Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A44d95a27m 70M23a83l77ý 4770707912461

Kotas? Jo to je ten architekt, co navrhuje samoúčelné předražené pomníky své vlastní ješitnosti Rv

A mi mu ty pomníky pak za veřejné peníze stavíme :-(

+46/−1
doporučit
24.8.2016 7:50

R16i30c57h34a63r27d 87S37e20m12i59á81n 9472687184

ty stavby jsou naprosto příšerný. Metro Střížkov, kdo tam byl, musí se smát...Prostě si hraje a má na to neomezený rozpočet, my na to musíme čumět...Po dvou letech, všechno špinavý, hnusný..Doporučuju se podívat na Gebriana na Streamu, popisuje to tam naprosto přesně. Nejenom, že je to drahý, ale celý špatně udělaný, lavičky pod okapem které nejdou přendat a podobný parády typu, že jednu zářivku drží věc za statisíce.......

+34/−2
doporučit
24.8.2016 8:25

D62a69v81i89d 54R73y78c41h49e67t74s37k51ý 9886511850400

Kotas by měl do konce života už jenom mýt Střížkov od holubího trusu. Vlastně k těm pošahaným, hloupým, kýčovitým a nefunkčním megalomaniím ani nemám co říct, co už neřekl Adam Gebrian. V jednu dobu jsem pravidelně nastupoval na zastávce K Barrandovu a jako osoba se sklonem ke kritickému myšlení jsem trpěl jako zvíře. Ve třetím tisíciletí se utratí stovky milionů a pak se zjistí, že se jaksi nepočítalo se sněhem, údržbou, gravitací atd..

Zároveň nechápu, že jsou mu ty stavby ještě zadávány? Vždyť by to nebylo bylo postaveno, kdyby to investor/byrokrat neodklepnul. Mají snad všechny osob kolem Kotase Stockholmský syndrom?

+29/−2
doporučit
24.8.2016 14:33

T21o78m29á48š 23B59e79n63d21a 4210329300847

Kotas má pocit, že všechny jeho stavby musí vypadat jak terminál letiště z 90. let.

+20/0
doporučit
24.8.2016 9:50

Z24d78e12n14ě31k 17H95r80u47b72ý 5375878171656

Těch staveb od soukromých investorů v tom výčtu moc nemá, že? Čím to asi bude?

Jinak nejhorší na jeho stavbách je opravdu údržba. Vzhledem k tomu, že jde o stavby na desítky let, tak tu počáteční nehoráznou investici ještě mnohonásobně prodraží náklady na údržbu. A to se jedná o stavby ve veřejném sektoru, kde by minimalizace nákladů na údržbu měla být základním předpokladem.

+19/0
doporučit
24.8.2016 9:45

P87a89v45e48l 68V25a28l69e68n49t68a 7481201117353

Kruháč za 120 milionů, kdy přitom dvojnásobně přepískne původní rozpočet je prostě prasárna.

Ale samozřejmě je to i prasárna města, zvláště když se rozpadá stadion či největší městský bulvár Benešovka kde žije 5000 lidí a půlka je uzavřená a oni utrácí miliony na přezdobený kruháč a další miliony následně padnou na provoz a údržbu.

+21/−1
doporučit
24.8.2016 13:08

J43o61s55e20f 64R53i95c34h46t66e43r 9896595737153

Kotas je symbolem korupce a diletantství ve využívání veřejných peněz. Stavby srovnatelné estetiky, funkčnosti a ceny se stavějí už jen v Pchojgjangu a Astaně. Tohle není žádný subjektivní výkřik ve stylu různých připoutaných Klausů, ty staby jsou prostě objektivně velmi špatné. Zkuste se na kteroukoliv jeho stavbu přijít podívat po 5 letech užívání...

+21/−1
doporučit
24.8.2016 9:21

Z90d59e16n92ě91k 73H74r71u63b15ý 5655538191616

Shodou okolností dnes v rubrice Hradecký kraj článek o termoměření Hradce Králové a je tam zmiňována Kotasem projektovaná rekonstrukce:

„Například na Riegerově náměstí před hlavním nádražím se ukázalo, že lavičky pod stromy, které tam zasadili při poslední rekonstrukci, jsou umístěny přesně v opačném směru proti pohybu slunce, takže v parném dni si na ně nikdo nesedne, protože ho nechrání stín. Je vidět, že je to projektované od stolu.“

http://hradec.idnes.cz/nad-hradcem-kralove-letal-dron-s-termokamerou-fa6-/hradec-zpravy.aspx?c=A160823_2268143_hradec-zpravy_pos

+14/0
doporučit
24.8.2016 9:52

T45o81m96á93š 54L14u20d81v76í51k 1220907644972

Kotas má hlavně rád dotace a státní peníze.

+12/0
doporučit
24.8.2016 10:38

F80r35a35n68t95i62š58e18k 42S26t19u60r67m 4882900150986

Nejhorší je, že ntenhle člověk inspiruje mnohé další. Dobrý městský architekt se nemá chovat jako nabubřelý umělec, ale nejdříve jako urbanista, pak jako ekonom, potom jako architekt a nakonec jako estét prostoru.

Ani gotické katedrály nemají poměr cena/náklady na údržbu/životnost tak chabou jako Kotasovy stavby. A to církev nějakou tu zlatku moc neřešila. Rv

+10/0
doporučit
24.8.2016 14:31

M10a85r72i11e 84J46a94h14n68o94v18á 5822633804105

Někdy marně přemýšlím, co na těch stavbách stojí takové miliony. Ale uznávám, že některé jsou krásné, jen prostě šíleně drahé.

+10/−2
doporučit
24.8.2016 7:14

J19i75ř90í 38M78ě95l57n56i13c36k48ý 1793845930462

Doporučuju vygooglit výborný článek o pozadí těchto megalomanských staveb: "Zde je Kotasovo"

+7/0
doporučit
24.8.2016 18:22

V30a89c70l51a22v 15M90e96d94e88k 5391632365675

Pan architekt zkrátka rád buduje pomníky své velikosti. Při pohledu do galerie nutno říci, že své motivy neustále opakuje, a příliš nových myšlenek nemá.

+7/0
doporučit
24.8.2016 14:56

J49i35ř78í 45M18i51c90h97á62l36e13k 3512392680745

No jo -státní peníze se utrácejí lehce....

+7/0
doporučit
24.8.2016 9:29

R45e65n20é 20C32i73c27h21y 8212688934276

Koruna měla stát 65mil, ale nakonec 120mil. Je to vůbec možné??? Chápu více náklady 10-20%, ale 100% ??? Prostě bordel na Ntou. Opět si asi někdo namastil kapsu. Vyhrála nejnižší cena, ale nakonec více náklady se to srovnalo. U těchto staveb by mělo být psáno, kdo to schvaloval. Když už nic, aby si lidi mohli na toho člověka ukázat... ;-€

+8/−1
doporučit
24.8.2016 15:56
Foto

P78ř94e49m48y41s30l 87Č63e10j69p 8448757528546

A nejvíce lituji výrobce, stavaře, ti co pak musí ty šílenosti dát do kupy ...

+6/0
doporučit
24.8.2016 14:55

M32i37l44a48n 69N74o32v31á59k 3329293535131

Já si nějak nemůžu pomoct, ale mně ty stavby připadají všechny na "jedno brdo" - žádné změny hlavních rysů, na pohled stejné stejně se opakující prvky, žádné inovace atp.:-/

+5/0
doporučit
24.8.2016 14:57

P92e31t24r 66T75a24f33t 9213137224869

Velmi doporucuju vecne zhodnoceni jeho tramvajovych a metro zastavek od Gebriana:

https://www.stream.cz/gebrianvs/755693-gebrian-vs-metro

https://www.stream.cz/gebrianvs/10008155-tramvajova-trat-barrandov

Osobne nechapu, jak je mozne, ze Kotasovi neustale prihravaji lukrativni statni zakazky, kdyz jeho prace jsou hodne predrazene, slozite na udrzbu a jeste k tomu mnohdy ani dobre neslouzi svemu ucelu. Soukromnik by si ho rozhodne neobjednal...

+5/0
doporučit
24.8.2016 11:40
Foto

B70r31o50n15i73s75l31a43v 67G76a51b89r76y72š 2982299941

S panem Kotasem má zkušenosti spíše kolega, někdy má dost zvláštní podmínky a nenechá si nic vymluvit.

Mně se jeho stavby naopak líbí, liberecká vozovna nebo liberecký terminál je srdcem města a hezky to prostředí oživuje. Tramvajová vozovna naopak v noci svítí a není mrtvým bodem. U ostatních staveb si nejsem jistý, zda bych je takto označil, ale nikdy by mě nenapadlo o nich říct, že jsou hnusné. Hnusná je magistrála mezi Václavákem a muzeem a ten kvádr na Masarykově náměstí v Jihlavě.

+6/−1
doporučit
24.8.2016 9:25

J56a45n 26K29á87r26n94í41k 6855134677612

Článek jsem si se zájmem přečetl. Marně jsem tam hledal informaci, zda vůbec kdy v životě Kotas udělal něco, co má hlavu a patu. To bych byl skutečně rád, kdyby P.T. redakce doplnila.

+5/−1
doporučit
24.8.2016 9:11

P28e43t29r 24K56e77i47s33l26e57r 6821112842844

Přiznávám se, že nejsem schopen posoudit praktičnost a užitkovost těchto staveb, ale mně osobně se Kotasovy projekty líbí... a co se týká finanční náročnosti... Mnozí to připisují danému architektovi, ale copak si někteří neuvědomují, že je to problém zadavatele a investora? Tj. ve většině případů (ne-li ve všech) je to problém zastupitelů daného města či městské části... Oni tyto stavby projekty vybrali, oni zajišťují financování a oni by měli nést "svoji kůži na trh"...

+6/−3
doporučit
24.8.2016 12:22
Foto

T35o50m41a46s 93C76a93b38a63k 8665955664819

Mne osobne se jeho stavby taky libi, je to krasne, vzdusne, moderni a funkcni. Asi tomu nerozumim, nejsem architekt, jenom laik, ale proste lahodi to oku. Mojemu. To, ze to stoji, co to stoji, to je druha věc, ale snad když se takova stavba dela, tak tomu predechazi stovky jednani mezi investorem, dodavatelem, zhotovitelem a architektem, kde se všechny strany muzou vyjadrit ke vsemu a na zaver se to podepise, někdo pak nese odpovědnost za to, kolik se proinvestuje atd.. Takze nejdriv něco podepsat, schválit a pak nadavat, "jak je to drahe", takovy pristup dost dobře nechapu. Rozhodne to není chyba toho architekta. Hradecakum zavidim, jejich terminal před nadrazim je vynikajici a ta zminovana nejnovejsi křižovatka je taky super.

+5/−3
doporučit
24.8.2016 13:04

J14a55n 72Ž86á72r62o81v49s43k32ý 6742296937607

V pohodě. Peníze budou, my nebudem.

+3/0
doporučit
24.8.2016 12:08

B94o77h98u61m25i44l12a 89M53a10j48e18r90o66v89á 4787611284

Měla by být také úměra mezi krásou praktičností a schopnosti údržby což si nejsem u všech staveb jistá Rv

+3/0
doporučit
24.8.2016 9:41

Z89d94e43n77k53a 69S20v47o12b45o91d28o65v27á 2982258984593

Koruna se mi líbí, terminál taky. Za co ty šílené prachy taky nechápu, ale nejsem z oboru. Holt rozlet do architektonických výšin patrně něco stojí, není to vixlajvantová buňka.

+5/−4
doporučit
24.8.2016 7:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.