Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bydlení za milion: pořídit si můžete i nový dům

Vlastní bydlení za milion korun? Proč ne. Za takovou cenu se dá koupit dokonce nový dům. Nemůžete však počítat s žádným luxusem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MireQ

Kladno

BYch chtel vidět toho chytráka jak sežene na kladně 2+1 za 1M. Kladno uz dohnalo prahu.

0/0
19.4.2007 16:32

*Modráček*

Zděný domek

Je to tak, za určitých okolností se dá za meloun sehnat i zděný nový domek.:-)

http://www.okdc.cz/Divize/CihloveStavby/RodinneDomy/Dum_10.aspx

0/0
9.4.2007 11:58

Ferdada

Taškařice se stavbou domu

S humorem -  blog o bydlení a stavbě domu na www.bydlim.blogspot.com

nenechte si ujít příběh ze života, aneb jak jsem stavěl v Čechách.

0/0
12.3.2007 11:29

YaTaky

Ale to jsou absolutni hausnumera.

Mrknete se po svete kolik stoji nemovitosti. To by v CR musel byt raj na Zemi, aby ty cislovky co chteji real. no spis unreal. agenti za domecky a bytecky. A tak to neni. Jsou mista na zemekouli, kde se zije setsakra lepe a za min. :-)

0/0
4.3.2007 20:45

80E-seven

Re: Ale to jsou absolutni hausnumera.

klidek, prepocitej si to na dolary a mas jasno... vsude se neplati korunou... ;-D

0/0
5.3.2007 7:09

Rox8

ceny bytů

V Opavě (60 000 obyv.) 30 km od Ostravy 3+1 v cihle os.vl. 1 800 000Kč. A to je ten "levný" sever Moravy! Jsou zde výrazně dražší byty než v Ostravě.

0/0
3.3.2007 13:13

Ludek_II

Re: ceny bytů

Se nediv - Opava je o mnoho hezci ne OV, navic pokud ten byt byl po GO a v lokalite typu OP-predmesti /tam jak je hrbitov smerem na Otice/, tak bych se te cene ani moc nedivil...

0/0
3.3.2007 16:20

Hello Newspapers

No vida, a potom kamže to odložíme regulované nájemníky !

To těchto avantgardních a levných domů ! ;-D

0/0
2.3.2007 18:17

Ludek_II

Re: No vida, a potom kamže to odložíme regulované nájemníky !

ja bych je odlozil do popelnic - a opet zavedl neco jako "lid popelnicovych poli" kam stejne tito dinosauri patri

0/0
3.3.2007 16:21

Kevin Costner

Cena bytů

U bytů panuje zvláštní úměra: čím více bytů, tím vyšší cena. :-/

Trh s byty je uměle nastavován několika realitkami, které diktují ceny. :-©Rv

0/0
2.3.2007 12:51

Ludek_II

Re: Cena bytů

Pro me za me...at si treba ceny diktuji...ale AT TAKY RK DELAJI SERVIS...

Delat prohlidky stylem " tak toto je kuchyn" nebo "slecna maklerka ma dovolenou - zavolejte si v pondeli, to uz tady bude" mi prijde nemistne a ja nevim, proc se ma davat provize nekolik DESITEK tisic takovym flakacum.;-€

0/0
3.3.2007 16:23

Stíhací bombardér Havel

každý ať si postaví z čeho chce

ale projděte se někde v historickém centru města a podívejte se, z čeho jsou postaveny všechny ty domy, které přečkaly staletí?

0/0
1.3.2007 20:54

djlongi

Re: každý ať si postaví z čeho chce

Ty tady chceš být staletí?8-o

0/0
1.3.2007 21:40

Ludek_II

Re: Re: každý ať si postaví z čeho chce

Stihacka Havel asi ne...ale nedoslo ti, ze mu treba neni jedno v cem budou bydlet jeho deti a deti jejich deti ? ;-)

0/0
3.3.2007 16:24

belgian chocolate

ne, ale chci aby po mně zbylo něco víc

než zválená postel a prázdný džbán

0/0
4.3.2007 20:57

Stíhací bombardér Havel

ty jo

slaměná chýše za mega? 8-o

0/0
1.3.2007 20:33

paskudilek

Panely ze slámy

http://www.zivotnistyl.cz/Stavba/clanek.asp?a=290&z=3

0/0
1.3.2007 16:42

belgian chocolate

zateče všude

ale cihla vyschne a je zase dobře. sláma začne hnít. a hnít.

0/0
1.3.2007 16:10

Toicem

Re: zateče všude

Proc by nemohla vyschnout slama?

A jak uz jsem rekl, dost snadno a levne se da v pripade nouze vymenit za jinou...

Ale asi vas nepresvedcim. Nevadi. Treba si na me za 20 let vzpomenete. :-)

Jinak mam belgickou cokoladu (tu pravou) moc rad. :-)

0/0
1.3.2007 17:28

80E-seven

Re: Re: zateče všude

muze vyschnout, ale problem je v tom, ze driv shnije nez vyschne...:-)

0/0
1.3.2007 19:24

belgian chocolate

tuhle jsem dostala škatuli

Corné Port Royal, a bylo to božské, ale když není to, potěší i Cote d'Or

0/0
1.3.2007 21:47

belgian chocolate

nahradit se dá

postavením nové slaměné chaloupky

0/0
1.3.2007 15:49

paskudilek

Re: nahradit se dá

nebo spát pod seníkem

0/0
1.3.2007 16:33

BrumlajiciCmelak

Životnost slaměného domu

možná bude 100let, ale je taky možné že broučci a berušky na to budou mít jiný názor ;-D

0/0
1.3.2007 14:29

me2di

Re: Životnost slaměného domu

Jak dlouho vydrzi dreveny krov v baraku? Nebo valasske rouvenky????

0/0
1.3.2007 15:41

belgian chocolate

nech si od někoho vysvětlit

rozdíl mezi dřevem a slámou

0/0
1.3.2007 15:48

paskudilek

Sláma je ,když

Vem si na hlavu slamák napij se slámového vína a vyspi se na slamníku.

0/0
1.3.2007 16:32

paskudilek

Re: Re: Životnost slaměného domu

Myslíte roubenky, ty se hodí tak do CHKO, nebo VMP;-D, nebo jako chatička u lesa.

0/0
1.3.2007 16:37

Toicem

Re: Re: Re: Životnost slaměného domu

Pozor, uhybas od tematu. Nebavime se o vkusu, ale o trvanlivosti.

0/0
1.3.2007 17:29

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Životnost slaměného domu

roubenky od spodu uhnívají, 1-2 trámy se musí měnit. Jinak,když začínaly dřevostavby, taky nás to nadchlo, bylo to před 10 lety, byli jsme se podívat, jak se dům staví, opravdu rychlost to byla, asi před rokem jsem ten dům opět viděla, hrůza a děs.Nikoho přesvědčovat nebudu.

0/0
1.3.2007 18:55

xRocky

Re: Re: Re: Re: Re: Životnost slaměného domu

Odspodu uhnívají roubenky bez izolace proti zemní vlhkosti, tedy ty co se stavěly před dávnými časy. Ale i v těch se dá bydlet, pokud se provede dodatečná izolace a ty spodní trámy se vymění. Stačí na to dva pořádné hevery, kus traverzy, nové trámy, tesař a parta známých - práce na pár dnů. Dnes se staví roubenky které mají dokonalou izolaci od zemní vlhkosti a tyhle stavby vydrží ve velmi dobrém stavu minimálně 300 let. Nejstarší místní roubenka (bez výměny spodních trámů)  byla postavena v roce 1690 a pořád se v ní v pohodě bydlí

0/0
2.3.2007 19:30

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Životnost slaměného domu

Roubenky se mi určitě víc líbí, než dřevostavby, slámostavby apod.

Akorát do města se vůbec nehodí. Pokud bych bydlela na vesnici, tak bych si ji postavila.:-)

0/0
2.3.2007 19:44

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Životnost slaměného domu

Pokud by to bylo někde na kopci u lesa, kde nehrozí nikdy povodně.

0/0
2.3.2007 19:46

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Životnost slaměného domu

teda mozna ti beru iluze, ale fakt si myslis, ze nejaka "dokonala izolace" vydrzi trista let? :-)

dokonala izolace je dokonala dvacet, kdyz mas stesti, tak tricet let. nebo rok. kdyz nemas stesti...

0/0
5.3.2007 7:08

salinka

kutloch

Tak sorry, ale srovnávat Kladno s Pardubice nebo Hradcem to je trochu mimo mísu. Kladno se za větší město nedá považovat. A to že se tam zaplatí stejně hodně za stejně velký byt jak v Pcích je divné.

0/0
1.3.2007 11:54

doubrawka

Re: kutloch

Takové srovnávání je na nic. V ČBudějovicích koupíš 3+1 v paneláku za 700tisíc ale taky téměř stejný panelákový byt za 1,5mega - jediné čím se budou lišit je poloha v rámci města.

0/0
1.3.2007 12:16

Anna Rakouská

Re: kutloch

Ono Kladno začíná být  totiž oblíbemé pro relativně dobrou dostupnost do Prahy a mnozí upřednostňují toto dojíždění za prací přece jen s levnějším bydlením než by sehnali ve městě, tedy hlavním.  

0/0
1.3.2007 12:42

roghir

Re: kutloch

to mas pravdu, nelze. bydlim v kladne a je to nejskaredejsi mesto v CR (a to pochazim ze severni moravy!). v kladne stoji 3+1 1.500.000,- a to diky praze. z kladna se stala nocleharna prahy.

0/0
4.3.2007 12:45

paskudilek

Fajn rada

a nezapomeňte na pozemek;-D Sehnat pozemek za slušnou cenu dá největší práci.

0/0
1.3.2007 11:42

SZYslak

no comment

zase jeden odborny clanek, rovnez vrele doporucuji http://fincentrum.idnes.cz/naucime-vas-investovat-jde-to-i-s-par-korunami-fo7-/fi_osobni.asp?c=A070228_181308_fi_osobni_dku

take se zasmejete ;-D

0/0
1.3.2007 10:56

paskudilek

Re: no comment

R^;-D;-D

0/0
1.3.2007 11:50

cerrt

To jsou preklepy

to snad autor psal po navratu z hospody a korektora nechal pod stolem ;-D

0/0
1.3.2007 10:37

gumidos

Ten barák na obrázku

mi přijde jako když stavitel chtěl budovat kadiboudu a ve stavu lihového koma to trošku "nedotáh". sorry, ale :-©:-©:-©

0/0
1.3.2007 10:04

belgian chocolate

znáte tu o těch třech prasátkách?

jedno si postavilo domeček ze slámy, druhé ze dřeva, a potom vespolek šla a posmívala se třetímu, které si pracně stavělo domeček z cihel...

0/0
1.3.2007 10:03

paskudilek

Re: znáte tu o těch třech prasátkách?

Přišel vlk a zafoukal, těm co měly domečky ze slámy a dřeva se rozpadly a sežral je.;-D

0/0
1.3.2007 11:30

Toicem

Re: znáte tu o těch třech prasátkách?

To je pohadka. Realita je jina. Ted se prasatko s cihlovym barakem posmiva tomu, ktere stavi pasivni dum ze slamy. Pravda je ovsem takova, ze neni cemu se smat - a predpokladam, ze maximalne za 20 let to bude uplne bezny standard.

Taky mi to nejdriv pripadalo minimalne "divne" (nez jsem o tom zjistil vic). Jenze - lisovana slama nehori (resp. hori velmi spatne), mysi do ni nelezou, protoze v ni neni obili, ale jen slama, alergeny se nekonaji, protoze je za parozabranou... a skvele izoluje - a je levna.

Takze doufam, ze az budu stavet, budu jako to prvni prasatko stavet ze dreva a slamy - a budu se smat ja. A pri neustale rostoucich cenach energii (porad jsou relativne levne!) mi bude cim dal veseleji... :-)

0/0
1.3.2007 12:23

bambus_trambus

Re: Re: znáte tu o těch třech prasátkách?

Z "lisované slámy" jak vy říkáte - i když jde ve skutečnosti o trošičku složitěji pojatý stavební matriál- opravdu pasivní dům nepostavíte. Upřimně řečeno, v česku existuje naprosté minimum projektantů kteří by si s problémem tzv. pasivního domu dokázali poradit. A firem které by jej dokázali korektně a bez chyb postavit je ještě méně. V česku doba pasivních domů ještě neuzrála dokonce ani co se možností použití materiálů týče. Takže až budete stavět a bude to třeba za pět let, velmi dobře si rozmyslete z čeho budete stavět.

0/0
1.3.2007 12:41

Toicem

Re: Re: Re: znáte tu o těch třech prasátkách?

V zasade s vami souhlasim. Nemam pocit, ze bychom byli v rozporu. Netvrdim, ze je to dnes v Cesku standard a ze to prumerny architekt ci firma umi. Jen jsem chtel posmevackum a nevericim (k nimz jsem drive take patril) sdelit, ze to neni az takova pohadka, jak se na prvni pohled zda. Ze je to spojeno s jinymi komplikacemi, to nepopiram.

0/0
1.3.2007 13:39

bambus_trambus

Re: Re: Re: Re: znáte tu o těch třech prasátkách?

Podívejte. Energeticky pasivní domy, které fungují tak jak mají, těch ja na území čr tak do deseti, těch které to o sobě tvrdí ale není to pravda mnohonásobně víc. Já jsem se setkal s desítkami lidí ktří naletěli na reklamní bludy realitních makléřů a architektků, kteří jím napovídali nesmysly o pasivních domech, nulových domech, nebo nedejbože domech s energetickým přebytkem (což je pouhopouhá teoretická pohádka). Tito lidé zaplatili řádově o staticíce, ale nezřídka i o miliony korun navíc za svůj úsporný dům. Přesto výsledek neodpovídá slibovanému a především ceně ani přibližně. Důrazně vás varuju, dobře si rozmyslete co budete stavět.

0/0
1.3.2007 13:55

Toicem

Re: Re: Re: Re: Re: znáte tu o těch třech prasátkách?

Moc dekuju za varovani. Plne s vami souhlasim. Toho vseho jsem si vedom. Presto verim, ze postavit pasivni dum, ktery funguje a neni predrazeny, je mozne. (Ale vyzaduje to spoustu usili, dobrych kontaktu, stesti, nervu a prace, kterou by si jinak clovek mohl odpustit... :-))

0/0
1.3.2007 14:03







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.