- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doufám, že lana ve výtahu budou z lýčí;)
Jinak ta čtvrť moc prostorná není - leckteré sídliště v Praze (např. Krč) poskytuje více zeleně i s prostorem pro auta..
Otázka je, jestli je to dobře. Praha je díky tomu o čtvrtinu větší než Vídeň (přitom má o půl milionu míň obyvatel), což přináší dražší infrastrukturu. Ovšem se asi nedá říct, že by Praha díky tomu byla lepším městem pro život. Další věcí je, že byty ve čtvrtích postavených "na těsno" (Vinohrady, Vršovice, Smíchov,...) jsou i násobně dražší, než byty na sídlišti, kde je spousta prostoru a zeleně. Stojí za zvážení, jestli lidé opravdu tu zeleň, v té podobě, v jaké se na sídlištích provozuje, chtějí.
Ja jsem se tam byla podivat minule pondeli a moc mne to nenadchlo. Na to, jak to ma byt vzdusne, je to mezi nekterymi bytovymy domy opravdu hodne tesne. Metro tam prodlouzili, ale autem se tam jede pomerne dlouho. Rozhodne je to zajimavy projekt, ktery se bude jeste dlouho vyvijet. Zatim bych tam ale bydlet nechtela.
V loňském roce jsem toto místo navštívil, nejspíše tam ještě nikdo nebydlel, ale metro tam jezdilo každých 15 minut. :-)
Hlavně nezapomenout položit návnadná prkna, v odborné terminologii schmeckenfošny.
Vídeň je město ze kterého by si Praha měla vzít příklad.
např. proto, jak se tam snaží schovávat beton a asfalt a jiné "výhřevné" plochy a co nejvíce je zakrývat travnatými a stromovými pásy.