizovat 9 z nich. Pokud má člověk konkrétní projekt a peníze na něj, tak si myslím, že je přímo jeho povinností ho realizovat. Nevím co by Vám řekl nadřízený pokud by jste mu například vyřídil dotaci 50 milionů na nový sklad a nebyl schopen ho postavit. Myslím si, že by jste si celkem brzo hledal nové místo. Bohužel u politiků tato zodpovědnost jaksi neplatí
Ostrava zažila leda tak za socialismu, kdy se rozvojové plány ještě realizovaly! Po devadesátém roce, s odchodem komunistů, to šlo s Ostravou rychle "do dupy", no a dnes už jenom plánují, aby si mohli papaláši rozebrat prachy!!! Zlatí komunisti a zlatý socialismus, kdy se vybudovalo všechno to, co dnešní "demokrati" rozkradli a rozprodali!
Komunisti udělali z Ostravy černé město, plné jedů, z komančského vládnutí se bude vzpamatovávat ještě dlouho. Nevšiml jsem si, že by komunisti někdy investovali do vzdělání, které je hlavní věcí, pokud se má něco vytvářet. Jen hlupák může postavit koksovnu v centru města - Karolínu.... Pokračuje to i dnes, kdy socialisti a ODS stačili přožrat prachy na Vědeckou knihovnu tím, že zřejmě ty prachy pohřbili zaplacením 30 Kč poplatků ve zdravotnictví. To všechno je dědictví. Jenže jak to vysvětlit někomu, kdo nemyslí...
uvěřím, až to bude stát, navíc pochybuji, že se to bude podobat vizualizacím...
Myslím, že ta podoba je to nejmenší co by nás mělo trápit. Mně spíž zaráží, cituji Kajnara: "...oprava Svinovských mostů začne ASI v polovině ledna. Tak jaké ASI, začne, nebo nezačne
je razovité město . Tam kde se utvoří koalice ČSSD a ODS to vždy nestojí za nic . To je jen účelová koalice pro rozdělení koryt . A v Ostravě to podle toho vypadá . Primátor Kajnar (ČSSD) ani v Ostravě nebydlí . Postavil si tam , kde není smog . Atd. atd .