Diskuze

České výrobky dobývají svět. Jako doporučení mají červený puntík

Tuzemské firmy „sbírají“ prestižní světové ocenění, takzvaný červený puntík, už téměř pravidelně. A i díky němu se velmi dobře prosazují na zahraničních trzích. Letos jej získal v kategorii produktového designu například výrobce vířivek USSPA, bystřický TON či mmcité1 z Bílovic u Uherského Hradiště.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Obdivuji nábytek TON ...

0 0
možnosti

P56a55u74l 38J74a29r25o70s

3. 4. 2016 21:30

Ony ty ceske vyrobky dobyvaly svet,nez prisli komuniste s Klementem v cele 1948.;-)

1 0
možnosti

koš: tak s hladkým nebo jemně drážkovaným povrchem? obojí nelze ;-)

1 0
možnosti

Zidle, kde vam zadek pada niz nez kolena, je paskvil a ne na red dot. Zada z toho zacnou bolet po peti minutach. Ortopedi a neurochirurgove by vas s tim hnali.

0 1
možnosti

Verejny kos z hliniku? Hm ... . ;-)

2 0
možnosti

Novináři by měli dodržovat dvě základní věci - věcnou přesnost a pravidla pravopisu. Dříve dokonce pozvedali kulturu jazyka obyvatelstva. Nic z uvedeného ale na tomto serveru neplatí.

7 0
možnosti

To ocenění, ta světová ocenění. Za jazyk vás nejspíš nečeká.

2 0
možnosti

Bílovec u UH neznám. Pouze jsou zde Bílovice.

9 0
možnosti

Máte pravdu. Bohužel autor zase jednou po sobě něco nepřečetl. Zdá se, že v poslední době je spíše obživou pro ně snad kvantita než kvalita.

7 2
možnosti