Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ideální dětský pokoj pro dvě holčičky v růžové a fialové

Čtenářka potřebuje poradit se zařízením dětského pokoje v panelovém domě. Obývat jej budou dvě dívky ve věku čtyř a dvou let, které potřebují maximum úložného prostoru. Pokoj by měl být přiměřeně barevný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jiitta

Žádná fešárna

 Nic moc jako vždycky, taková lepší ubytovna, nebo kolej. žádný nápad.Hlavně mi přijde dost praktická police pod stropem, tam nedosáhne ani dvoumetrovej táta.Ještě by mě zajímalo, kde si ty nebohý děti mají hrát, když je tam narvanej psací stůl. Původní pokoj neni sice žádná fešárna, ale pro děti je určitě praktičtější než tato zrůdnost. Rv - 8 bodů

0/0
12.7.2009 17:52

ewwwa

Fůůůj

pokojík za trest,zřejmě pro hyperaktivní holčičky:-(depresívní fialová zřejmě má za úkol zklidnit,ostré rohy na nábytku mají výchovný účel-až se poraní,dají si příště pozor.Pracovní stůl,"ideálně" umístěný u topení odradí od veškeré práce ještě dřív,než vezmou tužku do ruky;-O

Navrhováno s tím,že pokoj se nebude měnit pro příštích minimálně patnáct let?Chudáci děti.

0/0
10.7.2009 18:50

macrelka

Re: Fůůůj

fialová vypadá podle fotek spíš na lila, tedy na jemnou, nikoli depresivní fialovou.. my jsme jako malé děti taky měli ostré hrany na nábytku neb tenkrát se moc vybírat nemohlo a nidky se nám nic nestalo.. jak byste chtěla zařídit, aby byly všude kulaté rohy?? a stůl u topení jsem měla taky, bylo to super - nechat si ohřívat nohy :-)

0/0
11.7.2009 14:15

_m-

Re: Fůůůj

Ve dvou letech? Hernajs, vy máte paměť!:-)

0/0
11.7.2009 19:40

macrelka

Re: Fůůůj

;-D myslíte to ohřívání nohou? to bylo asi později, ale i v tom článku přeci píšou, že ten stůl se tam může dát potom :-) jinak paměť mám náhodou dobrou ;-D

0/0
11.7.2009 22:38

Zarate

Mně se to líbí

Líbí se mi to, ale tak pro děti ve věku 8 a 10 let. Místo fialové a růžové bych dala jiné barvy, jinak je to dobrý.:-) Ale nejsem žádný odborník, jen se mi to líbí.

0/0
10.7.2009 18:47

ja_je_nekdo_jiny

Re: Mně se to líbí

Neboj, tady neni nikdo odborník..., ale rozuměj tomu všichni... :)

0/0
10.7.2009 18:57

Sisy

Re: Mně se to líbí

;-D;-DR^R^R^

0/0
10.7.2009 19:58

Zarate

Re: Mně se to líbí

R^:-)

0/0
11.7.2009 11:15

leather-man

Re: Mně se to líbí

Vítejte mezi námi, pí Mlejnková! ;-D

0/0
11.7.2009 18:22

_m-

Re: Mně se to líbí

;-D;-)

0/0
11.7.2009 19:42

littlemisssunshine

Jedine co mi nejak nejde dohromady

je ten psaci stul a zidle pro 2 a 4 letou holcicku........Myslela bych si, ze spise potrebuji vice mista na hrani?? A mozna bych ani nenechala sve 4lete dite spat na te horni posteli..

0/0
10.7.2009 18:07

Wendolene

Re: Jedine co mi nejak nejde dohromady

Littlemiss , to snad ne! Vzdyt je to brutalita na entou. Vypada to jako nudny pokoj pro studenta na koleji a aby to bylo udajne pro deti, vrazila tam ta husa ci kachna ci co fialovou barvu. Ty postele jsou desne, proste cely pokoj zkazila. A za to ji nekdo vazne plati?

0/0
11.7.2009 19:43

littlemisssunshine

Re: Jedine co mi nejak nejde dohromady

Wendy, ty vis co si o tom myslim. Ja se to jenom snazim napsat pekne, vis? ;-D

0/0
21.7.2009 12:20

svarak z krabicoveho vina

Byla tady velká guma

None, navštívil nás tady cenzor. Co se ti nelíbi na slově zprznit? Dyť to tady kachna przní týden co týden, to ti neva? Nebo ti snad nejde pod nos slovo odstřelit? Tak si přečti pár jejích posledních článků a pochopíš...

0/0
10.7.2009 16:14

_m-

Re: Byla tady velká guma

Třeba Kačku przní cenzor a bál se, že mu to privilegium někdo sebere ;-)

0/0
10.7.2009 16:34

svarak z krabicoveho vina

Re: Byla tady velká guma

;-DR^

0/0
10.7.2009 17:27

starej pardal

vobludarium

mam napad. jiste jsou tu mezi nami taci, kteri maji ten programek (nebo lepsi) a mohli by to kacene ukazat, jak se to dela SPRAVNE.

udelejte protinavrh, zverejnete to nekde na netu a hodte sem odkaz. nabidnete se redakci jako novi designeri - kazdej amater to bude delat lepsi jak tahle nedopecena nedoucena nepoucitelna slecna.

nerikejte mi, ze by nikdo nestal o takovejhle vedlejsacek - jeden navrh do tydna... kolik za to muzou platit....

kacena to teda dneska opravdu prehnala. Rv

0/0
10.7.2009 12:36

svarak z krabicoveho vina

Re: vobludarium

Jenže to bys k tomu návrhu musel Filipovi v redakci nabídnout i pravidelnou felaci, abys vyrovnal kachninu nabídku. Do toho opravdu nejdu...8-o

0/0
10.7.2009 12:40

_m-

Re: vobludarium

Proč - snad není problém si s Kačenkou práci rozdělit................

0/0
10.7.2009 12:42

Sallmi

Re: vobludarium

R^;-D

0/0
10.7.2009 12:46

TKC

Ideální dětský pokoj to BYL, ....

.... než k němu pustili Kachnu.

Holčičky tam měly optimistické teplé barvy na stěnách, závěsy se zvířátky, stoleček, u kterého opravdu mohly sedět a hrát si, místo na skákací míč, dětský stan, tabuli na kreslení, kočárky pro panenky a všechny ty veselé a barevné hračky.Prostě ten pokojík zařizoval někdo, komu na těch dětech očividně záleželo, narozdíl od bachařky Kachny.

Teď je jasné, že i mladší dcerka odrůstá dětské postýlce (možná dosud spala s rodiči v ložnici, postýlku v pokojíčku nevidím), je tedy potřeba umístit druhou větší postel a i hračky se pořád množí.

Ale myslím si, že by s radikální přestavbou pokoje měli rodiče ještě 2-3 roky počkat a momentálně by stačilo jen umístit lůžko vhodné pro 2-6ti-letou slečnu a koupit pár levných nízkých regálů, aby hočičky měly ještě pár let kam dávat hračky.

Jakýkoli posun ke kachnonávrhu by byl jen krokem zpět.... Neboli - nadčasové to tedy opravdu je... asi jako hrobka z leštěné žuly.

0/0
10.7.2009 12:15

macrelka

Re: Ideální dětský pokoj to BYL, ....

předtím to bylo přeplácaný a barvy se mi taky nalíbily.. ale souhlasim s tím, že rodiče měli ještě počkat, tohle je pokoj pro starší děti, ne pro malé holčičky..

0/0
11.7.2009 14:19

Tomas_1983

To už ta osoba snad přehání.....

Tak tohle je ten nejhorší výtvor, který tato rádoby designérka předvedla.....to má být cela pro dvě malé děti????? Odporné....nechápu, že iDNES si nemůže dovolit opravdového bytového designéra???? Halooooo iDNES je někdo doma?

0/0
10.7.2009 11:59

IfčaX

Re: To už ta osoba snad přehání.....

S hodnocením návrhu souhlasím...

Nicméně, to že si iDNES nemůže dovolit opravdového bytového designéra, to zase chápu... Já za koukání na tyto stránky neplatím a nikdo jiný asi taky ne...

0/0
10.7.2009 12:52

_m-

Re: To už ta osoba snad přehání.....

No nevím - tohle snad vychází i v tištěné podobě. A navrhnout něco takového snad nemůže nikdo normálně uvažujícící - myslím, že 70% lidí z ulice by vymyslelo lepší uspořádání pokoje. Je  ale fakt, že by asi na to neměli ten hezký program.......

0/0
10.7.2009 12:58

IfčaX

Re: To už ta osoba snad přehání.....

Jasně... ale i tak si myslím, že cena práce "opravdového" bytového designera by byla někde úplně jinde. A kvalitní bytový návrh každý týden jeden nový - to se prostě nemůže zaplatit. Ale podle rozsáhlosti zdejší diskuze, lidé to čtou a tyto stránky navštěvují. A myslím, že nic jiného není ani cílem ani účelem této rubriky. ( Jestli i tyhle návrhy vychází v tištěné podobě, to nevím, možné to je.)

Určitě není cílem čtenářům zadarmo cpát kvalitní draze zaplacené projekty...

Jinak - že lepší návrh by fakt vymyslel každý druhý kolemjdoucí, s tím souhlasím. A takový RoomArranger, který je v základní verzi zadarmo, to umí i jakžtakž vizualizovat (i když trochu hůř, než zde použitý program - ale ne o moc).

0/0
10.7.2009 14:59

_m-

Re: To už ta osoba snad přehání.....

RoomArranger? Jestli to jde stáhnout tak si hned od zítřka hraju na Mlejnkovou ;-)

0/0
10.7.2009 15:03

IfčaX

Re: To už ta osoba snad přehání.....

Mělo by jít na slunečnici (teda www.slunecnice.cz). Za nějakou stokorunu jsem si pořídila i placenou verzi, která umožňuje výsledek i tisknout (to ta free myslím po 30 dnech zablokuje) a prohlížet vizualizaci i 3D. Má to jen základní nabídku prvků, ale když si člověk chce spočítat, zda a jak se mu co do pokoje vejde, stačí to. Popř. je možno si navrhnout i vlastní prvky, ale takovej nadšenec já zase nejsem.

0/0
13.7.2009 10:31

_m-

Re: To už ta osoba snad přehání.....

Tak děkuju moc - včera jsem to stáhla a asi do půl druhé do rána jsem se  s tím učila (v životě to nebudu potřebovat). Myslím, že už umím. Je tam sice jen základní nabídka prvků, ale protože jdou rozměry měnit tak není problém z pračky 60x60 udělat pračku 60x40 - třeba, nebo něco něčím podobným zastoupit. Horší je omezení v barvách - nejsou tam možnosti udělat třeba  různobarevný koberec. Ale jsem ráda, že vím kde to je a jak se s tím pracuje - co kdybych to někdy opravdu potřebovala. Zeptám se v redakci ;-).

To prohlížení v 3D mě nadchlo, i když mi trvalo dobré půl hodiny, než jsem pochopila jak se do něj dostanu - halt stárnu;-D

0/0
14.7.2009 10:56

IfčaX

Re: To už ta osoba snad přehání.....

Jsme na tom stejně... taky mi pochopení funkce 3D dalo zabrat. Ale vyhrála jsem si s tímto programem úžasně. Fajn jsou i "prvky" lidské postavy. Občas mi přijde, že jsem ten nábytek v ložnici vymyslela skvěle... pak si tam hodím člověka a zjistím, že kolem postele neprojde, popř. když si sedne, kolena má ve zdi atd...

0/0
14.7.2009 12:46

_m-

Re: To už ta osoba snad přehání.....

:-)Jo? Tak s tím si budu hrát dneska  - už se těším až se k tomu dostanu?

0/0
14.7.2009 12:48

Anavi

Blijící smajlík, blijící smajlík, blijící smajlík

Na základě dnešního návrhu žádám o Kačenčino zbavení svéprávnosti

0/0
10.7.2009 10:18

_m-

Paní Mlejnková

už jste si zkusila v některém vámi navrženém prostoru existovat?  Tohle je pokoj pro dva puberťáky - a i ti by ho asi přijali s mírnou nechutí.

1) Palandy - na horní palandě bude radost spát , natož marodit. A marodit budou - hlavně z úrazama až ta malá poleze za ségrou nahoru a ta o to nebude stát.

2) K čemu potřebují dvě předškolačky psací stůl jako nádraží? O možnosti proletět oknem ani nemluvě?

3)Kde je místo na tabuli, kde bydlí panenky, kde parkuje kočárek, kam si položí  žíněnku nebo něco podobného?

Vaše návrhy stojí vesměs za houby, ale tenhle korunuje dílo.   Blicí smajlík ,  Blicí smajlík , Blicí smajlík , Blicí smajlík ...............

0/0
10.7.2009 10:02

Atomas

Hrůza

Doufám, že Kachna s ohledem na růst dětiček také zvažuje bezbariérový přístup do pokoje - to z důvodu, až dvou a čtyřleté holčičky budou časem důchodkyně. Jak takhle někdo může navrhnout dětský pokojíček na hraní? To jako má čtyřleté dítě spát na palandě se žebříkovým přístupem? A dvouleté dítě má spát na té normální velké posteli? To je ale úlet. Ale co také lze čekat od bytové návrhářky, která vystudovala střední uměleckoprůmyslovou školu - obor nábytkářství... 

0/0
10.7.2009 9:55

Sallmi

Re: Hrůza

No s názvem střední škola bych byl obezřetný. Znám jednu střední obchodní školu. A co že se za tímto honosným názvem skrývá? Učňák, ze kterého lezou vyučené prodavačky.

U kachny to bude něco podobného. Ona je vyučená čalounice. Že by měla maturitu, při pohledu na psaný projev na jejích stránkách, silně pochybuji. Z ČJ by rozhodně nemohla projít.

0/0
10.7.2009 11:03

_m-

Re: Hrůza

Domnívám se, že je úplně jedno, jaké má paní Mlejnková vzdělání, nebo jak umí česky - podstatné je, že navrhuje koniny. Nevím, jestli někdo tady na diskuzi má odborné vzdělání pro bytovou architekturu, ale vsadím se, že kdybychom navrhovali ten pokoj my - tak 70% návrhů bude kvalitnějších.

0/0
10.7.2009 11:27

Ginny

Proč?

Proč neustále zveřejňujete tyhle nudné, sterilní a jednotvárné návrhy paní K.?

Zařaďte prosím občas něco lidštějšího.

Skutečně si paní architektka myslí, že v takovém pokoji může bezpečně existovat čtyřleté a dvouleté!!!! dítě?

0/0
10.7.2009 9:47

eizoeizo

Re: Proč?

nic proti nudě a sterilitě. Ale hlavní problém paní Mlejnkové je v tom, že její návrhy jsou nepoužitelné, amatérské, opakující stále stejné chyby a používající stále stejné prvky toho programu, ve kterém tvoří.

0/0
10.7.2009 10:10

_m-

Re: Proč?

Ovšem ten dnešní je unikum. Já sem chodím hlavně se pobavit nad diskuzí, ale dneska jsem se rozčílila. Třeba ty židle na kolečkách - před 25 lety manžel vyráběl, a dneska už existují "rostoucí" židle - to ta káča neví? Hernajs můj muž je strojař a já ekonomka a víme to! A ona se tím živí!;-O

0/0
10.7.2009 10:15

eizoeizo

Re: Proč?

Já taky nevím o rostoucích židlích.:-) (a Kachna je asi ani nemá zavedený v tom svým programu, tyhle dnešní židle už použila v jiných návrzích, tak proč je nepoužít znovu, ať žije recyklace)

0/0
10.7.2009 10:34

_m-

Re: Proč?

No - když jsme čekali první dítě - což je už 30 let - tak jsme probírali kde co - a v našem oblíbeném Téčku (technický magazín) byl na ně návod. Dnes se obdobné vyrábějí  http://www.atan.cz/detska-rostouci-zidle-344.html  , ale ty naše byly "vymazlenější" - protože jsme si s nimi docela pohráli. (Ten první měli i jinou rostoucí židličku a rostoucí stolek, ale když byli dva, tak jsme to vyřešili těmihle židlemi, byly jednodušší) Vůbec - vzhledem k sortimentu nábytku - jsme vlastně celý dětský pokoj dělali. Což znamená, že jsme něco vymysleli, já to rozkreslila, manžel zkrtitizoval, já překreslila, manžel udělal tu hrubou práci, a já pomáhala sestavit, dočistit a čalounila

Takže mě štve, když vidím, co všechno  je dneska na trhu, že Kachna vymyslí kancelář!;-€

0/0
10.7.2009 10:43

eizoeizo

Re: Proč?

Jo aha, tadyto. My v dětství něco takového mívali, zděděné po bůhvíkolikátém předkovi, mohlo tomu být klidně 50-100 let. Bylo to navíc nějak překlápěcí - v jedné poloze z toho byla vysoká židle a když se to převrátilo a překloubilo, byl z toho nízký stoleček spojený se židličkou.

0/0
10.7.2009 10:50

_m-

Re: Proč?

Nene - to bylo něco jinýho - tebou popisovaná židlička se prodávala běžně (vesměs červená)  a neměnila výšku  - měla jen dvě polohy - vysoká ke stolu a  po překlopení malá se stolečkem ( a počítadlem) . Tahle židle má nahoře sedák a pod ním podnožku - a s růstem dítěte se obě plochy snižují.

0/0
10.7.2009 10:55

volic_plukovnik

Re: Proč?

Na tomhle si leda tak zničí záda...

0/0
10.7.2009 14:41

_m-

Re: Proč?

Když to dobře postavíš tak ne. Výška i úhel sedátka, podnožky i opěradla je (nebo by měla být) nastavitelná.

0/0
10.7.2009 15:00

Sisy

Re: Proč?

Já se jí nechci zastávat - ale to, že existují "rostoucí" židle, neznamená, že je všichni musej používat, ne??8-o

0/0
10.7.2009 10:47

eizoeizo

Re: Proč?

To byl jen příklad vhodného dětského nábytku, na rozdíl od otočných kancelářek.

0/0
10.7.2009 10:51

_m-

Re: Proč?

tak :-)

0/0
10.7.2009 10:56

_m-

Re: Proč?

To jistě - ale dvouleté dítě je na normální židli ještě malé, nemyslíte? A pokud připravuje dětský pokoj výhledově i pro budoucí školačku, tak MUSÍ počítat s tím, že holčička poroste. Takže buď je stůl umístěn ve výšce pro předškolačku - a bude se muset celý předělat (což jsem nikde nevyčetla), nebo pro větší dítě - a v současnosti je pro holčičku nepoužitelný (bez rostoucí židle), nebo tam ještě není a zabuduje se později - a v tom případě se ptám - kde si holčičky kreslí? kde si hrají pexeso?  Kde krmí panenky?

0/0
10.7.2009 10:52







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.