- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to stejné jako s prasečí chřipkou, strašení a prodalo se tolik vakcín, že se musely likvidovat. S výtahy je to to samé, vystrašit a dodávat nové .
U nás máme starý výtah, ale bezpečný. Firma zabývající se montáží a opravami výtahů nám dělá pravidelné revize a občas něco vymění (naposledy tuším oběžné kolo). Sami její pracovníci nám doporučili, abychom si "starý" výtah udržovali dokud to jde, protože s těmi novými jsou pořád problémy....
trošku mi přijde že výtahový bussines asi není co býval a tak je třeba udělat zase trochu bububu aby hnéééd všichni letěli a chtěli po svém domovníkovi nový výtah...
V Česku take jezdí tisíce životu nebezpečných aut a řidiču...
Jsou lidi, kteří skáčou z mostu. Skočíte taky ?
mnohem více lidí zemřelo proto, že nedostali potřebnou péči kvůli nedostatku peněz, které byly rozkradeny unií výtahářských firem ruku v ruce s politiky
Zajímavé je že nikomu nevadí, že v těch bezpečných výtazích chybí tlačítko STOP.
Tlačítko stop je z hlediska bezpečnosti na prd. Naopak docházelo k jeho zneužívání k znásilňování. Není nejmenší důvod aby pasažer v kabině výtahů ho manuálně zastavoval.
Zdá se, že jsou ještě desítky tisíc výtahů, které se dají vyměnit. Vzhledem k tomu, že průměrný nový výtah stojí přes milion korun, tak to je pěkná suma, za kterou už se vyplatí lobovat.Náš výtah stál 1,1 mil a družstvo jen nechalo namontovat místo toho starého, který měl jedinou chybu, že neměl vnitří dveře.
a navíc to jezdí ve starých pokřivených kolejnicích, které v některých patrech pěkně výtahem hodi... hlavně, že máme vnitřní dveře.... Myslím, že instalovat nový výtah do původních křivých vodících kolejnic je více nebezpečné, než chybějící vnitřní dveře. A logicky se výtah zmenšil, takže chudáci co se stěhují do nejvyšších pater.
nebezpečný jsou jen rozhodnutím úřadu, který stvořil papír.......
Takže pohoda.
Roky jezdily výtahy, co neměly dveře oddělující šachtu a výtah a že by díky tomu lidi umírali po desítkách, o tom nikdo neví
Ano ano, "nebezpečný výtah". Jenže opravdu nejde o výtahy v špatném technickém stavu, jen o výtahy, kterým chybí nesmyslná bezpečnostní opatření. V malém výtahu znemožní vnitřní dveře použít klidně 1/3 kabiny, snad každý má mobil atd. Zato o tom, kolik je výtahů v havarijním stavu se jaksi "odborníci" nezmiňují.