Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Václavské náměstí bude bulvár bez tramvají, slibují politici

Davy spěchajících lidí, plno aut a přeplněné chodníky jsou symbolem současného Václaváku. Nejdelší pražské náměstí by se mělo v budoucnu změnit v příjemnou promenádu s venkovními kavárnami. Politici chtějí začít stavět již za dva až tři roky. Magistrálu u Národního muzea však nikdo neřeší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

macarát

Zařídit menší provoz mohou i dnes

Stačilo by ubrat pár pruhů. Jen chtít.

0/0
23.9.2011 13:13

Jánošíkův dech

Bez tech zlodejskych smenaren, co tam jsou a pribyli

Jsem v pondeli pozoroval nestastne a na.rane Italy, jak je okradli na rohu Jindrisske a vaclavaku, za euro jim dali 16,90 Kc, pricemz normalni kurz je kolem 24 Kc. Jsou tam zalezli za tlustym sklem, aby je tam ti okradeni nepozabijeli. Napsal jsem na magistrat Prahy 1, bylo mi odpovedeno, ze to musi stvat kazdeho slusneho cloveka, ale nic s tim neudelaji, protoze to ma na starosti Ceska narodni banka. Tak jsem dneska napsal do CNB, jsem zvedav na vyjadreni. Je to nemoralni zalezitost, schvalne udelaji neprehlednou tabulku, aby se cizinec spletl a konec, prijde o 30 procent.

0/0
21.9.2011 22:11

Antonín, topič

Re: Bez tech zlodejskych smenaren, co tam jsou a pribyli

Není nic jednoduššího zeptat se "kolik dostanu za XXX euro"

Takhle je to i jinde v zahraničí. Mají třeba vypsané kursy "prodej" a až vevnitř někde na boční zdi i kursy "nákup"

nebo mají poplatek, taky vypsaný někde mimo standardní pohled směnychtivého tůristy.

Taloši jsou stejně zadarmo drazí, jen ať si vezmou liry zpět.

0/0
21.9.2011 22:27

Yamdena

..

Já bych raději Václavák bez aut a dealerů+feťáků, tramvaje mi vadí mnohem míň, než vešechna ta nanicovatá nákupní centra...

+2/0
21.9.2011 19:43

Inzheim

Samozřejmě

delší chůze neschopní== obdrží zdarma elektrickou koloběžku,-- další senzační zlepšovák

0/0
21.9.2011 18:21

Pan Pešek

Tak v první řadě...

...to nebude boulevard, ale mall. Ale to je fuk, jenom sem si chtěl rýpnout.

0/0
21.9.2011 14:46

pan_kacena

...dobra myslenka, ale mozna by jen stacilo

vypraskat z Vaclavaku vsechny bezdecka, dealery, fetky a podobnou sber...RvRvRv

+4/0
21.9.2011 12:35

helfi

Pěší zona ano...

...ale tramvaje ať jezdí na Vinohrady a magistrálu rozkopat na záhonky :-)

+1/0
21.9.2011 11:50

Antonín, topič

Hm,

prej klidná zóna a o tři věty dál se hovoří o Champs-Elysées a Times Square. Viděli to ti politici někdy alespoň na vobrázku? A co s těma kavárnama v zimě?

DEFENESTRACI!!!

0/0
21.9.2011 9:38

chestburster

Re: Hm,

Také jsem na to koukal. To jsou opravdu klidná místa bez provozu ;-D;-D;-D

0/0
21.9.2011 10:06

f0rr35t

Re: Hm,

R^;-D Ta osmiproudovka uprostřed Champs Elysees mi pěší zónu skutečně moc nepřipomíná. Ale nic proti Champs Elysees, právě naopak - město má žít a hýbat se R^

0/0
21.9.2011 17:12

hrabě Artstetten

Bez tramvají zůstane Václavák doménou dealerů drog...

...a všelijakých doupat neřesti. Živým centrem Prahy se v poslední době stává Anděl, kde hustota dopravy nejen nevadí, ale naopak pomáhá.

Ale známé firmy od památkářů a permanentně zkorumpovaná radnice Prahy 1 něco takového nedovolí.

"Pravicový a konzervativní" starosta má milenku, zaštiťuje karnevaly homosexuálů narušující mravní výchovu mládeže a podporuje ekoteroristické aktivity. RvEU

+2/0
21.9.2011 9:12

Duke._._Nukem

Re: Bez tramvají zůstane Václavák doménou dealerů drog...

no,ty ses taky povedl..;-D

0/0
21.9.2011 11:06

hrabě Artstetten

Re: Bez tramvají zůstane Václavák doménou dealerů drog...

Docela jo. A vy?

0/0
21.9.2011 13:13

trikacka

Mokvající ranou jsou dealeři drog

a prostitut -i, -ky všeho pohlaví, podezřelá individua ze zemí někdejšího SSSR a tak dále. Jestli se jich někdo dokáže konečně zbavit, smířím se i s magistrálou.

+2/0
21.9.2011 8:28

stratus

krok vpred?

Neviem ci zrovna taketo riesenie, by znamenalo krok vpred, Bolo by to samozrejme pekne a zaujimave, keby vznikla tak velka pesia zona. Len ci by v konecnom dosledku nedoslo k tomu, ku comu dochadza na pesich zonach v mensich mestach, tym myslim presun obchodikov do nakupnych centier a v pesich zonach su len "cinske" obchody a inak mrtva zona bez ludi.

Podla toho co som pocul, v Parizi sa magistrat snazi prave o to, aby centrum mesta nebolo mrtve a vyludnene a snazi sa vybudovat co najviac parkovacich miest, aby sa nestalo to, ze spolu s autami zmiznu z centra aj ludia...

No a saliny na vaclavak iste patria...

0/0
21.9.2011 8:27

Marcus Halberstam

Co je to "nejluxusnější městská třída plná obchodů"?

Někde jsem četl, že například Louis Vuitton razí zásadu neotevírat svůj obchod na stejné "adrese" (= ulici) jako je McDonald's. Takže až se vyřeší tohle, bude se muset vymyslet už jen kam umístit všechny ty Rusáky z Václaváku.

0/0
21.9.2011 7:07

Sibyla01

Re: Co je to

Přesně.  K čemu předělávat náměstí, nezmizí-li atmosféra rusácké tržnice? A jak by mohla zmizet, dávají-li majitelé přednost jejich vysokým nájmům? Příklad: majitel Stýblovy pasáže má jen z přízemí milión měsíčně (při nefunkční Alfě a Semaforu). Tak proč by se zbavoval těch roztomilých praček se zlatem a šunty?

0/0
21.9.2011 7:37

srst

Re: Co je to

tramvaje a mcdonald? tak jestli jsou toto ty dnešní hrozby, tak tam asi nikdo nebyl. vaclávák o půlnoci=směsice (čím začít dříve?) stánků s klobásou a opilci okolo+drogoví dealeři na každém rohu+10m od nich dva-tři strážníci (asi je hlídaj)+parkoviště pro sice krásné sporťáky ale ve vlastnictví mafiánů+všechny ty podezřeké pračky,kam během dne nevstoupí noha ale příjmy miliónové. václavák se musí změnit uvnitř magistrátu a prahy 1 (nájemní smlouvy, instrukce strážníkům, místní vyhlášky apod.) a pak může někdo mluvit o designu.

+4/0
21.9.2011 8:28

Sibyla01

Re: Co je to

R^!!

0/0
21.9.2011 9:13

dogi3

Docela jsem si

oddychl, když čtu, že tramvaj se na Václavák nevrátí. Při představě, že by zase ulicí 28. října a přes náměstí projížděla cinkající tramvaj, které by se museli procházející se lidé vyhýbat, přičemž by prostor kolejí byl naprosto nevyužitelný, mě docela jímala hrůza.

0/0
21.9.2011 6:09

MFD to hraje s náma

Re: Docela jsem si

Ulice 28. října neleží na Václavském náměstí.

0/0
21.9.2011 13:17

zee

hezke ale..

docela hezky napad,ale chybi mi tam trochu voda...meli by nekde uprostred udelat nejakou fontanu,nebo vodotrysky R^

0/0
21.9.2011 5:37

pašík Holden

Re: hezke ale..

Ano, využil bych sklonu náměstí, uprostřed by mohl být potůček :-)

+2/0
21.9.2011 7:00

picoda

Re: hezke ale..

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
21.9.2011 8:43

pepe88

Re: hezke ale..

a mohl by téct odzdola nahoru

0/0
21.9.2011 10:50

Veldrane

Tramvaj vs Elektrobus

Tramvaj do Prahy patri. Patri tam rozhodne vic nez elektrobus. Jizda tramvaji a obecne tramvaj jako dopravni prostredek doplnuje atmosferu mesta a ma neco do sebe. Proc pamatkari broji proti tramvajim ale elektrobus by jim nevadil ?

+9/0
21.9.2011 5:13

wrah

Hodlají řešit

Tak doufám, že hodlají řešit i šlapky, dealery a náhončí do bordelů. Vždyť je to ostuda, po setmění se jejich vysněné Times Square mění v Bronx!!!

+3/0
21.9.2011 4:20

marat12345

Re: Hodlají řešit

A ty zlodějský gangy. Po ránu se tam vyloženě bojim. Vnoci tam naštěstí nemusim.

0/0
21.9.2011 5:38

kostej_

a co třeba

POHYBLIVÝ CHODNÍK? Jeden pruh pro stojící, druhý pro spěchající, na každé straně jiným směrem, samozřejmě se zábradlím a několika mezerami pro výstup. Nikoho by to neohrožovalo a dlouhé náměstí by měli možnost překonat i fyzicky méně zdatní. No a jako bonus bychom se mohli chlubit světovou unikátností (konečně...). Problém by byl možná v ceně za provoz, ale něco stojí i jiné druhy dopravy a ani by to nemuselo být po celé délce, nalákalo by se víc turistů s více penězy apod.

0/0
21.9.2011 2:05

mpscz

Re: a co třeba

Pro začátek by stačilo na pěší zónu namalovat pruhy jako na dálnici: levý (prospěchající), pravý (pro pěší), odstavný (pro stojící)

0/0
21.9.2011 15:28

Profesionální neúplatný diskutér

Hm ...

Zrovna tramvaj by se na Václaváku uživila. Rozhodně lepší než kolony aut, kdy aby se jeden bál přejít na druhou stranu náměstí. Nevěřím tomu, že ty auta opravdu z Václaváku zmizí.

+4/0
21.9.2011 1:57

Antonín, topič

Re: Hm ...

Zmizí auta veřejnosti. Mafiáni a politici (rozlišuji ze setrvačnosti) samozřejmě budou mít výnimku.

0/0
21.9.2011 9:41







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.