Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

I do malého auta lze přidat praktické doplňky. Češi to dokázali

Řešit pouze motor nebo design auta už nestačí, zákazníci jsou stále náročnější. A tak italská automobilka vyzvala v Projektu XChange studenty, aby našli ideální řešení pro přebalování miminek v novém Fiatu 500X.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T62o26m78á59š 86B71u30r85a 4782426924

Nesmyslné zadání. Buď bude dítko přebalováno ve stojícím autě - potom na to není třeba nějaké udělátko (poslouží buď zadní sedadla resp. kufr) - anebo za jízdy. Což, pominu-li otázku bezpečnosti, by přínos byl, ovšem to by musela být konstrukce onoho "přípravku na svíjící se hlavonožce" tak složitá, že neřešitelná.

Takže nonsens.

+2/0
4.5.2016 7:21

J53o71s72e15f 42Š10v62e23c 6465786964883

Kterýpak ze studentů si do svého auta pořídí svůj "zlepšovák"?

Tuším, že ani jeden... Rv

Soutěž k ničemu... EU jo jsme v EU, to mi připomíná plnění úkolů v jednotlivých pětiletkách

+2/0
3.5.2016 16:21

V10í31t 94K49o18u32b10a 6586250664498

Kdo si koupí tento nesmysl, tak ať pak nekňučí, že ho miminko stálo sto tisíc korun.

Se dvěma dětmi cestujeme od cca osmi týdnů jejich věku minimálně 2x týdně na vzdálenosti přes 100 km a nikdy by nás nenapadlo něco takového. V zahraničí je přebalovák na každé pumpě a v ČR se to také zlepšuje. Navíc v malém autě při cestování s dětmi je nouze o každý litr zavazadlového prostoru a takto velký nesmysl jen ubírá potřebné místo

+4/0
3.5.2016 12:14

M56i54c83h17a37l 60M57a92c61h11á79č83e15k 1180445353668

To by mě moc zajímalo, s kolika rodiči se studenti radili. Ani jeden návrh není reálně použitelnej. Úzká deska, bez postranic. To rozhodně není přebalovák. A nápad s připoutáním dítěte je taky slušně mimo. Když už je to opravdu nutné, je nejlepší dítě přebalit v kufru a ne v interiéru. Ono to dítě totiž nevylučuje fialky. Takže studenti si pocvičili, ale zadání absolutně nesplnili. Na to nemusím být designér, stačí mít doma malýho satana:-)

+4/0
3.5.2016 8:47

D27e53n19i83s 65W37i78t38z90k31u 3213621779827

a není lepší si koupit větší auto, když má člověk děti?

+3/0
3.5.2016 0:02

I76v85o 31Z25d59e57b91o35r61s87k85ý 3443871290461

Pěkné, ale dokud to nebude mít BT a připojení na Facebook, tak je to prakticky neprodejné.

+4/0
2.5.2016 18:15

J89i41ř73í 96Č43e41r71n57ý 1654904270154

Hmm, nikdy jsem dítě v autě nepřebaloval. Nevím tudíž k čemu je to dobrý.

+1/0
2.5.2016 17:58

J78i45ř39í 46Z39ý83k27a 9129973821910

to já taky ne, ale tak nějak tuším k čemu to je dobré - aby děcko nesedělo v hnědce, nebo ve vlhké pleně.

Pokud bych něco takového musel provádět, tak si na přebalování zvolím kufr auta. Je dostatečně velký, děcko se nemá kam skutálet při chvilce nepozornosti, a kdyby náhodou chtělo pokračovat ve vylučování v době, kdy ještě nemá nasazenou novou plínku, tak se ten kufr vyčistí mnohem snáze, než sedačky. U sedanů je tam ještě benefit v podobě nezasmradění interieru.

+1/0
2.5.2016 20:56

M83i77c73h91a91l 30M96a30c48h58á90č11e89k 1470655443518

Stejně je to k ničemu. Nedovedu si představit situaci, kdy bude potřeba dítě přebalit v interiéru auta a nebude možné zajet na nejbližší benzínku, fastfood apod. Snad vyjma zombie apokalipsy. Ale tu neočekávám. Myslím si, že měli vymyslet nějaký dekl na páté dveře. Otevřením kufru a jeho spuštěním by vznikl výrazně větší pultík. Mohl by mít i bočnice... Prostě studenti jsou úplně mimo.

+3/0
3.5.2016 8:55

T15o38m65á34š 42M51a23t88ě32j 9515558603702

Jako cvičení dobrý, ale je vidět, že ti designéři nemají děti...

1) Nikde tam není sedačka - zabírající jedno a kousek sedadla.

2) S malým dítětem nebude mít "normální" (a contrario "reklamní") matka 40kg, aby se vešla mezi opěradlo a sklopený stolek.

3) Pokud jdu přebalovat v autě ... tak v tom co mají děti na zadku - obvykle bývá něco jiného než košík ruží... rozhodně nemám chuť to mít 10cm od obličeje ... (hint).

4) Nápad s připoutaným dítětem... ehm... jestlipak někdo zkusil tomu připoutanému dítěti rozepnout a svlíknout to body, tak, aby se dostal k plínce? (A jestlipak někdo zkusil probuzené dítě neobluzené rohypnolem - připnout na žehlící prkno)?

+15/0
2.5.2016 12:00

A26d48a16m 49Ž88í29d68e48k 8785362675693

Ale vždyť o to aby to bylo funkční tady vůbec nejde. Na to design, kreslili to na Apple a nacpali to cool Fiat 500 (i s výšivkou).

To že v tom autě není autosedačka (a proto se to do auta vleze), že to dítě budete muset k podložce přilepit protože jinak spadne, to designér neřeší.

Prostě to muselo stát peněz .... a přitom taková blbost

+1/0
4.5.2016 14:22

J78i55ř86í 43Z48ý97k73a 9489753961690

Fiat 500X není zrovna nejmenší auto ... jde o kompaktní SUV velikostně srovnatelné s Yeti, Dusterem atp.

0/0
2.5.2016 10:40

O27n66d51ř35e59j 12V69l78a51c69h 9776416529944

Nejlíp se stejně přebaluje v kufru :)

+7/0
2.5.2016 10:17

J50i58t45k75a 12T35v12r96d64á 3621948356559

Jeden nápad lepší než druhý.Přebalit chobotnici na serfovém prkénku,naposledy dokonce dítě připoutané -to je spíš výzva pro skutečně moderní matky.Ať už je to Fiat nebo menší brácha tanku-ze zadní sedačky mi dítě nikdy nikam nespadlo.Navíc mi na fotkách v autě chyběla dětská sedačka na přepravu dítěte - čili další vybavení,výrazně zabírající místo .

+6/0
2.5.2016 5:04

O52n81d22ř93e29j 78P87a81n46z93a18r 3468195567265

to jo, ale asi jsi nebyla frikulinka, co jim za to zaplati ranec :-) osobne me to prijde taky jako dobra zbytecnost.. ale lidi si kupuji ruzne veci

+3/0
2.5.2016 10:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.