Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z paneláku v Praze utekli do vily na Moravu a vrhli se na rekonstrukci

Manželé si koupili na Moravě vilu z roku 1937. Dům by rádi postupně rekonstruovali. Začít chtějí s kuchyní a obývacím pokojem. Obě místnosti si přejí propojit a kompletně zařídit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deka de Ntni

....

hned kdyz jsem videla ty krematorni barvy, bylo mi jasne, ze je pod tim podepsana mlejnkova...

0/0
5.6.2011 0:20

pětrandočepice

Ta tmavě i netmavě šedá barva se mi vůbec nelíbí: ubližuje

interiéru. Je fajn, že si to zařídili nakonec jinak než jim bylo navrhováno. Tohle není nic moc. Chybí náznak útulnosti, osobitosti.

0/0
4.6.2011 19:22

Lachenauerin

Já nechci paní Mlejnkovou,

já chci ty pány, jejichž nápady tu visely minulý, předminulý a předpředminulý týden! ;-(

0/0
3.6.2011 15:34

Katu

překvapení:-)

Zdravím všechny v diskuzi, dost mě překvapilo, že jsem dnes po roce a čtvrt dostala mail o tom, že byla na IDNES zpracována prezentace našeho interieru. Doopravdy, takhle dlouho se čekat nedalo, takže jsme si nakonec poradili sami:-)

0/0
3.6.2011 11:51

cabik

Re: překvapení:-)

Zapomněli říci, že nejlepší na tom baráku je půda :-))

0/0
3.6.2011 12:16

Patrik33

Re: překvapení:-)

Nestačím zírat, chcete tím říct, že jste ti manželé, kteří koupili vilku na Moravě z r.1937? 8-o Že nejste jen fiktivní ? Ujistěte se, prosím,  štípnutím. Že to trvalo rok a čtvrt, mně nepřekvapuje. A to jste s paní návrhářkou při zpracování návrhů nemluvili o svých představách, přáních, životním stylu apod ? A to paní návrhářka s Vámi nekonzultovala více návrhů, než zařadila 2 z nich do prezentace? No, nakonec jste si poradili sami a jistě lépe, o nic jste nepřišli.

0/0
3.6.2011 13:48

Skippik

Re: překvapení:-)

Dobrý den, a nemáte fotku toho, jak jste to nakonec udělali? Vsadím se, že je to o 100% lepší než od Kachny :-)

0/0
3.6.2011 22:07

Apina_xxx

Re: překvapení:-)

Jsem přesvědčena, že jste si poradili lépe než, kdyby jste se řídili radami paní Kačenky. Stálo by za to zveřejnit fotografie a porovnat s dnešním výtvorem. Předpokládám, že byste vyhráli na celé čáře. Mimochodem je pro mě docela překvapení, že dopravdy existujete. Vždy, když jsem se dozvěděla, e čtenářka si neví rady (donedávna oblíbená slova zde... už to trochu obměnili), tak jsem se málem osypala. Myslím, že průměrně myslící člověk si své bydlení dokáže zařídit mnohem lépe, než kdyby se řídil radami paní Mlejnkové. Ovšem musím říci, že to poměrně pozorně sleduji, protože tady se člověk výborně poučí o všedh možných chybách, které je možné napáchat. A diskuze k tomu jsou tu opravdu přínosné. Evidentně celá řada lidí podobné problémy řešila a ví co je možné a naopak nemožné. Ze zvěrstev z poslední doby to byla například koupelna bez topení (naschvál zrušené), ale našly by se i jiné hlouposti.

0/0
3.6.2011 22:38

astrudina

Re: překvapení:-)

třebas televize za prosklennými dvířky, které jste vždy museli otevřít a po koukání zavřít; nebo ta veselá přestavba "nudloidní" ložnice, ze které autorka udělala takovou nudli, že se tam muselo do postele bokem; a ta krematoria v kuchyních a obývácích - tmavošedá s černou - oblíbené barvy autorky - tady se fakt člověk pobaví ;-D;-D

Pro nováčky doporučuji projít si celý rok včetně diskuse, je to poučné - tedy dozvíte se, co nedělat a čeho se vyvarovat:-)

0/0
5.6.2011 19:54

skoda-lasky

zase perlí

Čtenáři chtějí světlá dvířka, proto jim dám antracitová.;-D Super je ten schod v druhé variantě kuchyně i to zabíhání za roh do trouby. Mimochodem, pokud mají malé děti, ten sporák přístupný z obou stran je také geniální. Prostorným stolem je stůl pouze pro 4 lidi? A kde jsou kachlová kamna?

0/0
3.6.2011 10:38

Patrik33

Tmavé, ponuré, krematorní

Je to příšerné jako vždy. Tmavé, ponuré, krematorií, bez nápadu. Kachna by měla skutečně změnit software, i kdyby už výjimečně měla nějaká vtipná řešení,  všechno zabije tou hnusnou vizualizací,. U varianty 1 se mi líbí kulatý stůl ve výklenku, je dobře přístupný. Nelíbí se mi antracitová podlaha, tmavá linka a pohrdání přáním klientů na krémová nebo bílá dvířka. Pohovky v obýváku jsou nepohodlné, protože nemají područky.  Ve variantě 2 sice Kachna přání na světlá dvířka v kuchyni laskavě respektuje, ale jinak je to hrozné: otevřené police na lapání mastného prachu (digestoř-nedigestoř), stupínek na přeraženíse, nejlépe s talíři s jídlem nebo pekáčem z trouby. Židle jsou tak subtilní, že kdyby si do nich sedla moje teta Mařka z Moravy, tak mi odejde se židlí na zadeli. Pozitivní: ty područky, co vypadají jako okovy, by naučily děti, že u jídla mají mít ruce při těle. Pokud by tedy vůbec v takové hrobce byli schopny jíst.

0/0
3.6.2011 10:34

skoda-lasky

Re: Tmavé, ponuré, krematorní

TAk ten kulatý stůl se do výklenku hodí, o tom žádná, jen jde o to, jestli je ten stůl prostorný. A pak ten koberec pod ním, ach jo.

0/0
3.6.2011 10:39

Patrik33

Re: Tmavé, ponuré, krematorní

Měl jsem na mysli, že ten stůl je dobře přístupný, když se k němu sedá,  že je tam  místo pro odsunutí židle. To víte, minulý čtvrtek 26.5.  Kachna navrhovala na www. novinky.cz  kromě jiného i záchod a před mísou nenechala prostor pro nohy;-D, takže toto je u Kachny pokrok.

0/0
3.6.2011 11:13

Rikitin

Re: Tmavé, ponuré, krematorní

Mě se ty přestavby docela líbí.Nevím proč všechno češi jen shazují.:-/

0/0
4.6.2011 13:29

skoda-lasky

Re: Tmavé, ponuré, krematorní

Když autor použije naprosto nepraktické rady, nevím, proč bych ho měla chválit. A mimochodem, nemusíte generalizovat, věřím, že většina lidí, kteří zde kritizují tyto návrhy, to nedělají proto, že jsou ČEši, ale protože ty návrhy jsou opravdu špatné.

0/0
4.6.2011 17:54

Rikitin

Re: Tmavé, ponuré, krematorní

Nezajímá mě autor článku,ale projektant,který to vytvořil.

Vy by jste zaručeně udělala daleko lepši studii :-):-):-):-)

0/0
9.6.2011 16:13

maryfox

V prvorepublikové vile,

ve které jsem vyrostla , byla v místnosti stejné velikosti a tvaru koupelna. Vana byla uprostřed a tvarovaná okna vedla do zahrady. Těsně u oken byly jabloně a když kvetly a později dozrávala jablka, byla to pohádka. Bylo to taky na Moravě a podoba je neuvěřitelná. Když jsem se později seznámila s koupelnou v paneláku jednoduše jsem dlouhou dobu nemohla uvěřit. Dnes už je zase všechno lepší, ale k promyšlenosti a kvalitě vily se při srovnávání současné stavby v myšlenkách často vracím. Držím palce manželům, kteří mají odvahu, sílu a psychickou odolnost podstoupit martyrium s dnešními řemeslníky. Výsledek může být úžasný. R^

0/0
3.6.2011 8:59

Peťulák2

Re: V prvorepublikové vile,

Nemůže, pokud to navrhuje Kačenka.

0/0
3.6.2011 9:19

Najík

Přesně vím, kde žijí

Autor nám přesně lokalizuje místo baráku. Stojí na Moravě, tam už to najdete, že...

0/0
3.6.2011 8:54

barnaked

Dobre rano prudici

tak jako kazdy patek se tady bavim Vasimi kecy, jak je Katerina Mlejnkova neschopna, dneska tady chybi jeste vegab, ale taky se dockam. Mimochodem chtel bych videt Vase interiery, jak by jste je zaridili vy. Nenapadlo Vas nekdy, ze navrhy, ktere tady jsou prezentovane, jsou i konzultovany se zakaznikem. A ze jsou to mozna posledni 2-3 navrhy, ktere odsouhlasili. Mimochodem usporadani 1. kuchyne je prakticke a vyhovujici, obyvak bych resila jinak, ale neni tam nic, co by tam nemohlo byt a co by nevyhovovalo.

Breceni nad tim, ze zabili ducha domu etc. etc. je jenom takove touzeni po necem, co byc chtel mit nebo chtel vnutiti tem druhym. Predstava o tom, ze dum je z roku 1930,tak v nem budu mit zarizeni z roku 1930, je trochu scestne. DOmy stoji desitky ci stovy let a v minulosti nemely ani koupelnu a WC, kychyn s otevrenym ohnistem.  A v ramci zachovani ducha doma si je tam ponechame na vecne casy?Neuvedomujete si ze designer/architekt pracuje se zadanim klienta a ukazujeme mu moznosti.

0/0
3.6.2011 8:49

fascinatedbyhumanity

Re: Dobre rano prudici

no vis, oni ti klienti ci zakaznici ani nemusi existovat. Uz xkrat jsem si musela vycucat otazku z prstu, abych mohla udelat sloupecek "ctenari se ptaji" a mela cim zaplacnout misto na papire (co zaplacavaji tu, to netusim). Nikdo nerika, ze v dome musi byt nabytek z prislusne doby.....nezijeme ve skanzenu (jakkoli je mam rada). A prave ta posledni veta vas usvedcuje....ukazujeme mu moznosti. Bingo. Moznosti. Ne halabala poskladany nabytek bez vtipu a napadu.

Az si poridim programek, tak klidne ukazu, jak bych si zaridila interier, protoze ani po deseti letech nemam stale hotovo. Vzdycky je neco dulezitejsiho, za co musim utratit prachy....zdravi, skola. A tak mam sice krasnou kuchyn i koupelnu, ale dvere mam stale padesat let stare, rozbite a pokroucene a s tim teda na trh nepujdu:-)

0/0
3.6.2011 8:58

barnaked

Re: Dobre rano prudici

nejsem ani architekt ani bytovy designer, jen clovek se vzdelanim a dostatecnou mirou vkusu tolerance a uplne nakonec, delam v oboru, ktery svym zpusobem lidem ukazuje take moznosti. Nikdo nerika, ze ty dvere nezrenovuji. Osobne mame u nas v dome puvodni okna i dvere, neco to stoji, ale rozhodne je menit neminime. Drevo je kvalitni a ta prace navic se po generace vyplatila. A rozhodne si dovedu predstavit stary dum zarizeny modernim funkcnim nabytkem v kombinaci s nejakym starsim kouskem. A vubec si nemyslim, ze musim prijit o vymozenosti moderni doby jen abychom zachovali ducha doby. I kdyz to vypada neni to halabala naskladany nabytek, rikam mnohdy by stacilo vystavit interiery domovu lidi, kteri tady kritizuji. Mimochodem neb jsem ajtak, tak takovych free programku po webu beha hodne, takze do toho. Kdyz jsme rekonstruovali a zarizovali nase bydleni, zjistili jsme, ze zrovna jednoduche to neni.

0/0
3.6.2011 9:07

Patrik33

Re: Dobre rano prudici

Až budou návrhy paní Mlejnkové k světu, jistě jí někdo pochválí. Zatím nebyla příležitost.

0/0
3.6.2011 10:35

skoda-lasky

Re: Dobre rano prudici

Mám dvě drobné výhrady - za prvé, pokud se někdo něčím živí, měl by dělat svou práci dobře a kritizován může být i lidmi, kteří tu konkrétní práci neumějí. Nebo myslíte, že nemůžu říct v restauraci, že je jídlo hnusné, jen proto, že nejsem profi kuchařka? Nebo že na někom vypadá účes příšerně jen proto, že nejsem kadeřnice? A za druhé, můžeme diskutovat o designu, mně se třeba ty tmavé interiéry vesměs nelíbí, ale někomu třeba ano, ten hlavní problém u paní Mlejnkové je v zásadních chybách, jak rybičky u krbu, televize tak, aby na ni nikdo neviděl, apod.

0/0
3.6.2011 10:43

Patrik33

Re: Dobre rano prudici

Máte naprostou pravdu.R^

0/0
3.6.2011 11:33

vegab

...

Nějak mi to připomíná článek o bydlení průměrného Čecha..jen tu chybí ta žlutá stěnaRv. Nábytek je jak z Jena nábytku dovezený z Polska a potažený papírovou fólií, nápad žádný, vizualizace stojí za strarou bačkoru. To zas bude diskuse na několik stránek... chcete-li aby se lidi "naučili bydlet", tak sem dávejte něco co jim ukáže jak, a ne takovéhle příšernosti!!

0/0
3.6.2011 8:44

barnaked

Re: ...

Dobry den, udelejte nam vsem radost a udelejte si reklamni banner a prezentujte svou praci. Zaridte si na svych strankach i diskuzi, mozna budete prekvapena.

0/0
3.6.2011 8:51

Sallmi

Re: ...

No když se podívám na stránky madame vegab a především na vizualizace, které porovnám s tím co zde prezentuje slečna Mlejnková, dochází mi, že je na idnes něco špatně. Když se podívám na vegabin stručný životopis a porovnám jej s Kateřinou, tak přemýšlím, že je opět něco špatně. Pro každou práci by měl mít člověk nějaké předpoklady. Buď talent, který zde na idnes evidentně chybí, nebo alespoň vzdělání. A teď se zeptám je SUPŠ obor nábytkářství po jehož ukončení slečna Mlejnková okamžitě začala pracovat na vlastní pěst. Je toto dostatečné vzdělání? Navíc software, ve kterém pracuje, také nelze považovat za dobrou volbu, neboť z něj prostě nic dobrého nikdy nedostane.

0/0
3.6.2011 11:17

Patrik33

Re: ...

Souhlasím s Vámi do puntíku.R^

0/0
3.6.2011 11:33

vegab

Re: ...

Ne se všemi návrhy do puntíku vnitřně souhlasím, ale snažím se přizpůsobit požadavkům klienta, takže pokud chce klient zelenou sedačku, má ji zelenou, chce-li černou stěnu, tak je černá.. ale dělám jedno, vždy se mu snažím ukázat i jinou možnost, než je třeba jeho utkvělá představa...

0/0
3.6.2011 11:42

Sallmi

Re: ...

cca po roce a možná i déle zdravím ;-)

0/0
3.6.2011 13:29

honda_mrkos_pajdusakova

Jéééžiš.

To měl snad bejt návrh pro rodinnou vilu a ne pro rodinnou hrobku.

Ovšem, kdo chce kam, pomozme mu tam. Když si někdo nechá navrhnout interiér od

této proslulé neumětelky, nechať si ho užije.

Doporučuju předem zakoupit zásobu Lexaurinu na potlačení úzkosti.

0/0
3.6.2011 8:40

ould

Tož vítajte na Moravě Pepíci,

ale tu kremační pec si do kuchyně opravdu nedávejte (leda by ste to měli jako "bokovku") ;-)

0/0
3.6.2011 8:35

Pepito-To

Re: Tož vítajte na Moravě Pepíci,

;-DR^

0/0
7.6.2011 5:23

K..

Je to onicem

Je to onicemRv

0/0
3.6.2011 8:18

Blackhawks

kolik dali za vilu???

0/0
3.6.2011 7:52

Bezi

Ňamkáááá....

to určo... k ničemu se nehodící bílé dveře, kytka v květináči na konferenčním stolku, stále "ohromně moderní" zelené a červené polštáře.... tyhle detailky jsou docela humus

0/0
3.6.2011 7:48

Sallmi

Zvláštní

Když, do této rubriky zveřejní návrh architekt, tak se to nijak nejmenuje, ale ve chvíli, kdy se tu objeví článek od Kačenky, vyučené čalounice, která nikdy nestudovala žádnou VŠ, tak je to hned proměna z architektem ;-D

Jinak kremační místnosti jsou zpět Rv

0/0
3.6.2011 7:12

chrobaktruhlik

a

tak první prudiči jsou tady místo aby pochválili tohleto nebo např. támhleto tak jen prudí a to už od 1:27 !!!

0/0
3.6.2011 6:45

fascinatedbyhumanity

Re: a

a co mam delat, kdyz se mi nic nelibi:-P? Prvorepublikova vila musi byt jiste krasna, a kachni kuchyn, ani ten obyvak se tam vubec nehodi. Architekt ma lidi umet navest, ukazat jim, jak zaridit dum nebo byt tak, aby mel vlastni ducha  (to zni blbe, co;-D).

Tady je proste naskladany nabytek....Zadny napad, jako obvykle je centrem domacnosti zrejme TV, knizky asi nemaji, sedaci souprava v druhe variante je naprosto priserna, stejne jako hranaty stul a zidle ve vyklenku v kuchyni. Proste kde nic neni, ani smrt nebere.

0/0
3.6.2011 7:20

Sallmi

Re: a

Ano architekt by to uměl. Mlejnkové problém je ten, že architektem není.

0/0
3.6.2011 7:24

Sallmi

Re: a

1. varianta - úchvatná plastoidní jablka poházená po stole navozující úžasnou venkovskou atmosféru

2. varianta - benátské zrcadlo, které decentně dotváří celkový útulný interiér kuchyně

;-)

0/0
3.6.2011 7:22

chrobaktruhlik

Re: a

no a pak že to nejde !! :-)  nebudím se přece v pátek s tím že zas budu kritizovat upřimnou snahu o lepší interiéry  !!

0/0
3.6.2011 7:35

Pravda stojí dukáty

A sousedi

jim dají sežrat, že jsou z Prahe nebo jen z oblasti na západ od České Třebové

0/0
3.6.2011 6:44

Fátima Vopršlíková

Ale kam utecou pred Kachnou?

Prvni varianta, klasicke krematorijni obri stavby. Druha varianta, vsude plno polic, aby mel kde sedat prach a plastove zidle. Nadcasove nebo Ikeove? Proc tak zkazit starou vilu? PRotoze kachna.

0/0
3.6.2011 5:52

IvaZik

Hurá, vrátili nám Kachnu!!

Pryč jsou nápaditá a použitelná řešení, kancelář krematoria je zpět. Hlavně že si čtenářka vybrala do kuchyně tmavý korpus s bílými nebo smetanovými dvířky ;-D;-D;-D. V kuchyni i obýváčku má teď útulné krematoriu.

0/0
3.6.2011 1:27







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.