Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odborníci: nejlepší ze všech je IKEA

Ikea, Ikea a zase Ikea. Toto jméno uslyšíte pořád dokola, pokud se zeptáte téměř jakéhokoliv designéra či architekta, jak by zhodnotil kvalitu a vzhled nábytku z řetězců a u které z těchto firem by doporučil nakupovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

belgian chocolate

za tytéž peníze pořídíte mnohem krásnější

starožitný nábytek z opravdického dřeva. pokud se vám IKEA přestane líbit nebo hodit, můžete ji tak akorát odvézt na skládku (ani zatopit se s tím papundeklem nedá). starožitný nábytek vždycky prodáte za tutéž nebo vyšší cenu.

0/0
17.11.2007 23:56

Luc333

Úplný souhlas - Ikea je nejlepší

Alespoň co se týče designu. Je nám s manželem 25 let, takže neřešíme, aby nám nábytek vydržel do důchodu. V každém případě třeba ve Scontu najdeme  tak jednu dvě věci, které  by se přinejhorším daly, ze zbytku naskakuje husí kůže při představě mít to v bytě:-) A co se týče vkusu Čechů, taky mám pocit, že to není nic extra...a rozhodně se nelze vymlouvat na vysokou cenu nábytku z designových center, to nebude ten problém :-/   

0/0
2.11.2007 11:23

nutela

Re: Úplný souhlas - Ikea je nejlepší

Desgin Ano, kvalitna NE.

Nekupte Aneboda. Toto je levna komoda za 1500,- Kdyz jsem ji koupil, vzal domu, a zkusil slozit... :-©

Rozbila se. Nemohl jsem nakonec nandat supliky. Kvalita byla tak

0/0
15.11.2007 21:46

nutela

Re: Re: Úplný souhlas - Ikea je nejlepší

...Kvalita byla tak nizka ze nevydrzela ani montaz.

Dily byli take strasne spinave as dobre nesedeli, no proste hruza.

0/0
15.11.2007 21:49

PAVEL5

Krásný příklad

manipulace. Nadpis zní Ikea je nejlepší, kousek pod tím vysvětlivka z řetězců na trhu.:-©  Mám firmu, dělám v tomto oboru a troufnu si říct, že až na výjimky prodávají +- stejné sr.čky s výjimkou Europa Möbelu což je ještě katastrofálnější hnus, který nazvat nábytkem je takřka trestný čin. Pokud už mají v Ikea něco lepšího, je to za podobnou cenu, jako ve slušném obchodě, kde se vám někdo věnuje a přpadáte si jako lidi. Na druhou stranu doplňky jsou tam slušné a vůbec se jim nebráním.

0/0
21.10.2007 17:11

we.ah

Re: Krásný příklad

Tak mi par takovych obchodu porad, protoze ja SKUTECNE nic lepsiho (at uz je to jakkoliv relativni pojem) nenasel

0/0
22.10.2007 12:45

PAVEL5

Re: Re: Krásný příklad

nevím, odkud jsi, řekni oblast a zkusím to

0/0
25.10.2007 8:37

Ludek_II

Me na Ikey fascinuje

to, ze vam prodaji polotovar a jeste to daji jako prednost ;-D

Priklad - koupite knihovnicku a musite si ji dolakovat nebo namorit sami - "vzdyt je to tak prakticke" ;-D

A dalsi super vec na tomto "svedskem nabytku" je to, ze pulku vyrabi cca 25km za Brnem v Rousinove :-)

0/0
20.10.2007 17:58

belgian chocolate

říci o někom, že si všechen svůj nábytek koupil

je v určitých kruzích velmi urážlivé

0/0
19.10.2007 22:23

poslanec_termit

Re: říci o někom, že si všechen svůj nábytek koupil

Jaké kruhy ?8-o

0/0
19.10.2007 23:41

jorbl

Re: říci o někom, že si všechen svůj nábytek koupil

Takze si vyrabeji alespon cast svepomoci??

0/0
20.10.2007 0:57

belgian chocolate

nikoliv

kvalitní nábytek se dědí

0/0
20.10.2007 10:13

Ludek_II

Re: nikoliv

8-o :-) :-P ;-D ;-D 

0/0
20.10.2007 17:56

phi

omyl,

dědí se knihovna, ve smyslu souboru knih, nábytek se kupuje....

0/0
22.10.2007 9:03

belgian chocolate

dědí se knihy, obrazy a další kulturně kvalitní předměty

no a mezi nimi třeba také stříbrné příbory a dubový vyřezávaný jídelní stůl...

0/0
25.10.2007 15:04

kolemjdouci1974

Češi nemají vkus, tvrdí architekti

Rv at koukam jak koukam na to se tady stavi tak rikam ze vkus nemaji prdevsim architekti

0/0
19.10.2007 17:20

jorbl

Re: Češi nemají vkus, tvrdí architekti

R^

0/0
20.10.2007 0:57

petrmalyx

Zajimavy titulek

Nerekl bych, ze je nejlepsi, ale ma obrovsky vyber, dovoluje dost kombinaci nabytku a doplnku, kvalita je v pripade masivu slusna - vzhledem k cene opravdu hodne. Snadno se to montuje, velkoseriove vyrobky jsou tam dost levne.

Nevyhodou je prehnana cenu urcitych "nevybranych" vyrobku a styl, ktery nemusi sedet kazdemu

0/0
19.10.2007 16:51

jedle2

Re: Zajimavy titulek

Maji velký výběr? To snad ne, bohužel jsme s pritelkyni udelali kompromis a dohodli se na policovem systemu Besta, korpus prodavaji jen ve 2!!! barvách, teda možná ještě bílou, tmavou a světlou, tomu se říká výběr? Dviřka OK, víběr mají, ale zakladní stojí slušné penize, ale chceš sklěněné, zaplatím za ně snad 5x tolik. A to nemluvím o ceně dvířek na Billu, tchyně si koupila 3xknihovnu asi 2m vysokou a sklenněné dvere by jí vyšli o 50% dráž než ty 3 knihovny, ale je to jenom sklo, tak si to nechala uřiznout u sklenáře a je to OK. Někdy vítezí cena, bohužel u nás to tak bylo, utruhláře by to bylo o 30-40% dražší, ale podle nás, ted musím dělat kompromis a to nemluvím o tom že na dvířka čekám 1,5měsíce, Mě to připadá jako za totáče, Ikeu budeme mít všichni, to bude paráda co.

0/0
30.10.2007 20:38

bradavice

nenadávejte

To je jako s Novou... nikdo na ni nekouká, ale všichni vědí co bylo včera ve zprávách... Takže prakticky všichni mají doma něco z Ikey, protože se tam vždy alespoň nějaký zajímavý a finančně výhodný doplněk či něco do bytu/baráku dá v pohodě koupit. Není to takovej sociální sklad jako Sconto nebo tak a po zkušenostech je montáž nejjednodušší a nejlíp sedí ze všech ostatních dodělej doma. Pak už je jen k zamyšlení, proč se to tolik věcí dodává z Polska, místo aby se to dělalo tady...

0/0
19.10.2007 14:54

velky_lev_s_dlouhou_hrivou

Re: nenadávejte

My letos zařizovali celý barák. Z Ikea máme dost věcí z masivu a není to špatné. Dobře se to skládalo, zato to ostatní byl děs. Spojovací materiál v jednom pytli, hledej jak umíš. Po zkušenostech jsme litovali, že jsme tam nekoupili všechno.

0/0
19.10.2007 14:58

belgian chocolate

a to jste opravdu zádný dobrý nábytek nezdědili?

0/0
19.10.2007 22:23

foxy2

Re: a to jste opravdu zádný dobrý nábytek nezdědili?

Ja jsem zdedil stenu ze 60. let. Uz se z toho loupe dyha, pristi rok to pujde z domu. ;-D

0/0
20.10.2007 17:23

belgian chocolate

tak to jsem zrovna nemyslela

aspoň nějaká malovaná truhla nebo kredenc z masivu by tam nebyla?

0/0
20.10.2007 21:35

salinka

Re: tak to jsem zrovna nemyslela

co furt máš s tím zděděným nábytkem? Pokud by to byla malovaná truhla, šla by hned do sklepa. Tohle doma mít teda nemusím. A nějaký selský styl také ne. Vyřezávaného koníčka bych si možná nechala  ale jinak asi ne.;-D

0/0
23.10.2007 15:06

belgian chocolate

a co třeba benátské zrcadlo

vyřezávaná toaletka, rozkládací stůl do jídelny?

0/0
25.10.2007 15:06

neurol23

ikea nevermore

obchod, kterej me nuti projit celym obchodem kolem veskereho zbozi, i kdyz potrebuju koupit jen jedinou vec, si muze jeho majitel strcit nekam. navic nabytek, co prodavaji v ikee, bych si poridil tak maximalne nekam do skladu, ale rozhodne ne nekam, kde se bydli.

0/0
19.10.2007 14:21

Snugi

Re: ikea nevermore

A co takhle trochu přiblížit, kde a jaký nábytek je to "správné"?

0/0
19.10.2007 15:03

salinka

Re: Re: ikea nevermore

pán má asi hodně peněz a opovrhuje standardem. Nebo je šikovný a vše si udělá sám, to pak jo.

0/0
23.10.2007 15:08

Collin7

Češi nemají vkus, tvrdí architekti

Architekti nemají vkus, tvrdí česi

...stačí se podívat do libovolné diskuze tady na bydlení :-P;-)

0/0
19.10.2007 13:19

poslanec_termit

Re: Češi nemají vkus, tvrdí architekti

Přesně tak, když se člověk podívá na to navrhují architekti, tak :-©

0/0
19.10.2007 23:44

jaktak

Proč nekupovat kuchyň v Ikea

Proč nekupovat kuchyň v Ikea

http://www.vlcidoupe.net/texts.php?textid=96

0/0
19.10.2007 10:18

mKoukol

Re: Proč nekupovat kuchyň v Ikea

Zase jeden, co si myslel, že mu v obchodě s konfekcí ušijí oblek na míru...

0/0
19.10.2007 11:27

bret1212

Re: Re: Proč nekupovat kuchyň v Ikea

precetl jsem si tu tvou domaci ulohu a pekne si to pribarvujes. Uz min. jen v tom ze ikea resi reklamace okamzite a ne do 30 dni. v pulce jsem radeji prestal, protoze mam pocit ze ten clanek je napsan ucelove konkurenci.

0/0
19.10.2007 18:49

dodo-dodo

Re: Proč nekupovat kuchyň v Ikea

IKEA je DODO=dodelaj doma:-)pokud neni nekdo trosku manualne zrucny, tak ho muze potkat i tohle

a to, ze si nekdo necha zamontovat vodovodni baterii za 2500,- a to montaz baterie zvladne cvicena opice, tak to o necem svedci

jinak kvalita kuchyne je stejna, jako jinde v kuchynskem studiu a kdyz je clovek sikovny, ma moznost koupit stejnou kvalitu levneji, ovsem kdo je manualne zrucny tak, ze se uz pri pouhem pohledu na sroubovak porani, pro neho je asi vyhodnejsi, nechat si smontovat kuchyn jinde

a na konec, nechapu, jak nekdo muze vyhazovat takove silene penize za vestavene spotrebice, kdyz v eshopech na netu se daji sehnat za podstatne lepsi penize

nechapu, proc mam v nabytkarske firme kupovat i elektro:-P  

0/0
19.10.2007 12:22

Collin7

Re: Re: Proč nekupovat kuchyň v Ikea

Nejde jenom o manuální zručnost!! Já si taky nebudu stavět dům sám nebo instalovat věci sám. Jednak se mi to finančně nevyplatí (můžu raději čas investovat do přesčasů), jednak na to opravdu nemám *čas*. Takže pak skončíte u toho, že si necháte baterii namontovat.

0/0
19.10.2007 14:10

bazmeg

Re: Proč nekupovat kuchyň v Ikea

Jsou proste lidi, co musi porad remcat...

0/0
19.10.2007 12:24

belgian chocolate

hm, jsou to ti samí odborníci

kteří podepisují petlice za chrchel?

0/0
19.10.2007 10:15

yrral

Re: hm, jsou to ti samí odborníci

když už srovnání, tak spíš s těmi co podepisují proti chrchli ;-)

0/0
19.10.2007 10:27

paskudilek

Re: hm, jsou to ti samí odborníci

R^;-D;-D;-D

0/0
20.10.2007 23:53

B-Rumla

Nějakou tu tisícovku ušetřit a zajít do bytového studia...

To měli spíš na mysli stotisícovku, ne?

0/0
19.10.2007 10:00

MrScully

Ikea versus Asko versus Sconto...

Letos jsme kompletne zarizovali byt. Nejsme zrovna socialni pripad, presto je pro nas uz docela rozdil, jestli koupit loznici za ctyricet nebo osmdesat tisic a to same plati pro ostatni nabytek. A navic vyber neni prilis velky, takze stejne jsme se nakonec museli uchylit do techto retezcu.

Paradoxne, ackoliv Ikeu povazuju za nejkvalitnejsi, tak treba sedacky nebo loznice se nam tam nelibily zadne ani trochu. V Ikee jsme vzali nabytek do pracovny, ve Scontu psaci stoly a zidle, v Asku loznici (sestavovali jsme ji bez prestani tri dny a zbylo nam jedno prkno a asi sto ruznych sroubu), no proste mismas vseho mozneho.

Proste clovek se temto retezcum nevyhne, protoze vyber relativni kvality za prijatelne ceny neni. CR nabizi pouze predrazene kvalitni veci nebo levnej smejdy. Pro stredni tridu vyber nabytku chybi.

0/0
19.10.2007 9:48

Coldstone

Re: Ikea versus Asko versus Sconto...

já jsem si koupil ložnici v Jitoně, 80000 - včetně dopravy a montáže - z pravého dubu - mám 7 let - pořád stejný. Tchýně má ze Ikey, tchán furt opravuje vypadlé kování, ulomená dvířka ;-D

0/0
19.10.2007 10:27

bazmeg

Re: Re: Ikea versus Asko versus Sconto...

Pride na to, kolik a jak intenzivne se v loznici suka;-D;-D;-D

0/0
19.10.2007 12:22

barbarbuch

Re: Re: Ikea versus Asko versus Sconto...

A čekal jsi na ní 2, 4, nebo 6 měsíců???:-©

0/0
19.10.2007 13:57

gat

Re: Re: Ikea versus Asko versus Sconto...

Pokud myslíš, že Jitona pro IKEA nevyrábí, jsi naivní...

0/0
19.10.2007 14:02

bufalobil

Re: Ikea versus Asko versus Sconto...

čwsku hlavně chybí střední třída:-©

0/0
19.10.2007 11:36

Anna Rakouská

Re: Ikea versus Asko versus Sconto...

Ale nábytek (slušný) nebyl nikdy levný. Právě jsem si trochu započítala, a ve stejném poměru plat : cena (lidí ve stejném postavení jako my tenkrát) by naše ložnice (je fakt, že byla se stěnou a ne jen se dvěma skříněmi) mohla v současnosti stát 240 000 Kč. A taková běžná třeba tenkrát z  Bílé Labutě asi za 70 tisíc. Člověk na to musel šetřit, ale zase to nebyla tříska s laminem.

0/0
19.10.2007 17:11

salinka

Re: Ikea versus Asko versus Sconto...

ty, hele bacha na to prkno. Jestli vono to nebude hlavní středová lamela z roštu.;-D;-D;-D

0/0
23.10.2007 15:16

Jops81

HAHA

mel jsem cest se setkat se skrinkami od IKEI, hehe, to jsem se nasmal, kdyz mi pani ukazavala, jak se ta skrin musi otevirat. Vzit pravitko, pichnout ho do mezery co je mezi dvirkama a podlahou zasprajcnout pravitko v te skvire a tahem k sobe skrin otevrit. 8-o8-o

ja na ten designerskej skvost koukal jak tele, ale oni ty dvirka fakt nemaj drzaky na otevirani... a prej tam v zadnem pripade nechybej. To kdyby si dovolil designer u me skrine, tak ho asi pak prohodim zavrenejma dverma :-):-)

0/0
19.10.2007 9:48







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.