náhledy
Na konstrukci se opakuje motiv písmene V.
Autor: Profimedia.cz
Detail vybavení nástupiště
Autor: Profimedia.cz
Hala nádraží je vysoká 40 metrů.
Autor: Profimedia.cz
Konstrukce představuje 1 200 tun oceli.
Autor: Profimedia.cz
Hala působí velmi dynamickým dojmem.
Autor: Profimedia.cz
Na konstrukci se opakuje motiv písmene V.
Autor: Profimedia.cz
Struktura podpěr se odlévala přímo na místě.
Autor: Profimedia.cz
V hale najdete minimum věcí, často chybějí i cestující...
Autor: Profimedia.cz
Hned vedle nádraží je letiště.
Autor: Profimedia.cz
Všechny podpěry jsou zdůrazněné bílým betonem.
Autor: Profimedia.cz
Nádraží TGV v Satolas u Lyonu
Autor: Profimedia.cz
Detail betonové kontrukce
Autor: Archiv ČT2
Detail střešní kontrukce
Autor: Archiv ČT2
Rozpětí "křídel" je 100 metrů.
Autor: Archiv ČT2
Za západní straně se všechny čtyři oblouky sbíhají k jediné podpěře pokryté betonem - "zobáku" ptáka.
Autor: Santiago Calatrava
Za západní straně se všechny čtyři oblouky sbíhají k jediné podpěře pokryté betonem - "zobáku" ptáka.
Autor: Santiago Calatrava
Struktura nesoucí zastřešení vypadá jako síť surového betonu.
Autor: Santiago Calatrava
Hale nádraží se kvůli jeho tvaru přezdívá ptáče.
Autor: Santiago Calatrava