- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rekonstrukce hlaváku je pro mě jedno velké zklamání, vypadá to tam o jenom malinko méně přiblble než dříve...
Pokud díky přestavbě zmiznou cigáni a houmlesáci, tak jsem ochotný to přežít.
Jestli tento článek není píár, tak nevím...
Mě je z toho všeho ale docela smutno. Hlavní nádraží možná už nebude vypadat jako místo, kde si dávají dostaveníčko největší ztroskotanci z celé ČR, ale způsob rekonstrukce, kde se zcela evidentně upřednostňují obchody a služby (které jsou úplně mimo cílovou skupinu 90% cestujících) a člověk se musí proplétat pro jízdenku kamsi do sníženýho přízemí, aby pak zase prokličkoval na perón... Hlavně když budou mít Italové prachy a třebadají i nějaký pěkný billboard na jinak nevyužitou fasádu naproti magistrále...
Ale to je beztak nic proti tomu, jak se město staví k využití pozemků po bývalých nákladových nádražích. Nic proti samotné myšlence přeměny nevyužitých ploch v centru města v něco, co bude generovat užitek. Ale proč to dělat jako na divokém východě a prodat celej flák tomu kdo nabídne nejvíc (jestli vůbec). Je to investice na min. dalších 100let, tak by kolem toho měla proběhnout nějaká veřejná diskuze, ne?
NONSTOP vlaky pod oknem je fakt nadstatndard. bydlel jsem u nádraží 20 let, a to jsem byl kousek dál než budou tady a provoz, zejmna v nočních hodinách byl omezen a i tak mi to dost vadilo. Dnes tam je trochu rušněji a vidím asi 5 domů hned u nádraží na prodej... už několik let
Lidi ani nevědí do čeho lezou... děkuji nechci. Možná tak tam nasekat sociální byty 1+kk
Vy jste nám sem poslali Tupolana, Puchejře a další... to je snadu už až moc....
Zajímalo by mě, zda také někdo uvažuje nad tím, jaká bude dopravní propustnost okolních ulic, až tito noví obyvatelé vyrazí ráno do práce. Už dneska se nedá touto lokalitou pořádně projet, jaké to asi bude pak? Kde budou moci tito lidé parkovat? Kapacita podzemních garáží bude těžko dostatečná. Nesmyslné zahušťování centra Prahy.
na druhou stranu je nákladový nádraží jen útočištěm bezdomovců apod...
Tak předně, Havlíčkův Brod je v Čechách východních, nikoliv středních. Ale bydlet na nádru bych fakt nechtěl, nejde o kvalitu bytu, ale celou noc poslouchat - "na třetí koleji brzdu povolit, povol na třetí koleji", to asi dlouho nikdo nevydrží
nadstandartní bydlení, kanceláře, obchodní centra, herny... prostě všechno, co nemá nic společného s dopravou.