- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, úžasné, jenom se to bude pánovi pak asi dost obtížně prodávat. A nebo dětem zase draze rekonstruovat, pokud garsonka na prodej nedojde.
Podle mě takto vyhraněným designem často architekti lidem odevedou vlastně nedobrou službu.
Rekonstrukce stojí spoustu peněz, ale "prodatelnost" klesne. Podle mě si může jenom málo kdo dovolit tohle nezvažovat.
Tak nevím, jestli máme klientovi k čemu blahopřát, jestli není v opravdovém balíku. Pokud mu ale rekonstrukce radost přinesla, tak mu blahopřeju.
Tak pro fekalfetišisty dobrý, ale co ti ostatní?
nechci být za rejpala , ale kde si pověsím kabát a dám boty, potřebuju aspoň troje !?
No a kde je moje reakce?? Na příspěvek pana Poláška?Zase mažeme?
Spíš než byt mi to připadá jako koupelna se zázemím...
No, chtěl bych tento interiér vidět po roce užívání... Kytky v temné koupelně zajdou, prkna na podlaze v koupelně jsou špatný vtip (nehledě na část koupelny, kde se zdají být parkety z obýváku) a "luxusní" mozaika připomínající náhrobek to korunuje. Chybí už jen nápis spi sladce.
Proč jen mají lidi pocit, že staré je apriori špatné...
A zlatý hřeb teprve přijde, až tam bude návštěva, třeba dámská, a někdo dostane sračku.
Škoda, že už se nevešla taneční tyč.
A na stropě mělo být nad posteplí zrcadlo, spousta zákazníků si na ně prý potrpí.
Celé to má jediný účel - prezentaci v nějakém časáku.
1) Světlo za zrcadlem vypadá efektně ale reálně je k ničemu, ksicht to neosvítí.
2) Fotky mají počítačově upravenou perspektivu aby vypadaly místnosti větší - klasický trik realitek, ale tady si to mohli odpustit. Za tento podvod dávám 3x
3) Obrovská skleněná plocha je šíleně nepraktická, bude to věčně špinavý a zamatlaný.
4) Ten divnej výklenek za koupelnou měli využít v koupelně a ne ho promrhat jako zbytečnou ďouru v rohu v obýváku.
Atd.. Nepraktický, naoko hezký ale vlastně není o co stát.
i kdepak, prostě profi luxus hampejz...