Portál Reality.iDNES.cz se dlouhodobě orientuje na tradiční řádkovou inzerci a...

Portál Reality.iDNES.cz se dlouhodobě orientuje na tradiční řádkovou inzerci a prodej reklamních ploch. | foto: Profimedia.cz

Portál Reality.iDNES.cz posiluje, spojí se s AdInternetem

  • 0
Současná dvojka realitního trhu Reality.iDNES.cz vstupuje do nové éry. Od 1. dubna 2016 se spojí s týmem AdInternetu, který mediální skupina MAFRA koupila v polovině loňského roku.

Dochází tak k jedinečnému propojení klasické internetové řádkové inzerce nemovitostí a nového modelu - výkonnostního marketingu, který se orientuje na výsledek, tedy skutečný prodej nemovitosti.

Strategické sloučení dvou důležitých hráčů v segmentu prodeje nemovitostí v mediální skupině MAFRA bylo očekávaným krokem a posílí pozici Reality.iDNES.cz na českém trhu s realitami.

„Od tohoto spojení si slibujeme zvýšení spokojenosti našich partnerů - realitních kanceláří i koncových klientů, zvýšení efektivity všech procesů a především vybudování týmu, který dodá nový impulz Reality.iDNES.cz, potažmo dalším oddělením uvnitř celé mediální skupiny,” říká Michal Hanák, člen představenstva skupiny MAFRA.

Portál Reality.iDNES.cz se dlouhodobě orientuje na tradiční řádkovou inzerci a prodej reklamních ploch. Naopak AdInternet funguje na bázi výkonnostního marketingového modelu, kdy partnerské realitní kanceláře, developeři nebo jednotlivci platí za služby serveru až v momentě prodeje, nikoliv pouze za zveřejnění nabídky. Veškeré náklady a rizika s tím spojená jdou za
lead-generation společností, tedy za AdInternetem.

Pro obě strany jde o obrovský posun kupředu. AdInternet se ze svého původního působení v Praze a Středočeském kraji dostane na úroveň celé republiky. Reality.iDNES.cz nově získají profesionální tým odborníků na marketing v on-line prostředí, díky kterému by měly meziročně navýšit svoji návštěvnost o 40 %.

„Reality.iDNES.cz mohou nyní naplno využít profesionálně školené operátory a vytvořit zákaznickou linku, která nemá v této oblasti konkurenci. Nově vzniklá péče o zákazníky pomůže klientům, kteří poptávají nové bydlení, získat velké množství informací i konkrétních nabídek šitých na míru. Podobná služba přitom na českém realitním trhu na úrovni velkých portálů chybí,” dodává Petr Makovský, výkonný ředitel nových Reality.iDNES.cz.

Reality.iDNES.cz jsou druhým nejnavštěvovanějším katalogem nemovitostí v ČR s návštěvností 280 tisíc RU v měsíčním průměru za rok 2015 dle dat NetMonitoru.