Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

I do malého auta lze přidat praktické doplňky. Češi to dokázali

Řešit pouze motor nebo design auta už nestačí, zákazníci jsou stále náročnější. A tak italská automobilka vyzvala v Projektu XChange studenty, aby našli ideální řešení pro přebalování miminek v novém Fiatu 500X.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T90o90m69á39š 29B64u52r67a 4772526234

Nesmyslné zadání. Buď bude dítko přebalováno ve stojícím autě - potom na to není třeba nějaké udělátko (poslouží buď zadní sedadla resp. kufr) - anebo za jízdy. Což, pominu-li otázku bezpečnosti, by přínos byl, ovšem to by musela být konstrukce onoho "přípravku na svíjící se hlavonožce" tak složitá, že neřešitelná.

Takže nonsens.

+2/0
4.5.2016 7:21

J31o34s78e19f 61Š28v89e58c 6485396164933

Kterýpak ze studentů si do svého auta pořídí svůj "zlepšovák"?

Tuším, že ani jeden... Rv

Soutěž k ničemu... EU jo jsme v EU, to mi připomíná plnění úkolů v jednotlivých pětiletkách

+2/0
3.5.2016 16:21

V75í41t 88K62o69u21b68a 6216200394938

Kdo si koupí tento nesmysl, tak ať pak nekňučí, že ho miminko stálo sto tisíc korun.

Se dvěma dětmi cestujeme od cca osmi týdnů jejich věku minimálně 2x týdně na vzdálenosti přes 100 km a nikdy by nás nenapadlo něco takového. V zahraničí je přebalovák na každé pumpě a v ČR se to také zlepšuje. Navíc v malém autě při cestování s dětmi je nouze o každý litr zavazadlového prostoru a takto velký nesmysl jen ubírá potřebné místo

+4/0
3.5.2016 12:14

M43i40c42h91a73l 58M54a57c24h67á70č82e89k 1580545123158

To by mě moc zajímalo, s kolika rodiči se studenti radili. Ani jeden návrh není reálně použitelnej. Úzká deska, bez postranic. To rozhodně není přebalovák. A nápad s připoutáním dítěte je taky slušně mimo. Když už je to opravdu nutné, je nejlepší dítě přebalit v kufru a ne v interiéru. Ono to dítě totiž nevylučuje fialky. Takže studenti si pocvičili, ale zadání absolutně nesplnili. Na to nemusím být designér, stačí mít doma malýho satana:-)

+4/0
3.5.2016 8:47

D85e73n65i50s 83W95i92t96z40k11u 3813561199417

a není lepší si koupit větší auto, když má člověk děti?

+3/0
3.5.2016 0:02

I12v91o 39Z45d77e29b36o25r98s93k80ý 3913361150581

Pěkné, ale dokud to nebude mít BT a připojení na Facebook, tak je to prakticky neprodejné.

+4/0
2.5.2016 18:15

J98i14ř25í 19Č62e34r45n73ý 1534584440484

Hmm, nikdy jsem dítě v autě nepřebaloval. Nevím tudíž k čemu je to dobrý.

+1/0
2.5.2016 17:58

J93i42ř57í 71Z11ý15k35a 9679893591220

to já taky ne, ale tak nějak tuším k čemu to je dobré - aby děcko nesedělo v hnědce, nebo ve vlhké pleně.

Pokud bych něco takového musel provádět, tak si na přebalování zvolím kufr auta. Je dostatečně velký, děcko se nemá kam skutálet při chvilce nepozornosti, a kdyby náhodou chtělo pokračovat ve vylučování v době, kdy ještě nemá nasazenou novou plínku, tak se ten kufr vyčistí mnohem snáze, než sedačky. U sedanů je tam ještě benefit v podobě nezasmradění interieru.

+1/0
2.5.2016 20:56

M76i81c78h69a74l 70M68a91c69h87á47č41e96k 1660475553168

Stejně je to k ničemu. Nedovedu si představit situaci, kdy bude potřeba dítě přebalit v interiéru auta a nebude možné zajet na nejbližší benzínku, fastfood apod. Snad vyjma zombie apokalipsy. Ale tu neočekávám. Myslím si, že měli vymyslet nějaký dekl na páté dveře. Otevřením kufru a jeho spuštěním by vznikl výrazně větší pultík. Mohl by mít i bočnice... Prostě studenti jsou úplně mimo.

+3/0
3.5.2016 8:55

T66o28m84á86š 43M80a41t82ě51j 9325798863102

Jako cvičení dobrý, ale je vidět, že ti designéři nemají děti...

1) Nikde tam není sedačka - zabírající jedno a kousek sedadla.

2) S malým dítětem nebude mít "normální" (a contrario "reklamní") matka 40kg, aby se vešla mezi opěradlo a sklopený stolek.

3) Pokud jdu přebalovat v autě ... tak v tom co mají děti na zadku - obvykle bývá něco jiného než košík ruží... rozhodně nemám chuť to mít 10cm od obličeje ... (hint).

4) Nápad s připoutaným dítětem... ehm... jestlipak někdo zkusil tomu připoutanému dítěti rozepnout a svlíknout to body, tak, aby se dostal k plínce? (A jestlipak někdo zkusil probuzené dítě neobluzené rohypnolem - připnout na žehlící prkno)?

+15/0
2.5.2016 12:00

A47d68a48m 90Ž48í36d82e63k 8705122845653

Ale vždyť o to aby to bylo funkční tady vůbec nejde. Na to design, kreslili to na Apple a nacpali to cool Fiat 500 (i s výšivkou).

To že v tom autě není autosedačka (a proto se to do auta vleze), že to dítě budete muset k podložce přilepit protože jinak spadne, to designér neřeší.

Prostě to muselo stát peněz .... a přitom taková blbost

+1/0
4.5.2016 14:22

J73i60ř56í 11Z60ý14k63a 9589283111710

Fiat 500X není zrovna nejmenší auto ... jde o kompaktní SUV velikostně srovnatelné s Yeti, Dusterem atp.

0/0
2.5.2016 10:40

O73n34d43ř11e47j 86V32l48a88c15h 9686496789914

Nejlíp se stejně přebaluje v kufru :)

+7/0
2.5.2016 10:17

J15i28t20k71a 52T94v25r10d31á 3681298846819

Jeden nápad lepší než druhý.Přebalit chobotnici na serfovém prkénku,naposledy dokonce dítě připoutané -to je spíš výzva pro skutečně moderní matky.Ať už je to Fiat nebo menší brácha tanku-ze zadní sedačky mi dítě nikdy nikam nespadlo.Navíc mi na fotkách v autě chyběla dětská sedačka na přepravu dítěte - čili další vybavení,výrazně zabírající místo .

+6/0
2.5.2016 5:04

O90n27d26ř37e80j 46P95a74n65z15a35r 3458765487635

to jo, ale asi jsi nebyla frikulinka, co jim za to zaplati ranec :-) osobne me to prijde taky jako dobra zbytecnost.. ale lidi si kupuji ruzne veci

+3/0
2.5.2016 10:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.