Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyzkoušejte si multifunkční parní troubu. Vepřové upeče i s kůrkou

Vaření v parní troubě je zdravé a uchová nám spoustu živin a vitaminů. Ale pro vepřovou s knedlíkem to není, ušklíbne se český strávník, který nedá dopustit na propečenou kůrčičku. Jenže i „zdravá“ trouba může nabídnout skvělý zážitek i z typicky české kuchyně. Včetně křupavé kůrčičky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M33a36r64t84i25n 95L97ž29i20č16a80ř 9555957672564

Když už cenzor iDnes porušuje svobodu slova danou ústavou ČR a maže příspěvky, tak ať měří všem stejným metrem. DĚKUJI

0/0
14.10.2014 18:26

D97a71n83y 35S46c78o35t32t 8314401493698

Přidám jednu nepříliš následováníhodnou zkušenost s parní troubou... babička slavila pokročilé kulatiny, celá rodina se shodla na tom že jí po loňské koupi nové pračky opět něčím ulehčíme život, tentokrát něčím výrazně dražším a los padl na parní troubu... zhruba po čtvrt roce používání jsme řešili problém plesnivění koutu za varnou věží v kuchyni, babička byla donucena více větrat když vaří v parní troubě, což nelibě nesla (vzhledem k vrozené/získané spořivosti) - digestoř logicky poslední dekádu zapínala jen když vařila na sporáku, tedy přímo u zdroje páry. Po cca roční zkušební době obecní úřad rozhodl o výměně starých oken za nová, lépe těsnící, a za další dva měsíce musela parní troubu nahradit levnější horkovzdušná, která jí neprodukovala tolik páry a tolik plísně ve všech kuchyňských záhybech...  ne do každé domácnosti se prostě pára hodí :-/

+1/0
14.10.2014 12:55

M62a41r43t83i94n 51L66ž56i91č76a59ř 9505747452954

S tím jsem se ještě nesetkal, doufám že nedělala stejnou chybu jako u myčky, po skončení vaření (mytí) hned otevřela dvířka?

U páry se má po skončení pár minut počkat, lehce pootevřít dvířka, nechat páru volně plynout a poté otevřít dvířka. U lepších modelů je toto otevíraní automatické, trouba si pootevře dvířka sama. Průdké otevření může poničit dvířka kuchyně, zvlášť pokud je z dýhy nebo masivu

0/0
14.10.2014 13:34

D43a69n89y 29S55c48o67t46t 8154701423648

ne, pochopitelně po dovaření čekala než jídlo vystydne, a pak se teprve jala nandavat na talíř...   co to je za hloupý dotaz? Ne, pardon, přeháním, ale přijde mi to jako komplikace pro komplikaci...  Skutečný pokrok - trouba vám rychle upeče, ale pak by měla mít zámek jako pračka, aby z ní náhodou během následující půlhodiny neutekla pára :-)  ... Samozřejmě že se nenechala opařit a otevírala pozvolna - pekáč taky neodkryjete najednou když nad ním stojíte...  tím pozvolným otevíráním se ale nesnížila koncetrace vzdušné vlhkosti která se dostává do místnosti zřejmě už při pečení/dušení. V kombinaci s plastovými okny to byl prostě zabiják a už jsme pro ní nenašli dost pádný argument proč by se neměla vrátit k osvědčené klasice... škoda, nepovedlo se prodat bez značné ztráty, přeci jen už měla trouba rok a čtvrt odslouženo :-/

+2/0
14.10.2014 13:59

M12a97r13t43i54n 75L36ž45i87č76a32ř 9855137382214

Však já mluvím o minutách ne o půlhodině ;-D

Babička zanedbala důležitou věc co zapomínají a neřeší i zákazníci s kterými jednám, odsavač musí být v kuchyni funkční a mít dostatečný odtah. Základní pravidlo vaření je pustit odsavač 5 minut před vařením na 1 stupeň, během vaření dle typu vaření přidávat či ubírat a po skončení vaření nechat odsavač běžet 15 minut. Potom i s hermetickými plastovými okny vlhkost eliminujete až o 90%

Samozřejmě i dnes hodně lidí odsavač nechce a chce jen otevřít okno, ale to je zásadní chyba

+1/−1
14.10.2014 14:15

D63a31n22y 42S59c11o81t90t 8624411203938

Babička nezanedbala nic, co by nebylo v návodu na užívání... Nicméně to co píšete je pro ní která je zvyklá zapnout troubu, vložit pekáč, vypnout troubu a jíst dost komplikované. Odsavač par při pečení nikdy nepoužívala, a je jí myslím na kulové pokud nepřivede do bytu další zdroj čerstvého vzduchu (vzniká podtlak a odsavač nic neodsává)... a už vidím jak jí budu přesvědčovat aby v zimě dvě hodinky během vaření větrala.  A vašich 90% eliminace vlhkosti je hodně směšné číslo když běžné klima v bytě je 50-60%  :-D ... Ještě jsem od vás nečetl bohužel nic konstruktivního, co by jí život usnadnilo, ale spoustu věcí které se jí jen prodraží a zesložití...  Vy jdete koukám proti proudu kdy chtějí mít lidé bezstarostnější a lehčí život :-)

+2/0
14.10.2014 15:49

M31a94r93t37i22n 61L86ž64i57č88a43ř 9155737482984

No vidíte a já nedávno realizoval kuchyni u 76 leté paní a vše se naučila používat, chce to jen trpělivost

90% vlhkosti beru nově vytvořenou vlhkost během vaření co jde z hrnců a né okolní vlhkost to je rozdíl

Během vaření nemusíte mít otevřené okno, stačí aby byla otevřena mikroventilace a dveře do kuchyně pokud to není kk. Odsavač na maximální stupeň kdy by vám odsavač vyměnil vzduch v místnosti cca 8x za hodinu nikdo nezapíná víc než na pár minut, když třebe přeteče mléko

Nevím co je slžitého při pvaření používat odsavač, pro staršího človeka je daleko složitější pochopit ovládání indukce, trouby a myčky...

0/0
14.10.2014 17:18

J18i65n46d13r25i26c36h 13K25o92l37a81r 7630300165493

pan Lzicar opravdu pusobi jako fanaticky propagator Miele. Jako muset cekat par minut, nez muzu vyndat, nebo si jen zkontrolovat pripravovany pokrm (buchta spejli, nebo maso tim, ze do toho treba pichnu a vim jak je mekke), to je opravdu nesmysl. Ted cekam argument, ze u parni trouby nepotrebuu nic kontrolovat a troubu otevirat, ze to je masina, ze ktere leze vsechno perfektni na prvni pokus.

+2/−1
14.10.2014 14:20

M12a43r81t14i50n 92L48ž19i34č26a73ř 9625737872174

Přesně jak píšete u páry je proces automatický, otevírá se až po skončení a to platí pro všechny výrobce :-) a s tím otvíráním to platí taky pro všechny výrobce, fyzika je jasná ne? Nebo Vám bude jedno že si zničíte kuchyni, zeď pokud je vedle a makeup manželky co to bude otvírat ;-D

To stejný když lidi brečí u kuchyně kde mají obyčejnou pracovní desku a pod ní myčku že jim uhnívá pracovní deska zespod a každý otvírá myčku hned po mytí, to je potom težký ;-D

0/0
14.10.2014 14:35

J68i21n11d72r35i25c37h 94K76o94l90a78r 7440840785323

Vy jste blazen, regulerni blazen .. ale v tom pripade je cela parni trouba k nicemu, kdyz musim par minut cekat, nez ji vubec muzu otevrit a nejake marketingove vareni vice jidel najednou je pak uplny nesmysl, kdyz kazde jidlo potrebuje jiny cas na upeceni. ... Mimochodem vubec zde neresim mycku a nepotrebuji ji otevirat hned a ani to nedelam, ale u trouby opravdu chci mit moznost v pripade potreby otevrit, pokud to podle vas neni mozne, nechci takhle varit a radeji zustanu u osvedcenych metod. Cili jste pripravil Miele o jednoho potencialniho zakaznika, spokojeny? :)

+2/−2
14.10.2014 14:43

P44a50v49e41l 70O91d44r58a24z26i37l 6784979517720

Ale to je normální postup, co píše pan Lžičař, i u běžné elektrické trouby není radno otevřít dvířka při teplotě uvnitř 200°C a hned tam strčit kebuli, protože se vyvalí ta pára, která se ze surovin obvykle uvolňuje a díky celkem uzavřené konstrukci trouby se tak dobře neodvede (moje trouba vyfukuje zadem směr digestoř).

U myčky to platí taky, stačí počkat, než teplo přejde přes stěny do okolí a na těch stěnách se pak velká část vlhkosti srazí. U trouby nečekám, ale zase aspoň tomu parnímu oblaku uhnu. Máme doma i pod 40% R.H., takže pára přijde vhod.

+2/0
14.10.2014 14:57

J38i37n85d68r70i62c56h 80K33o73l47a14r 7190580245143

No u trouby par minut opravdu necekam, to mi neprijde jako normalni postup, proste vim, ze se na me vyfoukne horkej vzduch nebo para, takze otviram opatrne, ale otviram hned, kdyz potrebuju pichnout do buchty, nebo polejt maso ... pokud u parni trouby musim cekat par minut, pak na celou parni troubu hazu bobek :)

+1/−1
14.10.2014 15:12

D34a54n93y 39S22c34o56t45t 8754751513578

řekl bych že se diskuse o páře kterou trouba generuje a zapříčinila tak plísně v koutech přesunula v nesmyslnou debatu o tom, jak správně otevírat myčku, nebo troubu tak, aby se člověk neopařil. O to tady ale přece vůbec nešlo...  Jinak samozřejmě při kontrole jídla je to samozřejmě o to větší problém, protože automatický program neudělá stejný výsledek u kilogramové kachny jako u dvoukilogramové, stejně jako se peče jinak dort než nízký koláč. To je jasné i kuchařskému mlíčňákovi u konvektomatu a ten taky poctivě kontroluje jak je jeho produkt hotový, nebo dochucený (některé ingredience se často přidávají až v průběhu)... pak si k masu přidá babi v půlce ještě na dodělání brambory a to všechno znamená zase mnohem víc vlhkosti... Obzvlášť v zimě je to sakra velký nárůst vlhkosti, ale pro pana Lžičaře opakuji - nemá to nic společné s technikou otevírání trouby a opatrnosti před možným opařením, jen o množství produkované páry což se nám vymstilo...

+1/0
14.10.2014 16:01

M18a87r58t96i35n 31L62ž51i58č25a18ř 9695867692254

Tak se poprvé shodneme R^

0/0
14.10.2014 15:26

M66a32r86t35i10n 10L22ž13i33č14a22ř 9605147792494

Otevřel jste někdy hrnec kde se vařila voda a byl zakrytý poklicí? Je rozdíl, když odděláte celou poklici hned a nebo když ji pomale nadzvedáte?

Stejně tak se pracuje s dvířky trouby proboha!!!, pomale otevřu a potom otvírám, menu samozřejmě dělat jde s tímto postupem

Vy by jste asi chtěl aby při otevření vše naráz přestalo, pára byla pryč, to je zatím scifi

A to není o Miele, princip vestavné parní trouby je u všech stejný

0/0
14.10.2014 15:24

J91i94n20d98r71i45c25h 50K78o86l95a72r 7540180465343

vzdyt jste mluvil o minutach cekani a ted najednou o opatrnem otevreni, ktere lze provadet ihned, ktere jsem mel od zacatku na mysli ja ... tak jak to teda je? Opravdu Miele neprodate tak, ze z ostatnich budete delat blbce.

0/−1
14.10.2014 15:27

M52a52r18t88i22n 88L50ž51i57č94a84ř 9345917222704

Ano mluvil většina lidí nedělá menu, ale jedno jídlo a pro to plat postup co jsem říkal.Na konci pečení v troubě, lehce pootevřete dvířka pokud to trouba neudělá za vás a necháte páru volně pomale odcházet, dle množství páry to může být 2-3 minuty

Když děláte menu a měníte jídlo uvnitř, tak pomale pootevřete potom otevřete vložíte či vyložíte a zavřete, trouba přes čidla zjistí unik páry a přispůsobí se (budete muset častěji dolévat vodu do zásobníku, prodlouží se doba přípravy) a jedete dál

Až trouba vychladne tak zbytek vody houbou dáte pryč a vyčistíte, pokud je trouba dohromady s klasickou troubou, můžete zapnout spodní a horní ohřev a troubu uvnitř vysušit

Stačí tento postup? Je to už dost jasné?

0/0
14.10.2014 15:35

D57a70n18y 32S22c58o86t96t 8794501803188

abych tu debatu o otevírání dvířek ukončil (protože to nebyla vůbec původní myšlenka a babička neměla s otevíráním nejmenší problém, zato měla problém s vlhkostí)...  podle vašeho doporučení viz těch pár příspěvků výše je k parní troubě nutná nějaká výkonnější digestoř, zapnout zároveň s troubou na dejme tomu 2h, samozřejmě otevřít nejlépe v protějším koutě bytu okno abych dostal 90% té vyprodukované páry z bytu ven a digestoř se jen nesnažila překonat podtlak. Po dopečení nechat ještě pár minut páru usadit a až poté digestoř vypnout... v případě že jí budu chtít ještě vyčistit a pak ohřevem vysušit tak to větrání ještě o něco protáhnu.... no, v chladném období od října do března je to tedy celkem dost špatná varianta vaření/pečení, ale přes léto by to nemuselo být špatné pokud nebudu chtít zrovna grilovat venku, je to tak? Řekněme že mě jste nepřesvědčil k opětovnému nákupu tak drahého zařízení, a to jsem tomu dost fandil, babičku ale nemáte myslím čím zlomit i kdyby to dostala opět zdarma :-/  (samozřejmě jí nemůžeme říct kolik ten dáreček stál, to by jí kleplo a bylo by asi po starostech s plísněmi v kuchyni nadobro :-) )

+2/0
14.10.2014 16:18

M47a13r36t67i93n 86L78ž68i18č94a90ř 9365137532684

To je vaše varianta řešení a váš přístup, já to vidím jinak

0/0
14.10.2014 17:24

J51i76n60d90r58i65c26h 47K12o46l85a33r 7750640545383

Ano, vse je mi naprosto jasne. A predevsim to, ze parni troubu doma nechci. Dekuji za vysvetleni.

0/−1
14.10.2014 16:20

D47a41n79y 12S47c30o37t89t 8474231533628

jo, zapomněl jsem že by se do té trouby pokud možno nemělo lézt, ale to tak nějak vyplynulo z mnoha příspěvků nahoře...  a ještě poslední dotaz - tentokrát prosím bez dalších reklamních sloganů okolo, jen jednoduchou odpověď - po dopečení je lépe tu troubu vždycky houbou vysušit, nebo by se měla nechávat otevřená jako pračka aby nezasmrádla? Když jí zabouchnu a nějakou sraženou páru tam nechám, tak další neděli až budu chtít zase upéct kachnu tak na mě asi něco bafne, ne?  Díky za stručnou odpověď.

0/0
14.10.2014 16:32

M62a78r80t29i68n 88L45ž29i29č59a32ř 9515317652334

Po vychladnutí vždy vysušit a poté až zavírat, jinak zasmrádne v horším případě hrozí plísně

0/0
14.10.2014 17:46

J31i18n62d13r13i62c65h 52K94o32l51a31r 7300490695533

Tak takovej spotrebic je teda pak na dve veci ... vite ktery ... Jen by me zajimalo. Varite v tom vy sam, nebo jenom vase pani? (vcetne veskereho toho cisteni a udrzby, tak aby spotrebic i kuchyn byly 10 let jako nove)

+1/−1
14.10.2014 18:00

D45a22n63y 83S32c64o65t64t 8864291353188

díky za stručnou a věcnou odpověď... tímto nebrojím proti vaší osobě, ale ze souhrnu mi vyplývá, že oproti docela málo výhodám parní trouby (které lze většinou získat mnohem jednodušeji bez opečovávání výparníku a vynaložením rapidně vyšších prostředků) se staví větší počet docela neopominutelných nevýhod tohoto řešení kuchyňského spotřebiče... škoda že jsem tyto informace neměl dřív... i tak díky za objasnění a ponaučení...

+3/0
14.10.2014 18:48

J87o18s38e80f 80Z95a16h81á83l19k49a 4983959368856

Nebude také uzavřena tato diskuze? Na přání majitele trouby?

+6/0
14.10.2014 11:41

M95a26g66d24a 79K59a16t86z39o67v80á 9116651519978

To je fajn, že jste na to reagoval. U článku se píše, žer diskuse "nebyla otevřena", ale ve skutečniosti byla zavřena. Asi majitelé bytu čekali nadšené hýkání a ono ne, většinou se dočkali kritiky. Tady se zřejmě diskutuje podle hesla "nechceš-li si hubu spálit, musíš mlčet, nebo chválit". Těším se na další diskuse a majiteli bytu vzkazuju, že pochválím cokoliv, aby taky diskusi nepřerušil. ;-D

+3/0
14.10.2014 12:01

M26a82g37d57a 63K86a93t70z50o33v42á 9876681359718

Omlouvám se za překlepy. odklepla jsem moc brzy,

0/0
14.10.2014 12:02

H63e87l95e78n69a 47V29e14v54e58r81k31o97v22a 3109947

Já, pokud jsem stihla přečíst pár názorů,tak ohlasy nebyly špatné.A mě se to líbilo moc.Tak nechápu co se stalo.Asi si uděláme diskuzi tady,nebylo by to poprvé.

+1/0
14.10.2014 14:43

M49a39g84d91a 66K71a48t71z97o12v55á 9266891469718

Doufala jsem, nepovedlo se, probírá se trouba. No nic. Mně by se to snad líbilo někde v továrním loftu nebo úplné novostavbě. Ty secesní byty mají svůj "genius loci" a s podobným zařízením se prostě tlučou. Pár věcí je tam ale hezkých, to zase jo.

+2/0
14.10.2014 16:04

J46o60s67e14f 92Z15a86h81á59l95k77a 4813979818646

Problém je, že do starého tématu se už nikdo neprokliká. Nicméně komické zůstává, že redakce poslední dobou často zamyká diskuze u návštěv v bytech a článcích s cikánskou tématikou. Jinde jsem se toho nevšiml. Z hlediska přitáhnutí čtenáře na reklamu (a o tom dnes TV a zpravodajské portály jsou) je to k ničemu. Člověk takový článek proběhne a víckrát už se tam nevrátí. U těch cikánů se to dá pochopit, redakce si nechce dělat problémy s neslušnými projevy diskutérů. U návštěv bytů je to ale s podivem, někdo veřejně prezentuje bydlení a potom neustojí kritiku.

+2/0
14.10.2014 20:51

B94o57h50u38m92i57l82a 42M15a90j48e33r79o66v91á 4137241174

asi je majitel trouba když se bojí názoru jiných a přesto jde s kůží na trh

+2/0
14.10.2014 14:01

M86a44r69t40i18n 17L89ž61i57č35a95ř 9875887502894

Cenzor iDnes už maže příspěvky...

0/0
14.10.2014 17:47

T43o16m96á75š 61Ř53e23z62n28í62č22e53k 2803178241674

Parní trouba asi nebude špatná, ale určitě je špatná tahle "reportáž". Vybrat si jako ukázku kvality trouby zrovna moravského vrabce a tvářit se kolik je s tím práce to je slabota. Každý, kdo se jen na chvíli podíval do kuchyně někde v hospodě, ví, že vrabec se dělá skoro sám jen tak mimochodem a skoro se mu nemusíte věnovat. Konkrétně tahle verze bez sosíku je úplně nenáročná na přípravu a navíc nepoužitelná třeba s houskovým knedlíkem.

Takže asi tak ;-)

+3/0
14.10.2014 10:53
Foto

L63u74b20o46š 94H64a49n42u47s 4407107571462

A kde má ten kuchař tu správně udělanou "vepřovku"? To podává jen s tou dochucenou mastnou vodou??? Ach jo....

+5/0
14.10.2014 9:53

D26a11n97i43e46l 60S93y37r61o63v73ý 4814515769945

Nedám dopustit na "pečení bez hlídání" Maso krátce ze všech stran na sádýlku nechám v kastrolu zatáhnout a dám když jdu spát do trouby ve které nastavím teplotu na 95 stupňů a nestarám se. Za 12 - 14 hodin je upečeno a především zdravě. Ona totiž teplota okolo 180 stupňů při které se maso běžně peče z něj neudělá nic moc zdravého. Děláte ho sice jen dvě hodiny, ale musíte ho hlídat Stejně tak to kromě onoho zatažení dělám s kachnou - na 80 stupňů. Tak přeji pěkný den.

+5/0
14.10.2014 9:24

M62i18l54a42n 66K13l33o24u40č52e47k 3510575428237

Jaktože je to zdravější?

0/0
14.10.2014 9:43

P22a23v14e80l 45O20d54r47a69z63i73l 6644129217460

Neuplatní se Maillardova reakce

http://www.bezpecnostpotravin.cz/az/termin/92038.aspx

0/0
14.10.2014 12:15

H64e53l86e53n79a 39V84e67v90e43r92k86o67v89a 3979187

Takovým způsobem dělám hovězí vývar nebo guláš.Rozdíl v chuti je obrovský,navíc ráno vstanu a je navařeno.:-)

+2/0
14.10.2014 13:37

J45o94s48e50f59f 76M69u41s83i17l 7709835776920

Já zůstávám u starých pořádků a netrvá mně to nijak déle...

+1/0
14.10.2014 8:45

T47o31m12á92š 86L93u63d14v61í83k 5370558233476

Nejsem závodník. V mém pomalém hrnci mám vrabce za nějakých 5-6 hodin a rozhodně vypadá (a předpokládám, že i chutná) lépe.

+4/0
14.10.2014 8:13

D51a33n86y 56S71c54o37t69t 8634701853868

však pomalé vaření u nás opět získává na popularitě... sice musíte myslet na vaření předem, ale ve finále jsou menší ztráty na objemu, zachování šťavnatosti, struktury, vitamínů, zvýraznění vůně a zachování chutí...  tedy to co slibuje pára, ovšem bez zvýšených investic na energie a přístroj - jen to chce čas... tedy ne pracovní - vaření nepotřebuje u nízkých teplot žádnou kontrolu, nic se nepřipálí ani nepřepeče, pracovní čas i spotřebovaná energie jsou tak totožné, jen se musí založit do hrnce dřív. Oboje má svoje výhody a nevýhody, každopádně nikdy v konvektomatu nebo jiné parní lázni za 2hodiny nepřipravíte tak chutnou husu, jako v troubě přes celou noc pěkně na nízkou teplotu... :o)

+4/0
14.10.2014 13:05

T82o55m68á71š 68L11u88d96v94í71k 5830738123146

Proto jsem o tom psal. Rozdíl mezi husou "konvenční" a "pomalenou" je asi jako mezi vývarem taženým přes noc a vývarem z papiňáku.

0/0
14.10.2014 14:43

P54e41t42r 63M22o14t63y32č88k60a 1294231223324

Nerozumím jednomu - proč se tu snažíte ohnout parní troubu tak, aby pekla jako "normální". Resp. rozumím, je to ostatně reklamní článek, ale působí to směšně.

Pokud jde o to vepřové - není na tom nic objevného, vepřové v litinovém hrnci upečete do této podoby v čemkoli, zhruba za hodinu, samozřejmě, že pokud to nebude parní trouba, půjde to lépe, kůrka nakonec se dodělá snadněji.

+4/0
14.10.2014 8:06

P65a76v66e41l 17O10d20r18a44z89i25l 6354659267510

U parní trouby lze páru vypnout, čili věta "pokud to nebude parní trouba, půjde to lépe" je zcela nesmyslná.

0/0
14.10.2014 8:27

H78o49n23z54a 66R10o94č37e98k 3575819333602

mě stačí mikrovlnka a rychlovarná konvice ... student's life :)

+1/0
14.10.2014 1:14

M65a18r51t55i87n 66L41e28g14á51t 8669120928463

Proč je v nadpisu za hodinu a půl a v reportáži za hodinu a tři čtvrtě. Nenormální a debilní.

+1/−3
13.10.2014 22:25

J96o52s48e85f 48K47l79a19t 3219167683541

No ten výpek nic moc

+2/0
13.10.2014 21:58

O31t69a49k67a83r 35N75ě59m51e35c47k68ý 3474980839337

A nestačí dát do horkovzdušné trouby hrnek s vodou?

+5/−1
13.10.2014 19:11

M74a96r56t51i72n 63L97ž84i59č70a43ř 9855797562964

;-D

0/0
13.10.2014 20:50

B45o86h43u44m71i77l45a 67M40a35j43e93r70o14v78á 4487481624

Stačí dát do jakékoliv trouby litinový hrnec s poklicí

+1/−1
14.10.2014 10:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.