Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Luxusní panelákový byt má vše, co si lze přát: velký balkon i šatnu

Králíkárna? Tomu se mohou Jana a Tomáš jen zasmát. Jejich bydlení v panelovém domě má pro takové označení hodně daleko. Další příspěvek ze soutěže o nejlépe zrekonstruovaný byt Paneláková rošáda ukazuje, že skvělé bydlení si lze pořídit i na sídlišti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

G60a75b30r22i48e47l69a 41P14o14l33i39c28k60á 5910941908

Zdravím touto cestou majitele tohoto bytu. Protože jsem zmiňovanou původnímajitelkou bytu, považuji za nutné se k tomuto článku a přestavběvyjádřit.

V prvé řadě bych ráda podotkla, že majitelé nemají ode mne žádné svolení použít, prezentovat a nechat tím pádemveřejně komentovat fotky pořízené mojí rukou výhradně pro účel prodeje bytu,který byl zařízen podle našich možností v dané chvíli. Toto sdílení mojídomácnosti považuji za hrubé porušení soukromí a autorských práv. Jsem velkýnepřítel sdílení fotografií jakoukoliv veřejnou cestou (facebook atd.). Nevidímžádný důvod k ukazování a vystavování mojí domácnosti takto veřejně,nechápu tedy ani majitele, že jim postel za 50 000 Kč stojí za totoveřejné přetřásání! Zřejmě Vám, paní Jano a pane Tomáši, nevadí, že mě a mojebydlení urážíte (jako nevyhovující a neluxusní). Proč srovnáváte cizí a svoje? Cosi to dovolujete? My jsme náš byt měli rádi, byl pro nás domovem. Myslím jste mělidost času (Vámi zmíněných devět měsíců) si nafotit stav „před“, což by bylojistě logičtější. Žádám o okamžité stažení mých fotografií!

Když už se k této rekonstrukci vyjadřuji, uvedla bych pár věcí napravou míru. Byt je ve třetím patře čtyřpodlažního domu bez výtahu. Svýmrozložením nám vyhovoval, ale protože jsme plánovali potomka, bylo třetí patrobez výtahu, velmi poddimenzované parkoviště a klasický všudypřítomný hluk v panelovémdomě důvodem našeho stěhování. Raději jsme investovali do opravy staršího domuv klidné ulici.

K rekonstrukci bych ráda podotkla pouze to, že velmi nestranně musím říct, že průchod přes šatnu(která je na míru také po nás, což majitelé opomenuli zmínit) do pokoje prohosty, mi připadá nesmyslný, stejně jako dvě koupelny pro tříčlennou rodinu apokud jde o vybavení, přijde mi strohé a bezduché, bez náznaku vlastníkreativity.Osobně si myslím, že stavební úřady by měli omezit větší zásahy dopanelových bytů, protože taková rozsáhlá rekonstrukce v panelovém domě je pro ostatní sousedy velmi obtěžující avětšinou zdlouhavá.

0/−6
16.11.2016 7:44

Z44u27z54a39n55a 73V44l58č75k53o19v15á 9733685431410

Osobně si myslím, že toto kromě Vás a nových majitelů fakt nikoho nezajímá. Mně se původní stav líbil, ale předpokládám, že ty fotky byly pořízeny k uveřejnění na internetu za účelem prodeje, tak zase až tolik soukromé nejsou.

+3/0
16.11.2016 8:20

F90r54a60n10t70i97š48e29k 35S31k31o59č24d22o30p96o97l69e 9309564846573

Z příspěvku za mě čouhá spíše závist a uraženost. ;-O Je smutnou relitou, že když lidi v něčem bydlí dlouho už ten hnus kolem sebe nevidí. Jeden příklad za všechny - koupil jsem byt v paneláku a hned jsem natřel vstupní futro do bytu protože bylo neskutečně kolem zámku omlácený. Přitom omlácený to má 90% lidí z domu (nejspíš mají natřeno shodně 15 let od doby kdy to družstvo naposled natíralo jednotně). No a zkuste někomu říct do očí že má hnusnej vstup do bytu tak se natuty urazí. Dokonce i závěr příspěvku kde odsuzujete rekonstrukci vás řadí do dlouhého zástupu závistivců co v paneláku vždycky nejvíc nakrkne když si někdo jinej dovolí opravit byt a mít ho lepší než oni. Škoda že schází blijící smajlík. Rv

+2/−2
16.11.2016 8:29

J15a11n84a 62P71o92l59á35š39k44o89v97á 5367152418934

nejsou to Vaše fotografie, nafotil je Petr s Janou. Jistě na ně máte kontakt, vyříkejte si to osobně, nebo se sejděte u soudu. :-)

0/0
16.11.2016 19:38

E29v46a 78K35a13l33l52i84s43t63o32v22á 6177148476860

Myslím, že nikde v článku není napsáno, že by způsob, jakým vy jste měli byt zařízený byl špatný, naopak je tam uvedeno, že byt byl udržovaný, ale že prostě svou dispozicí nevyhovoval požadavkům nových majitelů. A na tom mi nepřipadá nic, co by vás tak muselo rozčílit. Jestliže si tam oni něco předělali k obrazu svému může to vám připadat nesmyslné, ale to je asi tak všecko, co s tím můžete dělat. Pro ně to patrně smysl má, stejně jako na př. dvě koupelny pro tříčlenou rodinu. Patrně přemýšlejí dopředu, takže teď to bude pro přijíždějící rodiče, jednou v budoucnu třeba pro dospívající dítě... Ale vy byste si s tím neměla lámat hlavu, váš byt už to není.

Opravujte si svůj dům a buďte ráda, že ho máte... ;-) Zjistila jsem tady totiž, že "mít dům" je snem mnoha zdejších čtenářů a tak vám tu třeba spousta lidí vlastně závidí (a to by vám snad mělo vykompenzovat tu frustraci z přestavby vašeho bývalého bytu,ne?)

Nakonec: mohla byste se tu pochlubit, jak jste ho zrekonstruovali a vytřít tím vašim nástupcům v bytě zrak ! :-P

+2/0
16.11.2016 20:14

D56a43d48a58k 24P17e35t54r 7681980914858

Jak to napsat nejslušněji? Aby ses původní majitelko z hezké přestavby nepo.......

0/0
26.11.2016 15:52

D69a26v84i25d 64V13a50n83ě76k 6581544814580

Byt vypadá moc pěkně. R^ Jen by mě zajímalo, jak vyřešili napojení druhého záchodu v koupelně s vanou do jedné stoupačky...

0/0
15.11.2016 17:17

M10i29c17h69a47l 28K34r95á12s50n92ý 5651825791212

Panelák či moderní litý dům z betonu (novostavba) má většinou jeden veliký problém a to je světlá výška místností. Panelový byt má 255mm a při použití SDK pro odstranění spáry panelů je hned s.v. 245mm. U novostaveb je to 260mm. U panelových domů také chybí nášlapná vrstva a tak jsou slyšet sousedi (pokud soused nad vámi má plovoucí podlahu tak je to hukot). U betonových novostaveb je to o něco lepší. U staré zástavby je světlá výška 290 - 360mm + 30cm nášlapné vrstvy. Velikost ložnic u paneláků či novostaveb 10 - 12m2 není taky žádná hitparáda. U starých bytů je to většinou 25m2 a víc. Pokud má někdo byt (panelák / novostavba) 5+1 o 100m2 nedá se mluvit o luxusu. Byt 5+1 by měl být spíše 150 - 200m2. Pak se tomu dá říkat luxus. Na bytě je nejluxusnější prostor.

+5/0
15.11.2016 16:40

F20r33a65n13t40i65š24e26k 78S17k56o13č63d63o19p96o88l66e 9989234876273

Já mám v paneláku 260 a montáží sádroše na minimum se to změnilo na 255. Takže podle mě normálka. Srovnávat se 100 let starou cihlou kde jsou stropy 3,5m asi nedává moc smysl.Rv

0/0
16.11.2016 8:25

R84o31b80e89r66t 75K90o58c81i33á39n 5739527916507

Luxusní panelákový byt je oxymoron.

+2/−3
15.11.2016 11:15

M50i92r85k13a 38S61v89o25j70t42k92o52v14á 3987828656334

Já nějak nechápu, jak všichni tady poukazují na to, že na chodbě je smrad, bordel a nevím co ještě. Já bydlím v paneláku teprve 10let. Ale chodba je naprosto čistá, sousedi úplně normální(i ti nový co se nastěhovali). Žádný smrad ani nepořádek na chodbách nemáme. Sousedi nad námi ani pod námi disco nepořádají, psy žádné neslyšíme. Hospodu nikde v doslechu nemáme a koukáme na les. Veřím, že existují panelové domy, jaké popisujete, ale musíte vzít v úvahu, že existují i slušné domy, kde není s obyvateli problém. Žila jsem i 21 let v rodinném domě a musím říct, že se sousedy byl mnohem větší problém, potulní psy, naproti ze samoobsluhy udělali nonstop bar, jeden se sousedů neuměl topit a celou zimu jsme byli vyčouzení a nedalo se větrat. Tedy idila nebo tragédie může být i v paneláku i v domě. Nedá se tedy říct, která investice je lepší. Mám známé, kteří bydlí v malé vesničce v pohraničí. Byla to taková malá ospalá vesnice, ve vedlejším městě začali sestěhovávat nepřizpůsobivé občany a jejich krásně upravený dům se stal v podstatě neprodejným a ze života mají peklo. Zatím co, my v paneláku si užíváme pohody a klídečku, tepla a čistého vzduchu, oni nemůžou na zahradě nechat ani hrábě. A v domě jsem byla zvyklá, že musím vždy zamykat a nesmí nic zůstat na zahradě(jinak to tam druhý den nebylo). V paneláku, jsem už kolikrát zapomněla klíče v zámku, nebo kolo přes noc na chodbě a ráno jsem všechno našla. Takže tak:). Ale věřím, že někdo může mít opačné zkušenosti.

+11/0
15.11.2016 8:17
Foto

K91a48r44e32l 72M75a56l50ý 6866584740791

A pak jsme vyšli na chodbu ;-)

+1/−1
14.11.2016 22:43

V34í89t 65H14r47a25d16i37l 2834885321402

Já si nejsem úplně jistý, že je to dobrá cesta... Ta rekonstrukce byla odhadem k milionu a ten byt asi taky nebyl nejlevnější. Sám jsem šel stejnou cestou, ale jen proto, že byt byl za opravdu nízkou cenu a sám vlastním firmu, která se zabývá výrobou nábytku. Výsledek je řekl bych solidní byt ve, kterém se jako v paneláku rozhodně necítíte dokud... Sousedi nad náma nepustí domací kino a neskáčou po plovoucí podlaze, soused na patře pod náma nepustí v noci rádio tak, že mám pocit, že přijeli Roling stone, nebo se z hospody před barákem nevyloupnou nějací idioti a neřvou hodinu pod oknem. Takže pokud měl tento pár finance a dle velkoryse řešené rekonstrukce měli, tak bych šel asi jinou cestou... Jinak provedení za mě velice vkusné...

+6/0
14.11.2016 22:28

J64a95n56a 73P32o86l58á97š66k15o80v14á 5577272768274

Proč pořád někdo řeší pokoj pro hosty:-)

0/0
14.11.2016 22:01

E38v62a 50K12a25l44l46i51s36t48o65v83á 6767378486120

A u vás přespává návštěva s vámi v posteli ? 8-o

U nás ne, máme rádi soukromí...

0/0
14.11.2016 23:43

M26a14r66e76k 28M82a27l10ý 1102758221280

Záleží jak často máte návštěvu. Pro přespání návštěvy pár dní v roce je zvláštní pokoj pro hosty nesmyslem. To je pak lepší mít pracovnu (pánský pokoj) a do toho dát roztahovací pohovku vhodnou pro nouzové spaní.

+3/0
15.11.2016 11:27

J18a61n56a 29P47o88l98á31š48k29o24v29á 5587142478834

Paní Kallistová, kolik návštěv do týdne u Vás přespává?

Tak jak uvádí pan Malý, prostor se dá využít smysluplně.

+1/0
16.11.2016 19:30

E30v73a 31K39a66l78l87i53s60t10o97v55á 6447508126490

Bývaly doby, kdy každý týden někdo...;-) Teď téměř každý víkend dcera.

V případě téhle rodiny jsem tam četla něco o rodičích...

Jistě to v každé rodině záleží na frekvenci návštěv, takže někomu se "hostovský" pokoj prostě vyplatí, někomu samozřejmě ne, ale nějak jsem nepochopila, proč se nad tím někdo ofrňuje jako nad nějakou "módou"... Má-li někdo návštěvy často a k tomu dost prostoru, nevidím důvod, proč téhle "módy" nevyužít.

Samozřejmě někdo, ke komu nikdo nepřijde jak je rok dlouhý to jistě neocení, ti druzí leckdy litují, že na něco podobného nemají dost prostoru...

0/0
16.11.2016 19:49

F32r28a43n74t90i45š46e87k 38S27k63o95č88d46o28p23o45l43e 9789354536813

Shrnu to pro zdejší kritiky paneláků:[>-]

1) Konstrukce paneláků je rozhodně poctivěji stavěná než dnešní novostavby. Kolik už se za poslední roky propadalo novostaveb (jsou toho plné zprávy) a kolik se propadalo paneláků?R^

2) Hluk - téměř každý z novostavby potvrdí že je to horší než v paneláku!!

3) Panelák brzo spadne. Ale prdlajs. Koukněte na Chánov, Luník IX nebo Pripjať. Tam jsou paneláky do kterých klidně desetiletí prší, mrzne, fouká a nespadnul ani jeden.R^

4) Kvalita interiérů. Jak kde ale minimálně v Praze kde na to lidi mají bývá interiér paneláků dnes lepší než "novostavby". Navíc novostavby často šidí věci co nejsou na první pohled vidět - rozvody, povrchy, malý výtah apodRv

5) Úspornost - zateplený panelák je kupodivu většinou úspornější než novostavba, zase proto že u rekonstrukce paneláku si to lidi (SVJ) hlídají "za chodu" kdežto v novostavbě přijdou do hotového a již ošizeného.Rv

6) Okna - naprostá většina novostaveb má malá okna!! Proč asi? Aby se to "vešlo" do nějakého štítku co já vím "B" tak se prostě dají okna co mají na výšku 2/3 toho co protější panelák. To musí být fakt život v takové kobce!

7) Fasáda - kolik už jsem sám slyšel historek jak lidem v novostavbě opadala do pár let omítka. Novostavba naproti nám má za pár let fasádu na sever úplně zelenou

Atd..

+10/−1
14.11.2016 20:36

R60o39b73e13r68t 47K89o52c85i96á27n 5749967406707

Takže panelák je v podstatě bezchybný a každá novostavba spadne nebo minimálně opadá omítka;-D Jen jste zatím asi jediný, kdo to tak vidí, když byty v novostavbách stojí dvoj nebo trojnásobek oproti kójích v králíkárně.

0/−4
15.11.2016 11:18

F71r91a84n37t43i10š49e24k 90S63k23o80č84d20o11p71o75l94e 9499664146103

Tak už toho co píšete tady v těch pár slovek je vidět že jste úplně mimo. Jaké kóje? Jaké králíkárny? Paneláky úplně stejně jako "novostavby" jsou od 3-4 pater klidně po 15. A kóje? Naprostá většina novostaveb a prodaných bytů má menší rozměry celkem i pokojů než zde haněné paneláky!!A k té ceně? Ano troufám si bez obalu říct že kdo si koupí byt v novostavbě za násobek ceny paneláku musí být slušně řečeno méně inteligentní. Denně projíždím kolem rostoucích novostaveb kde lidi bydlí pár metrů od hlavní silnice případně z okna si téměř podají ruku z lidma z protějšího domu. Opět následek šetření developerů (drahé pozemky, je potřeba narvat co nejvíc staveb na danou plochu). Za komunistů se sice stavby občas nepovedly ideálně ale to byl spíš konkrétní šlendrián, u novostaveb je to posledních 10-15 let primární záměr stavbu ošidit. A znám nejen lidi co koupět bytu v novostavbě litují (a osobně jich znám hodně) ale znám i lidi ze stavebnictví co vyprávějí o šizení betonu, lepení izolace na ještě mokrý beton z kterého před hodinou sundali bednění atd.. A v takové stavbě bych opravdu NEchtěl bydlet.

Jeden příklad za všechny - rádoby luxusní dům s byty za trojnásobek ceny paneláku. Místo oken průzory jak z tanku (poloviční okna proti panelu) a severní fasáda plesnivá viz foto zde:

https://www.google.cz/maps/place/Pejevov%C3%A9,+143+00+Praha+12/@50.0073045,14.4180263,3a,32.1y,162.59h,95.73t/data=!3m7!1e1!3m5!1sr9RdlFhc7NrH5ACPpyGnyw!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3Dr9RdlFhc7NrH5ACPpyGnyw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D154.57848%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x470b914a85641df1:0x876eb087e305d888!8m2!3d50.0081489!4d14.4203479

Ale pokud je někdo dost blbý a za tenhle šmejd vyhodí peníze.. Dobře mu tak!!

+1/0
15.11.2016 12:42

E87v76a 98K96a84l40l65i78s24t49o87v51á 6727508926970

To, že byty v novostavbách "stojí dvoj nebo trojnásobek oproti kójích v králíkárně" absolutně neznamená, že jsou kvalitnější nebo prostě lepší. Jsou prostě nové (ale nejsem si jistá, jestli to je klad) a developeři jsou prostě nenažranější.

O dvě nebo tři ulice od nás je postavený nový developerský komplex...

Už když to stavěli a bylo vidět "dovnitř" jsem si říkala, že bych to nechtěla za náš byt vyměnit, protože bych vůbec nevěděla, jak to zařídit a k čemu kterou místnost využít. Když to dostavěli už jsem si tím byla úplně jistá. Několik mrňavých místností, uzoučké domovní chodby a baráky nachmoustané na sebe tak, že při otevřeném okně si můžete v protějším bytě číst noviny... To, čemu říkají zahrádky mi připomíná záhonky na mrkev, co jsme mívali na chatě... A cena bytu srovnatelného výměrou s naším je víc jak dvakrát vyšší... Já bych to nechtěla ani zadarmo !

+1/0
16.11.2016 20:31

M20a80r21e24k 82M48a54l65ý 1152428831350

Jo, jo... není nad bydlení v poctivém paneláku ze 70.let :-)

0/−1
15.11.2016 11:31

M50i78c56h72a66e71l14a 17K37r45o25u18p58o21v49á 3730920428472

no já jsem toho názoru, než vyhodit miliony za novostavbu, tak radši starší panelákový byt se slušnou dispozici a rekonstrukci. Většina novostaveb je hrůza. Navoněná bída.

+4/0
15.11.2016 13:47

M60a77r76e83k 67M55a88l27ý 1482318431910

Ale jo, může být, ale je to "kus od kusu". Já jenom reagoval na to nekritické velebení starých paneláků.

0/0
15.11.2016 14:00

E52v56a 40K37a44l91l24i84s10t46o85v70á 6747658126650

Stejně nesmyslné je nekritické velebení novostaveb :-/

0/0
16.11.2016 20:33

M70a98r80e71k 71M94a33l56ý 1732938871260

Souhlasím a ani to nedělám, nevelebím novostavby. Jak jsem psal, je to kus od kusu.

0/0
16.11.2016 20:36

P76e53t64r 85S93p52á72l61e27n83ý 3145807779568

Mně se to líbí. Bydlíme v podobném velkoryse zrekonstruovaném panelákovém bytě. Jen bych podotnknul,že takto otevřené prostory bez dveří nejsou úplně optimální na výchovu dítěte. To je třeba občas někam zavřít, nebo se před ním zavřít :-)

+2/−1
14.11.2016 19:49

E46v24a 91K16a19l12l53i33s56t49o50v70á 6307568336820

Proboha a proč ? 8-o

0/0
16.11.2016 20:34

L63u50c14i97e 17K56u80b10e75l32k92o50v47á 3854934105

Tak tohle není typický panelák, to zaprvé... za druhé - s 5+1 už se nějak kouzlit dá, na to není potřeba moc velký fištrón, aby se tam vešla tříčlenná rodina.

Jó, takhle promyslet dispozici toho typického panelákového 3+1, s kamrlíky, kam se sotva vejde dvojlůžko, tak aby se tam vešli rodiče, dvě děti a popřípadě sem tam nějaká návštěva, to už je pak opravdu potřeba hlava mazaná....

+4/0
14.11.2016 19:07

V92á24c58l18a64v 66Š84u85b72r53t 9967253458337

Luxusní panelákový byt je tak trochu oxymorón, leda by to bylo myšleno, že na panelák je to luxus. Ovšem ani to se mi nějak nezdá, byť to nevypadá špatně.

+2/−3
14.11.2016 17:49

F32r25a38n43t30i63š75e79k 49S88k43o91č39d86o18p13o84l69e 9549494766153

Nemáte pravdu. V paneláku se dá vykouzlit naopak MNOHEM luxusnější byt než to co nám posledních 15 let servírují developeři jako rádoby "luxusní" bydlení za dvojnásobek ceny bytu v paneláku. Přitom dostanete stejný beton, stejné hluky od sousedů (spíše větší) a odfláknutý interiér. Tedy pokud někdo jako autor dá hodně úsilí do opravy panelákového bytu dostane v dnešní době to nejlepší co může dostat v oblasti bytových domů. Samozřejmě s RD neporovnávám.

+3/0
14.11.2016 20:24

A97l24o28i95s 65J28i34n63d59r64a 9630524107775

NO vsak to byl puvodne byt 5+1. Takze bylo kde brat. V klasickem 3+1 moc kde brat neni.

+2/0
14.11.2016 17:10

R21o13m65a40n 33A22l74b68a74c72h 4375961765697

Dvě koupelny jsou plus, ale jinak se mi nová dispozice bytu příliš nelíbí. Je poměrně zvláštní mít pracovnu na chodbě a do jednoho pokoje chodit přes šatnu.

+6/0
14.11.2016 16:29

D36a70v94i55d 26D26o23b25e33š 3975572557

Ano, je to zařízeno evidentně a lá či přímo Ikea. Ta má nábytek povětšinou buď velmi levný, nebo střed, kvalita tomu dost odpovídá (od hrůzy po slušnou). Mně osobně se ale jednoduchý Ikea styl líbí (a přijde mi vkusnější) daleko víc, než dodnes celkem oblíbený foliovaný kazetový mdf nábytek. Principielně styl Ikea nezavrhuji. Jde o to, dát interieru i s tímto vybavením nápad a jistý styl.

+7/0
14.11.2016 16:11

A84l39e77n37a 86V86e40s90e80l14á 3233261635398

Souhlas. Nábytek luxusních značek či výroba na míru u dobrého stolaře bude samozřejmě něco úplně jiného. Ale v rámci "běžné konfekce" je IKEA jak kvalitou tak tím nápadem a stylem podle mě jednička.

+2/0
15.11.2016 9:22

J39a48n 54K68r67k 1501647943332

100m2 na 5+1 vcetne satny? Z toho jim nutne vychazeji brutalne male rozlohy pokoju - zarizeni at maji jake se jim libi, ale temi plochami z toho udelali ultra kralikarnu...

+4/0
14.11.2016 14:12

M93a68r95t82i60n 97S86k41á42l74a 2668881384955

Tohle rozhodne nejsou bezny panelakovy byty...s temito se to sachuje vyrazne snadneji.

+1/0
14.11.2016 14:01

P45a49v20l46a 77L86u31k56á77š90k86o85v73á 8692641392171

Vůbec se mi to nelíbí, řekla bych , že lepší to bylo předtím, bylo to světlé. Tohle mi připadá, jak ze šedesátých let.

+3/−3
14.11.2016 13:15

J89a89n 16V83o67j90t13í78š92e93k 6712801505956

To vypadá jak ze šedesátých let zcela cíleně.

+3/0
14.11.2016 20:16

M50i11l52a19n 28G56á14l 4850186114461

A ošklivé to bylo tehdy stejně jako dnes :-P

+1/0
16.11.2016 11:08

S89a14b95r74i33n26a 76D12v67o76ř97á31k22o76v58á 3166662

Důvodem ke zdejší nechuti k panelovým domům je patrně doba, ve které vznikly. Kolik kritiků ale ví, jak jsou stavěny současné "luxusní" byty v developerských projektech? Většinou jde o litý beton, tedy jen novější podoba panelů s podobnými akustickými vlastnostmi. Jen ceny se pohybují i o několik milionů výše.

+17/0
14.11.2016 12:38

J84a91k59u75b 37S94t46a84š31e60k 4457829133134

Ty moderní ale aspoň nevypadají jako jednoduchý kvádr, dá se na to dívat. A taky jsou tam byty drahé, což často eliminuje problémové obyvatele.

+2/−1
14.11.2016 12:53

J81a15n 47H76u85d17e14č68e76k 6931770827298

Musím Vám dát (bohužel) za pravdu. Z celkem pěkného paneláku z roku 88 jsme se přestěhovali donovostavby, kde jsem bydleli vice jak deset let. Čekal jsem zejména vyšší akustický komfort, ale opak byl pravdou. Od sousedů bylo slyšet téměřvše. Každý rok popraskali v rozích zdi, které sice opravili nazáruku, ale každý rok s tím byl spojen obrovsky bordel. Dále teklo topení,které opravovali na záruku postupně, když to někomu začalo téct, takže jsme sejako sousedi první tři roky navzájem pravidelně vytápěli. Alespoň jsme se seznámili:-)

Aby to spravili, museli se v (nových) koupelnách opět probourat (přesbeton) do stoupaček - hrůza.

A nenechte se mýlit, šlo o jednoho z největších renovovaných developer vPraze. L

RvRvRv

+6/0
14.11.2016 15:31

J51a79n39a 42S69t49e46h11l25í50k69o62v19á 2589890120656

s tím hlukem jsem byla také překvapená na návštěvách.. nakonec jsem ráda, že jsem se rozhodla pro panelák.

+2/0
14.11.2016 19:10

T40o29m 64S73e26h25n73a98l 4711974625266

Naprosto souhlas. Hluk od sousedu v novostavbe je vetsi nez v panelaku. Take jsem tim byl nemile prekvapen :(

0/0
15.11.2016 1:00

J25a64n97a 53S74t94e15h90l27í75k42o65v12á 2669640770246

a taky kdo to staví.. nekvalifikovaní ukrajinci..

+1/0
14.11.2016 19:09

P76e57t24r 66P20e62t58r 6283542348633

Souhlasím jenže u paneláku člověk nikdy neví, jak dlouho ještě vydrží...a u některých typů se skoro vůbec nedá vevnitř bourat takže dispozičně nevyhovují. V nových bytech se s tímhle většinou počítá takže za 30 let by nemělo být problém je z gruntu přestavět.

Ale jinak máte na 100% pravdu...problém jsou prostě jen ty dispozice, které se u paneláku hůře mění. Po stavební stránce na tom ty paneláky budou +- stejně jak dnešní lité novostavby (zlatá cihla)

0/0
14.11.2016 19:09

K64a42r96i51n83a 84M98a84l71i19k43o63v84a 4208482642852

Na to, aký veľký to je byt, nám z neho ukázali pomerne málo, ale je to určite použiteľné.

+3/0
14.11.2016 12:24

J97a71n 59O60l95i84n 2942491478580

Hlava mi nebere, že bydlící v paneláku narvou milion a více do tzv. "rekonstrukce" bytu. Přeházejí cimry, na zem prdnou plovoučku, "krásně" vymalují, pár papundeklů z IKEA a rázem je to luxusní?

Pak vyjdou na poblitou chodbu, posprejované schodiště, zaprasený výtah, vylámané poštovní schránky, nesnášenliví hluční sousedé a je po luxusu.

Tož tak ...

+16/−7
14.11.2016 12:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.