Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dům postavili za dva měsíce a za 2,5 milionu. Má 130 metrů čtverečních

Mladá rodina bydlela roky v panelovém bytě na sídlišti v Mladé Boleslavi a po celou dobu toužila po vlastním rodinném domě. „Byl to náš sen, chtěli jsme děti vychovat mimo sídliště,“ říká majitelka dřevostavby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D89a97v12i37d 65S97a27c32h 1156422648595

8 palety + 10 voda + 24 elektřina = 42 rok náklady..........v dnešní době je to dost na takový dům a navíc ještě starost o peletky popel čištění apod......Jde to i v elektřině o půlku levněji třeba s domy od www.Goopan.cz a dalších a bez starostí s peletky.....

0/0
16.9.2016 10:41

J26a37n 61K38l78u32k45n41e64r 1533456774271

Za dva měsíce postavit? Nevím, ale zdá se mě to trochu přehnané podle fotek. Tohle za dva měsíce nejde stihnout. Nebo je to totálně odfláknuté. Bylo by dobré navštívit stavbu s odstupem času:-)

0/0
5.9.2016 17:20

M89a10r58c40e59l 96S36t58a42r27ý 9548724423569

i jednoduchá samostatně stojící dřevostavba je stále stokrát lepší než byt, kde sdílíte stěny, podlahu a strop s ostatními lidmi, musíte poslouchat dupání, řevy, televizi, bouchání dvěří na patře, čuchat smrady ze společných prostor po nepořádných pejskařích nebo kuřácích a pak se ještě dvakrát do roka zhádat na schůzi výboru kvůli plánu investic...:-/

+1/0
4.9.2016 11:20

J20a48n 27V29o84j93t54í21š18e90k 6552141575296

Zas má ten byt jiný výhody, žejo. Třeba nemusíte dělat dětem taxikáře, můžete si klidně večer v hospodě dát pivo, nebo jít do divadla a pak si dát někde sklenku vína, poněvadž se domů můžete klidně dostat i jinak než autem a tak dále a tak dále.

0/0
4.9.2016 18:46

R41i24c45h61a33r20d 75S96e68m90i54á45n 9372117824

všechny tyhle požadavky může bezpečně dům splňovat. Opravdu domy nestojí někde hluboko v lese mimo civilizaci:)))

+2/0
4.9.2016 20:14

J20a16n 64V45o75j34t92í46š33e60k 6832711775916

Ovšem to si může dovolit jen velmi málo lidí. Pokud budete porovnávat dům a byt za stejný peníze, tak to žádná jednoznačná výhra domu nebude.

0/0
4.9.2016 21:32

R66i83c55h48a17r26d 28S81e92m49i32á80n 9222787354

tak přesně ted stavím dům na místě ze kterého taxikáře dělat nebudu a kdybych tam nestavěl co stavím, ale to co je v tomto článku, tak by to byla za 3+1 v Praze čistá výměna...

0/0
4.9.2016 23:40

J74a49n 65V53o37j97t83í89š67e81k 6932481765216

V tom případě tam ale určitě nebydlíte na tak velkym pozemku, abyste neslyšel sousedy a nečuchal smrady od jejich psů (což se teda nikde v bytech ani neděje).

0/0
5.9.2016 23:12

J11a49n 47H96a14v11r17d98a 3956304842646

Topení v kotli na pelety asi žádný zázrak nebude. A tepelná izolace inzerovaného domu také ne. Pokud by byl dům řádně zateplen a vytápěli pouze elektřinou, tak se v RD této velikosti snadno dostanou do 35 tis. Kč/rok.

0/0
4.9.2016 8:22

K38a23m25i23l 93D22o23l21e58z20e27l 6282506924822

byl by to takovy promerny dum , ktery nikoho neurazi, ale placnout k tomu ten pristresek, to je jedna velka hruza

0/0
4.9.2016 1:45

R86i66c23h76a50r69d 90S98e84m83i17á76n 9282747534

patřilo to pod vlákno a o prodeji domu:)

0/0
3.9.2016 21:50

R45i67c71h69a69r74d 53S87e81m34i65á61n 9892317284

já myslím, že každej by měl stavět dům, kterej až ho najdou budoucí generace, nebude se za něj muset stydět:)))

+3/0
3.9.2016 21:49

J82a66n 81N60á77d33v22o28r43n77í41k 7513848185107

Je to tak.

0/0
3.9.2016 21:52

J29a31n 74N68á27d98v63o63r21n39í76k 7373978595197

Je to tak.

0/0
3.9.2016 21:52

M51i18l85a62n 62V93o28t52a25v20a 5524956691102

přesně naopak. Přežitek jako, že dům nechávám dalším generacím je nesmysl. Hodnotu domu dává pozemek, respektive jeho poloha. Dům si každý změní podle jeho vkusu a současných zvyklostí a potřeb

+1/0
3.9.2016 21:59

R83i58c78h95a66r57d 64S41e35m59i60á21n 9112267294

přesně tak, dělám si jen s pana Nádvorníka trošku legraci:)..a dostal sem od něj plus, heč:)))

0/0
3.9.2016 22:02

M53a20r73t31i96n45a 79D42v89o88ř15á11k78o58v58á 3734133930624

Tak to si nechte postavit dřevěný montovaný domek v provedení Royal za 10 mega, ať se vám dobře bydlí. Děti v něm vychováte, vnoučata ho pak zmuchlají a hodí do kontejneru.

+1/0
3.9.2016 23:27

J37a80n 97N40á40d11v53o20r81n35í12k 7513918115337

Koukám Vy jste taky takový myslitel, který nedával ve škole pozor...

0/0
4.9.2016 12:49

J70a10n 78H73a71v64r14d25a 3886164612566

Přežitek jste vy se svých lehce marxistickým názorem. Váš názor je platný tak někde v Oceánii, kde se žije v chýších z banánových větví.

0/0
4.9.2016 8:15

M85i81l76a84n 57V26o48t88a48v55a 5784436301532

koukám, že jste ve škole moc pozor nedával, když se učil Marxismus (- Leninismus) ale ten se učil ne vejšce a podle vašich znalostí a nesmylnému uvažování i předpokládáme nemáte. Tak nejdříve nastudovat a pak se vrhněte na stavbu baráku, který budou vaši potomci stejně bourat ;-)

0/0
6.9.2016 11:16

A34l96e17n87a 47V22e98s54e87l58á 3943381325978

Tak mě představa, že dům bude třeba i pro další generace, přijde v pořádku. Co mě fascinovalo, bylo to, že dům mám dělat s perspektivou toho, že ho další generace bude určitě prodávat.

0/0
4.9.2016 12:27

M33i64l19a34n 78V54o66t38a15v49a 5544346531222

s těmito představami stavěli baráky naše babičky a dědové. Dům mám dělat, aby vyhovoval mě a né generaci po mě. ;-) Děti tam žít stejně nebudou, protože ty potřebují bydlet dříve než člověk sejde. Leda že počítáte s tím, že půjdete do domova důchodců a oni se nastěhují po vás. Takže dům je pro vaše vnuky a díky mezigeneračnímu posunu v domě pak nevyhovuje nic. Od technologií po dispozice. Takže jediné co má hodnotu je pozemek a domeček se bourá

+1/0
6.9.2016 11:19

R84i25c30h45a53r27d 39S17e18m10i68á48n 9562417924

no, tak sem si to tady celý přečetl. Fotky si prohlídnul asi 5x...Sám stavím akorát dům úpklně jiný kategorie, ale nechápu co Vás na tomhle tak rozčiluje. Dobře ta venkovní barva...U interieru bych si ani ted nevzpomněl co kde mají a vůbec mě to neruší. Což je celkem dobře...Vsadím se, že minimálně polovina kritiků ted zrovna čumí do dřevotřískový stěny z roku 76:))..Tohle je naprosto neškodnej low-end, kterej poslouží rodině prostě jako fabie...Mají zahradu, kdo z Vás to má?:)))

+12/0
3.9.2016 20:59

K27l89á28r93a 49T65r82n46k54o63v74á 3854959904669

Levné pohledné domky stavěl naposled Baťa. O té doby je to horší a horší.

0/0
4.9.2016 12:39

P43e22t67r 86V69a72z37a59č 4837143680266

Já tedy nevím, ale dřevostavba, která by měla být úsporná, pokud dobře počítám tak platby za energie ročně 42 tis Kč ? no to je tedy mazec ;-D

+1/0
3.9.2016 20:42

M55i18l64a39n 97V35o44t87a59v35a 5394136551112

a to je hodně? bydlím v bytě, kde elektřinou netopím a ani si neohřívám vodu a ročně průměrně platím 24 jen za elektřinu, takže plus teplo a vodu mi to přijde úměrné

0/0
3.9.2016 22:02

R77i75c80h77a41r43d 25S51e66m55i79á68n 9702307884

to je hodně, ted zrovna jsem měl porovnání s dobře zatepleným přízemním domem 350m2 a komplet energie zhruba stejně...Dům prošpikovanej elektrospotřebiči. Ale pravda pořizovačka taky celkem jinde:)

0/0
3.9.2016 22:05

O39n43d89ř80e48j 36L38o88š34o76t59h 9600122164172

To platíte docela dost, my jsme 3 a vejdeme se do 13000 Kč za rok.

Trouba, myčka, lednice, 3x TV, router, PC, 2x NTB, pračka.

0/0
3.9.2016 22:51

F82r64a40n68t93a 61S78t16r71n34a10d 7145506195

Ach jo a nedaj pokoj s těma dřevostavbama a nedaj. Rýmařov jim snad platí víc než Škodovka za PR články.

A co takhle Canaba? Když už montovanej barák, tak z betonu. Ale rozhodně ne sádrokarton, fermacel nebo tak jak tomu nadávaj a vatu nebo slámu mezi to.

Já pokaždý když přijdu do těchto dřevostaveb tak cejtím takovej divnej čuch z těch materiálů kolem. Není nad cihlu.

Ale když už bych musel mít něco levnýho a rychlýho, tak mobilheim.

Každopádně u mě vede Canaba a jejich domy Uno nebo Ideal. Na víc bych neměl.

0/0
3.9.2016 20:16

K58l38á64r24a 98T29r90n48k32o17v73á 3494869554119

Vyhledala jsem si domy Canaba, hrozné katalogové domy, malé vypadají jak ze Šmoulova a nejlepší je rezidence Drážďany. Kam se poděl cit pro stavbu, který zřejmě skončil v první republice?

0/0
4.9.2016 12:34

M80a81r22t44i58n 72J25a38n12d35a 7374607373276

Pěkný mauinký domeček. Není nad to bydlet ve vlastním a v novém. Každý samozřejmě podle svých možností a podle svého vkusu. Nerozumím kritikům...že by bydleli v paneláku na sídlišti nebo nějaké straré barabizně, které musí věnovat veškerý volný čas aby se nerozpadla?;-D

+4/−1
3.9.2016 19:40

J55i48ř32i86n78a 74S47a94v45o13v86a 1261435416333

tradiční hloupý komentář o bydlení v paneláku či staré barabizně těch, kdo vysloví jiný názor než je váš - není vám to už trapné?

0/0
3.9.2016 20:12

M93a54r74t32i14n 90J51a86n69d90a 7464437103616

Není, já ve vlastním a novém bydlím a vím co vše je s tím spojené a těm mladejm to přeji. V čem bydlí pan Savo s chotí?

0/−1
3.9.2016 20:17

J88i71ř68i63n31a 75S67a51v61o17v80a 1621855466193

zřejmě jste splachovací a navíc neumíte číst (nebo porozumět psanému textu - minimálně jménu) - taky vaše nikterak dobrá vizitka :-)

0/0
3.9.2016 20:24

M56a42r39t82i14n 18J79a62n38d32a 7364137603616

Splachovací jsem, číst umím a vaše hodnocení mám v paži.

0/0
3.9.2016 21:53

J95i42ř41i47n42a 56S41a27v62o22v65a 1641525926663

mýlíte se, číst evidentně neumíte a je smutné, že to ani nejste schopen pochopit;

0/0
3.9.2016 22:00

M51a51r14t15i77n 22J57a16n59d95a 7534187193406

píši, že je mi to jedno... jediné na co jsem se ptal zůstalo nezodpovězeno, hezký večer

+1/0
3.9.2016 22:04

E40v93a 71K17a88l64l73i48s25t52o88v76á 6397798266270

Než si postavit za nemalé peníze a bydlet v mrňavém a ošklivém papírovém "domečku" , to dám teda přednost bydlení v pohodlném a dobře zařízeném bytelném bytě. Navíc není "sídliště" jako sídliště...

Tohle tady v téhle podobně a takhle zařízené bych nechtěla, ani kdybych to vyhrála v loterii.. :-/

+1/0
3.9.2016 23:22

M48a64r86t94i85n 80J31a96n82d49a 7474357813516

Jo, to věřím.;-)

0/0
4.9.2016 0:19

M87a48r32e86k 31K27ř92í57ž 1622374926126

Ja rozhodne ne --- tohle je nasobne lepší bydleni než byt

0/0
12.9.2016 18:05

J36i61ř26í 10N82o77v89o41t56n88ý 8319237538588

Ty náklady jsou teda ranec. To jsem nikdy neměl ani z poloviny ani když jsem měl ještě starý okna a nezateplenej barák. Jestli se autor někde nesekl. 8 litrů za pelety OK, teplou vodu neohřívá bojler připojený na kotel? Elektrika... no budiž, když se nešetří. Jestli s ní teda netopí.

0/0
3.9.2016 19:36

M71a73r33t49i27n 47J65a72n63d50a 7544517573976

Patrě s ní topí, podlahovku to nemá. Třeba té rodině náklady na topení nevadí, potřebovali dům pořídit co nejlevněji a vytápěni elektrickými přímotomy je nejlevnější co se týče pořizovacích nákladů.

0/0
3.9.2016 19:43

J34i89ř11í 58N12o82v54o69t80n81ý 8659697458508

To asi jo. Jenže ta pálka za elektriku... Ale když mají kotel na pelety tak s ním snad topí, ne? A to by jim na tuhle malou krabičku mělo stačit i bez přímotopů.

0/0
3.9.2016 19:49

M93a98r27t18i43n 71J55a28n34d23a 7204547463626

Má to jen jeden komín a na obrázku vidím krbová kamna, u popisku píšou, že v nich topí peletami a dále že mají přímotomy (obr. č. 6), zřejmě i vodu ohřívají elektrikou.

+1/0
3.9.2016 20:15

M96a75r55t41i29n 90J17a65n86d71a 7214697143116

...přímotopy...zatra...

0/0
4.9.2016 0:20

M92a51r82c57e11l 25S77u64p 6339455188840

Asi by trochu ušetřili, kdyby místo přímotopů měli elektrokotel (a ještě by se nemuseli obtěžovat peletama). Mám vlastní skušenost - dřevostavba od Rýmařova (tedy 195m2).Všechno v elektrice a účet vždy kolem 45 tis ročně (včetně neustále běžících spotřebičů).

0/0
3.9.2016 22:34

J52i15ř65í 87P48a56n46t90l72í15k 8353343494543

To je masakr cist tady ty reakce - Podle me si lidi stavi v ramci svych moznosti co se jim libi a vnitrek domu si zarizuji tak, aby se jim v tom dobre bydlelo. Ze by si rekli "hele udelame si tu loznici hnusnou, pojdme si zaridit obyvak nevskusne..." ?

+5/0
3.9.2016 19:15

K42l37á22r54a 96T72r67n54k35o81v40á 3624539304839

Ano, to máte úplnou pravdu, jenže proč potom prezentují svoje bydlení v médiích, zejména tam, kde se ostatní mohou vyjádřit.

0/0
4.9.2016 12:25

J42a51n 20V32o43j48t12í10š98e33k 6632331235386

Ne. lidi si obvykle neřeknou nic. Lidi nad timhle obvykle nepřemejšlej vůbec. Jdou do obchodu a koupěj, co se jim tam líbí, pak tam jdou znova a udělaj to samý. Nad tim, co už maj doma a jak to bude vypadat vedle sebe obvykle nepřemejšlí nikdo. Natož aby to rovnou navrhoval nějak komplexně.

0/0
4.9.2016 18:51

M86a25r57t17i55n81a 50D51v77o47ř45á27k96o78v82á 3564843130254

2,5 milionu za dřevostavbu...nó...za tu jcenu jste mohli mít v této velikosti zděný barák na klíč. Svépomocí by byl tak za milion.

0/0
3.9.2016 19:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.