Oblastní galerie. Původní Lázně císaře Františka Josefa ze začátku 20. století ve stylu kombinujícím historizující sloh a secesi mají díky komínu mírně industriální nádech.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Langhans. Palác ve Vodičkově ulici v historii i dnes spjatý s fotografií postupně rostl na úzké hluboké parcele, při předposlední přestavbě dostal secesní fasádu.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Oblastní galerie. K budově přibyla minimalistická kostka depozitáře.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Oblastní galerie. Architekt budovu proměnil na moderní galerii.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Oblastní galerie. Prostor bazénu zakrývají skleněné desky, interiér je laděný doběla, takže vyniká zdobení štuky a mramorem i dekorativní zábradlí.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Oblastní galerie. Původní Lázně císaře Františka Josefa ze začátku 20. století ve stylu kombinujícím historizující sloh a secesi mají díky komínu mírně industriální nádech. Architekt budovu proměnil na moderní galerii.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Arcidiecézní muzeum. Olomoucký hrad prošel na přelomu tisíciletí výraznou rekonstrukcí.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Arcidiecézní muzeum. Část jeho interiérů architekti proměnili v muzeum, kde se v kontrastu střetá historická architektura mnoha stylů se současným pohledovým betonem, ocelí a sklem.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Arcidiecézní muzeum. Spojení starého s novým však působí nenásilně a přirozeně.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Bastion je součástí novoměstských hradeb - opevnění Prahy z doby Karla IV.
Autor: MF DNES
Bastion je součástí novoměstských hradeb - opevnění Prahy z doby Karla IV.
Autor: MF DNES
Bastion. Cílem rekonstrukce byla úprava prostranství včetně průchodu z Nového Města do údolí a vybudování komorní restaurace.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Bastion. Restauraci architekti navrhli v podzemní, aby nerušila panorama Prahy.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Radnice zabírala dva domy, architekti je mohli zbourat a nahradit novou budovou.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Radnice. Halu uvnitř architekti pojali bez pompéznosti, provokace a módních znaků jako dobrý, neměnný standard, kde je vše jasné, přehledné a do jisté míry konzervativní.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Radnice. Halu uvnitř architekti pojali bez pompéznosti, provokace a módních znaků jako dobrý, neměnný standard, kde je vše jasné, přehledné a do jisté míry konzervativní.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Reduta.Barokní budova divadla Reduta na Zelném trhu je považovaná za nejstarší divadelní budovu ve střední Evropě.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Reduta. Renovací získala budova kromě divadelního využití i společenskou a reprezentativní funkci.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Reduta. K jednoduchým soudobým tvarům architekti jako odkaz ke svátečnosti přidali ornamentální zdobnost.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Reduta. Barokní budova divadla Reduta na Zelném trhu je považovaná za nejstarší divadelní budovu ve střední Evropě.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Nádraží Svinov. Architekt upravil historickou budovu, přidal k ní moderní přístavbu vstupní haly v hi-tech stylu z oceli a skla.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Nádraží Svinov. Původní neobarokní nádraží Ostrava–Svinov pochází z roku 1845.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Nádraží Svinov. Rekonstrukce byla součástí výstavby 2. železničního koridoru.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Nádraží Svinov. Přístavba je maximálně průhledná, takže historická část není zatlačená do pozadí.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Český finalista soutěže Mies van der Rohe Award: Nový Dvůr. Barokní usedlost na Karlovarsku se pod rukama významného britského architekta Johna Pawsona ve spolupráci s Janem Soukupem proměnila na moderní klášter trapistů.
Autor: Filip Šlapal
Nový Dvůr. Pojetí kláštera vychází ze středověkých plánů pro cisterciáckou architekturu s důrazem na světlo, jednoduché proporce a jasné dělení prostoru.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Langhans. Starou strukturu architekti očistili, rozšířili do výšky a přidali i další křídlo do hloubky.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Langhans. Starou strukturu architekti očistili, rozšířili do výšky a přidali i další křídlo do hloubky.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Pavilon G. Viktor Rudiš je známý jako projektant brněnského sídliště Lesná a autor československého pavilonu na Expo v Ósace 1970. Na rekonstrukci a dostavbě pavilonu G brněnského výstaviště pracoval se svým synem Martinem.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Pavilon G. Pavilon původně z 20. let minulého století je díky 45metrové věži sevřené mezi dvěma křídly nových hal dominantou výstaviště.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Pavilon G. Obě haly jsou pod zemí propojené.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Atrium D na ČVUT. Boxy, které jako by levitovaly nad zemí, zvyšují kapacitu prostoru.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů
Atrium D na ČVUT. Atrium dříve využívané jako hospodářský dvůr architekti zastřešili.
Autor: Filip Šlapal, Ester Havlová, Tomáš Souček, Ivan Němec a archiv architektů