Část nábytku byla vyrobena na míru.
Autor: Hervé Abbadie
Dům po rekonstrukci se zcela proměnil, zdobí jej „krajkové“ ocelové žaluzie, ty lze však zcela otevřít.
Autor: Hervé Abbadie
Architekt Moussafir využil vlastně slavný raumplan architekta Loose, tedy prostorové řešení obývacích místností podle pater, dramatické odstupňování výšek jednotlivých místností probíhá kolem centrálního schodiště.
Autor: Moussafir Architectes
Ocelové žaluzie vznikly tak, že laserem byly do plechů vyřezány nejrůznější vzory, inspirované stromovou zelení.
Autor: Hervé Abbadie
Dům po rekonstrukci se zcela proměnil, zdobí jej „krajkové“ ocelové žaluzie.
Autor: Hervé Abbadie
Detail žaluzií
Autor: Hervé Abbadie
Po uzavření „krajkových“ žaluzií nabízí dům dostatečné soukromí, v ložnici lze použít i závěsy.
Autor: Hervé Abbadie
Po uzavření žaluzií nabízí dům dostatečné soukromí, v ložnici lze použít i závěsy.
Autor: Hervé Abbadie
Architekt Moussafir využil vlastně slavný raumplan architekta Loose, tedy prostorové řešení obývacích místností podle pater, dramatické odstupňování výšek jednotlivých místností probíhá kolem centrálního schodiště.
Autor: Hervé Abbadie
Zeleň vstoupila do domu i v podobě barevně výrazných doplňků.
Autor: Hervé Abbadie
Bílá vytváří výrazný kontrast vůči dřevu použitému na stropy i obklady.
Autor: Hervé Abbadie
Majitel je mladý muž (vpravo), schody ho tak ještě dlouho nebudou trápit.
Autor: Hervé Abbadie
Ocelové žaluzie vytvářejí podobné světlo a stínové efekty, jako když slunce svítí mezi stromy.
Autor: Hervé Abbadie
Raumplan je založený na odstupňování výšek jednotlivých místností podle jejich funkce i symbolického významu.
Autor: Hervé Abbadie
Původní stěna domu z 19. století byla pouze očištěna a vymalována na bílo.
Autor: Hervé Abbadie
Minimum zařízení představuje kombinaci moderního nábytku a prvků z betonu.
Autor: Hervé Abbadie
Výhled do malé zahrady u domu lze „uzavřít“ pomoci ocelových žaluzií.
Autor: Hervé Abbadie
Výhled do malé zahrady u domu lze „uzavřít“ pomoci ocelových žaluzií.
Autor: Hervé Abbadie
Majitel je mladý muž, schody ho tak ještě dlouho nebudou trápit.
Autor: Hervé Abbadie
Zeleň vstoupila do domu i v podobě barevně výrazných doplňků.
Autor: Hervé Abbadie
Architekt Moussafir využil vlastně slavný raumplan architekta Loose, tedy prostorové řešení obývacích místností podle pater, dramatické odstupňování výšek jednotlivých místností probíhá kolem centrálního schodiště.
Autor: Hervé Abbadie
Bílá vytváří výrazný kontrast vůči dřevu použitému na stropy i obklady.
Autor: Hervé Abbadie
Kuchyň připomíná trochu laboratoř, průhledy je propojena s dalšími místnostmi.
Autor: Hervé Abbadie
Kuchyň je v čistě bílé.
Autor: Hervé Abbadie
Jídelna je v úrovni kuchyně.
Autor: Hervé Abbadie
Jen v ložnici najdete kromě ocelových žaluzií i závěsy na oknech.
Autor: Hervé Abbadie
Ložnice a koupelna obsadily nejvyšší „patra“.
Autor: Hervé Abbadie
Denní světlo přichází do domu i stropními světlíky.
Autor: Hervé Abbadie
Vstupní část s věšákovou stěnou
Autor: Hervé Abbadie
Detail žaluzií
Autor: Hervé Abbadie
Průběh rekonstrukce
Autor: Moussafir Architectes
Dům byl desítky let neobývaný a chátral.
Autor: Moussafir Architectes
Dům byl desítky let neobývaný a chátral.
Autor: Moussafir Architectes
Zachránit bylo možné pouze severní a východní stranu fasády.
Autor: Moussafir Architectes
Průběh rekonstrukce
Autor: Moussafir Architectes
Průběh rekonstrukce
Autor: Moussafir Architectes
Průběh rekonstrukce
Autor: Moussafir Architectes
Průběh rekonstrukce
Autor: Moussafir Architectes
Průběh rekonstrukce
Autor: Moussafir Architectes
Průběh výstavby
Autor: Moussafir Architectes
Řez domem
Autor: Moussafir Architectes
Půdorysy jednotlivých „podlaží“
Autor: Moussafir Architectes