náhledy
Studenti liberecké architektury navrhli novou tvář libereckého vlakového nádraží. Vyrostla by tu centrální přestupní stanice kombinovaná s nákupním centrem.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka
Cílem návrhů také bylo předělat území nádraží tak, aby navíc nabídlo plochy k dalším funkcím a aktivitám.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka
Studenti liberecké architektury navrhli novou tvář libereckého vlakového nádraží. Vyrostla by tu centrální přestupní stanice kombinovaná s nákupním centrem.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka
Cílem návrhů také bylo předělat území nádraží tak, aby navíc nabídlo plochy k dalším funkcím a aktivitám.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka
Cílem návrhů také bylo předělat území nádraží tak, aby navíc nabídlo plochy k dalším funkcím a aktivitám.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka
Cílem návrhů také bylo předělat území nádraží tak, aby navíc nabídlo plochy k dalším funkcím a aktivitám.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka
Studenti liberecké architektury navrhli novou tvář libereckého vlakového nádraží. Vyrostla by tu centrální přestupní stanice kombinovaná s nákupním centrem.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka
Studenti liberecké architektury navrhli novou tvář libereckého vlakového nádraží. Vyrostla by tu centrální přestupní stanice kombinovaná s nákupním centrem.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka
Studenti liberecké architektury navrhli novou tvář libereckého vlakového nádraží. Vyrostla by tu centrální přestupní stanice kombinovaná s nákupním centrem.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka
Studenti liberecké architektury navrhli novou tvář libereckého vlakového nádraží. Vyrostla by tu centrální přestupní stanice kombinovaná s nákupním centrem.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka
Studenti liberecké architektury navrhli novou tvář libereckého vlakového nádraží. Vyrostla by tu centrální přestupní stanice kombinovaná s nákupním centrem.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka
Studenti liberecké architektury navrhli novou tvář libereckého vlakového nádraží. Vyrostla by tu centrální přestupní stanice kombinovaná s nákupním centrem.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka
Liberecké nádraží prošlo v roce 2010 rekonstrukcí za 48 milionů korun.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Liberecké nádraží prošlo v roce 2010 rekonstrukcí za 48 milionů korun.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Liberecké vlakové nádraží bylo postavené podle plánů Franze Riesemanna v novogotickém slohu při stavbě trati Liberec – Pardubice v roce 1859. Jeho vzhled se změnil po přestavbě roku 1906. Pohlednice z roku 1898.
Autor: Repro: MF DNES
Studenti liberecké architektury navrhli novou tvář libereckého vlakového nádraží. Vyrostla by tu centrální přestupní stanice kombinovaná s nákupním centrem.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka
Studenti liberecké architektury navrhli novou tvář libereckého vlakového nádraží. Vyrostla by tu centrální přestupní stanice kombinovaná s nákupním centrem.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka
Cílem návrhů také bylo předělat území nádraží tak, aby navíc nabídlo plochy k dalším funkcím a aktivitám.
Autor: Petra Rosová a Aleš Vojkůvka