Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ve své kuchyni se cítím jako královna. Je elegantní a dokonale harmonická

Dalším příspěvkem do naší soutěže o kuchyni, kde se dobře vaří, je linka, kterou manželé plánovali rok. Nakonec je zachránili odborníci z kuchyňského studia. Díky jejich radám se paní domu cítí v kuchyni jako královna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

from hell

NE

není to dobrý. Tapeto-foliový styl je tragédie českých kuchyní a nábytku vůbec. Proboha proc dáváte studiím tak nekřesťanské peníze za zlisovaný karton potažený tapetou. Je to hnus, je to náhražka, je to parodie na nábytek. Je už 20 let po revoluci a oni se obklopují neustál stejným, nepraktickým a odporným reliktem prázdné minulosti.

0/0
14.11.2009 22:25

HancickaP

doufam, ze si kralovna

tady z tech prispevku nepodrezala zapesti. tohle byla fakt kuchynska sebevrazda.

0/0
14.11.2009 20:34

tom206

_________________________

Na první pohled to vypadá jako zdařilá renovace kuchyně po babičce. Ale jinak typickej satelit, záclonečky, barpultík a v nádoru místečko na stoleček. Předpoklám, že nad nádůrkem je prima balkoneček.

0/0
14.11.2009 18:51

HancickaP

Re: _________________________

;-D;-D;-D;-D;-DR^R^R^R^[R

0/0
14.11.2009 20:30

Bochi1

Frikulínský text

Ten článek je příšerný, frikulínský slovníček jak z reklamního letáku sepsaného řadovým manažýrkem. "propojení elegance a stylu s osobitostí a účelností", "Plánování ... prošlo ročním dynamickým vývojem", "přispívá k blahodárnému pocitu z dobře odvedené práce a sounáležitosti"... Bleeee...

0/0
14.11.2009 15:56

Howard

Kuchynske studio???

Nevim, jak mohlo navrhnout kuchynske studio tak neusporadane zony vedle sebe - nejdriv lenice a potraviny, pak varna zona, pak myci a nakonec pripravna. To se pani pri vareni zbytecne naprenasi.

Jinak jako retrostyl docela Ok, i kdyz uchytky jsou veci osobniho vkusu a pultik nemusim, akorat zavazi, ale kdyz jim to vyhovuje...

0/0
13.11.2009 22:35

pavelthelong

...

jde o design zhruba z r.1995-1998. Skoda. To je jako s auty...je videt, ze je to uz hodne (designove) jety model, ale jeste dlouho to nebude cenny veteran....

0/0
13.11.2009 21:53

hanales

Přikláním se

k tomu, že tohle mohlo být designově zajímavé asi před pěti lety, ale pokud se to majitelům líbí - to je jejich věc.......ovšem: barová deska v cestě je jen překážka v cestě a stejně ho používat nebudou - to někdo nedomyslel, stejně tak jako všechny vzdálenosti od sebe - dřez od varné desky a talíře taky na druhé straně...... to je takovej malej pochoďák, boco. tohle přece nemohlo vymyslet kuchyňské studio !!! na tohle přijde tak akorát nepraktická osoba8-o

0/0
13.11.2009 19:02

hany1

Barový pult pryč,

je tam zbytečný, Sporák a dřez v rohu.Nepraktické, nikdo jiný se už tam nedostane. Úchytky bych dala jiné, vyvýšená podlaha ,proč? Dobré tak vylít na sebe polévku, až ji ponesu na stůl. Podlaha na můj vkus je hodně tmavá. Nábytek a barva a úchytky to vše mě připadá jako retro. Umístění stolu je perfektní.

0/0
13.11.2009 19:01

aji

Pěkná jídelna

Ještě se mi líbí ta jídelna, až tam bude pěkná zahrada, je to fajn, moct se najíst a dívat se do zeleně - pokud tam bude.

0/0
13.11.2009 17:09

aji

Pěkná velká kuchyň, pult pryč

Docela pěkné, velká kuchyň, fajn. Barový pult bych dala pryč, překáží v nošení jída ke stolu. Schůdek a podsvícení je sice hezké, ale asi ne praktické, já bych tam pořád zakopávala. Líbí se mi prostor do U a opravdu velká kuchyň. Podlaha je dost tmavá, ale k lince to ladí.

0/0
13.11.2009 17:05

1. pička

Hnus k pozvracení

XRv

Hnusná barva, hnusný schod, dřez hnusně v rohu, vaření hnusně v rohu, hnusně prohozená pozice dřezu a vaření, hnusná mikrovlnka hnusně vysoko, lednice hnusně vedle trouby, hnusný bar pult, hnusné židle, hnusné úchytky, hnusný satelitní výhled ostatním hnusákům přímo do oken RvXRv

0/0
13.11.2009 17:04

johny55555

konečně něco trochu příjemného

po záplavě černobílé konfekce, konečně trochu příjemná a praktická kuchyň. Zvolil bych nepatrně jinou barvu a úchytky, ale to už je jen otázka vkusu. Takže dávám 1-

0/0
13.11.2009 15:59

svarak z krabicoveho vina

S těžkým srdcem za 2- (když daj pryč ten barpult)

Tak přítel (v textu), nebo manžel (popisky fotek)? Kočka by si měla ujasnit, kdo jí to vlastně sponzoruje. :-P Jinak číst to bylo utrpení, tam je je zas canců. 

Co se mi líbí: prostor, moderní spotřebiče, moderní výsuvné skříňky, 2 okna.

Co se mi nelíbí: lednička vedle varné zóny, k mycí a přípravné zóně je to přes celou kuchyň, to není moc ergonomické.  Mikrovlna opět metr dvacet nad zemí, ó jak praktické. Hlavně že se paní rozplývá, že nemusí u mytí nádobí zdvihat ruce, protože je menší postavy. 8-o  Ten barový pult je něco DĚSNÉHO, takovou překážku si dát do prostoru může jen totální frikulín. Všude vidím vypínače na tu světelnou batérii, ale kde jsou zásuvky? No a taky nechápu to vyvýšení kuchyně nad úroveň obýváku, k čemu je to dobré? Pro tahání rozvodů? V novostavbě?

0/0
13.11.2009 15:47

Anna Rakouská

Re: S těžkým srdcem za 2- (když daj pryč ten barpult)

ano, ty zásuvky jsem také postrádala. Já bych přehodila lednici na levou stranu a potom by to odpovídalo uspořádání pro praváka. Vyvýšení bych nedala, může být zdrojem ošklivých úrazů a barový pult pryč v každém případě. je opravdu velmi "šikovný", obzvlášrě jsou-li malé děti. ale mlaďousům to člověk nevymluví, i kdyby ste předložil 100 logických argumentů Každý si musí svou pusinku natlouct sám. Na druhou stranu, k jídelnímu koutu je od vaření velmi daleko a je to, obzvláště při větším jídle dostih. Já bych na levý začátek (u mne by to bylo před lednicí) zakomponovala menší snídaňový stolek. Mohl by být typu kniha, což umožní při otevření a následném otočení docela rozumný stůl-to když někdo přijde-doplní se jídelní kout. Nebo variantu s kolečky a potom jako servírovací a odkládací. 

0/0
14.11.2009 18:22

Barbarka_CZ

když to tu tak čtu

Tak by mě děsně zajímalo, co by většina těch kritiků považovala za ideální moderní kuchyni. Tahle to není, jiné jednolité se spoustou skla a plastů jsou zase neosobní a hnusné, masivní dřevo se taky nelíbí... Prostě ať se tu objeví cokoliv, je vždycky něco špatně. Ach jo. Mám za to, že nejdůležitější je názor majitele/ů, ne?

0/0
13.11.2009 15:33

Albína

Re: když to tu tak čtu

jůůů, ty jsi normální??? je to možný, že se tu někdo takovej vážně našel?;-)

0/0
13.11.2009 19:35

Barbarka_CZ

Re: když to tu tak čtu

No nevím, podle diskuze si spíš připadám jako exot. :D

0/0
13.11.2009 20:07

thx1137

Re: když to tu tak čtu

tak přece si tady nebudeme notovat jako nějaký báby u kafíčka a rakvičky

0/0
14.11.2009 0:21

Albína

Re: když to tu tak čtu

problém je, že tady NIKDO není NIKDY spokojenej...to už fakt hraničí s lidskou blbostí....

0/0
14.11.2009 0:24

miroslav.linda

Podle toho co tu čtu...

Když si přečtu příspěvky u všech kuchyní tak mají jedno společné...

0/0
13.11.2009 15:14

AdaZBrna

?

No nevim, uplne spatny to neni, ale MODERNI v zadnym pripade, spis takova klasika konce 90. let. Zaclony, barovy pulty a hlavne ruzne barevny zidle (prosim zastavte uz nekdo tuhle manii) jsou uz ve svete bytoveho designu pekne dlouho OUTRv

0/0
13.11.2009 15:05

molok

Re: ?

nevím co je in a co je out, každopádně nejdůležitější je, co se líbí a v čem se cítí dobře majitelé, to je vždycky nad názor nejplacenějšího architekta planety ;-)

0/0
13.11.2009 15:07

AdaZBrna

Re: ?

to beru, ale když o své kuchyni napíšeš článek na idnes (a napíšeš tam, že tvoje kuchyň je moderní), musíš počítat s tím, že tě v diskuzi nebudou šetřit;-)

0/0
13.11.2009 15:11

molok

Re: ?

to beru zase já :)) otázkou je ale, co všechno uvedli majitelé a co si doplnil autor článku, přece jenom musí udělat článek už od nadpisu takový, aby přitahoval pozornost

0/0
13.11.2009 15:35

molok

Já bych sem nikdy

nic nevystavil, diskuzní stádo je připraveno okamžitě rozdupat všechno :-)

0/0
13.11.2009 15:03

svarak z krabicoveho vina

Re: Já bych sem nikdy

Ty se bojíš konstruktivní kritiky? :-P;-)

0/0
13.11.2009 15:49

molok

Re: Já bych sem nikdy

naopak konstruktivní bych si tu někdy rád poslechl ;-)

0/0
13.11.2009 15:56

svarak z krabicoveho vina

Re: Já bych sem nikdy

Tak si to tady znovu přečti a plky o záclonkách přeskoč. Těch chyb je tam docela dost a nejde o maličkosti.

0/0
13.11.2009 16:01

molok

Re: Já bych sem nikdy

Tak to jsou všechno rady, kde co má být v kuchyni umístěno, tak aby se někdo náhodou nepřepracoval, které neberou ohled na to, zda je člověk levák apod. Ale já jsem rád, vzhledem k tomu, že všechny kuchyně tu byly do jedné rozcupovány, je pravděpodobné, že české domácnosti jsou plné architektonických skvostů a kvalitních kuchyní a to je dobře ;-)

0/0
13.11.2009 16:09

ja_je_nekdo_jiny

Diagonály, schůdek, arkýřek..

Konečně útulnej domeček, z kterýho budou čtenáři nadšeni...;-D

0/0
13.11.2009 14:57

bradavice

Re: Diagonály, schůdek, arkýřek..

já jsem se teda poblil... je to jak u tety Máni v Dolní Zadeli v jejich novým domečku v príma novým satelitu na poli v místě, kde je každoročně jezero8-o 

0/0
13.11.2009 15:30

bradavice

chjo

Myslím, že je to adekvátní majitelům, kteří si pořídili takový hezky unifikovaný domeček v takovém hezkém satelitu ... Tak ať slouží, navíc to vidím na made in Poland za 38.000, kde první mycí prgram myčky teplem neodfoukne lamino:-P 

0/0
13.11.2009 14:27

bradavice

Re: chjo

odfoukne :-)

0/0
13.11.2009 14:28

vasek001

Re: chjo

Ja myslim ,ze vsechno umyvaji rucne Ironem....i bradavice ;-D

0/0
13.11.2009 14:42

HancickaP

ach jo...

to je zase vytvor... ty zaclonky v kuchyni mi derou srdce... ten jeden blbej schod - budto nemaji deti a nebo vzivote nenarazili na nikoho s mobilitnimi problemy.

ten drez v rohu - je to pekny, ze mysleli na osvetleni, ale pod oknem by meli vetsinu dne svetlo zadarmo.

celkove to pusobi hrozne.

0/0
13.11.2009 14:11

IfčaX

Re: ach jo...

Schodek sice nechápu - nemůžu najít jediný účel, který by tak asi mohl mít - a tím pádem uvedené nevýhody nevím, čím jsou vyváženy, ale nějak extra nebezpečné to nebude. V místnosti, kde dítě kdykoli může vylézt na gauč a spadnout z něj po hlavě, totéž se židlemi (a takové místnosti snad jsou všude), mu ten schodek navíc vadit nebude. Ani těm mobilním problémům ne - pokud už je na tom někdo tak, že vadí jeden schodek, tak musí mít komplet bezbariérové bydlení. Takže kdyby se takové problémy vyskytly, bude potřeba vyměnit celé bydlení a ne jen jeden schod.

Ale jak jsem psala výš - jestli opravdu nemá nějaký skrytý smysl, který my přízemní  nechápeme, tak jsou tyhle nepohodlnosti fakt zbytečné.

0/0
13.11.2009 14:19

Barbarka_CZ

Re: ach jo...

já plánuju do kuchyně taky schod, kvůli rozvodům plynu, vody a odpadu, jaksi nikam jinam ho nenarvu a zvedat celou podlahu je zase hloupost

0/0
13.11.2009 15:34

svarak z krabicoveho vina

Re: ach jo...

Co to máte proboha za projekt, že nedokážete rozvody narvat do podlahy, případně do zdí? 8-o8-oRv

0/0
13.11.2009 15:52

Barbarka_CZ

Re: ach jo...

Projekt? Myslíte v 80 let starém baráku? :D

0/0
13.11.2009 17:10

IfčaX

Re: ach jo...

Jo, u rekonstrukce tenhle důvod chápu. Ale u novostavby?

0/0
13.11.2009 16:06

Barbarka_CZ

Re: ach jo...

Pokusili se oddělit kuchyňskou část od obývákové, mně se to líbí. :)

0/0
13.11.2009 17:11

vasek001

Re: ach jo...

Chtel bych se zeptat co je spatneho na zaclonach? To ze je musite prat?

Asi ne kazdy preferuje to ,ze muze byt z ulice pozorovan pri jakekoliv cinnosti... no nejsme v Holandsku zaplat panbuh za to ;-D

0/0
13.11.2009 14:28

HancickaP

Re: ach jo...

no mozna kdyby ty zaclony byly az na parapet... ale v tomle provedeni maji asi tolik vyznamu, jako ten schodek.

0/0
13.11.2009 15:13

vasek001

Re: ach jo...

Kdyz se jim to tak libi? Ja bych rekl ,ze tohle je v te kuchyni zrovna celkem bezvyznamna prkotina kterou se zabyvate - delka zaclon  ;) 

0/0
13.11.2009 15:22

cyankáli v šampaňském

Re: ach jo...

Když ona je těma záclonama posedlá, snad není diskuze kde by je neřešila.

0/0
13.11.2009 19:50

HancickaP

Re: ach jo...

;-D ja vim!!! zaclony nesnasim a kor takovy ty vzorovany na sileny garnyzy. taky jeste nesnasim kytky v silenych hnedych kevtinacich, ale tech jsem si na fotkach nevsimla...

0/0
13.11.2009 20:06

cyankáli v šampaňském

Re: ach jo...

tak mě se taky nelíbí takový ty klasický bílý záclony  a hnědý plastový květináče, ale většinou si jich moc nevšímám. Většinou jsou v místnotech jako je tahle kuchyň, která se mě nelíbí komplet, takže nějaký záclony jsou to poslední, co bych řešila. ;-)

0/0
14.11.2009 8:49

tom206

Docela síla

ještě že neukázali barák zvenku, to musí být nějakej katalogovej majstrštyk.

0/0
13.11.2009 13:39

vegab

Kuchyňské studio

Kuchyňské studio moc nepomohlo - jednak je špatně dřez vlevo před varnou deskou - má být za varnou deskou...a pak ten vytrčený rádoby barový pult je docela na tom schodě běs. Vezmu-li si horkou polévku a budu obíhat schod dolů, schod nahoru, tak nic moc. Mikrovlnka také mohla být vestavná, nebo alespoň taková, aby ladila s kuchyní a neměla by být tak vysoko. Chtělo by to tu linku přeskládat - je tam spousta úložných prostorů, ale dost nesmyslně umístěných. Talíře jsou určitě vlevo a vařím vpravo - stále chodím..je to zkrátka špatně řešená kuchyň. Nelíbí se mi tu ještě dvě věci - horní skákající skřínky a pak ta "trnož" u jídelního stolu - leda že by se nohy protahovaly za ní když bude tlačit do holeně. Barevnost není IN, ale předpokládám, že ta kuchyň vznikla tak před 6-7 lety a to byla tahle kombinace v oblibě...Celkově mínus Rv

0/0
13.11.2009 13:31







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.