- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
my jsme si koupili prakticky tu nejlevnější, co v obchodě s nabýtkem měli a jak nám chutná Beztak jíme pořád v obejváku a přítelkyně umí vařit kdekoli
popsána zde: http://www.kuchyne.bz - děs a hrůza
Asi si musíme uvědomit, že nelze srovnávat kuchyňská studia vs zakázkové výroby.
Měl jsem tu "čest" odzkoušet si několik značkovách výrobců Kuch. linek. A plně souhlasím s rčením To nejdražší nemusí být to nejlepšíNehledě na to že dnes se dá vyrobit laminový nábytek i v garáži s minimálním vybavením.
Ano, takový "truhlář" je s cenu úplně někde jinde. Ale co když?! ......
Pochybuji o tom že Kuch. studio hned po Vaší zakázce ukončí svou činnost.
Tímto "nechci" obhajovat, vím že "srážka s blbcem" je to nejhorší co nás může potkat. A bohužel, dnes se to blbci hemží všude.
Prosím Vás, jaké máte zkušenosti s kuchyňskými studii Gorenje v Brně??? Moc se mi líbí jejich kuchyně. Děkuji Petra
Podle mého je jedno kde se pobočka nachází. Stále je to stejný výrobce. A učitě, pokud lpíte na značkovém zboží, mohl bych doporučit.
Jen je třeba si uvědomit že "značková" kuch. linka se liší ve dvou věcech. Ta hlavní je cena. Ta druhá, že na vnitřních pantovych částech (u otevíracích kompunentů) je plechový výlisek s logem Gorenje
Nastesti uz to mam za sebou:-) Ted ale resim tvrdost vody. Na zadnyvodnikamen.cz jsem totiz nasla, ze nam doma tece tvrda voda, tak se trochu obavam vodniho kamene. Jak zamezit jeho vzniku?
Rád bych se s vámi podělil o děsivé zkušenosti s firmou MAXX Kuchyně. Tato firma se snaží působit dobrým dojmem, ovšem toto se daří jen do okamžiku realizace zakázky. Pominu šílený proces objednávání, kdy jsem musel do Průhonic několikrát přijet podepisovat změny, které průběžně vznikaly z toho že některé věci "nejdou". Zájem končí v okamžiku, kdy uhradíte 100% kupní ceny. Pak se již nikoho nedovoláte a jste jen otravným nespokojencem. Co na tom, že vám dodali nepoužitelný paskvil bez pracovních desek a objednaných spotřebičů (varná deska, dřez ...atd.). Když poté po měsíci k vám přijedou vše dodělat a vy doufáte, že již budete moci svoji kuchyň za čtvrt milionu začít používat, zjistí se, že vlastně zapoměli dodat chybějící komponenty a jste tam, kde před měsícem.
Firma nekomunikuje, jejich reklamační oddělení na všechno kašle. Četl jsem několik příspěvků, kdy někteří měli mnou popisovanou situaci v bledě modrém, ovšem v délce půl roku! Závěr je jednoduchý: vyhněte se jim obloukem!!!
Dobry den,
moje zkusenost je az neuveritelne podobna. Jen se datum zmenilo o par mesicu. Ale jinak vse sedi, cena pres ctvrt milionu, poprve kuchyn zapomneli v Holandsku, pri montazi objevili chybejici soucati dodavky, privezli desku v jine barve a pak uz s vami nikdo nekomunkujete a jste pro ne na obtiz. A to jsem to vzal velmi rychle. Skoda, ze jsem na tento prispevek nenareazil drive.
S clipem bych si rad promluvil...
já mám kuchyň vyráběnou na míru u truhláře.. vyměřil, navrhnul, vyrobil, dopravil, smontoval za 3 týdny celkem!! Stálo mě to se dřezem, baterií a digestoří 60tis., spotřebiče 25tis., pár tisíc za vodu, el., vymalování, obklady, novou podlahu, osvícení - to jsme si dělali vše sami.
Sakum prdum do 100 tis. za 2x4m kuch. linky.. :-))) A za 3 týdny!
musím ještě upřesnit, že jde o kuchyň střed. třídy s výsuvy, doplňky, a různými asymetriemi..
Jaké máte zkušenosti s firmou Oresi???
Díky za info.
V Oresi jsem si zakoupil kuchyň. Vše bylo navrženo,,vyškoleným odborníkem,,této firmy. Přímo v podkladech jsem měl navržen typ dřezu, který jsem si dle doporučení objednal přes jeden e-shop. Byl jsem vcelku překvapen po zavolání montážního technika ohledně toho, že dřez nejde namontovat(nevhodná velikost). Na prospektech firmy jsou fotografie techniků firmy Oresi ve firemních oděvech a v realu jim to montuje jiná firma a zákazník platí extra dopravu montéra, instalatéra a elektrikáře). Celou záležitost jsem řešil s reklamačním oddělením kde odmítali komunikovat-půl dne trvalo než jsem se po telefonu dostal od telefonistky k jejímu nadřízenému. Že prý je to má chyba-měl jsem si prý vše koupit od nich. přitom jenom využitím e-shopu jsem ušetřil cca 10.000,- na soptřebičích, dřezu.. Z mého pohledu je to opravdu maličkost ( v podstatě šlo jen o to, že až kolem pojede nějaký,,Oresi montér,,vyřízne dřez, který jsem si vyměnil za vhodný-toto není prý možno a dopravu je prý nutné platit znovu.
Kuchyň máme objednanou u GORENJE, příjemně překvapili kreativitou a třeby i tím že tam s námi seděli hodinu po zavíračce. Cenově odpovídá cenám v článku, s tím rozdílem, že spotřebiče jsme objednali na jednom německém Eshopu za neuvěřitelných cca 50% cen oproti českým Eshopům. Vše je AEG a fakt si tady dělají srandu. Zboží doručili za 75EUR až do domu. Záruka dle oficiálního servisu AEG v rámci EU 2 roky.
kontakt?? vcera sem objednaval spotrebice, tak se chci po rano trochu nasrat :-)
O zaměstnancích Koryny si myslím své. Člověk by čekal, že když je ochoten investovat větší částku bude adekvátní i přístup prodávajícího. Opak je pravdou. Neochota, nekompetence, nezájem. A netýká se to jedné nebo dvou prodejen, skoro bych řekl, že je to osobitá firmní kultura prodeje ...