iDNES.cz
☰
zpátky na článek
<
1
/
X
>
Nejčastěji diskutovaná témata jsou u jídla rodinné záležitosti (85 %), novinky z práce (44 %) a ze školy (30 %) a poté kultura (21 %).
IKEA
Zavařování vlastních jídel nebo úrody ze zahrádky se stalo opět velkou módou.
IKEA
Děti se do příprav vaření zapojují často (50 %), do samotného vaření jen o něco méně (47 %).
IKEA
Přáním téměř 80 % lidí je jíst mnohem častěji s rodinou a přáteli.
IKEA
Výsledky výzkumu společnosti IKEA - červenec 2015
IKEA
Výsledky výzkumu IKEA
IKEA
Výsledky výzkumu IKEA
IKEA
Výsledky výzkumu IKEA
IKEA
Výsledky výzkumu společnosti IKEA - červenec 2015
IKEA
Pro tablety v kuchyních už existují i praktické stojánky.
IKEA
Děti do činností v kuchyni zapojuje 80 % rodičů.
IKEA
Klasické kuchařky už využívá jen 41 procent lidí.
IKEA
Celkem 65 % dotázaných uvedlo, že si nejméně jednou týdně připravuje doma jídlo, které si následně bere s sebou do zaměstnání.
IKEA
Chytré mobily pomáhají už i v kuchyni, nahrazují klasické „papírové“ kuchařky.
IKEA
Děti se do příprav vaření zapojují často (50 %), do samotného vaření jen o něco méně (47 %).
IKEA
Související články
IKEA tvrdí: Češi více šetří, přesto vyhazují jídlo a plýtvají vodou
IKEA trumfla reklamou na svůj katalog tablet od Applu. Humorem určitě
Co se děje podle IKEA v českých ložnicích a koupelnách po ránu
Revoluce v kuchyních? IKEA přichází po 20 letech s novým systémem