Ekonomické stavby provádějí každý rok důkladnou prohlídku domu a zjistí, jestli

Ekonomické stavby provádějí každý rok důkladnou prohlídku domu a zjistí, jestli není nutné provést nějaké záruční opravy. Na snímku dům Dominik. | foto: Ekonomické stavby

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Servisní program Ekonomických staveb: péče o dům na desítky let

Revoluční. Jinak tuto novinku, která přinese razantní změnu ve vztahu klient – stavební firma, nelze nazvat. Ekonomické stavby se stávají první stavební společností, která poskytuje komplexní záruční, ale také pozáruční servis domů svých klientů.

"Bydlení v krásném domě je především radost. Pravidelné servisní prohlídky našimi odborníky zajistí bezstarostné užívání domu na desítky let dopředu," říká David Mencl, ředitel společnosti Ekonomické stavby.

David Mencl, generální ředitel společnosti Ekonomické stavby

Tato Vaše nová služba vychází z nové filozofie "zůstat s klientem napořád". Co si máme pod slovem napořád představit?
Rok 2012 je rokem dalšího významného posunu naší služby klientům. Doposud jsem se soustředili převážně na přinášení nových programů a výhod spojených se samotnou stavbou domu a přípravou před stavbou. Nově chceme svým klientům zůstávat ku pomoci a užitku již napořád. Jednoduše celou dobu, co bude klient dům užívat. Padesát let, možná i déle.

Nerozumím přesně, jak klientům můžete být užiteční, i když již bydlí?
Je mnoho výhod, které bydlícím klientům budeme přinášet. Letos jsme spustili servisní program, v nedávné době jsme uvedli zásadní edici kuponové knížky, kde naši bydlící klienti najdou například slevu na automobily Ford v hodnotě 20 %, slevu na dovolenou 10 % a mnoho dalších. Samozřejmostí bude neustálá optimalizace hypotečních úvěrů a různé akční nabídky našich partnerů. Výhod máme připraveno skutečně mnoho. Dnes je aktuální spuštění servisního programu.

Péče o váš dům na desítky let

U MNOHÝCH STAVITELŮ NEFUNGUJÍ ANI ZÁRUČNÍ OPRAVY. MY SE O VÁŠ DŮM BUDEME PRAVIDELNĚ STARAT DESÍTKY LET...

Dobře. Pojďme tedy čtenářům vysvětlit, co servisní program znamená. Jaké výhody tento přináší?
Segment stavebnictví bytů a rodinných domů trpí velkým neduhem v podobě nefungujících záručních oprav. Bohužel ani velcí stavitelé neplní své záruční povinnosti. O malých společnostech nemluvě. Uvědomujeme si dobře tento problém.
V ES jsme poslední tři roky věnovali obrovské úsilí, aby záruční opravy našich klientů fungovaly spolehlivě. Učinili jsme ještě další krok. Už nečekáme na případné hlášení závady klientem. V novém servisním programu zůstáváme trvale spojeni s domem. Každý rok sami provedeme důkladnou prohlídku domu a zjistíme, zdali není nutné provést nějaké záruční opravy.
Při prohlídce zároveň klientovi pomůžeme s běžným servisem domu. Seřídíme okna, zkontrolujeme topný systém, dopustíme vodu. Jednoduše zkontrolujeme dům a provedeme veškeré drobné zásahy na domě.
Na konci záruční doby po třech, pěti či deseti letech, pak provedeme větší údržbu tak, aby dům byl na konci záruky stejný jako nový.  

Program ale bude pokračovat i po skončení záruční lhůty, nemýlím-li se?
Ano a v podstatě stejně. Tedy i po skončení záruční lhůty každý rok ve smluveném termínu navštívíme dům a provedeme jeho důkladnou kontrolu. A opět při této příležitosti pomůžeme seřídit, co bude třeba.

Ekonomické stavby provádějí každý rok důkladnou prohlídku domu a zjistí, jestli

Jaká je cena této služby pro klienty?
U klientů ES tento program nevnímáme jako byznys. Služba není zpoplatněna. Tedy klient ES nebude za tuto službu platit nic. Budeme o své domy pečovat pro větší radost z vlastní práce a pro radost našich klientů. Dnes si již můžeme dovolit dělat věci pro radost svoji a klientů bez potřeby generovat na každé službě zisk.
Je možné, že později tuto službu jako zpoplatněnou nabídneme také zájemcům, kteří bydlí v domech, které jsme nestavěli. To však není na pořadu dne. A s naprostou jistotou mohu slíbit, že klienti ES budou mít vždy tuto službu jako bezplatnou.

Rozumím tomu tak, že po mnoho dlouhých let budete každý rok navštěvovat každý ze svých postavených domů a u těchto provádět servisní prohlídky? Neurazíte se, když vám řeknu, že to zní jako naprosto neuvěřitelný nápad?
V ES milujeme neuvěřitelné nápady. A jsme šťastní, pokud takové dokážeme přivádět v život. A ano, počítáme s tím, že budeme třeba dlouhých padesát, či šedesát let dále v kontaktu s každým z našich domů. Dokonce se pokusíme tuto službu postupně uvést v život u již stojících domů.

Ekonomické stavby provádějí každý rok důkladnou prohlídku domu a zjistí, jestli

EKONOMICKÉ STAVBY s.r.o.

Ke Křižovatce 466
330 08 Zruč - Senec

telefon: 377 825 782
mobil: 602 435 452

e-mail: info@ekonomicke-stavby.cz

web: www.ekonomicke-stavby.cz

facebook:  www.facebook.com/
ekonomickestavby

U některých domů se mění majitelé. Budete tuto službu poskytovat i tam, kde se majitel změnil?
To zatím nevíme jistě. V prvém kole jsme spustili tento program jen pro naše klienty. V rozvojovém plánu tohoto programu však máme i možnost setrvání služby s domem, pokud se změní majitel. Tuto možnost budeme vyhodnocovat po dvou letech fungování servisního programu.
Pomoc při případném prodeji je další ze služeb bydlícím klientům, kterou budeme poskytovat. Umíme své domy prodat mnohem lépe nežli realitní kanceláře. Pokud náš klient, třeba z důvodu stěhování za zaměstnáním, potřebuje dům prodat hodně efektivně, pomůžeme. Provedeme drobné opravy na domě. Vydáme k tomuto osvědčení o jakosti stavby a hlavně nabídneme tento dům klientům, kteří k nám ve velkém počtu chodí. V takovém případě je pokračování servisního programu velmi pravděpodobné i u nového klienta.

Máme pro vás novinku

Připravili jsme pro naše klienty a naše stavebníky nový stavební portál o bydlení, stavbě domu, zařizování interiéru a projektování zahrady. Najdete nás na Stavba-domu.cz.

Váš nový program se zdá být úžasným zvýšením komfortu pro klienty užívající vaše domy. Jak tato myšlenka vznikla? Kdo bude prohlídky v domech provádět?
Nápad na tento program vznikl před čtyřmi roky. "Jednou nebudou muset klienti psát, že mají závadu. Sami budeme domy kontrolovat..." Tenkrát to byla fantazie, která se dnes stala realitou. Navíc i dnes jsme se svými klienty v kontaktu. A tak přímo od klientů víme, co potřebují a co je potěší. Na drobnou údržbu domů se klientům dostává stále méně času. Navíc mnoho z našich klientů chtějí v radosti užívat své krásné domy a nemít s těmito žádné starosti. A to je podstata našeho nového programu. Zvyšovat radost z domu tím, že přebereme na sebe povinnost kontroly a drobných zásahů.
Navíc včasné řešení závad je snadné. Závada řešená pozdě, je pak i pro nás zbytečně velkým nákladem.
Servisní prohlídky bude provádět manažer stavby, který dům stavěl. Využijeme tak jedinečnou vlastnost ES, kterou je minimální fluktuace zaměstnanců. Myslím dokonce nejnižší v oboru. Můžeme tedy klientovi dopřát tu příjemnost, že svého manažera stavby zná již z doby stavby domu. Ve většině mezi klientem a kolegou, který stavbu řídil, fungovaly výborné vztahy. Tak jednoduše budeme v těchto jen pokračovat.