- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
velmi špinavých peněz - ale proč ne , když prezident Čéska špinavé peníze nezná a neumí je rozlišit od čistých.
Vzhledem k investičním nákladům, ve kterém tisíciletí se obejví první juan zisku ? Všem hostům by měla být vydávána ekologická gazmaska a ve 3D provedení tabulky dokumentující stonásobky znečištění vzduchu této části Prahy , ve které hotel stojí. Okna hotelu by měla být hermeticky uzavřena po celý rok a objekt celý klimatizován. Za jediný přínos považuji nevykácení stromů v dvorním traktu , na který jsem se dva roky díval z kanceláře ÚSRP ze 6.Patra . Léto bylo vždy úděsné ....
Interiery - zmatek všeho se vším a zcela bezprizorní. Hotel si olíbí ruská a ukrajinská mafie na pořádání operativních schůzek se zástupci z MV ČR .
Rád bvych tímto vyzval nějakého skutečného ekologa aby spočítal kolik energie se vyplýtvalo tím, že tam jsou dvakrát trubky, odpady, ke každému oknu vede drát,protože čidlo bez elektřiny nefunguje atd..
Výroba všech zařízení a instalací v tomhle baráku jiste nebyla možná bez energie elektrické( ulí) a ropy( všechny plasty)
neušetřilo by se náhodou víc tím že by se to prostě nevyrobilo?????
Vždycky jsem obdivoval lidi, kteří dokáží za směšných 100-200 milionů vymyslet něco, co ušetří 10 tisíc ročně.
Horší by to bylo naopak.
všechny odborářský domy takhle přestavět (nebo ev. zbourat, když to nepůjde)
a co jim rict ze energie se setri tim ze nemam dodavatele elektriny a plynu u zlodeju jako je EON a CEZ...
No stavba hezká a k tomu ještě chytrá. Jistě počin člověka šetrného k přírodě. Nebo jen marketingový tah?
Pochybuji, že se investice do těch eko-zařízení vrátí tak brzy, jak je zde v článku. Zdá se mi, že by se pak tato zařízení instalovala do každého většího objektu, který má vydržet dobu potřebnou k jejich návratu.
Voda po umytí obličeje slouží na splachování toalet. To samo o sobě je úžasné. Ve skutečnosti je ten systém ještě propracovanější, voda je v uzavřeném okruhu, takže si hosté vodou z toalet následně myjí obličej. Marketingově je tato skutečnost ale bohužel nevyužitelná.
a co když se nekdo do umyvadla vymočí (co treba ja delam uplne bezne). Cim splachnete pak?
Možná součást marketingu k přilákání hostů v dnešní těžké době. Jakoukoli úsporou se toto zařízení nemůže NIKDY zaplatit.
Ale marketing je hodně důležitá věc. Ale hlavně, co když nejde jen o zaplacení, ale taky o šetření vodou?
Tahle doba je vážně divná, co se nezaplatí a nevydělá je k ničemu. Podívejte se na staré továrny. Jak se jejich majitelům zaplatila štuková výzdoba fasády? Dneska každý splácá hranol z jeklů, natáhne na ně vlnitý plech a je hotovo, hlavně, aby se to hned zaplatilo.