Hrnky s podšálky

Hrnky s podšálky | foto: BoConcept

Za hrnek 40 tisíc. Cenu v této hodnotě získají autoři šesti nejlepších návrhů

  • 0
Kdo má fantazii a dobré nápady, může vymyslet zajímavý potisk hrnku. Autoři šesti nejlepších soutěžních návrhů získají zajímavé ceny, ale především se jejich hrnky vyrobí a budou prodávat po celém světě.

Dánská firmaBoConcept je proslulá svými soutěžemi, do nichž doslova "zatahuje" účastníky z celého světa. Vyhledává zajímavé tipy i designéry. A nemusí to být vůbec profesionálové. Letos přišla se speciální soutěží Navrhněte cool hrnek – Design a cool cup.

Podmínky jsou zcela jednoduché. Do 31. prosince můžete navrhnout svůj vlastní originální vzhled hrnku, tedy potisk vnější a vnitřní strany a dna. Odborná porota vybere v lednu 2010 celkem šest vítězů. Jejich návrhy se vyrobí a budou prodávat v showroomech firmy po celém světě.

Šest vítězů mezinárodního kola vyhraje nejen set šesti vítězných hrnků, ale také křeslo Imola (v látce nebo kůži) podle vlastního výběru v hodnotě až 40 tisíc korun. Počet zaslaných návrhů na jednotlivce není omezen. (Bližší informace k soutěži včetně šablony pro navržení hrnku naleznete zde.)

Ice hotel

Ice hotel

S nápadem na kolekci hrnků přišla značka BoConcept v souvislosti se svou zimní kolekci, která je na vizuálech situována do švédského ledového Ice Hotelu, aby vyniklo motto pro zimní sezónu: "No limits in cool design".

Protože zima je už po staletí dobou setkávání se s rodinou a přáteli, byl do švédského Ice Hotelu umístěn právě velký rozkládací stůl, u něhož je dost místa pro všechny.

Cena pro vítěze - křeslo Imola

Cena pro vítěze - křeslo Imola

I když nepostoupíte do světového finále, můžete uspět v rámci českého kola této soutěže. V lednu vybere česká odborná porota tuzemského vítěze, který vyhraje poukaz na nákup nábytku či doplňků v českém showroomu BoConcept v hodnotě deset tisíc korun. Do světového finále však může postoupit každý, nejde tedy o vyřazovací národní kolo.