Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do panelákového obýváku zvolili designéři mramorovou podlahu. Miminko se bude možná divit

Mladý pár čeká za pár měsíců svého prvního potomka a rád by ještě před tím dal do pořádku obývací pokoj. Jenže s místností v paneláku, kde jednu celou stěnu zabírají okna a druhou dveře, si nevěděli rady. Proto povolali designéry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirecta

k pláči

Kdyby mi tohle udělali z mého obýváku, tak se normálně rozbrečím. Navíc kdybychom čekali miminko. Nevidím na téhle proměně jedinou hezkou věc - vlastně krom barev, ty se povedly.;-(

0/0
4.5.2010 11:38

muffy

na omdleni

toto je neco priserneho, nechapu jak nejaky studovany architekt ci designer muze navrhnout neco takoveho a ocekavat ze se to jeste nekomu muze libit...se sekl o nakych patesat let zpatky kdy nic jineho proste nebylo, uz na te sedacce se neda ani od pohledu pohodlne sedet nemluve o jidelnim posezeni to je na omdleni...ani bych nemusela studovat v oboru, coz studuji, abych si prala abych neco takoveho nikdy nenavrhla...chtela jsem do teto souteze prihlasit mou svagrouvou ale toto bych si opravdu vycitala a navzdy bych litovala ze jsem se do neceho takoveho prihlasila

0/0
30.4.2010 23:43

cryshot

super

krasna svezi rekonstrukce, nam by se tam libilo!

0/0
30.4.2010 9:16

adviser

Rada

pro majitele: ponaučení za 200tis. pro příště. Snad to časem zařídíte obyvatelněji. Hlavně ať se daří mimču.

pro TV Prima: Přiberte do týmu zdejší bytovou "designerku" Kateřinu Mlejnkovou. 100% nárůst sledovanosti zaručen.

0/0
29.4.2010 13:59

skeblicka

porad cekam,

kdy se tento povedeny dil objevi ve videoarchivu, ale nejak se jim nechce...

0/0
28.4.2010 18:06

toxxik

Re: porad cekam,

Už se tento díl objevil v archívu: http://prima.stream.cz/jak-se-stavi-sen/461613-jak-se-stavi-sen-vii-7

;-D;-D

0/0
30.4.2010 0:57

toxxik

Re: porad cekam,

Tak vysmátý smajlík byl na místě... na webu se sice objevil 7. dil z aktuální série, ale ve skutečnosti se jedná o 7. díl úplně jiné série vysílaný dne 15.2.2010 ;-O;-O. Z to tam mají na Primě za bordel, nebo to udělali naschvál? Docela bych si tipl, že ano!! RvRvRvRv

0/0
30.4.2010 2:39

mx6

vyjádření TV Prima

Vyjádření TV Prima ;-O

http://www.iprima.cz/jsss/novinky/vyjadreni-tv-prima

0/0
28.4.2010 14:44

skeblicka

Re: vyjádření TV Prima

hovori za vse, ani si v tech 3 odstavcich nebyli schopni zapamatovat jmeno majitelky bytu, jednou je to Tereza, podruhe uz Lucie8-o

0/0
28.4.2010 17:59

smějící se bestie

***

miminkovi to bude úplně jedno.

0/0
28.4.2010 14:32

wwera

paní majitelko TEREZO koupím sedačku z proměny

mě se ta proměna moc líbí. sedačka, sedátko i ta skřínka...

paní majitelko, pokud se chcete nábytku zbavit ráda ho koupím.

stačí mi napsat cenu do mejlu wwera@post.cz

DÍKY

0/0
28.4.2010 14:29

annanaska

Tuhle proměnu bych také obrečela.

;-€Velmi lituji sympatický pár Terezky a "vojáka", kterým byl předán pokoj. Možná pr výstřední puberťtáky by  mohl být alespoň minimálně přijatelný.  Jinak barvy velice provokující, sedačka jen pro jednoho, co to zrcadlo u jídelního stolu? Mám ráda zrcadla, který rozšiřují prostor, ale ne takhle... Kamenná podlaha se mi líbí, ale pouze v kombinaci s podlahovým vytápěním a asi do domu a ne do panelákového bytu. Kord, když si to majitelé výslovně nepřáli. Byla to nejhorší proměna, kterou jsem viděla.;-€Rv

0/0
28.4.2010 11:54

xtra01

velmi slabe

je mi lito, ale tahle "promena" byla snad jen k horsimu...svetla mramorova podlaha - strasny...kombinace barev na potazich - nechutne, tabule - vymysl k nicemu, kombinace puvodnich dvirek, bilych korpusu a modre barvy na zdi - chladny, neosobni vytvor...az prilis extravagance...mozna nemam fantazii a kreativitu designeru, ale poznam co se mi rozhodne nelibi...jediny dobry (spis prakticky) byly ty ulozny bily skrinky u vstupu z chodby....dohromady za 4, no fuj...myslim, ze toho vojaka malem svihlo (ackoli rikal jak se mu to libi...) Rv

0/0
28.4.2010 9:17

kerrry

Nekdy je min vic..

bohuzel tato rekonstrukce vypovida i o nasem skolstvi-pokud jste synackove zbohatlych blbecku, kteri si pak mysli, ze kdyz jim tatinek pronajmul kancelar s ceduli "Design", tak ze to pujde samo..

Tahle rekonstrukce je uz vrcholem,ktery nema obdoby - o vybaveni interieru uz tady bylo napsano hodne a je to brutalni kocko-pes, ale zadny designer by nikdy nenechal puvodni futra s kovovymi panty bez vymeny, kabely od lustru "vlat" nad stropem,vymenu oken a radiatory nevymenit za nove a pripadne nezasekat trubky do zdi.. tohle jsou zakladni veci..

Prima ocividne presla z celkem dobreho poradu do jineho formatu - sokovat=sledovanost. Je to skoda, protoze ted uz jen koukame na dalsi dily kvuli tomu, co tam zase predvedou, misto toho,aby nas neco mohlo inspirovat.

Byt Pavlem Cejnarem, premyslim uz velmi vazne o odchodu z tohohle poradu, nez se jeho jmeno zacne spojovat s timto "ne-byznysem" a manazeri hlavniho sponzora Oresi a Skanska by meli taky trochu zapojit mysleni - nekdy je min vic..

0/0
28.4.2010 2:44

rokoko73

Inzerát

Prodám mramor, značka levně: nejlépe do panelového bytu!

0/0
27.4.2010 22:36

rokoko73

Vyhozené peníze

Hrůza a děs. ;-OTak hroznou proměnu za tolik peněz jsme ještě neviděli. Interiér nám připomíná 70.-80.léta, kdy slovo design snad ještě ani nebylo ve slovníku.

A co teprve, až se mladému páru narodí potomek? A začne lézt a pak chodit... (A samozřejmě padat..., rodiče budou muset doufat, že to nebude přímo na hlavičku.) Designéři asi nemají děti.

0/0
27.4.2010 22:31

DAVID_M

Děs běs.

Díky té mramorové podlaze to připomíná studený nádražní bufet. Dát si na podlahu studený a tvrdý mramor může jen m...r. Hezky se to rýmuje.

0/0
27.4.2010 21:46

Pavlina.Prokop

To je děs.

doplněnííí:

na kontrolu a ono nic, určitě by padala dost ostrá slova a možná, že by i štáb dostal nábytkem mezi dveřma :-))

Opravdu děs včera. Snad se vám s manželem podaří zkrášlit zbytek bytu pomocí vlastních sil a představ, vypadáte oba šikovně. Mějte se krásně a hodně zdraví vám všem třem přeje Pavlína ;-)

0/0
27.4.2010 17:48

Pavlina.Prokop

To je děs.

Milá Terezo, ta včerejší proměna byla snad jedna z nejhorších. Když se začal pokoj proměňovat, tak jsem se začala děsit a byla jsem zvědavá na reakci vás obou. Rozesmálo mě, že jste ani nevěděli, co byste řekli, že se vám líbí nejvíc. A nedivím se. Podlaha z mramoru vypadá jak lino za pár šupů ( k tomu se mi to zdá nepraktické a moc tvrdé a studené pro mrně), židle děs, skříňky děs, každý kus nábytku ve stylu"každý pes - jiná ves", celkově to působí prázdně a nesourodně. A takovejch peněz to stálo. Přes 200 000,-. Za takovou částku by mnozí šikovní dokázali zrekonstruovat celý byt. Opravdu mi je líto, jak to ty dva packalové zkazili a doufám, že si to brzy změníte k obrazu svému. Je to škoda, zvlášť, když čekáte rodinu, určitě jste se těšili do útulného obýváku. Možná by to nějaká jiná dvojce designerů z pořadu zvládla lépe... Na konci jsem taky čekala, kdy dorazí na kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

0/0
27.4.2010 17:45

karionnn

Nábytek-

gauč - nepohodlný, ošklivý. Už vidím, jak se návštěvě sedí na tom bobku na nožce pohodlně a hlavně je to pro někoho hubeného.

Takové ty bílé krabice nad sebou, s dvířky a mezi nimi mezery - každá mezera jinak velká, to byli fakt profi řemeslníci. Na těch modrých stěnách už jsem jen čekala logo Jak se staví sen. Jídelní kout - škoda slov, hlavně ta lavice byla od pohledu odpudivá. Mramorová podlaha v reálu ještě horší než zde na fotkách.

A postřeh z pořadu - ten jeden designér měl problémy s vyjadřováním, vypadal jako sfetovaný. Výsledek by tomu odpovídal.

0/0
27.4.2010 13:22

karionnn

Nábytek-

0/0
27.4.2010 13:18

hany1

Že přestavba

se nepovedla jsem už psala níže. Ale paní by také měla uznat, že ten původní pokoj působil jako skladiště. Skřínky jen postavené na sebe, bez nějakého vkusu. V jednom koutě doslova binec, v druhém dvě skřínky na sobě. Dotaz na paní Terezu. Proč?

0/0
27.4.2010 12:12

vlachi

Re: Že přestavba

Bylo to takhle poskládané,protože v jiných pokojích už nezbylo místo na skříňky.A postavené to bylo na sobě proto,že na zem vedle sebe by se všechny nevešly,byla to obývací stěna jak do stran tak do výšky.A ve všech jsem měla věci....bohužel po přestavbě si o uložení těchto věcí můžu nechat jen zdát.

Asi máte doma uklizeno takže se z podlahy dá jíst,ale u nás  bytě se žije a to že v jednom rohu byl binec (jak píšete) bylo zpúsobeno tím,že jsem tam měla kabelky a klíče.Vstupní halu jsme si měli dodělat po této přeměně,leč peníze nyní musíme použít na obývací pokoj.

A jistě sama uznáte,že peníze jen tak někde nenajdete na zemi a musí se na ně vydělat.Bohužel ve zdravotnictví to tak rychle nejde a v bytě byli jiné důležitější věci na předělání a investování.Pokoj nebyl ve špatném stavu a proto se naněj dostalo až jako na poslední část bytu.

Nevím jestli jste se stěhovala do bytu po prarodičích a musela začínat od začátku,ale já ano a vím,že všechno tohle dá práci a nějaký ten čas to trvá.

0/0
27.4.2010 12:23

hany1

Re: Že přestavba

Já nemluvím o kvalitě nábytku. To já mám jiné priority, než vrážet desetitisíce do nábytku, ale přiznejte si, že ten pokoj (skřínky) nebyl upravený.

0/0
27.4.2010 12:56

vlachi

Re: Že přestavba

Já také nemluvila o kvalitě,ale množství.Nevím jaké možnosti máte ve svém bytě,ale v tom našem jich moc není a když máte nábytek po prarodičích a je toho hodně kam s tím.A kam s věcmi které jsou v těch skříňkách.Až budu mít šatnu a místnost kde budou všechny věci schované můžu přemýšlet o tom jak nemít v pokoji žádný nábytek .

0/0
27.4.2010 12:58

hany1

Re: Že přestavba

My si nerozumíme, lépe řečeno nechcete mi rozumět. Já nemluvím o kvalitě, já nemluvím o množství, o velikosti ale pouze o vkusném rozložení a složení.Jinak s vámi souhlasím, že úložného prostoru je vždycky málo. Ale ti naši dizajnéři si myslí, že každý má jednu místnost jako šatnu a ještě komoru k tomu.

0/0
27.4.2010 13:20

rencask

Re: Že přestavba

Terezko, temer se vsim s vami souhlasim a urcite i ja bych polovinu tech veci, ktere vam tam vymysleli vyhazela. Rovnez si myslim, ze nemusite na vsechno reagovat, nejaky binec to je snad kazdeho vec. Jen mi neda mala poznamka - je nemalo lidi, kteri nemaji ani ten byt po prarodicich a zacinaji dokonce z minusu (s dluhama na porizeni). Sami bychom potrebovali predelat pokojicek pro deti a penize rozhodne nemame nazbyt, ale jak tak koukam na poslednich par dilu (zejmena co se detskych pokoju tyce) radsi se do prestavby pustime sami a za sve.

0/0
27.4.2010 13:00

vlachi

Re: Že přestavba

Vím že nemusí reagovat,ale když to je na konci položená otázka proč? nedá mi to.Vím,že jsem měla štěstí a mám tento byt a že by tomu tak nemuselo být a kdyby tomu tak nebylo bydlím ještě teď s rodiči.....

Vám držím palce k přestavbě a udělejte si jak sami cítite a jak se bude dětem líbti.

0/0
27.4.2010 13:03

MKV

Re: Že přestavba

Docela by mě zajímalo, jak jste si s tím vším poradili. Nemáte někde třeba na Facebooku fotky?

0/0
27.4.2010 16:31

Honx

Re: Že přestavba

Co na tom záleží? Nebo jako snad - měla v rohu binec, za to si zaslouží potrestat a tak jí navrhneme to nejšílenější co nás napadne?

0/0
27.4.2010 14:47

liason

Problém je v tom, že spousta lidí nepochopila formát

a princip pořadu. Nebo je tu někdo, kdo si opravdu myslí, že Prima sponzoruje přestavby z lidumilství? Hlavním posláním pořadu, je přitáhnout lidi k bedně a tam jim "nenásilnou" formou převlečenou za TV pořad neservírovat něco jako teleshopping. Lidé, kteří se do pořadu přihlásí dávají k dispozici svůj byt pro reklamní účely dodavatelů za to, že jim "odměnou" budou úpravy a vybavení. Proto také v nové řadě vystupuje spousta zástupců různých firem, které vyrábějí nebo dovážejí stavební materiály. Kde jinde by sponzoři získaly tak komplexní marketingový pohled než v běžných bytech. O kvalitě práce není potřeba ani hovořit, jsou to Potěmkinovy vesnice. Kdo někdy rekonstruoval nebo stavěl, ví, že každá stavební úprava má svou technologii a ta chce svůj čas, pokud ho nedodržíte do několika měsíců se to projeví.

Nejvíc mě baví designeři, zéjména ti mlíčňáci bez zkušeností importovaní ze Slovenska. Inu, kvalitní bytový architekt stojí peníze.........

0/0
27.4.2010 9:36

Honx

Re: Problém je v tom, že spousta lidí nepochopila formát

Doporučuju podívat se na cizojazyčné originály této show. Samozřejmě že jde o reklamu pro sponzory, ale to neznamená že má být výsledkem činnosti designérů "něco", v čem se nedá bydlet a co přímo odporuje přáním majitelů bytu! Protože to ve výsledku poškozuje i samotné sponzory.

0/0
27.4.2010 10:13

liason

Re: Problém je v tom, že spousta lidí nepochopila formát

Když se dobrého nápadu chopí banda diletantů, pak je výsledek takový jako v tomto případě.....ostatně jejich povedené přestavby se dají spočítat na prstech jedné ruky.......navíc se nějak nemůžu v tom rozpočtu dopočítat, kde vykalkulovali takovou pálku......

0/0
27.4.2010 15:23

skeblicka

studio tech dvou radoby designeru

http://www.thelayers.eu/menu.html

0/0
27.4.2010 9:03

Honx

Re: studio tech dvou radoby designeru

Hmm, řekl bych že jejich webovky jsou podobně funkční a praktické jako jejich práce pro Primu. Děs a běs.

0/0
27.4.2010 10:15

starej pardal

hezka diskuze

ale co se divim, ze ta telka nema ve smlouve osetren prave tenhle pripad - ze se to majitelum nelibi. jeste jednou si to terezko prectete - doufam ze vam neprijde obsilka k soudu.

0/0
27.4.2010 7:21

starej pardal

Re: hezka diskuze

taky beru v potaz, ze "tereza" mozna s danou veci nema nic spolecnyho a dela si z nas zadnici

0/0
27.4.2010 7:21

vlachi

Re: hezka diskuze

Žádnou srandu si nedělám a myslím to smrtelně vážně.Nemám žádný důvod si vymýšlet.Pokud máte nějaký dotaz napište a pokud to bude v mých silách odpovím.

S pozdravem Tereza

0/0
27.4.2010 8:49

vlachi

Re: hezka diskuze

Smlouvu jsme četla několikrát a nic jsem nenašla.Na to abych se mohla vyjádřit mám plné právo a pokud jste si všimli televize se po měsíci nevrátila naše názory nikdo nechtěl natočit.Nezbývá nám nic jiného než se k tomu vyjádřit zde v diskuzi.

Tereza

0/0
27.4.2010 8:55

starej pardal

Re: hezka diskuze

vporadku. jsem to na vas nemyslel zle

v zahranici je to bezne osetreny tak, ze se k dane veci nesmite dale vyjadrovat v mediich a nesmite delat designerum "spatnou" reklamu. proto me udivilo, ze o tom tak otevrene pisete

0/0
27.4.2010 12:59

vlachi

Re: hezka diskuze

Tady nic takového není...je mi jedno jakou jim dělám nebo nedělám reklamu.Kdyby přijeli a zeptali se bylo by to něco jného.

0/0
27.4.2010 13:05

jidany

čím dál horší

se mi zdají návrhy všech těch "taky designérů" - pořad od pořad se úroveň a kvalita interierů zhoršuje - už tam není žádný nápad; pokud tedy není za "nápad" považována snaha být originální za každou cenu, i když jsou pak ty prostory bez předělávek téměř neobyvatelné - buď naprosto sterilní, nebo jinak k nežití: počínaje postýlkou před oknem, které se nedá téměř otevřít, přes nesmyslné stěny nábytku bez detailu, samoúčelné "niky s uměním" až po mramorovou podlahu v obýváku a mnoho dalších příšerností;

chápu, že se tam ty lidi nemusejí hlásit a že to mají zadara - pro mě by to však byl v 99% případů spíš danajský dar; nejvíc by mě lae zajímalo, kam na ty příšerný exoty - "návrháře" choděj:-P

0/0
26.4.2010 23:30

Venus_7

No pane jo!

Tak jsem se výjimečně na tento pořad koukla. Na Tereze byl na konci pořadu opravdu vidět docela šok.

Je vidět, že Prima šetří kde může a že všechno, co není "recyklované", platí sponzoři. Příšerná sedačka (udělaná ze staré dětské postýlky, jak píše Tereza), na které se sotva dá pohodlně sedět... lustry...  O podlaze ani nemluvím. Atd. atd...

Už delší dobu, vlastně od té doby, co ten pořad vysílají, si říkám, že se do Jak se staví sen může přihlásit jen ma.or (nic osobního, Terezo, byla jste holt naivní, ale z jejich předchozích výtvorů se dalo leccos odvodit). Nechat si zprznit byt jen proto, že je to zadarmo? Tyhle rádobydyzajnéry hnát bičem!

Je jen dobře, že sem Tereza napsala svůj názor na to dílo.

0/0
26.4.2010 22:32

Venus_7

Re: No pane jo!

Jo a Cejnar je nesnesitelnej kašpar.Rv

0/0
26.4.2010 22:33

Honx

Re: No pane jo!

Podle mě je "kašpar" někdo, kdo je vtipný a zábavný. Cejnar je všechno možné, jen né vtipný.

0/0
27.4.2010 10:17

janny - ban za vrhačku mimin

Re: No pane jo!

Jestli je Cejnar moderátor pořadu, tak je skutečně děsnej. Já ten pořad neznal, včera jsem se díval. Moderátor příšerný, proměna se nepovedla. Chvílema mi bylo těch mladých zoufalých nedizajnérů i líto.....bylo vidět že nemají zkušenosti. Ale více soucitím s Terezou, ten šok na ní byl docela vidět. Terezo, měla ste to tam říct naplno.

;-)

0/0
27.4.2010 16:52

vlachi

Re: No pane jo!

Dobrý den,

ano,byla jsem naivní a mrzí mě,že jsem se přihláila.Takovou chybu bych už neudělala.Pořad jsem viděla a některé díly se mi ilíbily.Ovšem sem netušila,že pánové vypustí tu skutečnost,že zde bude dítě a nijak to nepřispůsobili.

Tereza

0/0
27.4.2010 9:08

maiba

pořad

Když teď sleduji v tv vysílání pořadu a vidím mladé chlapce, co si hrají na bytové architekty, tak se vůbec nedivím, že to takhle dopadlo. Nevím, kde studovali, ale mohli si alespoň zjistit, jak by měl být velký stůl pro pohodlné stolování alespoň 3 osob!

Terezko, určitě jste si celou proměnu představovala jinak. Váš partner je šikovný a nějak se s tím "popere".

0/0
26.4.2010 21:50

andilek10

Re: pořad

to hnusný zrcadlo obýváku je odporný, vypadá to jako na křižovatce, to nemohli vybrat nějaký slušný obraz od mladého umělce ? Sedačka je malá, kde bude sedět návštěva ? Proč jsou v knihovně mezery mezi poličkami ? Jak doporučují uklízet tyto věci naši mistři ? Mramor do bytu ???? Viděla jsem to jen v Německých bytech, tady se to vůbec nedělá. Není to vůbec sladěné, je to moc barevné. Celé se to hodí spíš do dívčího pokoje.

0/0
26.4.2010 22:28

starej pardal

Re: pořad

v nemeckych bytech se to samozrejme nedela.

0/0
27.4.2010 7:22







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.