Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Luxusní byt pro VyVoleného? Zatím jen na papíře!

Budoucí vítěz nejsledovanější české reality show VyVolení si zatím musí nechat zajít chuť na nový, luxusní byt. Tato podstatná část jedenáctimilionové výhry bude totiž postavena až na jaře 2007. Ještě tedy téměř rok a půl bude muset VyVolený zůstat ve svém starém bydlení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Monie

CHUDÁK VLADO
pekne ostrouhal... jak to tak sleduji tak bude mit ten chudak Vlado jenom oci pro plac... Navic se ma zvednout DPH takze dostane o 14 % mensi hodnotu nez dnes... A vyhled do dvorku? To at si nekam strci - ty prolhane fotky ukazuji vyhled na Prahu...
0/0
16.12.2005 20:53

Maty

JJ PODFUK
to nám může bejt fuk jakej bude mít nějakej tupec z televize byt, ale každopádně je to předražený a je hnus že mu to daj tak pozdě!!! to každopádně
0/0
6.12.2005 19:53

ia01mnov

A
nechci rejpat, ale myslim, ze kdyby to postavili nekde na vesnici, tak za to daj tak milion a pul.nejak se mi nezdaji ty rozmery pokoju, to moc luxusne nevypada
0/0
26.10.2005 19:43

dali

A co kuchyň ?
Je to 3+1 nebo 2+1, v dispozici mi schází kuchyň nebo alespoň KK. Nebo projektant předpokládá, že VV nemusí jíst ?
0/0
8.10.2005 8:47

Hromadůr

Re: A co kuchyň ?
mrknii sem, kuchyň se součástí pokoje - http://www.bydleniprokazdeho.cz/clanek.php?id_clanky=193 
0/0
12.11.2005 10:42

G.I.Jane

Re: Re: A co kuchyň ?
Kuchyň jako součást pokoje není žádný luxus - naopak. Nechápu, proč se to v současné bytové architektuře tak rozmohlo: prostě nerozumím tomu, že se lidem chce de facto sedět v kuchyni a dívat se na nádobí na sporáku a na lince. To tam jsou opravdu spokojení? Mně stačila léta na koleji a pak pár let na ubytovně, a už napořád se mi znechutilo mít pořád všechno své kolem sebe - postel při jídle, toaletní potřeby při oblékání, nádobí při milování, sportovní potřeby při četbě a studiu... Mám ráda funkční a oddělené prostory, a mít obývací pokoj v kuchyni nebo kuchyni v obývacím pokoji je pro mne středověk.
0/0
16.12.2005 8:49

JirkaK

5M
no a neni tech 5M za vybaveny byt? Pak bych se nedivil ze nabytek, vybaveni kuchyne a koupelny udela klidne 2M
0/0
5.10.2005 15:49

sunka

klamava reklama
Cena bytu je premrsena, podobne byty prodaval Finep v Troji pred 2 roky za 2,6 mil. CZK. Navic nelze srovnavat zelenou Troju s prumyslovymi Vrsovicemi kde je velka ekologicka zatez. Navic povazovat byt za luxusni - kde maji pokoje/loznice 12 - 14 m2 - je vskutku odvaha. Jak potom vypada standard, to je 8 m2?
 
Rekl bych ze z rekonstuovaneho panelaku v lepsi ctvrti by mel majitel vice uzitku, nemluve o cene, ktera by byla do 2 mil. CZK.
0/0
2.10.2005 18:05

Dr. Fe1

Re: klamava reklama
Áááá pán je znalec. Můžete mi prosím sdělit, kdeže se to ty zrekonstruovaný paneláky v lepší čtvrti za cenu do 2 mil prodávají ??? Vycházím z toho že máte na mysli byt minimálně 3+kk jako je v článku, že nemluvíte o garsonkách. A že tou lepší čtvrtí nemyslíte Jižní Město nebo Černý Most   
0/0
10.10.2005 17:49

Lubos

Je jen drahý
ale udělat sporák a dřes co nejdál od sebe a další chyby nesvědčí odobrém archytektovi.
0/0
25.9.2005 19:05

Dr. Fe1

Architekti
Když sleduji jaké dispozice navrhují současní architekti, u nových mnohdy údajně luxusních bytů, tak se nestačím divit. Mnohdy je to ještě o dost horší než v případě tohoto bytu. Většina z nich evidentně trpí představou, že luxus spočívá v tom, že máte obývák s kk velkej jak nádražní halu, k tomu nesmyslnou (těžko využitelnou) terasu a zbytek bytu (pokoje, předsíň, koupelna) můžou mít minimální "panelákový" rozměry. Takže u tohodle "luxusu" budete řešit stejný problémy, jako v paneláku, že se Vám nevejde manž.postel a šatní skříň do jedný místnosti, děti  se budou krčit ve stísněnym dětskym pokoji,   vpředsíni není ani kam dát botník, v koupelně se ani  neotočíte ........... hlavně že budete mít obývák 40 m2.
0/0
22.9.2005 11:20

Petr

Hm
Problem je, ze ten byt ma sice trzni mistni hodnotu 5.000.000 ... ale ve skutecnosti je to kůča za 500.000 ... kdyby se rovný byt postavil treba někde na malém městě ...
0/0
22.9.2005 10:00

Dr. Fe1

Re: Hm
Ten byt nemá zdaleka tu hodnotu ani na tom místě kde je resp. bude. Je to uprostřed tovární čtvrti.
0/0
22.9.2005 10:52

hamin

Treba to proda...
Je to hnuna kralikarna, fuj...
ale treba to vitez za 2-3M proda a bude mit klid... Myslim ze pokud stejny byty v dome stojej 5M, tak mu to nekdo koupi...
0/0
22.9.2005 9:55

zdenek

Fuj
Máte pravdu, je to fuj. Za pět melounů, nic moc...
0/0
22.9.2005 9:12

Nemo

?????
To teda vůbec nevím, co si o tom mám myslet. Za 5M taková králikárna, to je snad nějakej podfuk nebo co...Za takovou sumu se přece dá v pohodě postavit super barák. Je to celý nějaky ujetý...
0/0
22.9.2005 8:35

darecek1

......
aspon uz vime jak dlouho budou ve vile :o))
0/0
22.9.2005 7:28

ladik

zbohatlici
Tak nevim nevim. Porad v teto diskuzi ctu neco o tom jak jsou v Praze drahe byty atd. Meli by radeji tomu vyvolenemu dat tech 5M a at si s nimi dela co chce. Ja teda nevim, ale za 5M bych si postavil pro mne luxusni dum a mel za to jeste v garzi zaparkovane nejake dobre auto mozna dve. Opravdu nevim, ale dat za tuhle garzonku 5M je teda fest moc, ikdyby to bylo cele z mramoru - coz neni luxus. Ahoj
0/0
21.9.2005 22:20

petr

Re: zbohatlici
No, za 5M bys mel tak maximalne ty dve luxusni auta a tim to konci. Nebo si muzes postavit slusnej dum, ale nekde v Hornich Senohrabech, ne v Praze.
0/0
22.9.2005 9:54

ladik

Re: Re: zbohatlici
Myslim svepomoci a ne v predrazenzch strednich cechach, ale u nas na JM. Mam to tak a vim  o cem mluvim, akorat to auto je zatim jedno. Cau panelaku.
0/0
22.9.2005 12:06

petr

Re: Re: Re: zbohatlici
No vzdyt rikam, Horni Senohraby
0/0
24.9.2005 10:30

kontrola_nemocnych

To je humus
a ne byt, tohle ze 5 mega ani omylem, 2 max a jeste bych se cukal. Mrnavy, hnusna poloha, hnusnej vyhled, sracka :(
0/0
21.9.2005 17:51

Bubla

H-systém
Ano, naše společnost vše zařídí ;-))
0/0
21.9.2005 16:45

všeználek

půda
Půda pod byty je skutečně katastrofální. V minulých týdnech se z podzemí odčerpávaly stovky litrů toluenu. Kdo dělal geologický průzkum?
0/0
21.9.2005 16:17

yxarinka

výhled
Kromě všeho již níže popsaného je "ohromný" též "výhled do vnitrobloku" - tedy za 5 melounů čučet do protějších oken - to je tedy "LUXUS" 
0/0
21.9.2005 15:39

seraphin

Re: výhled
//1gr.cz/imgs/diskuse/smile4.gif
0/0
21.9.2005 16:40

petr

Re: výhled
furt lepsi nez cucet na to straslive okoli plne pneuservisu, garazi a skladu...
0/0
21.9.2005 17:02

bubák

??
Zajímalo by mě, na co architekti myslej při projektování bytů. Takový zvěrstva v dispozicích bytů co se vidí u těhle "luxusních" novostaveb tu nikdy nebyly.Čtvercová předsíň se čtyřmi dveřmi, které se otevírají dovnitř proti sobě, nevětratelné koupelny,na záchod musíš přes ložnici, atd... A baráky se staví z litého betonu, takže přidělat něco na zeď je na celý den a sadu vrtáků.
0/0
21.9.2005 14:39

Tupoun

Re: ??
Máte naprostou pravdu. Zvláště u Finepu jsou byty totálně nedořešené, obvykle zcela chybí jakékoliv úložné prostory, kuchyňě jsou přímo mikroskopické. Prostě prodávají čtvereční metry, ale ne alespoň náznak nějakého prostoru pro žití resp. pro normální bydlení. Prostě takový projektový potrat.
0/0
21.9.2005 17:14

Prokop Buben

Re: Re: ??
Pokud jim to nějaký debil za ty prachy koupí (a že jich není málo),tak je vše v pořádku.Říká se tomu úspěšný podnikatelský záměr jehož hl.předpokladem je vydělat prachy  s co možná nejmenšími investicemi.Nic neobvyklého.Důležité je aby to vypadalo.
0/0
21.9.2005 22:14

Wojciech

Re: Re: Re: ??
Tak se koukni na kounkurenci a budeš Finep ještě chválit :O)))
0/0
22.9.2005 11:00

spielmacher

toxic
A to ještě nevědí, kolik je tam sraček v zemi po bývalé spalovně a kolik tun ředide odvedle z fabriky na barvy...
0/0
21.9.2005 14:33

Vejtek

Re: toxic
Tak to mohu potvrdit. Stavíme to my (Průmstav) a prý se tam vozil veškerý bordel ze Sazka arény. Bohužel zatím nejsem přímo na stavbě, ale počítal jsem výměry a viděl jsem výkresy. Každopádně bych si byt od Finepu, postavený kýmkoliv, nekoupil.
0/0
22.9.2005 16:07

emilnovak

Nez to dostavi,
tak by vitez zatim mohl bydlet v luxusni vile 2+kk v hodnote 10mega. Hi hi.
0/0
21.9.2005 13:39

hehe :-D

Re: Nez to dostavi,
Nebo by mohl být zavřený pořád ve vile :D
0/0
21.9.2005 13:42

Honza

slusna reklama
Pánové a dámy, celý tenhle článek je jeden velký PR pro společnost Finep. Chvála bytu, vybavení, dokonce vychválili i tu úžasnou "fabrikovou" čtvrť. Autorko, nebudete tam mít taky byt?
0/0
21.9.2005 12:52

hehe :-D

Re: slusna reklama
Hele prosímtě a co má být? Myslíš, že oni dali ten byt jen tak zadarmo? Jasně, že kvůli reklamě. Nebud směšný takhle to prostě chodí. No a to, že to tady Idnes zveřejnil... Idnes není přece dobročiný spolek a redaktoři si musi na sebe nějak vydělat ne?
0/0
21.9.2005 13:41

SiSi

Re: Re: slusna reklama
Ale ty jejich nesmysly se nedají číst, ještě že jsou ty komentáře pod články, tam se dozvím alespoň nějaké info.
0/0
21.9.2005 16:32

Vejtek

To jsme byli my
Všem kdo bydlí na Barrandově v Kaskádách se moc omlouvám, stavěli jsme to my (Průmstav) a dispozice jsou fakt hrozný. Kvalita snad tak zlá není, když jsme to předali...
0/0
21.9.2005 12:35

MelSi

ta cena se mi zdá vyšší
než nabízená výhra,ale kdybych to vyhrála,byla bych šťastná jako blecha
0/0
21.9.2005 8:29

Hadimrška

Developeři
Slyšel jsem hodně špatného na Central Group, lexxus, teď Finep. Nemáte někdo zkušenosti třeba s firmou Skanska nebo Metrostav (samozřejmě mám na mysli bydlení a ne tunely a stanice metra)?
0/0
20.9.2005 16:37

VITA11

Re: Developeři
Finep - dostal jsem to co jsem za tu cenu čekal ,spokojenost.Skanska {nebytový prostor} - trochu zklamání ,ale bylo to levné :-).
0/0
21.9.2005 0:45

Vejtek

Re: Developeři
Průmstav postavil taky vlastní byty. Mrkni na stránky www.prumstav.cz je to u Černého Mostu. Třeba se Ti to bude líbit!
0/0
21.9.2005 12:39

Wojciech

Re: Developeři
Skanska staví sádrokartonové příčky, tak jestli chces bydlet v krabici? A CG zase moc nedodržuje ČSN, ty sice nejsou závazné, ale u soudu ti dají za pravdu.
0/0
22.9.2005 11:07

petr

Re: Re: Developeři
Ale nestavi, bydlim od Skansky a mam pricky vyzdivany. Ale vsechno neco stoji.
0/0
22.9.2005 12:00

Hadimrška

Re: Re: Developeři
A co je špatnýho na sadrokartonových příčkách? Není to trochu mýtus o "poctivých cihlových zdech"? Snad si nekupuješ ten byt s tím, že se jednou, za 200 let, stane architektonickou památkou. Sadrokarton ti snižnuje celkovou váhu objektu, takže je tam možná určitá úspora v nárocích na statiku budovy. A navíc se dají relativně levně měnit dispozice.  
0/0
23.9.2005 13:21

fiffan

Re: Re: Re: Developeři
Tak tak, souhlas. Máme sádrokartonové některé příčky(vlastní úprava) a jsme spokojeni, o bydlení v "krabici" nemůže být ani řeč, to si zas někdo plete pojmy s dojmy. Svůj účel plní, a o to jde.
0/0
27.9.2005 9:49

karlito

kuchyne
jo uz sem ji nasel takovou nudlicku, no na udelani caje to staci.
0/0
20.9.2005 11:37

SiSi

Re: kuchyne
je to takové velké 2+1, nabídli to do soutěžě protože by to jinak neprodali. M"že si výherce stěžovat, že dostane byt v hodnotě cca 3M, který má údajně hodnotu 5M? Ledaže by ho super luxusně vybavili. Koupelna v růžovém mramoru atd.
0/0
20.9.2005 11:46

karlito

bida
 a kde je kuchyne????? fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj
0/0
20.9.2005 11:35







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.