Diskuze

Na návštěvě v luxusním Buddha-Bar Hotelu v centru Prahy

Tři vchody, každý z jiné ulice. Ať vejdete kterýmkoliv, rázem se ocitnete v jiném světě. Ve světě, kde se mísí orient, kolonialismus a pražská secese. Právě takový je světově unikátní Buddha-Bar Hotel Prague.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

canada-goose

4. 3. 2009 14:19
At zije pivnice... A nic jineho.

Hroznej primitivismum ceskej pivaru...

Neuznavaji nic noveho, zajimaveho..

0 0
možnosti
DD

svarak z krabicoveho vina

4. 3. 2009 15:34
Re: At zije pivnice... A nic jineho.

Co je na týhle snobárně zajímavého? 8-o8-o

0 0
možnosti
VMM

Všichni mi můžete

4. 3. 2009 14:09
Kolik?

A co takhle napsat nejake ceny napoju, popr. jidel, aby aspon tem mimoprazskym nebylo lito, ze se tam nedostanou 8-o

0 0
možnosti
P

Paxa

4. 3. 2009 12:05
Je to krásné, bez dodatku...

0 0
možnosti
PB

savers

4. 3. 2009 11:37
Prosím redakci

o zařazení reportáže z nějakého Socka Baru nebo nonstopáče. Jak je vidět z diskuse, český človíček toto nemůže rozdejchat.

0 0
možnosti

m.ajda

4. 3. 2009 12:33
Re: Prosím redakci

Když budu chtít reportáž ze socka baru, tak se můžu jít podívat do některého z mnoha  co jsou na každém rohu:-)

0 0
možnosti
MH

hermína

4. 3. 2009 11:14
škoda se secesního objektu

Prvoplánová snobská okázalost, předvásění ceny nikoli kulturní hodnoty. Rv

A ještě stížnosti, jak jim Ti ošklivý památkáři, co chtějí zachovat secesi komplikují život.

0 0
možnosti
K

K135

4. 3. 2009 9:39
Hotel nebo muzeum?

Tento typ hotelu si určitě pár šílenců, kteří se chtějí ukázat, že na to mají, najde. Připadá mi to od začátku jako muzeum, v kterém bych se cítil asi jako jen jeden z exponátů, který sem nepatří. Památníků, jak je vidět, nikdy není dost.Rv

0 0
možnosti
Q

Quick

4. 3. 2009 9:27
nevkus

a hlavně neúcta ....a co takhle udělat ještě síť Ježíš-barů , Višna-barů ,Prorok-barů,není to trochu nechutný zneužití ?

0 0
možnosti
DI

ibid

4. 3. 2009 8:16
Reklamy realitek a developerů redakci zjevně nestačí

Co to dělá v rubrice bydlení? Rv

0 0
možnosti
TK

ntk_

4. 3. 2009 9:45
Re: Reklamy realitek a developerů redakci zjevně nestačí

jsou lidé (asi blázni), co si pronajmou apartmán na delší období a bydlí v hotelu...

0 0
možnosti
A

alex.1

4. 3. 2009 6:51
smisene pocity

Me se to moc nezda. Rohodne to neni misto, kde bych relaxoval. Cervena a jine kriklave barvy v cloveku (nebo aspon ve me) spise evokuji odvazanost, baveni se, flirt, tanec, sex... Proste cokoliv, jen ne pohodovy pokec s kamaradama v kavarne nebo ubytovani na poznavaci dovolene ci nedejboze na sluzebni ceste.:-/ No je to evidentne zamireny na urcity druh klientely a tomu odpovida prostredi a sluzby.

0 0
možnosti
JH

kulus

4. 3. 2009 5:57
moc hezky

Mne se to moc libi.

0 0
možnosti
LH

chicagan

4. 3. 2009 6:48
Re: moc hezky

Tak to si mozna podobne ulitlej(a) jako Ja, me se totiz taky vzdycky libi to nejdrazsi..

0 0
možnosti