Diskuze

Ze Žižkova utekli do řadového domku za Prahou. Mají tu lekníny i rybky

Stěhování z žižkovského bytu do řadového domu za Prahou bylo pro manžele se dvěma dětmi o to radostnější, že se vraceli do míst svého dětství. Nalákala je informace, že v obci, kde oba vyrůstali, začala výstavba řadových rodinných domů na klíč.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MBi

25. 8. 2010 10:23
Nepochopení

Nechápu neustále házení špíny na podobné typy staveb. Neříkám, že se nedá žít lépe, ale kdo si může dovolit prostorný luxuní prostorný dům, skvěle architektonicky řešený, s velkým pozemkem... ? Tyto domy mají skutečně menší pokoje  - dětské pokoje, ložnice, na druhou stranu, ale např. obývací pokoj, kde rodina tráví většinu času je poměrně velkorysý - rozhodně větší než obýváky v paneláku. Pozemky nejsou nijak velké, ale k čemu pozemek o rozloze 1000m2?

O tom, že v této obci není nic - žádné služby a infrasktruktura - by se skutečně dalo diskutovat - pošta, lékař, zubař, základní obchody, školka s poměrně velkou kapacitou, škola a naprosto luxusní dostupnost do centra Prahy - lepší než z panelákových síldišť v Praze. Co se týká poznámky v jednom příspěvků, že místní tomuto "sídlišti" říkají Chanov - je zřejmé, že neví co Chanov je a přál bych jim to zažít....!!! Každý ať žije tak, jak je mu blízké a příjemné a jak mu to vyhovuje, bohužel z řady příspěvků skutečně mluví pouze závist!

0 0
možnosti

ewe7

22. 8. 2010 18:39
řadovka?

Proč mají v kuchini tak vysoko okno, je to nepřirozené. Kuchyň mě připomíná panelákové výbavu, spotřebiče z umělé hmoty...jídelní stůl pod schody...

Řadovka je v řadě, toto je rádoby samostatně stojící dům, ale  s tím, že vidí k sousedům. Třeba jsou šťastni.

0 0
možnosti

entony13

19. 8. 2010 22:06
Rozhodoval jsem se mezi bytem a ŘD

a zvolili jsme raději byt nad 100 m2 za 60% ceny řadovky :-) o ploše cca 85 m2 a pokoje v patře,hrůza. Na zahradků  se musí jet obývakem atd. Kousek od bytovky má chatu tchyně a tak pohoda, chalupumáme  u vody, toto vše by bylo nutné prodat,aby bylo na pididomeček

0 0
možnosti

nocenka

20. 8. 2010 15:51
Re: Rozhodoval jsem se mezi bytem a ŘD

A v tom bytě máte zahradu kde?

0 0
možnosti

Madietta

19. 8. 2010 14:40
Tak tyhle domky znám

Vím přesně, z které je to vesnice,byla jsem i uvnitř na návštěvě... jako na řadovky v satelitu jsou to vzhledově domky celkem pěkné. Ale ten vnitřek - je to prťavé, opravdu maličké, pokoje jako myší díry, na metry to má snad míň než průměrný panelákový byt, není tam ani pořádná komora nebo šatna, což by člověk v domě tak nějak očekával... Rv v okolí kulový a ne infrastruktura... satelity zkrátka u nás nejsou nic moc, i když uznávám, že oproti jiným místům se tady snažili asi o něco víc. Vnitřní zařízení nekomentuju, normální průměr, nepotěší, neurazí.

0 0
možnosti

Juanxyz

31. 8. 2010 12:28
Re: Tak tyhle domky znám

Kupodivu přímo v téhle lokalitě bydlíme a komoru máme. Vnitřní zařízení je otázkou každého, jak si ho zařídí. O infrastruktuře už nebudu raději více psát, opakoval bych už jen to, co napsali jiní...

0 0
možnosti

purplepickle

19. 8. 2010 7:27
Ach jo,

ja se zase divim jak sladili ty barvy. Kuchyn vypada zastarala,preplacana-neladi to a ty nerezove spotrebice? Mycka nerezove bila?

Moc lide skutecne nema vkus.

0 0
možnosti

superkutil

19. 8. 2010 13:58
Re: Ach jo,

Ta myčka opravdu hodně bije do očí a mě teda ještě irituje to zábradlí schodiště, je hodně masivní a s divným sklonem. Jsem pro vzdušnější a dřevěné konstrukce.

0 0
možnosti

mam.to.v.hlave.srovnany

18. 8. 2010 23:30
Jak někdo může...

...utíkat z krásného Žižkova s jeho geniem loci do těch tupých a odlidštěných přípražských bordelů? To ti lidé ještě nemají žádný rozum?

0 0
možnosti

nocenka

18. 8. 2010 15:57
řadovka?

Hmm, tedy pod pojmem řadový dům si představuju něco trošku jiného.

0 0
možnosti

metafrik

18. 8. 2010 15:30
ekonomický typ bydlení - řadovky

Tento typ bydlení je mi moc sympatický, v západních zemích je již desetiletí preferovaný i podporovaný.

U nás má zatím jednu chybu: díky reguláči a socialisty zprasenému trhu bydlení je předražený a v nedostupných lokalitách. Ve městě takovéto lokality s řadovkami spočítáte na prstech...

0 0
možnosti

Fillmore

18. 8. 2010 16:00
Re: ekonomický typ bydlení - řadovky

naprostý souhlas. marně takovýto typ bydlení sháním, ale ceny začínají za 5 M korun... :-/

0 0
možnosti

kanarek1

18. 8. 2010 14:42
domy

Všiml jsem si, že disktutujícím se nelíbí téměř žádné domy zde. Nemám k dané lokalitě ani domu žádný vztah, ale opravdu nerozumím pořád omýlaným řečem, jak jsou baráky nalepeny na sobě, že je to sídliště naležato a že přes plot vidíte souseda. A z těchto důvodů byste zde žít "opravdu nemohli". Projděte se teda po Praze nebo jiném městě a zjistíte, že i tam mají běžné rodinné domy menší pozemky a je možné vidět přes plot souseda. To byste museli bydlet někde na samotě, abyte nikoho neviděli, nejlépe uprostřed lesa. Jsou to jen hloupé fráze. Myslíte si, že když se stavěly nové ulice ve městech, že vypadaly jinak? Ono to trvá roky, než doroste zeleň a dům nevypadá, že stojí na poli. Trochu přemýšlejte, než začnete psát nesmysly plné zášti a závisti.

0 0
možnosti

My.WinCleaner

18. 8. 2010 14:52
Re: domy

No toto je ovšem taky typický příspěvek, který jakýkoliv jiný názor a nesouhlas odůvodňuje závistí. Ideální bydlení si přece takhle představovat nemusím a nebudu tedy nadšeně chválit.

0 0
možnosti

sajdka

18. 8. 2010 14:13
Náhodou...

Zeleneč ruuulllzzzzz!!! Bydlíme U Obory a je to super! A to jsme třeba bydleli i na Bílé hoře, kde stojí m2 pozmeku cca 5 litrů... U Kapličky jsou ještě dva velké baráky voný!!! :-)

0 0
možnosti