Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Starý byt v paneláku vyměnili za novostavbu

Garsonka na Jižním městě pro ně byla malá, ze dva plus jedna na opačném konci Prahy by měla Karolína daleko do práce. Po delším zkoumání nalezli průsečík vhodného řešení v komplexu nových bytových domů na Kavčích horách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Anna

Velikost bytu
Zajímavé je, že se v celém článku nedočtete jak je ten vychvalovaný byt velký - 2+kk, 3+ kk. Mnohokrát jsme se s manželem zabývali otázkou, proč už se téměř nestaví byty s normální kuchyní, myslím 2+1, 3+1 apod. Došli jsme k názoru, že nejspíše platí heslo: Co nejlevněji postavit a co nejdráž prodat.
0/0
7.12.2005 13:06

SiSi

Re: Velikost bytu
Marketingivý trik: 3+kk je vlastně 2+1. Ale na billboardu vypadá 3+kk v ceně xy lépe.
0/0
7.12.2005 15:16

Dr. Fe1

PRO iDNES
Každé alespoň trochu seriozní noviny reklamu řádně a jasně označují slovem "inzerce", "reklama" apod. Tímhle přístupem se dostáváte pod úroveň Blesku ap. 
0/0
11.11.2005 10:13

Killer

Moderna
No neviem, ale za tie peniaze by sa snad dalo kupit aj nieco nove a utulne, nie? Toto je studene a hranate, priam ako veznica. Mozno aj preto sa ti uspesni manazeri tak neponahlaju domov ... Abych si ja kupil takuto hrozu, zadlzil sa a splacal 12 hodin denne, tak to radsej maly domcek aj 100 km od tej povestnej civilizacie (jedno ci Praha, ci Blava) a v pokoji splacat 8 hod denne a uzivat 16 hodin denne. Kde sa podela logika vacsiny okolo nas? Ci sme iba obetni barankovia na ohlupovanie tzv. architektmi a stavitelmi a nik im nepovie, ze stavaju drahu, nekvalitne a pre stroje a nie ludi?
0/0
8.11.2005 19:47

Méďa

Re: Moderna
Třeba se nezadlužili ...
0/0
9.11.2005 14:17

Killer

Re: Re: Moderna
:-) no, tak potom museli kradnut ... V tom pripade sa ich vkusu ani necudujem :-).
0/0
9.11.2005 17:48

Tomáš Akvinský

To si děláte srandu !!!
To snad nemyslíte vážně???
Cílem článku je co??? Je to jen snůška reklamních blábolů, nic víc.
Musím se smát co vše dokáží autoři tohoto serveru VYPOTIT !!!
0/0
8.11.2005 18:53

kombi

KDO TENHLE CLANEK PLATI?
tak to je reklama jako prase, nic vic.
0/0
8.11.2005 18:43

pepino

moderna vs. moderní
nevidím to poprvé ... ale docela mě zaráží plést si modernu s pojmem moderní...
0/0
8.11.2005 18:36

Jirka

hahaha manazeri
Chtel bych videt zamestananeho manazera, ktery chodi domu uz mezi sedmou a osmou. Touto dobou chodi domu normalni lidi. Manazer, ktery je opravdu zamestnany a ma co delat, tak chodi nejdrive po osme.
0/0
8.11.2005 14:51

???

Re: hahaha manazeri
presne tak. a jak vidis, je v teto diskuzi tolik manageru co maji cas brouzdat netem, ze se docela divim...
0/0
8.11.2005 16:40

Karel_Gott

Tropické dřevo
 A já myslel, že už to lidem konečně došlo. Spletl jsem se. Nevadí, že nebudou mít časem co dýchat, hlavně že máme drahou podlahu...   Devastace deštných pralesů je netrápí. Ale přededvším je to chyba architekta, který si tyto souvislosti neuvědomuje, ačkoliv je to většinou člověk s vysokoškolským vzděláním a za mrzký peníz je ochoten se snížit k čemukoliv.
0/0
8.11.2005 13:56

Ferin007

Re: Tropické dřevo
Hele,Kajo,mrzky ty penezi,potiz neni vubec v tezbe dreva (to se stiha v pohode obnovovat),ale ve vypalovani lesu. Vam,pseudoekologum,se clovek nicim nezavdeci.Neustale volate po prirodnich a recyklovatelnych materialech,kdyz je mate,tak zas rvete,ze to krademe prirode! Tak si vyberte a pak dejte vedet.
0/0
8.11.2005 15:18

Petr

jak to vlastně je
K příspěvkům níže: z fotek je jasné, že se jedná o bytový dům stavěný v letech 2002-2004 společností Rentalkon, a dům stojí v ulici "v rovinách" na Kavčích horách. Metr čtvereční se prodával za cca 50 tis. Má-li jenom obývák 60 m2, pak byt bude cca 110 m2. To máme 5,5 mil. Kč ve standardu. A protože byt vypadá velmi pěkně, a protože DPH je 5%, tak to máme cca 7 mil. Kč netto. Byt si museli kupovat ještě než stál dům (skleněné obložení se do něj dávalo jeřábem, jak píše autor). Takže kupovali zajíce v pytli, a čekali, jak to dopadne, až do bytu vstoupí. A dopadlo to asi dobře.
 
0/0
8.11.2005 13:34

SiSi

Re: jak to vlastně je
dík za info, nějakej chytrolín dole mi psal, že takovéhle byty se vesele prodávají už hotové.
0/0
8.11.2005 15:32

Jenicek29

PR
No, celkem bych taky rekl, ze je to pekne napsany PR clanek. Ale pokud toto pominu, pak zase pro nektere lidi opravdu neni nesmysl si poridit luxusni byt radeji nez rodinny domek na 400m2 za Prahou. Ja take uvazuji o podobne akci. Mam maly 2+kk a zvykly na panelak jsem moc pohodlny na to, abych se staral o vse, co souvisi s rodinnym domkem. Navic, je to nasledne i financne narocnejsi, nez kdyz je v obytnem dome vice lidi, kteri se o pripadne naklady podeli. Kdy vidim, jak se stavi rodinne domky napr. v Hostivicich, to je des a hruza. To je stejne jako panelak, jen ne postavene do vysky, ale rozlozene horizontalne, bez soukromi, bez zazemi. Mam kolegyni z prace, ktera tam koupila dum a uz ted uvazuje o tom, ze ho proda. Zalezi na tom, kdo co preferuje.
0/0
8.11.2005 13:22

pommpo

Re: PR
Souhlasím - jsem úplně opačný typ než Vy a na 9let prožitých v paneláku nevzpomínám s láskou. V RD jsem spokojený, i když je to nekončící souběh problémů a starostí. Prostě - život je otázkou priorit. Můžu ale po 8letech potvdit, že manželka - byť panelového původu by již zpět nechtěla.
0/0
8.11.2005 13:51

???

Re: Re: PR
to jako rodiče tvojí staré píchali v paneláku a vznikla z toho ta tvá ???
0/0
8.11.2005 16:38

he he

Re: Re: Re: PR
tvoje máti píchala s nějakým čoklem, ne?
0/0
8.11.2005 17:30

jmeno

Výmysl či realita
Možná je tento konkrétní pár smyšlený, ale to co se tam píše to je docela reálný trend ubohosti ... aneb každý chce být manažer nebo si na něj alespoň hraje tím, že je v práci od nevidím do nevidím :)))
Pro manažerský životní styl je u nás bohužel typická dlouhá pracovní doba. Karolína i Tomáš se obvykle vracejí ze zaměstnání mezi sedmou osmou hodinou večer, a byt si užívají prakticky pouze o víkendu. ... toto vs. toto .... „Musím ale přiznat, že půlku víkendu prolenošíme – po rušném pracovním týdnu jsme rádi, když můžeme v sobotu odpočívat v klidu a ,v teplákách´ doma."
... jak směšné :)))
0/0
8.11.2005 13:21

Jenicek29

Re: Výmysl či realita
Co je na tom smesneho? To, ze nekdo zije jinak nez Ty? Ja to mam podobne. Take se domu dostavam denne az kolem 19h a moje pritelkyne jakbysmet. Ovsem je potreba rict, ze zacinam pracovat v 9h. A opravdu pres tyden byt pouzivame jen jako hotel pro prespani a v sobotu dopoledne jsme radi, kdyz nic nemusime delat. Nevim, jestli kazdy chce byt manazer, ale spousta lidi ani nevi co to je, ani co to obnasi. Soudim, ze patris mezi ne. Navic nejhorsi vlastnost je zavist, kdy lidi jen zavidi vyhody a plat, ale uz nevidi, co je za tim, jaka zodpovednost, narocnost na znalosti, praxi, schopnost rychleho a spravneho ususdku a rozhodovani. Kdy uz pises o ubohosti, jedina ubohost je Tvuj prispevek a nazor, ktery vyjadrujes, z duvodu sve neznalosti.
0/0
8.11.2005 13:28

jmeno

Re: Re: Výmysl či realita
a sakra ... navím proč mluvíš o závisti ... co je na tom záviděníhodného? ... a manažer? soudě podle tvého nicku, tak stejně budeš jedna z těch rychlokvašek :) ... jo a samozřejmě máš pravdu v tom, ať si každý žije jak chce ... já to nikomu neupírám, jen ze svého pohledu kritizuji a lituji :))) ... přeji hezkou dvánactihodinovou směnu ... hlavně ty 2 hoďky na obědě, že? .))))
0/0
8.11.2005 13:45

socka

Re: Re: Re: Výmysl či realita
matlaku, manager neni zadny oznaceni pozice, manager muze bejt i uklizecka, cleaner manager, jak libo, to jen na vokraj a ze ten clanek je PR pozna i dite, uz jen ty aranzovany vyzdoby linky na uvod:)
0/0
8.11.2005 15:38

Jenicek29

Re: Re: Re: Výmysl či realita
Skoro se mi ani nechce reagovat, protoze mi za to nestojis, ubozaku zavistivej a navic vymatlanej. Nejvic me ale toci, ze z dani, ktery odvadim statu pak zivi takovy socky a nymandy jako jsi ty, namisto aby to pouzili na neco vseobecne prospesnyho, treba na stavbu dalnice. 
0/0
9.11.2005 11:22

comment

Re: Re: Re: Re: Výmysl či realita
Pravdepodobne ti to nedoslo, ale on ti nezavidi, lituje te.
0/0
9.11.2005 11:39

keri1

ad západ slunce
nemůže bý kýč pokud to sledujeme reálně - pokud se toto vyfotí,namaluje nebo natočí tak se z toho stává kýč :-)
0/0
8.11.2005 11:21

Ferin007

Re: ad západ slunce
A to už prečo?? Fotka jenom zachycuje realitu, takže těžko může být víc "kýčovitá" než skutečnost (nemluvím teď o "uměleckých" fotkách). Kromě toho fááákt upřimně nesnáším rovnici "co vypadá pěkně je kýč". Stejně jako, že nejkvalitnější muzika je ta neposlouchatelná.
0/0
8.11.2005 12:00

Ismail

Re: Re: ad západ slunce
v Japonsku udajne vubec nevnimaji rozdil mezi "vysokou" a "nizkou" kulturou - neco jako kyc tam vubec neexistuje.. to se mi zda super a taky jejich vytvarna kultura naprosto silena - super cool rekla bych
0/0
8.11.2005 14:30

Tom

Re: ad západ slunce
Zapad slunce je prestane bavit hned prvni leto, kdy se pred zapadajicim sluncem budou branit roletami a zaluziemi, protoze jinak by se v tom byte upekli. Ale na to si musi kazdy prijit sam.
 
Pak se do domu pristehuji par sousedu s vandalskymi a asocilnimi sklony a lide prekvapive zjisti, jak prijemne by to bylo na svem pozemku ve svem baracku. Ani novostavby s drahymi byty nejsou imunni pred nastehovanim luzy a vandalu, toto chovani se totiz neodviji od bohatosti nebo chudoby.
0/0
8.11.2005 13:20

SiSi

ha ha ha
a kde koupili už hotovou novostavbu, pokud vím byty se prodávají ještě než stojí, to za prvé. a za druhé vyměnili? co je to za blbost, co cena? to musel napsat leda  magor!
0/0
8.11.2005 10:36

Ferin007

Re: ha ha ha
Na toms byl kde? Byty se prodávají aji hotový, možná eště víc. A když vyměníš Janu za Evu, taky dáváš Janu na protiúčet??
0/0
8.11.2005 11:11

SiSi

Re: Re: ha ha ha
ale? kde se prodávají hotový? Možná takový se všemi okny na sever, m2 za 40 000,-Kč. Vyměnit čtyřicetiletou Janu za pětadvacíktu Evu můžeš (pokud máš na to žaludek).   Ale u auta nebo bytu musíš doplatit rozdíl.
0/0
8.11.2005 11:45

Ferin007

Re: Re: Re: ha ha ha
Každej, gdo chce, tak rozumí, že autor pod pojmem "vyměnit" myslel přestěhovat se. Stejně tak, když vyměním trabanta za mercedes, nikdo si nepředstavuje, že mi něgdo DAL mercka výměnou za trabanta. Tak neřeš takový voloviny!
PS: A s tím prodejem. Málokdy se prodají všechny byty před dostavěním.
0/0
8.11.2005 11:56

SiSi

Re: Re: Re: Re: ha ha ha
podle úrovně článků tady na iDnes reality, bych řekla, že si to myslí autor článků.  Co se týká hotových bytů možná mám měsíc staré informace , nyní je to jinak- jedině dobře.
0/0
8.11.2005 12:07

pavelthelong

smrdi reklamou
"Ocenili účelnou dispozici i nebývale kvalitní řemeslné zpracování nadstandardních materiálů. Prý ani při zevrubné prohlídce nenašli nic, co by mu mohli vytknout" ......kolik se plati za reklamu na netu?? A to nemluvim o internetovych adresach a cenach za m2 u komentaru obrazku...co na to novinarska etika??........:-((((((((((((
0/0
8.11.2005 10:31

pedr64

reakce
jsou tu vesměs odsuzující, PR to asi je, ale každý máme jiný styl života a ne každý touží po baráčku na venkově nebo v satelitu. Pak klidně zaplatí za cenu baráku byt. Děti vyrůstající na venkově se hrnou do měst a lidi z města zase na venkov, změnit stereotyp, který jim dlouhé roky lezl na nervy. Proč nebydlet v bytě, když na skákání kolem baráku nemám ani chuť ani čas. Stát se otrokem nemovitosti zažil nejeden chalupník. Včerejší pohledy ze Švédská na ČT2: v bývalém přístavu se staví domy se 600 byty za ceny i na tamní poměry hodně vysoké, pokojíčky že i u nás v paneláku jsou větší a přesto je o to zájem na pořadník, v zemi, kde jsou s životem v přírodě spjatí více než u nás.
0/0
8.11.2005 9:05

wohl

Domek x byt
Vychvalujte si domky jak chcete, ale je pravda, že v bytě je daleko víc soukromí než v domku, kde v lepším případě pouze ze 4 stran sledujou sousedi každý váš pohyb. Mně by z toho teda tekly nervy.
0/0
8.11.2005 8:42

Bořek stavitel

Re: Domek x byt
Cha chá já mám souseda jen z jedné strany a to bez oken a navíc je to pražák, kterej je tam nanejvýš o víkendech.
0/0
8.11.2005 9:08

pche

Re: Domek x byt
takhle většinou mluví ti, kteří na ten dům nedosáhnou a takhle trapně si to omlouvají
0/0
8.11.2005 10:24

Centrum

Re: Re: Domek x byt
ty jsi chytrák,mám byt za 6mega, takže domek v satelitu bych si dovolit mohl,ale raději volím centrum města kam mohu dojít i z běžné kalby pěšky, než satelit do kterého dojedu tágem za dvojku, nebo busem po 5-ti  hodinové cestě!!
0/0
8.11.2005 10:36

pche

Re: Re: Re: Domek x byt
a jak jsi na to přišel, že si nemůžeš pořídit dům za 6 mega?  Mám dům a není to v satelitu, je to kousek  za Prahou a rozhodně jsem se dostal pod 6, dokonce pod 4 mega..prostě jsem stavěl sám, nemám žádný dluhy, zato parádní dům se zahradou a rozhodně víc soukromí než v bytě, kde je slyšet každý sousedovic prd. Já bych v centru města tedy bydlet nechtěl, smrad, hluk....jo a autem jsem doma za z Prahy za cca 25 min a busem se to dá za 35-40 min, což v Praze MHD jede člověk kolikrát mnohem dýl
0/0
8.11.2005 11:00

Centrum

Re: Re: Re: Re: Domek x byt
to je teda super strávit půl dne na cestě domů!! Když chceš jít do hospody tak si bereš volno????bydlení v novostavbě vcentru je super. Mám vlastní parking, v bytě není slyšet vůbec nic, hluk nebo sousedi. Všude můžu pěšky, taxík za stovku :-))
0/0
8.11.2005 11:37

mrazik

Re: Re: Re: Re: Re: Domek x byt
Mám baráček kousek za Prahou, autobus ráno kžadých 5 - 10 minut, mimo špičlku každých 20 minut. Poslední jede v 0:43 i o víkendu.
Proč bych měl chlastat někde v hospodě, když si můžu kamarády pozvat na svou terasu na zahradě, tam grilovat masíčko, chlastat plzeň a do postele to mám 15 m :-))))))
0/0
8.11.2005 14:18

petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Domek x byt
protoze ne vsichni tvi pratele bydli v tve vesnici...?
0/0
8.11.2005 18:41

petr

Re: Re: Re: Domek x byt
souhlas... ja jsem taky volil radeji byt (jeste o trochu drazsi), nez sidliste na lezato aka satelitni mestecko...
0/0
8.11.2005 12:40

pommpo

Re: Domek x byt
  Vychvalujte si byty jak chcete,ale..... - také tak by se to dalo napsat. Nevím na kolik je člověk , který na prvním místě uvádí za kolik "mega" má kvartýr ochotný uvažovat i o rozdílných názorech. Bydlel jsem 9let ve 2 panelových bytech a v posledních 8letech v rodinném domku - myslím,že můžu posoudit z obou dvou stran. Stejně je ale základem naturel člověka. Zjednodušeně řečeno - diskotékový typ, člověk s velkým množstvím koníčků, lenoch apod. bude vděčný a spokojený v paneláku. Na druhé straně činnorodý člověk, který má blízko k přírodě, klidu a právě soukromí bude spokojenější v RD. Pokud zrovna nevedete sousedskou válku, máte kolem RD osázenou zahradu a na ní psa, nevím co by mi mělo kazit klid. A že je pro děti zdravější pobyt na zahradě RD, než na rušné ulici v centru města, nebo na sídlištním pískovišti s potencionální jehlou snad není nutné dodávat. A to může být RD za 1 nebo 5M. Proti gustu .... , ale
0/0
8.11.2005 13:36

Pjotr_Pjotrovic

Pane bože
Pane bože, to je tak do očí bijící PR a reklamní článek na ten komplex na Kavčích horách. Co to tady blábolí ten "virtuální" pár. Koupit si za cenu baráku jen byt??
0/0
8.11.2005 8:31

a

a
a
0/0
8.11.2005 8:27

Kik

Domek x byt
Bydlim v panelaku a opravdu mohu potvrdit, ze v sobotu v sest rano nikdo neseka. Na druhou stranu zase kolem domu jezdi auta, jsou slyset pejskari, kazdou chvili nekdo neco v byte upravuje a proto treba v nedeli rano kolem 8 zacne vrtat ci mlatit do zdi. Jinak z toho clanku je citim reklama na sto honu. Kdyby to bylo mozne, tak si hned nekde koupim domek.
0/0
8.11.2005 8:04

pommpo

Re: Domek x byt
0/0
8.11.2005 13:38







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.