Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Místo několika garsonek vznikl luxusní byt s bazénem

Poslední podlaží nového domu bylo původně určeno pro několik malometrážních bytů. Pro nedostatek zájemců to ale dopadlo jinak: celé patro - přibližně 300 m2 – se proměnilo v jeden velký byt. A dokonce s bazénem. Nová moderní budova – okna a terasy byly z větší části již dané - přímo sváděla k vytvoření minimalistického interiéru se spoustou skla a kovu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

:-)

BAZEN v polsednim patre
No ten bazen v polsednim patre, to bych teda taky radil.......Uffff....kdopak toto povolil ? Nebo slouzi jako zasobrana pro pripadny pozar a  je tedy 100 % zajisten proti vytopeni vsech, kteri ziji pod jinak suprovym bytem ???? To by me tedy docela i zajimalo :-))))
Docela bych se bal zit pod takovymto montsrem - tim samozrejme myslim ten bazen :-))) jinak bytecek je OK
0/0
31.1.2006 23:37

marketi

Jake ma ten bazen zabezpeceni?
To by mne zajimalo jak takovy nebezpecny bazen ve vysce je zabezpecen proti padu ditete?
0/0
8.1.2006 11:24

tenconicnevi

?
při ploše 300m2 to zní obyvateli třeba panelákové garsoniéry trochu paradoxně, ale je to tak!!! ten byt není vůbec velký:)
0/0
2.1.2006 19:27

Popelar

spalovny
A to si slysel kde, ze se odpad z domacnosti spaluje??
V Cechach se na skladky vyvazi nekolik stovek az tisic tun odpadu z kazdeho mesta mesicne, takze kdyby mel kazdy drticku a vsechen ten bordel by sel do kanalizace, bylo by to dooost desne...
0/0
2.1.2006 16:33

Jirka

Re: spalovny
Do drtiče se dává jen biologický odpad. S tím by si měla každá čístička odpadních vod hravě poradit. Takže mi vychází, že místo toho aby ten odpad skončil na skládce nebo ve spalovně, tak skončí jako kal v čističce, který se používá pro rekultivace (hnojivo).
0/0
2.1.2006 18:28

Miloš

Re: Re: spalovny
No on problémy dělá i ten bio odpad, protože funguje jako hnojivo a přemnožují se řasy. Ale pořád lepší než chemie.
0/0
2.1.2006 23:54

fox

Re: Re: Re: spalovny
ve vode  vadi sinice/v lete je voda uplne zelena a zakaz koupani/a ty odtatud nijak nedostanes a nesmis  se v te vode v  koupat,ale ty jsou hlavne z pracich prasku a vyrobku obsahujici fosfaty
0/0
3.1.2006 1:14

pracovník technických služeb

Re: spalovny
Tak to nejsi pořádný popelář, když nevíš, že existují i spalovny. Teď mě zrovna nenapadá žádné město, kde ji mají. Zrovna o tom byl pořad v telce. Takže si doplň znalosti (já taky!) .
0/0
3.1.2006 9:52

sapiens

mladá chudá rodina
to musejí být chudáci co ?
0/0
2.1.2006 15:23

ddt

Re: mladá chudá rodina
nezavid (usetri si odpoved ze nezavidis)
0/0
2.1.2006 18:04

conan

bože to jsou slinty
o blbě a exhibicionisticky zpracovaném prostoru
0/0
2.1.2006 15:16

jarka05

palanda
Tolik prostoru a dítě má na spaní palandu?Jak praktické,když je třeba nemocné,nebo si zlomí nohu.A taky ten vzduch u stropu.
0/0
2.1.2006 13:56

Re: palanda
Ta klimoška je opravdu nesmysl hodný defenestrace disignéra, ale palanda.. vypadá to hezky, děti přece milujou prolejzačky a tohle je něco podobného..
 
0/0
2.1.2006 14:38

jarka05

Re: Re: palanda
hm,prolejzačky to je fakt.Asi se tím inspirovali.Protože kovový studený zábradlíčko vedle postele bych taky nechtěla.
0/0
2.1.2006 15:38

jarka05

stůl
Já bych skleněnej stůl s průhlednejma plastovejma židlema nechtěla
0/0
2.1.2006 13:46

Alice

Re: stůl
Já taky ne. A co se mi vůbec nelíbí, ač je to teď běžný trend, je kuchyně v obývacím pokoji.
 
0/0
2.1.2006 15:21

kriznik

panelak - 300m2 divka kombinace
to ten bazen napousteji z vodovodniho radu toho baraku? :) ... no nevim ale pod nima bych bydlet nechtel a koupit si cely patro v panelaku bych take nechtel... mam byt v patre secesniho domu a doufam ze sousedi svoli k prodeji a budeme mit cele patro, ale panelak? ... to je hruza ;)
0/0
2.1.2006 13:34

Re: panelak - 300m2 divka kombinace
kdo říká panelák? náno...
0/0
2.1.2006 14:35

PetrM

By se tam dala provádět
skvělá párty , akotát nevím, jak je ten bazén hluboký, že by to šlo přes dvě patra?
0/0
2.1.2006 11:15

wendy

jako u vladka
to sem sám zvědavej jak si to nakonec zařídí vladko....vizualizaci jsem viděl na www. p r o a r c h i t e k y t .cz  a moc velkej byt to teda není
0/0
2.1.2006 11:05

No

Re: jako u vladka
115 m2 je relativne dost ale fakt to neni nic extra
0/0
2.1.2006 11:13

nastvanej

Re: jako u vladka
Ubozaku, zase smrdis s tou svou neplacenou reklamou na vsech diskuzich - je to kontraproduktivni, takoveho "chytraka" si soudny clovek nenajme. Jdi se bodnout nebo tu alespon prestan smrdet, parazite jeden.
0/0
3.1.2006 23:37

Méďa

Re: Re: jako u vladka
Co blbneš, to je přece Wendy, ta z tý velký show! :D
0/0
4.1.2006 14:57

alena holá

drtiče odpadků
Gratuluji, pokud někdo dokáže opěvovat drtič odpadků jako bezvadnou a příkladnou věc, měl by si uvědomit, že kvůli jeho lenosti vysypávat zbytky jídla do koše a běhat s košem do popelnice, se v kanalizaci jmenovanými zbytky potravy přecpávají potkani, což jejich rozvoj náramně podpoří. Tipnula bych si, že s tímhle božským vynálezem přišli naši vždy následováníhodní američtí "bohové" ...
0/0
2.1.2006 11:01

Winchester

Re: drtiče odpadků
Skvělý. Takže budu odpadky vysypávat do koše a tím podporovat množení potkanů na smetišti.
0/0
2.1.2006 12:26

Honza

Re: Re: drtiče odpadků
Ne, opravdu, drtice jsou velmi nebezpecna vec. Nejde ani tak o krysy jako o fosfaty, ktere se zacnou schromazdovat bez moznosti degradace na dne oceanu. Je to dnes velky problem a divim se, ze se drtice jeste vyrabeji.
0/0
2.1.2006 12:31

polok

Re: Re: drtiče odpadků
Odpad se dnes spaluje ve spalovnach, nejde primo na skladku!!! Proto jsou drtice neco uplne nenormalniho.
0/0
2.1.2006 12:50

inSIDer

Re: drtiče odpadků
Nechci posuzovat, zda je drtic odpadku dobra nebo spatna vec z hlediska ekologie, ale jedno vim urcite. Pisete nesmysly pokud jde o to, jak se zbytky rozdrceneho jidla zivi potkani v kanalizaci. Kdybyste se o danou problematiku alespon minimalne zajimala, pak vite, ze drtic odpadku zbytky potravy rozmelni a zredi vodou tak, ze je pro hlodavce nadale nepozivatelna. Tedy presny opak toho, co tu pisete. Potkani se spise budou zivit u popelnic a kontejneru, ktere tu obhajujete.
0/0
2.1.2006 12:56

SAŠA

Re: drtiče odpadků
To rozdrtí odpad na tak malé části, že by si je museli potkani filtrovat mezi zubama....
0/0
2.1.2006 13:42

LP

Děti si to užijí...
Nevím, jestli se dívám dobře, ale vidím na stropě třičtvrtě metru nad dětskou palandou přesně v místě nad polštářem výduch centrální klimatizace a v nohou u schůdku na palndu skleněné světlo? Dítě, které tenhle "útulný pelíšek" vyfasuje budou mít jistě zajímavé dětství....
0/0
2.1.2006 10:48

Novacek

Re: Děti si to užijí...
Tak tohle je fakt sila! Jen si to malokdo uvedomuje...
0/0
3.1.2006 19:26

Roman

svetlé dnešky
Tak to jsem příjemně překvapen, jak se u nás mají mladé rodiny dobře. A pak že je zle!
0/0
2.1.2006 10:21

Bubák

Bazén.
Páni! To bych chtěl vidět, kdo bydlí pod nima! Nechtěl bych mít nad hlavou několik desítek tun vody! Jak to mají vyztužený?
0/0
2.1.2006 9:55

osob. bankéřka

Re: Bazén.
pod nima je banka, vím to. Ale architekt Langer je muž na svém místě, to vím ještě lépe, znám ho !!!
0/0
3.1.2006 16:25

Hello Newspapers

Jděte k volbám a možná budete bydlet i vy !
Neboť z Křečkovy celosvětově ojedinělé regulace nájemného jsou na větvi už i ve Švajcu, kde, jak ten nájemní Hlodavec dříve tvrdil, je pro nájemníky přímo RaJ na zemi.
Tamní prestižní deník Neue Zurcher Zeitung je však jiného názoru a k vyvrácení těchto nablblých Křečkovin věnoval dne 30.12.2005 celou dvojstranu, kde popisuje zoufalý stav a trhu s byty v ČR zaviněný zdejšími socanskými regulátory, jakož i blížící se průšvih státu ve Štrasburku. I tento list hovoří o mnoha miliardách jako o náhradě škody za regulaci nájmů v ČR. 
A zde je originální link pro ty co vládnou německy:
http://www.nzz.ch/2005/12/30/al/articleDDEM3.html
0/0
2.1.2006 9:47

Popelanek

Re: Jděte k volbám a možná budete bydlet i vy !
To jo, ale nejspíš asi pod mostem, pokud nemáte na 20000-50000 Kč tržní nájemné v Praze.
0/0
2.1.2006 10:45

quint

Re: Re: Jděte k volbám a možná budete bydlet i vy !
No tak budeš mít 1.500 na tržní nájem v Mostě. Tam je také hezy.
0/0
2.1.2006 13:07

Miloš

Re: Re: Jděte k volbám a možná budete bydlet i vy !
Když na to nemáte, tak jděte bydlet do něčeho, co si můžete dovolit. Dělá to tak většina mladých lidí (nejen mladých), co nedostali dekrety jako Křeček od komančů.
0/0
2.1.2006 23:59

abc

Re: Jděte k volbám a možná budete bydlet i vy !
Díky za link, zajímavé si přečíst, i když nic, co by našinec nevěděl.
Jen bych pochyboval, že z toho "jsou na větvi už i ve Švajcu" - proč by měli být? Ale pan korespondent musí něco psát a tohle téma je novinářsky vděčné.
Škoda, že si nedal ještě víc práce a neuvedl příklady, kolik se kde za bydlení (nejenom nájmy, i poplatky) platí ve vztahu k průměrným výdělkům, kupní síle atd. Pak by možná ti Eidgenossen na větvi viděli věc ještě trochu jinak.
A ještě: Giormani určitě není "einer der bekanntesten Figuren des öffentlichen Lebens in der Tschechischen Republik", všem mimo byty s regulovaným. nájmem může být ukradený. Taky se mi nezdá, že by 40% lidí u nás bydlelo regulovaně.
Samozřejmě to jako analýza pro ČECHY nestačí, je to nutně zjednodušené, ale jako zajímavost z Divokého Východu je to pro Švýcary slušně zpracované počtení (až na tu výhradu se statistikami.)
0/0
2.1.2006 10:48

maly33

bohaci
bohaci, bohaci bohaci...
proc se zabyvate nafoukanymi snoby kterych je 100 000 a neni z nich zadny obecny uzitek. Misto toho abyste se zajimali temi ostatnimi, kterych je 9 500 000 a delaji na tech sto tisic vyvolenejch?
0/0
2.1.2006 9:32

Honza

Re: bohaci
Já nevim. Taky se řadim mezi těch oněh 9,5 Mio, ale představou, že každej, kdo má na tohle, je lump, fakt netrpim. Je jasný, že na povrch se dostanou jen příběhy zlodějů a darebáků, myslim ale, že existujou celý zástupy těch, který byly ve správnou chvíli se správnym nápadem na správnym místě. A jestli takovejhle člověk nakoupí za 10 a tobě prodá za 300, tak jsi trouba ty a ne on. Ano, ve svém důsledku na něj opravdu děláš, ale svou blbostí. Já bych ti to prodal taky a koupil bych si ještě větší byt.
0/0
2.1.2006 9:48

Daveran

Re: bohaci
Neni z nich zadny uzitek ? Az na dane ktere odvadeji zcela neferove procentualne nejvyssi, ze kterych si potom zavistivci a nemakacenkove jako vy uzivaji socialni davky. Tak kdo na koho dela ?
0/0
2.1.2006 10:12

Pete

Re: Re: bohaci
Myslíš, že 9 500 000 lidí tady bere soc. dávky ?
0/0
2.1.2006 14:34

MBC

Re: Re: bohaci
naprostý souhlas - a ve škola nás učili, že se tomu říká "sociální spravedlnost"...
0/0
2.1.2006 15:18

Miloš

Re: Re: bohaci
A to i kdyby optimalizoval, aby nemusel platit dan z prijmu, kdyz si koupi auto za mega, zaplati 190.000 DPH, coz je tak asi tak cely rocni prijem vetsiny lidi :))) No tak pak neco rikejte.
0/0
3.1.2006 0:04

j.

Re: Re: Re: DPH
Auto si kupi za 3Mega (napriklad SUV od Porsche) ale bude to samozrejme male nakladni N1, takze DPH platit nebude....  Poobzerajte sa okolo seba, kto vsetko dnes jazdi v N1 :-(
0/0
3.1.2006 11:02

Romana

Re: Re: bohaci
Souhlas. Ti bohatí živí ty chudé - ne naopak. Bohatí odvádějí daně - kupují drahé věci - z cehož jsou odváděny zase daně atd. atd.
0/0
26.1.2006 10:27

Astřička

nesmysly
Nechápu, že pokud někdo disponuje miliony (což u tohoto případu každopádně musí), tak proč si nepostaví dům nový? Určitě by to dopadlo 100x lépe a ještě by majitel ušetřil... Myslím, že tento byt je dost přeplácaný a neosobní, rozhodně bych v něm nebydlela ráda, je to jak z nějakého filmu, prostě kulisy.      
0/0
2.1.2006 9:12

Tom

Re: nesmysly
Proc si radsi nepostavi barak? Mozna proto, ze v miste kde chteji bydlet nejsou vhodne parcely, mozna proto, ze pri vydelavani tech penez nemaji cas na udrzbu baraku, neustale sekani travy atd. Nebo se o to jen nechteji starat. A mozna i proto, ze se svym bohatstvim nemini chlubit a misto napadne vily si stejneho komfortu uzivaji v byte v nenapadnem baraku aby nemuseli poslouchat vylevy zavistivcu, kteri se objevili i v techto komentarich.
 
Jina vec je, ze podle meho nazoru to trosku prehnali s tim sklem, ktere je studene a narocne na neustale lesteni a udrzbu. Na druhou stranu proti gustu zadny disputat. I jine "nestudene a osobni" interiery mohou predstavovat hnusny kyc nevhodny k bydleni.
0/0
2.1.2006 10:50

socka

Re: Re: nesmysly
chlapi, nestvete me s tema barakama, zkuste si uz konecne predstavit ze ne pro vsechny je vrchol predstavy bydleni barak s garazi a ratlikem na zahradce, nekdo radsi 300m bytecek s terasou a vyhledem
0/0
2.1.2006 11:38







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.