Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

I do malého auta lze přidat praktické doplňky. Češi to dokázali

Řešit pouze motor nebo design auta už nestačí, zákazníci jsou stále náročnější. A tak italská automobilka vyzvala v Projektu XChange studenty, aby našli ideální řešení pro přebalování miminek v novém Fiatu 500X.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T36o87m92á97š 42B31u22r57a 1529326

Nesmyslné zadání. Buď bude dítko přebalováno ve stojícím autě - potom na to není třeba nějaké udělátko (poslouží buď zadní sedadla resp. kufr) - anebo za jízdy. Což, pominu-li otázku bezpečnosti, by přínos byl, ovšem to by musela být konstrukce onoho "přípravku na svíjící se hlavonožce" tak složitá, že neřešitelná.

Takže nonsens.

+2/0
4.5.2016 7:21

J66o96s98e39f 12Š76v19e15c 6745536924703

Kterýpak ze studentů si do svého auta pořídí svůj "zlepšovák"?

Tuším, že ani jeden... Rv

Soutěž k ničemu... EU jo jsme v EU, to mi připomíná plnění úkolů v jednotlivých pětiletkách

+2/0
3.5.2016 16:21

V11í77t 91K68o40u49b12a 6216580244988

Kdo si koupí tento nesmysl, tak ať pak nekňučí, že ho miminko stálo sto tisíc korun.

Se dvěma dětmi cestujeme od cca osmi týdnů jejich věku minimálně 2x týdně na vzdálenosti přes 100 km a nikdy by nás nenapadlo něco takového. V zahraničí je přebalovák na každé pumpě a v ČR se to také zlepšuje. Navíc v malém autě při cestování s dětmi je nouze o každý litr zavazadlového prostoru a takto velký nesmysl jen ubírá potřebné místo

+4/0
3.5.2016 12:14

M31i67c50h40a48l 37M19a79c84h88á81č11e57k 1350455433908

To by mě moc zajímalo, s kolika rodiči se studenti radili. Ani jeden návrh není reálně použitelnej. Úzká deska, bez postranic. To rozhodně není přebalovák. A nápad s připoutáním dítěte je taky slušně mimo. Když už je to opravdu nutné, je nejlepší dítě přebalit v kufru a ne v interiéru. Ono to dítě totiž nevylučuje fialky. Takže studenti si pocvičili, ale zadání absolutně nesplnili. Na to nemusím být designér, stačí mít doma malýho satana:-)

+4/0
3.5.2016 8:47

D48e51n27i98s 79W65i85t25z16k72u 3893711549417

a není lepší si koupit větší auto, když má člověk děti?

+3/0
3.5.2016 0:02

I72v51o 96Z77d71e61b45o70r77s65k72ý 3183801280751

Pěkné, ale dokud to nebude mít BT a připojení na Facebook, tak je to prakticky neprodejné.

+4/0
2.5.2016 18:15

J44i43ř93í 16Č20e71r17n95ý 1104504120634

Hmm, nikdy jsem dítě v autě nepřebaloval. Nevím tudíž k čemu je to dobrý.

+1/0
2.5.2016 17:58

J25i42ř63í 28Z18ý39k57a 9199583591570

to já taky ne, ale tak nějak tuším k čemu to je dobré - aby děcko nesedělo v hnědce, nebo ve vlhké pleně.

Pokud bych něco takového musel provádět, tak si na přebalování zvolím kufr auta. Je dostatečně velký, děcko se nemá kam skutálet při chvilce nepozornosti, a kdyby náhodou chtělo pokračovat ve vylučování v době, kdy ještě nemá nasazenou novou plínku, tak se ten kufr vyčistí mnohem snáze, než sedačky. U sedanů je tam ještě benefit v podobě nezasmradění interieru.

+1/0
2.5.2016 20:56

M72i81c55h77a73l 61M35a71c83h66á48č70e39k 1940645443688

Stejně je to k ničemu. Nedovedu si představit situaci, kdy bude potřeba dítě přebalit v interiéru auta a nebude možné zajet na nejbližší benzínku, fastfood apod. Snad vyjma zombie apokalipsy. Ale tu neočekávám. Myslím si, že měli vymyslet nějaký dekl na páté dveře. Otevřením kufru a jeho spuštěním by vznikl výrazně větší pultík. Mohl by mít i bočnice... Prostě studenti jsou úplně mimo.

+3/0
3.5.2016 8:55

T65o55m95á37š 69M96a29t38ě23j 9475648773332

Jako cvičení dobrý, ale je vidět, že ti designéři nemají děti...

1) Nikde tam není sedačka - zabírající jedno a kousek sedadla.

2) S malým dítětem nebude mít "normální" (a contrario "reklamní") matka 40kg, aby se vešla mezi opěradlo a sklopený stolek.

3) Pokud jdu přebalovat v autě ... tak v tom co mají děti na zadku - obvykle bývá něco jiného než košík ruží... rozhodně nemám chuť to mít 10cm od obličeje ... (hint).

4) Nápad s připoutaným dítětem... ehm... jestlipak někdo zkusil tomu připoutanému dítěti rozepnout a svlíknout to body, tak, aby se dostal k plínce? (A jestlipak někdo zkusil probuzené dítě neobluzené rohypnolem - připnout na žehlící prkno)?

+15/0
2.5.2016 12:00

A19d26a83m 85Ž31í34d63e93k 8425442735773

Ale vždyť o to aby to bylo funkční tady vůbec nejde. Na to design, kreslili to na Apple a nacpali to cool Fiat 500 (i s výšivkou).

To že v tom autě není autosedačka (a proto se to do auta vleze), že to dítě budete muset k podložce přilepit protože jinak spadne, to designér neřeší.

Prostě to muselo stát peněz .... a přitom taková blbost

+1/0
4.5.2016 14:22

J28i95ř75í 70Z34ý32k52a 9939873521130

Fiat 500X není zrovna nejmenší auto ... jde o kompaktní SUV velikostně srovnatelné s Yeti, Dusterem atp.

0/0
2.5.2016 10:40

O62n29d13ř83e35j 49V60l24a70c93h 9596576319854

Nejlíp se stejně přebaluje v kufru :)

+7/0
2.5.2016 10:17

J53i73t40k79a 74T32v20r32d59á 3501118526669

Jeden nápad lepší než druhý.Přebalit chobotnici na serfovém prkénku,naposledy dokonce dítě připoutané -to je spíš výzva pro skutečně moderní matky.Ať už je to Fiat nebo menší brácha tanku-ze zadní sedačky mi dítě nikdy nikam nespadlo.Navíc mi na fotkách v autě chyběla dětská sedačka na přepravu dítěte - čili další vybavení,výrazně zabírající místo .

+6/0
2.5.2016 5:04

O87n24d21ř83e44j 65P23a30n65z27a50r 3378535807305

to jo, ale asi jsi nebyla frikulinka, co jim za to zaplati ranec :-) osobne me to prijde taky jako dobra zbytecnost.. ale lidi si kupuji ruzne veci

+3/0
2.5.2016 10:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.